Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ik vind haar ook een ontzettende lieve arts en van veen ook..ik belde de verpleging en die wist meteen wie ik was.. echt top mensen

Ja ze zei ook gelijk Ow nu moet ik het weer waar gaan maken en ook vroeg ze toen met de meting of mannetje nu weer in nl was

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ja ze zei ook gelijk Ow nu moet ik het weer waar gaan maken en ook vroeg ze toen met de meting of mannetje nu weer in nl was

Was met de eerste cryo tp

Geplaatst
fijn he als je geen numner bent maar ze je echt kennen.. vind ik echt heel fijn

Ja dat vindt ik ook erg fijn! Heb me daar ook echt nog geen nummer gevoeld nemen goed de tijd voor je

Geplaatst
Mmmm beetje tegenvaller dus. Maar hopelijk zitten de eitjes mooi verstopt.Gaan ze iets aan de cystes doen? Want zitten die niet in de weg daar?Wat is oestradiol prikken?Tja die symptomen, ik vind de hormonen die ke krijgt bij iui en ivf en de bijbehorende symptomen erg overeenkomen meg zwangerschapsverschijnselen. Dacht een paar keer dat hey echt wel gelukt was, want alles voelde zo in mijn lijf. Maar toch niet... :-(.Al ben ik overtuigd dat bij mij al meerdere malen het vruchtje afgestoten is, want had die symptomen ook toen we nog niet mbv zkh bezig waren.Maar idd je zal het nooit weten. Ook maar niet teveel iver nadenken, want wijzer wordt je er toch van.Hoop voor je dat er zondag wel wat te zien is 🍀
Nou dames dit geloven jullie nooit!! Oestradiol is het hormoon wat de artsen laat zien of er iets groeit. Nou...Mijn cyste blijkt een follikel te zijn!!! Mega ei 😲 de bloedwaarden pasten daarbij. Ik zit op dag 6 notabene! Vanavond ff ons best gedaan en zondag om 11.45 iui. Ik ben er gewoon beduusd van!
Geplaatst
Nou dames dit geloven jullie nooit!! Oestradiol is het hormoon wat de artsen laat zien of er iets groeit. Nou...Mijn cyste blijkt een follikel te zijn!!! Mega ei 😲 de bloedwaarden pasten daarbij. Ik zit op dag 6 notabene! Vanavond ff ons best gedaan en zondag om 11.45 iui. Ik ben er gewoon beduusd van!
Wat ontzettend fijn zeg!! 🌸🌸🌸
Geplaatst
Nou dames dit geloven jullie nooit!! Oestradiol is het hormoon wat de artsen laat zien of er iets groeit. Nou...Mijn cyste blijkt een follikel te zijn!!! Mega ei  de bloedwaarden pasten daarbij. Ik zit op dag 6 notabene! Vanavond ff ons best gedaan en zondag om 11.45 iui. Ik ben er gewoon beduusd van!

Hopen dat dit "Mega ei" jullie prachtige kindje gaat worden!!

Geplaatst

ze zeggen je voeten warm houden:) wat je niet moet doen is een kruikje op je buik leggen..je lichaam kan dan denken dat je koorts hebt en het vruchtje afstoten. Verder niet zwaar tillen etc. Verder doe ik altojd van alles na tp.. en juist deze keer niks en ben ik zwanger.. een grote doais geluk stuur ik jouw kant op

Geplaatst

Ja heb al sokken aangedaan . . . Hoe lang duurt het nu voordat hij zich in gaat nestelen als dat gebeurt ? Dank je wel eslief . Heb jij nou aankomende vrijdag de echo?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Nou dames dit geloven jullie nooit!! Oestradiol is het hormoon wat de artsen laat zien of er iets groeit. Nou...Mijn cyste blijkt een follikel te zijn!!! Mega ei  de bloedwaarden pasten daarbij. Ik zit op dag 6 notabene! Vanavond ff ons best gedaan en zondag om 11.45 iui. Ik ben er gewoon beduusd van!

Watttt... nou maar goed dat je er vroeg bij was. Maar jeetje dan ben jij wel een echte vlugge ;-). Hoe groot was je ei? Hopelijk zondag mooi zaad en dat het mega ei er nog lekker zit🍀🍀

En er zat nig een eitje toch?

Geplaatst

Wat doe ik na de tp: (en de meeste dingen daarvior ook al)

-warme voeten, warme buik. Je vriend kan ,s avonds lekker tegen je aan liggen en zijn handen op je buik leggen

_drink geen thee met theeine (kruidenthee, rozenbottelthee)

- drink granaatappelsap

-voedingssupllementen

-dag van de tp, niet ectief sporten (advies van verpleegkundige)

-gezind eten

-geen alochol

Helpt het...??? Tot nu tor bij mij igg niet.

Maar dan heb je toch het gevoel er invloed op te hebben.

Geplaatst
nou je had genoeg ellende gehad dus mooi zo..nee 19 juli pas met 8 weken:) meestal tussen dag 5 en 9 gaat het nestelen:)

Welke dag zit ik nu dan ?

Geplaatst
Wat doe ik na de tp: (en de meeste dingen daarvior ook al)

-warme voeten, warme buik. Je vriend kan ,s avonds lekker tegen je aan liggen en zijn handen op je buik leggen

_drink geen thee met theeine (kruidenthee, rozenbottelthee)

- drink granaatappelsap

-voedingssupllementen

-dag van de tp, niet ectief sporten (advies van verpleegkundige)

-gezind eten

-geen alochol

Helpt het...??? Tot nu tor bij mij igg niet.

Maar dan heb je toch het gevoel er invloed op te hebben.

Dank je pino.

Ik zit met mijn voeten nu op de kruik is wel beetje erg heet. ( heb er gekookt water in gedaan) mag je omega 3 ook slikken nu na de tp .drink geen frisdrank k meer alleen water en granaatappels sap en heb granaat appel stukjes .. slik vitamine d3 en vitamine b12 en foloumzuur en omega 4 ( mag dat nu nog )ja en proberen niet te stressen 😆. Vroeg nog net wel of t kwaad kon dat ik die cetrizine nam voor mijn netelroos. Ze zocht het op kon geen kwaad maar toch baal ik ervan maar kan echt niet zonder ze zijn er nog steeds niet achter waar ik allergisch voor ben.😑

Geplaatst
Dank je pino.

Ik zit met mijn voeten nu op de kruik is wel beetje erg heet. ( heb er gekookt water in gedaan) mag je omega 3 ook slikken nu na de tp .drink geen frisdrank k meer alleen water en granaatappels sap en heb granaat appel stukjes .. slik vitamine d3 en vitamine b12 en foloumzuur en omega 4 ( mag dat nu nog )ja en proberen niet te stressen . Vroeg nog net wel of t kwaad kon dat ik die cetrizine nam voor mijn netelroos. Ze zocht het op kon geen kwaad maar toch baal ik ervan maar kan echt niet zonder ze zijn er nog steeds niet achter waar ik allergisch voor ben.

Ja hoor, ik gebruik tarwekiemolie.schijnt helpend te zijn voor de innesteling.

gebruik verder:

-vitamine c (ik hou veel vocht vast door al die hormonen)

-b12 (wel met methyl- en adenosylcobalamine)

-multi zwanger van orthica

-vitamine d

-manesium (die moet in combi met de vit c)

-en dan tarewekiemolie afgewisseld met visolie

-foliumzuur

Dit samen met dieetiste afgestemd.

Probeer verder idd te ontspannen. En gewoon je dingen te doen.

Lekker een stukje wandelen. Want een goede bloedsomloop is heel belangrijk

Mmm netelroos erbij... vervelend.

Mss wel gekomen door al die rotzooi en spanning in je lijf.

Ik had krentenbaard (bijna weg), ws ook ontstaan door al die hormonen en zwakker gestel.

Geplaatst
Watttt... nou maar goed dat je er vroeg bij was. Maar jeetje dan ben jij wel een echte vlugge ;-). Hoe groot was je ei? Hopelijk zondag mooi zaad en dat het mega ei er nog lekker zit🍀🍀En er zat nig een eitje toch?
Pino hij kon verder niks zien?? Daarom had hij laten prikken. Doorsnede was bijna 3cm. Ik lees wel vanalles op Google dat een follikel overrijp kan zijn en dan niet goed meer is? Misschien zijn alle hormonen van deze week naar 1 blaasje gegaan. Ik heb besloten het nu maar over me heen te laten komen. Ik kijk wel of ik ongesteld wordt over 2 weken. Ik kan er geen wijs meer uit. Butterfly lekker broeden op je eitje meis! Dat er maar iets moois van mag komen!Amf ook heel veel succes!
Geplaatst

Ik ga dan gewoon me omega 3 zo in nemen. Ik heb wel last van krampjes nu maar zal wel normaal zijn. Gelukkig dat je krentenbaard bijna weg is heb je daar iets voor gekregen? Ik baal dat ik af en toe zo een pilletje moet nemen . Maar ja zo'n aanval is ook slecht want dan speelt je immuun systeem op en dat moeten we niet hebben

Geplaatst
Pino hij kon verder niks zien?? Daarom had hij laten prikken. Doorsnede was bijna 3cm. Ik lees wel vanalles op Google dat een follikel overrijp kan zijn en dan niet goed meer is? Misschien zijn alle hormonen van deze week naar 1 blaasje gegaan. Ik heb besloten het nu maar over me heen te laten komen. Ik kijk wel of ik ongesteld wordt over 2 weken. Ik kan er geen wijs meer uit. Butterfly lekker broeden op je eitje meis! Dat er maar iets moois van mag komen!Amf ook heel veel succes!

Wow... 3cm. Das wel echt goot.waarom dan niet morgen iui? Of doen ze dat niet op zaterdag (in mijn zkh niet iig)

Ja herken dat cysteverhaal en alle hormonen naar 1 blaasje. Bij mij is die ronde toen gecanceld...

Maar gewoon doen hoor zondag... des te eerder kan je ook richting ivf, mocht het niet lukken.

Geplaatst
Ik ga dan gewoon me omega 3 zo in nemen. Ik heb wel last van krampjes nu maar zal wel normaal zijn. Gelukkig dat je krentenbaard bijna weg is heb je daar iets voor gekregen? Ik baal dat ik af en toe zo een pilletje moet nemen . Maar ja zo'n aanval is ook slecht want dan speelt je immuun systeem op en dat moeten we niet hebben

Ja fusidinezalf, die mag je gewoon gebruiken. Anti biotica hiervoor had ook gemogen, maar wilde ik liever niet omdat ik toen net to had gehad. Gelukkig was de oppervlakte klein genoeg om met zalf te doen.

Duurt lang voordat zo iets weg is. (6 weken verder nu). En dat is met netelroos ook zo.

Het is ook besmettelijk, dus mss via iemand anders gekregen. Hou het iig goed schoon en was je handen als je eraan gezeten hebt.

Ja krampjes hoort erbij, zeker ook door de ustrogan.

Geplaatst

Jij bent in de war met gordelroos hhaha. Netelroos is allergie en niet besmettelijk 😆. Ik heb het chronisch en ze gaan nu oorzaak zoeken . Bloed onderzoek kwa inhalatie allergie kwam niks uit. Die zalf ken ik wel waar jij het over hebt. Gelukkig dat je er bijna vanaf bent . Ik heb door de hormonen een behoorlijk tandvleesontsteking gekregen . Ja krampjes kan door de ustrogan komen lees t net . Nou vind het allemaal prima als hij maar lekker blijft zitten😍

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden