Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
ze doen hem tegenwoordig met 8:) vorige keer volgens mij ook 9 wand gevoelsmatig duurde dat een eeuwigheid..nu is het al over 25 dagen

Ooo weekje eerder is niet verkeerd

Vond het echt toen lang duren!!

Maar goed hoop het nog een keer mee te mogen maken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 809
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

tuurlijk! als ik het kan lukt het jouw ook..ik duim super hard..ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen.. als ik mijn echo heb heb jij gewoon goed nieuws:)

Geplaatst

Ik hoop ook snel plaats te nemen op het wachtbankje...as woensdag naar het ziekenhuis en als het goed is wordt dan onze tp ingepland 😃

Geplaatst
tuurlijk! als ik het kan lukt het jouw ook..ik duim super hard..ben zo benieuwd hoe het gaat verlopen.. als ik mijn echo heb heb jij gewoon goed nieuws:)

Jaaa daar gaan we voor

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Ik hoop ook snel plaats te nemen op het wachtbankje...as woensdag naar het ziekenhuis en als het goed is wordt dan onze tp ingepland 

Spannend!!!🍀 cryotp?

Hoeveel dagen na menstruatie zit je nu? En dan in natuurlijke of gestimuleerde cyclus?

Je zukt het hier vast wel een eer verteld hebben, sorry.

Geplaatst
@poekie dat gaat ongetwijfeld gebeuren jij mag woensdag he?

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Yeps! Ik denk dat wij bijna gelijk lopen. Ik krijg er woensdag eentje van 6 dagen. We schelen dan dus niet veel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Spannend!!! cryotp?

Hoeveel dagen na menstruatie zit je nu? En dan in natuurlijke of gestimuleerde cyclus?

Je zukt het hier vast wel een eer verteld hebben, sorry.

Ik ben vorige week dinsdag begonnen met Progynova...geen idee of ze in ons zkh akkoord gaan met natuurlijke cyclus. Gelukkig nu niet veel last van bijwerkingen dus ik vind het ook niet zo erg. Van onze eerste punctie hadden we 1 cryo over en die gaan we nu hopelijk zeer snel teruggeplaatst krijgen. Gevoelsmatig heb ik veel vertrouwen dat deze cryo ons gezin compleet gaat maken 😊

Spannende week dus voor vele van ons.. en hopelijk met mooie uitkomsten!!

Geplaatst
Yeps! Ik denk dat wij bijna gelijk lopen. Ik krijg er woensdag eentje van 6 dagen. We schelen dan dus niet veel!

Klinkt goed Poekie 🍀🍀🍀

Geplaatst

Oh das leuk 🤗🤗

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Ik ben vorige week dinsdag begonnen met Progynova...geen idee of ze in ons zkh akkoord gaan met natuurlijke cyclus. Gelukkig nu niet veel last van bijwerkingen dus ik vind het ook niet zo erg. Van onze eerste punctie hadden we 1 cryo over en die gaan we nu hopelijk zeer snel teruggeplaatst krijgen. Gevoelsmatig heb ik veel vertrouwen dat deze cryo ons gezin compleet gaat maken 

Spannende week dus voor vele van ons.. en hopelijk met mooie uitkomsten!!

Spannend!!! Hopelijk klopt je gevoel!

Maar waarom pas woensdag naar het ziekenhuis? Dan gebruik je het al meer dan 2weken.

Ik gebruik de estradiol (zelfde soort medicijn) en mocht op dag 11 al komen.

Alhoevel wel protocol is, dag 14 start ustrogan en dag 17 tp. Dus had ook iets later kunnen komen dn dag 11 ;-).

Geplaatst
Succes vandaag christel🍀🍀
Dankjewel lieve pino!! Ik zit nu te wachten. Wij lopen toch bij hetzelfde ziekenhuis? Ik heb hier zo'n raar gevoel bij. Ik heb geen eisprong gevoeld en je zou toch zeggen zo'n groot ei dat voel je wel. Bij mij werd het dus niet gecanceld vanwege de bloedwaarden. Maar ik zit zo vroeg in mijn cyclus en ik heb maar amper de symptomen gehad van vruchtbaar slijm. Ik vind het een vreemde situatie en weet niet wat ik nu kan verwachten. In ieder geval uitslag van mijn man.
Geplaatst
Dankjewel lieve pino!! Ik zit nu te wachten. Wij lopen toch bij hetzelfde ziekenhuis? Ik heb hier zo'n raar gevoel bij. Ik heb geen eisprong gevoeld en je zou toch zeggen zo'n groot ei dat voel je wel. Bij mij werd het dus niet gecanceld vanwege de bloedwaarden. Maar ik zit zo vroeg in mijn cyclus en ik heb maar amper de symptomen gehad van vruchtbaar slijm. Ik vind het een vreemde situatie en weet niet wat ik nu kan verwachten. In ieder geval uitslag van mijn man.

Succes christel !

Geplaatst

Hoop dat alles goed is!! Duim voor je!

Ik zit in het catharina ziekenhuis in eindhoven. En de terugplaatsingen, cryo is in tilburg.

Geplaatst

Duim voor je mee!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook wat vreemd vind. Ik weet niet of je zelf ook ovulatietesten gebruikt? Ik moest deze maand ook voor echo's om mn eisprong te bepalen maar heb ook ovularietesten ernaast gebruikt. Die werken trouwens niet als je ook hormonen spuit en weet even niet of jij dat ook doet?

Misschien wel even blijven volgen hoor. Je mist alle symptomen van een eisprong...

Geplaatst
Hoop dat alles goed is!! Duim voor je!Ik zit in het catharina ziekenhuis in eindhoven. En de terugplaatsingen, cryo is in tilburg.
Dankjewel lieverds. Helaas slecht nieuws 😢 de score was echt bedroevend slecht. Het slechtste wat hij ooit geproduceerd heeft. Morgen dus afspraak maken voor verder beleid . Waarschijnlijk icsi. Ik zag het aankomen maar ik ben er toch wel verdrietig van. Poekie en Pino succes voor jullie morgen!
Geplaatst
Dankjewel lieverds. Helaas slecht nieuws 😢 de score was echt bedroevend slecht. Het slechtste wat hij ooit geproduceerd heeft. Morgen dus afspraak maken voor verder beleid . Waarschijnlijk icsi. Ik zag het aankomen maar ik ben er toch wel verdrietig van. Poekie en Pino succes voor jullie morgen!

Shit. Dat is balen! Is het zaad verder wel beweeglijk en goed? Misschien geeft het je hoop dat mijn vriend na bewerking rond de 1 a 2 miljoen zat en we nu zwanger zijn van icsi. Ja, het meer spuiten etc is geen pretje. Maar ik hoop dat jullie met icsi wel goede kans maken. Balen meis, neem de tijd om het samen goed te bespreken en laten bezinken. Heel veel sterkte!!

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Geplaatst
Dankjewel lieverds. Helaas slecht nieuws  de score was echt bedroevend slecht. Het slechtste wat hij ooit geproduceerd heeft. Morgen dus afspraak maken voor verder beleid . Waarschijnlijk icsi. Ik zag het aankomen maar ik ben er toch wel verdrietig van. Poekie en Pino succes voor jullie morgen!

Ach wat klote Christel, maar net wat Johanna zegt met icsi maak je echt wel goed kans, dus helemaal hopeloos is het niet.

Ik snap dat dit een klap is en dat je er tegen op ziet de hormonen enz...maar het komt goed hoor echt waar.

Ik wil je heel veel sterkte wensen, laat het even bezinken en straks met de icsi gaat het helemaal goed komen!

Veel sterkte meid

Geplaatst

He neehhh!! Balen zeg en ontzettend teleurstellend!

Dikke knuffel!!

Hebben ze nog wel naar je eitje gekeken of die er nog zat en of het echt een eitje was?

Wellicht niet geheel onbelangrijke info voor het vervolg?

Hebben ze uberhaupt nob wel een poging gewaagd.

Normaal gesproken bellen ze, als het niet doorgaat. (Tenminste als je ook in catharien zit)

Succes met het verwerken met deze klap, hopelijk snel meer duidelijkheid over het vervolg.

Geplaatst
Spannend!!! Hopelijk klopt je gevoel!

Maar waarom pas woensdag naar het ziekenhuis? Dan gebruik je het al meer dan 2weken.

Ik gebruik de estradiol (zelfde soort medicijn) en mocht op dag 11 al komen.

Alhoevel wel protocol is, dag 14 start ustrogan en dag 17 tp. Dus had ook iets later kunnen komen dn dag 11 ;-).

Bij ons is blijkbaar protocol dat je 2 weken na start Progynova de eerste echo hebt...ze kijken meer naar hun planning en wat hierin mogelijk is..ook met betrekking tot tp. Bij mij kwam het ook goed uit, ben deze ochtend vrij van werk 😊

Geplaatst
Dankjewel lieverds. Helaas slecht nieuws  de score was echt bedroevend slecht. Het slechtste wat hij ooit geproduceerd heeft. Morgen dus afspraak maken voor verder beleid . Waarschijnlijk icsi. Ik zag het aankomen maar ik ben er toch wel verdrietig van. Poekie en Pino succes voor jullie morgen!

Hè sh*t Christel logisch dat dit jullie emotioneel raakt...voor je vriend ook heftig om te horen.. Dikke knuffel!!

Geplaatst
Bij ons is blijkbaar protocol dat je 2 weken na start Progynova de eerste echo hebt...ze kijken meer naar hun planning en wat hierin mogelijk is..ook met betrekking tot tp. Bij mij kwam het ook goed uit, ben deze ochtend vrij van werk 

Ja ze gaf aan dt je het hierin meer kan sturen, ook al je bijv een weekend weg bent. Kan je de 1e echo uitstellen. Zolang je maar niet start met de ustrogan, kan je het bij wjjze van met een vakantie combineren.

Toch weserom raar dat er geen 1 lijn wordt getrokken door ziekenhuizen. Maar goed als het uiteindelijk zijn doel maar bereikt.

Geplaatst

@christel, nog even iets positiefs hieraan, is dat je nu wel sneller naar icsi gaat. En hoef je nief eerst de iui,s af te wachten. En kunnen julkie iets gaan doen, wat meer effectief lijkt.

Wij hebben eerst 9 iui,s gedaan en een jaar later pas kunnen starten met ivf.

Voor nu 😙

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden