Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Morgen 11dgn echo in gestimuleerde cyclus. Hopelijk bms mooi dik en kan tp ingepland worden. Zodat we weer het wachtbankje op kunnen :-).

@danlon hoe is het met jou?

Grappig, ik zit morgen op 10 dagen. Verwacht een dezer dagen mn eisprong. Hopelijl zitten we samen op het bankje. Op welke dag na je eisprong krijg je een tp?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dat dacht ik ook!! Ik doe volgende keer de kv hoor... Liever moeilijk streepjes kijken dan dit... Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk
Danlon wat balen meis! Ook voor jou een dikke knuffel 🤗. Hopelijk snel weer verder?? Maaike je kunt inderdaad niets anders doen dan afwachten. Ik hoop dat alles gewoon goed is 🙏🙏🙏. Pino en poekie weer bijna het wachtbankje! Zet hem op dames! Ik ben weer begonnen met spuiten. Eerste fm is vrijdag al op dag 6! Dag 7 en 8 vallen in het weekend en dat was moeilijk schijnbaar?? Maar ze deden liever dag 6 dan dag 9 😉 ze hebben al een beetje geleerd van de vorige keer. Hopelijk deze keer wel een iui met daarbij een uitslag van mijn man.
Geplaatst
Danlon wat balen meis! Ook voor jou een dikke knuffel 🤗. Hopelijk snel weer verder?? Maaike je kunt inderdaad niets anders doen dan afwachten. Ik hoop dat alles gewoon goed is 🙏🙏🙏. Pino en poekie weer bijna het wachtbankje! Zet hem op dames! Ik ben weer begonnen met spuiten. Eerste fm is vrijdag al op dag 6! Dag 7 en 8 vallen in het weekend en dat was moeilijk schijnbaar?? Maar ze deden liever dag 6 dan dag 9 😉 ze hebben al een beetje geleerd van de vorige keer. Hopelijk deze keer wel een iui met daarbij een uitslag van mijn man.

Oh doe jij iui met hormoonstimulatie? Dat heb ik ook een paar keer gedaan. Veel succes ook voor jou! Ik hoop dat deze keer alles goed gaat en je een mooi resultaat zult krijgen!

Geplaatst

Moet maand wachten... Mijn cyclus duurt gemiddeld 5 weken dus eind juli/ begin aug magk weer..

Ohhh spannend!!! Volg je gevoel hoor!! Succes

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Vanochtend echo gehad. Zag er goed uit bms was 1,04cm. Dus dat is helemaal prima.

(Hij moey minimaak 0,6 zijn, ff gevraagd ;-))

Vandaag dag 11, op dag 14 start ustrogam en dag 17 tp. Al die t/m eerste 10 weken zwangerschap estradiol blijven gebruiken (daar gaan we gewoon vanuit :-), ondanks dat het een klotepil is)

Dus maandag om 14uur is de terugplaatsing :-)

@christel, ik heb ook een korte cyclus en een snelle eigroei op het einde en vllg je gevoel. Vaak wilde ze mij dan 2/3 dagen later terug zien. Da zei ik, nkks ervan, morgen of overmorgen. Afhankelijk van de groei.

Bij mij hadden ze ook de afspraak gemaakt om de inseminatie in te plannen als mijn eitje 17mm was. Maar hierin zelf echt wel een beetje leiding in nemen hoor en volg je gevoel. Liever een keer extra dat eitje weg.

Geplaatst
Vanochtend echo gehad. Zag er goed uit bms was 1,04cm. Dus dat is helemaal prima.(Hij moey minimaak 6 zijn, ff gevraagd ;-))Vandaag dag 11, op dag 14 start ustrogam en dag 17 tp. Al die t/m eerste 10 weken zwangerschap estradiol blijven gebruiken (daar gaan we gewoon vanuit :-), ondanks dat het een klotepil is)Dus maandag om 14uur is de terugplaatsing :-)@christel, ik heb ook een korte cyclus en een snelle eigroei op het einde en vllg je gevoel. Vaak wilde ze mij dan 2/3 dagen later terug zien. Da zei ik, nkks ervan, morgen of overmorgen. Afhankelijk van de groei.Bij mij hadden ze ook de afspraak gemaakt om de inseminatie in te plannen als mijn eitje 17mm was. Maar hierin zelf echt wel een beetje leiding in nemen hoor en volg je gevoel. Liever een keer extra dat eitje weg.
Pino spannend weer meis! Duimen voor een plakkertje 😊. Ja deze keer gaat me dat niet gebeuren! Ik zal ook een duidelijke afspraak maken wat betreft de grootte.
Geplaatst

Jeuj! Ovulatietest positief vanochtend. Zal vandaag gebeld worden over de ovitrelle en wanneer hopelijk de tp is...

Geplaatst
Jeuj! Ovulatietest positief vanochtend. Zal vandaag gebeld worden over de ovitrelle en wanneer hopelijk de tp is...

Fijn! Is toch altijd weer fijn he als de tp ingeplaatst kan worden!

Hoef je niet meer voor een echo naat het ziekenhuis? Of sowieso morgen.

Wanneer denk je dat tp is? Afhankelijk hoe oud je embryo is.

Geplaatst
Moet maand wachten... Mijn cyclus duurt gemiddeld 5 weken dus eind juli/ begin aug magk weer..

Ohhh spannend!!! Volg je gevoel hoor!! Succes

Hoeveel cryo,s heb je nog? Nu mag het lange wachten beginnen van de wachtmaand. Hoop dat jij hierin meer rust hebt als ik.

Ik vond dat wachten zo kang duren, wilde verder, zeker met 6 cryo.s. achteraf bleek mijn lichaam echt wel die rustmaand nodig te hebben.

Geplaatst
Hoeveel cryo,s heb je nog? Nu mag het lange wachten beginnen van de wachtmaand. Hoop dat jij hierin meer rust hebt als ik.

Ik vond dat wachten zo kang duren, wilde verder, zeker met 6 cryo.s. achteraf bleek mijn lichaam echt wel die rustmaand nodig te hebben.

Ik heb er vrede mee... Heb t idee dat ik er nog niet helemaal klaar voor was...en vind het fijn dat het rond mijn vakantie valt..

Ik heb helemaal geen cryos dit keer😢😢 anders had ik inderdaad die rust ook niet gehad! Maar weet spuiten, punctie etc... Tis nogal wat

Geplaatst
Ik heb er vrede mee... Heb t idee dat ik er nog niet helemaal klaar voor was...en vind het fijn dat het rond mijn vakantie valt..

Ik heb helemaal geen cryos dit keer😢😢 anders had ik inderdaad die rust ook niet gehad! Maar weet spuiten, punctie etc... Tis nogal wat

He bah weer helemaal op nieuw beginnen :-(. Was dit je eerste ronde ivf/icsi?

Maar hoe komt het dat het gevoel had er niet helemaal klaar voor je was voor was?

Hopelijk komende periode emotionele reset en betere ronde!

Geplaatst
Fijn! Is toch altijd weer fijn he als de tp ingeplaatst kan worden!

Hoef je niet meer voor een echo naat het ziekenhuis? Of sowieso morgen.

Wanneer denk je dat tp is? Afhankelijk hoe oud je embryo is.

Ja zeker! Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis, alleen voor de tp. Vanavond de ovitrelle spuiten en dan volgende week woensdag de tp. Mijn embryootje was 5 dagen toen hij de vriezer in ging. Ik hoop dat hij er nu goed uit komt, maar hou er wel rekening mee dat dat ook niet zo zou kunnen zijn. Ik duim dat we een goede tp krijgen. Las ik nou dat jij maandag een tp hebt?

Geplaatst
Ja zeker! Ik hoef niet meer naar het ziekenhuis, alleen voor de tp. Vanavond de ovitrelle spuiten en dan volgende week woensdag de tp. Mijn embryootje was 5 dagen toen hij de vriezer in ging. Ik hoop dat hij er nu goed uit komt, maar hou er wel rekening mee dat dat ook niet zo zou kunnen zijn. Ik duim dat we een goede tp krijgen. Las ik nou dat jij maandag een tp hebt?

Fijn! Op naar de tp!

Ik heb idd maandag de tp, als alles goed gaat. Heb er nog 5 in de diepvries dus heb goede hoop.

Hoeveel heb jij er in de diepvries?

Op naar het wachtbankje volgende week! En hopelijk met succes, mag wel eens he poekie 🍀🍀

Geplaatst

Lief dat je het vraagt, Pino.

Ik heb getest, na een slapeloze nacht... ik was/ ben zo bang.

Maar voor nu in ieder geval onterecht. Het was een super duidelijk positieve test, mooi toegenomen ook.

Mijn testen zijn nu op, ik ben van plan om geen nieuwe meer te halen. Maarja... wie weet...

over precies vier weken krijg ik de eerste echo.

Heb nog even overwogen om te zeuren om eerder, ivm de missed abortion van vorig jaar.

Maar ik probeer het los te laten. Het is voorlopig toch afwachten. En dan kunnen we straks al een echt kindje zien.

Ik blijf het zo'n maf idee vinden dat wij 10 cryo's hadden en dat er elke keer als er iemand boven dat stikstofvat stond om een rietje te kiezen, onze topper maar niet gekozen werd. :-)

Succes Pino en Poekie! Jullie zijn aan de beurt!

Geplaatst
He bah weer helemaal op nieuw beginnen :-(. Was dit je eerste ronde ivf/icsi?

Maar hoe komt het dat het gevoel had er niet helemaal klaar voor je was voor was?

Hopelijk komende periode emotionele reset en betere ronde!

Dit was icsi 1 voor 2e kindje inderdaad.

Nou eerst zei de arts we doen een controle maand zodat we uitgangspunt hebben.. We zijn een maand later pas heen gegaan.. En toen zeiden ze t ziet er goed uit we mogen beginnen... Terwijl ik er op ingesteld was dat we een controle maand kregen.. Ben niet zo goed in verandering hihi

En natuurlijk wilde ik wel graag beginnen... Maar als je er komt met een andere gedachte is t wel omschakelen.. En dan negatieve berichten(minder eitjes dan valt dat wel heel zwaar..)

Maar we gaan er weer voor eind juli!!

Heeeel veel succes maandag!!

En jij ook poekie met je terugplaatsing!

Ik ga duimen dat het voor jullie ewn positief resultaat mag geven!

Geplaatst
Fijn! Op naar de tp!

Ik heb idd maandag de tp, als alles goed gaat. Heb er nog 5 in de diepvries dus heb goede hoop.

Hoeveel heb jij er in de diepvries?

Op naar het wachtbankje volgende week! En hopelijk met succes, mag wel eens he poekie 🍀🍀

Ik heb er 2 in de diepvries waarvan we er nu 1 gebruiken (hopelijk). Hoe oud zijn die van jou als je ze terugkrijgt? Die van mij dag 6

Geplaatst
Ik heb er 2 in de diepvries waarvan we er nu 1 gebruiken (hopelijk). Hoe oud zijn die van jou als je ze terugkrijgt? Die van mij dag 6

Op dag 5 zijn ze de diepvries is gegaan. Hoop dat het een mooi doorontwikkelde embryo is.

Maar ja idd nog even geduld tot volgende week.

Geplaatst
Lief dat je het vraagt, Pino.Ik heb getest, na een slapeloze nacht... ik was/ ben zo bang.Maar voor nu in ieder geval onterecht. Het was een super duidelijk positieve test, mooi toegenomen ook. Mijn testen zijn nu op, ik ben van plan om geen nieuwe meer te halen. Maarja... wie weet...over precies vier weken krijg ik de eerste echo.Heb nog even overwogen om te zeuren om eerder, ivm de missed abortion van vorig jaar. Maar ik probeer het los te laten. Het is voorlopig toch afwachten. En dan kunnen we straks al een echt kindje zien. Ik blijf het zo'n maf idee vinden dat wij 10 cryo's hadden en dat er elke keer als er iemand boven dat stikstofvat stond om een rietje te kiezen, onze topper maar niet gekozen werd. :-) Succes Pino en Poekie! Jullie zijn aan de beurt!
Wat fijn maaike!! Gefeliciteerd!! Ik snap je bezorgdheid, knap dat je wacht met de echo!
Geplaatst

Maar voor nu in ieder geval onterecht. Het was een super duidelijk positieve test, mooi toegenomen ook.

Mijn testen zijn nu op, ik ben van plan om geen nieuwe meer te halen. Maarja... wie weet...

Heb nog even overwogen om te zeuren om eerder, ivm de missed abortion van vorig jaar.

Maar ik probeer het los te laten. Het is voorlopig toch afwachten. En dan kunnen we straks al een echt kindje zien.

Ik blijf het zo'n maf idee vinden dat wij 10 cryo's hadden en dat er elke keer als er iemand boven dat stikstofvat stond om een rietje te kiezen, onze topper maar niet gekozen werd. :-)

Gefeliciteerd! Wat fijn, Maaike! Ik vond het wachten ook killing, maar een echo met 8 weken laat wel al veel meer zien idd! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Geniet je er ook van? Ik snap dat het extra spannend is na een eerdere mk. Deze stap heb je toch maar weer gehaald!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Sorry dit bericht gemist vanochtend...

Top, wauw!!! Gefeliciteerd!!! 🎉🎉 spannende weken, zeker met een slechte ervaring. Maar we gaan er vanuit dat het goed gaat komen.

Hopelijk kan je vooral nu genieten

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden