Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Zou je dat linkje een willen sturen.

Loop idd 1 dag voor. Jij 2 dagen later de tp, maar jouw embro was 1 dag ouder

Mocht het toch niet gelukt zijn, gaat de volgende ook helemaal natuulijk. Dan zou dan nog net voor onze vakantie kunnen en wil oo vakantie geen medicatie gebruik.

Het weekend zit vol genoeg, dus dat komt goed, maar met heerljk lam tv kijken kan ik okk wel mijn gedachten verzetten.

http://nyulangone.org/locations/fertility-center/in-vitro-fertilization

Ik weet niet of je gelijk op de goede plek terechtkomt maar je moet bij ivf zijn. Dan scroll je naar beneden en zie je als tussenkop steeds allemaal stappen. Dan moet je zijn na stap vier bij het kopje: after an embryo transfer.

Is wel in het engels.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Zou je dat linkje een willen sturen.

Loop idd 1 dag voor. Jij 2 dagen later de tp, maar jouw embro was 1 dag ouder

Mocht het toch niet gelukt zijn, gaat de volgende ook helemaal natuulijk. Dan zou dan nog net voor onze vakantie kunnen en wil oo vakantie geen medicatie gebruik.

Het weekend zit vol genoeg, dus dat komt goed, maar met heerljk lam tv kijken kan ik okk wel mijn gedachten verzetten.

Wanneer mag jij officieel testen?

Geplaatst
:-(. Ja die klote kilo,s. Ik was mooi afgevallen voor ik mijnivf begon en dat zit er nu weer aan. 😢. Vooral heel veel vocht.. maar okk dat krijg ik niet weg. Moest meer vit c nemen, ws nog meer dan dat ik nu doe. Maar dan durf ik niet nu in de ww.

Sorry vind ik zo moeiljjk bij te houden, vandaar het stand van zaken lijstje. Maar wanneer mag je weer beginnen met stimuleren?

Haha is ook moeilijk bijhouden..

Ja ik vind het ook lastig.. Ik heb diabetes dus mag niet crashen ofzo. Ik sport 4x per week en nog gebeurt er niks... Frusterend... Hoef van de kliniek niet af te vallen maar na vorige keer wil ik dat wel... En de volgende poging valt rond mijn vakantie dus wil t niet uitstellen...

Vitamine c plas je teveel weer uit... Maar ik zou t dan in fruit nemen... Kiwi en sinasappel.

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

@danlon, heb je in augustus vakantie? Ga je weg? Zou jammer zijn als je anders moet wachten als het neg verkeerd valt. Maar goed vakantie om te ontspannen is ook belangrijk.

Wanneer magje de 1e spuit zetten?

Crachen is sowieso heel slechy, maar ik moest eigenlijk wel 10 kilo afvallen. Maar als ik gjng crashen gjng het ziekenhuis mij niet helpen. Is heel slecht voor je. Dus gewoon gezond eten en genoeg bewegen.

@poekie, bij ons hanteren dag 12 na tp. (Altijd dag 17 ook bij verse). Dus best laat, maar dan weeet je wel zeker of het gelukt is of niet. Maar ook lang wachten. Want dat zou dan pas volgende week zaterdag zijn.

Geplaatst
@danlon, heb je in augustus vakantie? Ga je weg? Zou jammer zijn als je anders moet wachten als het neg verkeerd valt. Maar goed vakantie om te ontspannen is ook belangrijk.

Wanneer magje de 1e spuit zetten?

Crachen is sowieso heel slechy, maar ik moest eigenlijk wel 10 kilo afvallen. Maar als ik gjng crashen gjng het ziekenhuis mij niet helpen. Is heel slecht voor je. Dus gewoon gezond eten en genoeg bewegen.

@poekie, bij ons hanteren dag 12 na tp. (Altijd dag 17 ook bij verse). Dus best laat, maar dan weeet je wel zeker of het gelukt is of niet. Maar ook lang wachten. Want dat zou dan pas volgende week zaterdag zijn.

Vakantie in bouwvak.. Vanaf 7 aug.

Mag beginnen als ik menstrueer... De 3e dag... Mja mn menstruatie is onregelmatig... Zal ergens eind juli komen denk ik...

Nee had niks gepland.. Bewust niet haha.. Denk dat weekje Duitsland wordt in de buurt van de kliniek ☺️

Geplaatst

Oh en ja crashen is slecht... Maar weekje shakes kan wel net even je over die drempel helpen.. Maar ik mag t niet☺️ dus dan maar veel sporten meer eten met begeleiding en gefrustreerd blijven haha

Geplaatst
Vakantie in bouwvak.. Vanaf 7 aug.

Mag beginnen als ik menstrueer... De 3e dag... Mja mn menstruatie is onregelmatig... Zal ergens eind juli komen denk ik...

Nee had niks gepland.. Bewust niet haha.. Denk dat weekje Duitsland wordt in de buurt van de kliniek ☺️

Spannend dus. Als de menstruatie toch onregelmatib is, laat hem dan maar vroeg komen dese keer ;-). Oke, jij zit in duitsland, niet in de buurt dus. Waarom daar?

Het onaangename met het aangemame combineren met een weekje vakantie in duitsland, klinkt ook niet heel slecht.

Ja frustreer met je mee... nah ja als we bevallen zijn, dan doen we wel weer crashen 😉

Geplaatst

@pino81 is dat dan met een utinetest? Ik mag officieel vrijdag om een bloedtest, zondag urine dus dat zou best overeen kunnen komen

Geplaatst
@pino81 is dat dan met een utinetest? Ik mag officieel vrijdag om een bloedtest, zondag urine dus dat zou best overeen kunnen komen

Nope doen ze bij ons niet aan, gewoon middels zwangersschapstest.

Geplaatst
Spannend dus. Als de menstruatie toch onregelmatib is, laat hem dan maar vroeg komen dese keer ;-). Oke, jij zit in duitsland, niet in de buurt dus. Waarom daar?

Het onaangename met het aangemame combineren met een weekje vakantie in duitsland, klinkt ook niet heel slecht.

Ja frustreer met je mee... nah ja als we bevallen zijn, dan doen we wel weer crashen 😉

Haha ook dan mag ik niet crashen vanwege diabetes..

Iddaat maar vroeg kome

Duitsland is voor mij wel in de buurt..kliniek is maar uurtje rijden.. De grens maar 15min hihi.. En daar... Omdat ik daar als persoon wordt behandeld en niet als nummer... Heel fijn gevoel.. Heb zelf inspraak in behandeling ☺️

Geplaatst

Stand van zaken:

Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nog

Yvje1977: 3-7 14.30 terugplaatsing cryo, hierna geen cryo,s

Christel81: stop iui, start icsi

Poekie: 28-6 tp 6 daagse hatching blasocyste, nog 1 cryo. Officiële testdatum 7-7

Pino: 26-6 tp 5 daagse hatching blastocyste, 4 cryo,s, 1e ivf

Miranda: 14-7 echo fm, begin aug tp, 4 cryo,s

Minima: ?

Amf: 2 juli punctie, 5juli tp

Yamila: 7 juli start stimuleren eitjes in nieuwe ivf ronde

Eatpraylove: start 29-6

Mari:?

Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitsland

Ash: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloog

Sfa: ?

Geplaatst

@eatpraylove, zir dat jij weer begonnen bent. Hoe gaat het?

@danlon, oh ja dan ook niet crashen, haha. Slaapgebrek, veel wamdelen met de baby, borstvoeding.. schijnt ook te helpen haha

Ah oke, dat scheelt als je jn buury van duitsland woont. Ik zi zelf in het catharina zkh in eindhoben. Maar heb echt heel lieve artsen en verpleehkundige. En ook hier is ruimte om zelf mee te denkem, heel fijn!

Geplaatst
Stand van zaken:Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nogYvje1977: 3-7 14.30 terugplaatsing cryo, hierna geen cryo,sChristel81: stop iui, start icsiPoekie: 28-6 tp 6 daagse hatching blasocyste, nog 1 cryo. Officiële testdatum 7-7Pino: 26-6 tp 5 daagse hatching blastocyste, 4 cryo,s, 1e ivfMiranda: start augustus nieuwe ivfMinima: ?Amf: 2 juli punctie, 5juli tpYamila: 7 juli start stimuleren eitjes in nieuwe ivf rondeEatpraylove: start 29-6 Mari:?Danlon: start nieuwe poging, 3e dag menstrustie eind juli/augustus, zkh duitslandAsh: deze maand start poging 2, di 4-7 belafspraak gynacoloogSfa: ?
. Hi ladies ik start in augustus geen nieuwe ivf ik heb 14-7 echo fm en ergens begin augustus cryo tp heb nu 4 cryoos over
Geplaatst
. Hi ladies ik start in augustus geen nieuwe ivf ik heb 14-7 echo fm en ergens begin augustus cryo tp heb nu 4 cryoos over

Tuurlijk, dat wist ik toch... nog 2 weekjes en dan kan je weer verder. :-). Heb het hieronder aangepast. Heb jij dan niet eerder als augustus de tp, als je follikel groot genoeg is kan het snel ingepland worden.

Of doen ze bij jullie al eerder meten dan 10 dagen na menstruatie. (Ieder zkh doet het een beetje anders, dus heb nu in mjnn hoofd zoals het in mijn zkh gaat)

Geplaatst
Tuurlijk, dat wist ik toch... nog 2 weekjes en dan kan je weer verder. :-). Heb het hieronder aangepast. Heb jij dan niet eerder als augustus de tp, als je follikel groot genoeg is kan het snel ingepland worden.Of doen ze bij jullie al eerder meten dan 10 dagen na menstruatie. (Ieder zkh doet het een beetje anders, dus heb nu in mjnn hoofd zoals het in mijn zkh gaat)
Nee normaal gesproken kon ik meteen in juli door met een cryo poging maar het EMC doet ff in juli geen terugplaatsingen meer omdat ze overgaan op een nieuw systeem vandaar die maand wachten ... heb je eindelijk gene verplichte rustmaand moet je alsnog wachten 😂 Pff
Geplaatst
Nee normaal gesproken kon ik meteen in juli door met een cryo poging maar het EMC doet ff in juli geen terugplaatsingen meer omdat ze overgaan op een nieuw systeem vandaar die maand wachten ... heb je eindelijk gene verplichte rustmaand moet je alsnog wachten  Pff

Ja wist ik, maar af en toe werkt mijn geheugen niet helemaal mee, wat dat betreft zou je denken dat ik al 6 maanden zwanger ben 😂

Ja supervervelend dat wachten!! Op naar augustus.

In tilburg zijn de hele zomer open, alleen de zondagen niet. En zijn telefonisch minder goedbereikbaar. Dus dat scheelt weer.

Officeel 12 dagen na tp testen (17 dagen embryo). Maar zou woensdag moeten kunnen (14 dagen embryo). Weet nog nieg wat ik doe.

@amg succes morgen!!🍀

Geplaatst

Oh jaa @amf morgen gelukkig de punctie. Kun je vannacht een beetje slapen denk je? Ik kwam voor de puncties wat moeilijker in slaap en was wat vroeger wakker dan de wekker. Toch beetje zenuwen...

Geplaatst
Oh jaa @amf morgen gelukkig de punctie. Kun je vannacht een beetje slapen denk je? Ik kwam voor de puncties wat moeilijker in slaap en was wat vroeger wakker dan de wekker. Toch beetje zenuwen...

In Zwolle krijg je pilletje mee voor slapen gaan dus zal vast goed komen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden