Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Die vriendin van me was net zwanger toen haar bloedingen begonnen met krampen. Duurde best lang bij haar , dat ze zich steeds zorgen maakte en naar het ziekenhuis steeds ging, maar met de baby was er niks aan de hand.

Dat je borsten nog enorm en gevoelig zijn is ook nog een goed teken, ook je temperatuur.

Wanneer moest je de uitslag doorgeven?

..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Oke dus net 4 weken ook, dat het ziekenhuis haar dan liet komen, ze kunnen dan toch niks zien?

Ja die borsten had ik in week 1 al.. alleen de aders zijn meer geworden, lijken wel uiers..

Ik mocht zondag testen ( maar wilde zaterdag doen) en dan maandag de uitsdlag doorbellen.

Heb vandaag al gebeld maar ze kunnen niks doen, ik moet afwachten.

Het is echt zo rood als.. vers bloed..soms wat roser, en vanmorgen echt donker bruine klodders... sorry voor alle details... hoop dat het blijft zitten... maar of dat ook kan met dit bloed en deze pijn.

• Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Oke dus net 4 weken ook, dat het ziekenhuis haar dan liet komen, ze kunnen dan toch niks zien?

Ja die borsten had ik in week 1 al.. alleen de aders zijn meer geworden, lijken wel uiers..

Ik mocht zondag testen ( maar wilde zaterdag doen) en dan maandag de uitsdlag doorbellen.

Heb vandaag al gebeld maar ze kunnen niks doen, ik moet afwachten.

Het is echt zo rood als.. vers bloed..soms wat roser, en vanmorgen echt donker bruine klodders... sorry voor alle details... hoop dat het blijft zitten... maar of dat ook kan met dit bloed en deze pijn.

Dat hoop ik ook voor je dat ie gewoon blijft plakken..

hopelijk word de test ook steeds donkerder en zondag een knaller.

De eerste symptoom die ik had waarvan ik dacht dat het mis is gegaan waren mijn borsten die niet meer gevoelig waren en weer normaal van formaat.

Ik had ook steeds een licht streepje en 2 dagen voor de testdag had ik met de cb digital zwanger 1-2 getest, en op de testdag zelf werd het negatief.

Ik was wel aan de utrogestan , dus kan het zijn dat het mijn bloeding tegen hield

Geplaatst
Dat hoop ik ook voor je dat ie gewoon blijft plakken..

hopelijk word de test ook steeds donkerder en zondag een knaller.

De eerste symptoom die ik had waarvan ik dacht dat het mis is gegaan waren mijn borsten die niet meer gevoelig waren en weer normaal van formaat.

Ik had ook steeds een licht streepje en 2 dagen voor de testdag had ik met de cb digital zwanger 1-2 getest, en op de testdag zelf werd het negatief.

Ik was wel aan de utrogestan , dus kan het zijn dat het mijn bloeding tegen hield

Oké jij had dus geen bloedverlies . Apart he. Ik hoop ook dat hij blijft zitten. Mijn borsten deden alleen de 1e week heel veel pijn nu zijn ze zacht en hangerig en aders... geen pijl op te trekken dus. Ze waren al zacht paar dagen voor mijn testen. Ik deed er dinsdag 1 die was echt helemaal negatief. Gisteren 1 met een grijs streepje en vandasg iets ander streepje. De pijn is niet te harden nu. Heb heel veel pijn aan mijn eierstokken en echte messteken erin kan me buik amper aanraken. Mijn eileiders zijjneruit dus kan geen bbm zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Oké jij had dus geen bloedverlies . Apart he. Ik hoop ook dat hij blijft zitten. Mijn borsten deden alleen de 1e week heel veel pijn nu zijn ze zacht en hangerig en aders... geen pijl op te trekken dus. Ze waren al zacht paar dagen voor mijn testen. Ik deed er dinsdag 1 die was echt helemaal negatief. Gisteren 1 met een grijs streepje en vandasg iets ander streepje. De pijn is niet te harden nu. Heb heel veel pijn aan mijn eierstokken en echte messteken erin kan me buik amper aanraken. Mijn eileiders zijjneruit dus kan geen bbm zijn

Jeetje meid..sterkte.

Blijf lekker liggen en je te ontspannen.

Hopelijk gaat de pijn snel weg.

Ik moet zelf wel altijd pas op de testdag zelf bellen voor de uitslag, niet eerder.

Echt die bloedingen tegenwoordig ..

Ik ben al een tijdje aan de pil en heb zon 4 keer al tussentijdse bloedingen gehad, gek word je ervan..

Geplaatst

Ja moet maandag bellen voor de uiteindelijke uitslag .. op hoop van zegen naar. Naar die tussentijdse bloedingen maar bij de pil schijnt dat vaker voor te komen hoor. Morgen je eerste prikje kan je weer beginnen meissie 💋

Geplaatst
Ja moet maandag bellen voor de uiteindelijke uitslag .. op hoop van zegen naar. Naar die tussentijdse bloedingen maar bij de pil schijnt dat vaker voor te komen hoor. Morgen je eerste prikje kan je weer beginnen meissie 💋

Kan je de pijn eens proberen te omschrijven?

Geplaatst
Kan je de pijn eens proberen te omschrijven?

Is best moeilijk. Lief dat je er naar vraagt . Ik zal t proberen. Het zit voornamelijk in mijn onderbuik en rechts en links waar de eierstokken zitten (maar ook me maag en darmen doen mee ) het is als menstruatie maar anders. Meer felle messteken links en rechts en trekkerig zwaar krampend, vretende pijn . Moeilijk om mee in slaap te komen. Daarnaast voel ik gassen ( darmen) overal langs passeren wat voor ook rare steken en pijn zorgt . ( ik ben echt geen aansteller de mensen die mij kennen weten dat .. maar dit echt vervelend en moeilijk om mee in slaap te komen. Bloed blijft rood en loopt eruit soms . Word er gek van

Geplaatst
Is best moeilijk. Lief dat je er naar vraagt . Ik zal t proberen. Het zit voornamelijk in mijn onderbuik en rechts en links waar de eierstokken zitten (maar ook me maag en darmen doen mee ) het is als menstruatie maar anders. Meer felle messteken links en rechts en trekkerig zwaar krampend, vretende pijn . Moeilijk om mee in slaap te komen. Daarnaast voel ik gassen ( darmen) overal langs passeren wat voor ook rare steken en pijn zorgt . ( ik ben echt geen aansteller de mensen die mij kennen weten dat .. maar dit echt vervelend en moeilijk om mee in slaap te komen. Bloed blijft rood en loopt eruit soms . Word er gek van

Is je bloed helder rood??

Geplaatst

Mijn eerste poging werd ik ook dwars door de bollen ongesteld ook had ik toen veel meer last van ongesteldheid veel krampen

Tweede poging had ik in de tweede week felle steken en dacht is gebeurt nu maar toen was ik zwanger en heb toen twee dagen eerder getest als de test datum

Geplaatst

Klinkt wel anders als bij mijn miskraam...daarbij had ik echt weeïge krampen in mijn baarmoeder...alsof deze continue werd opgerekt. Heb je al paracetamol genomen, anders echt ff 2x 500mg pakken. Vloeien hoeft niet altijd te betekenen dat het voorbij is, zolang je maar geen stolsels verliest. Ik kan je wel zeggen dat duidelijkere testen niet wil zeggen dat het goed zit, mijn miskraam heeft 4 dagen geduurd en op de dag dat het eraf kwam was mijn test super duidelijk.... Ik hoop echt dat deze pijn gaat stoppen en dat je snel duidelijkheid hebt...Vind het echt heel vervelend voor je dat je dit nu moet doorstaan 😔

Geplaatst
Test liep een beetje op de afgelopen twee dagen. Maar deze krampen zijn niet oké. Tis nie te harden

Ow meid sterkte ga hard voor je duimen meid

Geplaatst

Het is wel een krampende pijn in mijn onderbuik /baarmoeder . Maar ook steken links en rechts bij mijn eierstokken . Mijn baarmoeder doet zo'n pijn dat ik er niet op kan drukken de hele onderbuik trouwens dus alles onder mijn navel.

Mijn vriend denkt telkens nog dat het goed komt maar hij voelt niet wat ik voel. En denkt als de test morgen oploopt dat het er nog is maar dat is dus niet zo begrijp ik?

Paracetamol durf ik niet in te nemen . Bang om nog meer schade toe te brengen ...

Geplaatst
Het is wel een krampende pijn in mijn onderbuik /baarmoeder . Maar ook steken links en rechts bij mijn eierstokken . Mijn baarmoeder doet zo'n pijn dat ik er niet op kan drukken de hele onderbuik trouwens dus alles onder mijn navel.

Mijn vriend denkt telkens nog dat het goed komt maar hij voelt niet wat ik voel. En denkt als de test morgen oploopt dat het er nog is maar dat is dus niet zo begrijp ik?

Paracetamol durf ik niet in te nemen . Bang om nog meer schade toe te brengen ...

Paracetamol is echt onschuldig...wat je nu voelt hoef je niet zonder pijnmedicatie te doorstaan.. en een kruik gaat je klachten ook verlichten.. Natuurlijk is het aan jou, maar ik zou het echt proberen...en anders ff in bad als je die 1 hebt...

Geplaatst

Nee alleen in de tuin ... ik pak wel 2 paracetamol dan. Dit lijkt me echt niet goed moes net de bollen erin doe n glibberen bijna deruit door bloed ...

Geplaatst
Nee alleen in de tuin ... ik pak wel 2 paracetamol dan. Dit lijkt me echt niet goed moes net de bollen erin doe n glibberen bijna deruit door bloed ...

Ja ik vrees dat het toch echt mis aan het gaan is meis....

Geplaatst

Ja ik ook ......eerlijk gezegd. Had dan liever de testen niet gezien .. heb 2 x eerder een miskraam gehad toen ik me eileiders nog had en die deden niet zo'n pijn dit is echt erg

Geplaatst

Het zal snel afnemen wanneer je ook daadwerkelijk heftiger ongesteld wordt met stolsels...klinkt alsof je lichaam daar nu naar toe aan het werken is 😢 Moet je morgen werken, anders zou ik me toch ziekmelden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden