Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ja met 1 zou ik ook geen punctie doen, ik zou het dan moeten cancelen. In jou geval dan beter iui proberen. Maar voor je dat doet zou ik zeker je eileiders doorspuiten!

En it's a go net de spuit voor de follikel gezet, mrg om 10:00 naar het lab en om 12:00 de inseminatie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
En it's a go net de spuit voor de follikel gezet, mrg om 10:00 naar het lab en om 12:00 de inseminatie

Goed zo..ik duim!!

Geplaatst
Ja met 1 zou ik ook geen punctie doen, ik zou het dan moeten cancelen. In jou geval dan beter iui proberen. Maar voor je dat doet zou ik zeker je eileiders doorspuiten!

Doorspuiten gaat nu niet, te kort dag, ik weet ook niet of daar het probleem in zit. hoop het niet en dat in deze follikel nu gewoon een ei zit die er dan gewoon uitkomt en gelijk wordt bevrucht

Geplaatst
Doorspuiten gaat nu niet, te kort dag, ik weet ook niet of daar het probleem in zit. hoop het niet en dat in deze follikel nu gewoon een ei zit die er dan gewoon uitkomt en gelijk wordt bevrucht

Hoop het ook voor je Sharlee!! Hoe mooi zou dat dan uiteindelijk zijn.

Ik duim heel hard voor je!

Geplaatst
Hoop het ook voor je Sharlee!! Hoe mooi zou dat dan uiteindelijk zijn.

Ik duim heel hard voor je!

Ja dat zou echt top zijn.

Geplaatst

Bibi schema

🦋Menace: 7 sept tp 18 sept td

Poekie: 19 sept tp

EatPrayLove: 15 sept punctie,

.. sept tp

Vpk1988: 5 sept start gonalf

20 sept 4e echo fm

Sharlee: 21 inseminatie

Yamila: 8 sept start meno,

21 sept 3e echo fm

Yvje1977: 14 sept start deca,

27 sept gonalf,

4 okt 1e echo fm

Evi.H: 16 sept start deca,

29 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

Pino81: 9 sept start pil,

22 sept start deca,

6 okt echo & start gonalf,

13 okt 1e echo fm

Lalautje: 19 sept start pil, 17 okt intake gesprek

Miranda13: rustmaand

Butterfly: 3 nov start deca, ..nov start meno, 15 nov 1e echo fm

Christel81: rustmaand

Amf: rustmaand

Melody30: zwangerTd 2 sept

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Kims 15 sept td

Geplaatst

@poekie heel veel succes morgen

@eatpraylove hoe gaat het met jou? Niks meer gehoord tot kort voor de punctie van jou.. hoop dat alles goed is gegaan

@vpk1988 ik duim dat ze lekker doorgroeien tot woensdag! 🥚

@sharlee wat rot dat die andere gewoon zijn opgelost?! Zei de arts ook hoe dit kan ? succes morgen! 🤞 ik hou je gewoon in het schema! Wanneer word jouw testdatum ?

@yamila hopelijk gaan jouw eitjes ook nog mooi doorgroeien en heb je donderdag goed nieuws! 🥚

Ik ben inmiddels vannacht ongi geworden en moet morgen starten met de pil. Op dag 2 van de cyclus. Tot nu is dit al een verschil met vorige traject. (En volgens mij slikt iedereen hier op dag 1 de pil?)

We zijn niet naar het evaluatiegesprek gegaan. Zag het allemaal niet meer zitten. Heb altijd heel erg last van mijn ongi en moesten om 06:00 wegrijden voor een gesprek van 20 min om te horen dat het toch niet gelukt is.. ik vraag het dossier wel op... voor mij case closed

Geplaatst

@Lalautje ik hoop het, hou mn hart vast hoe langzaam ik met Menopur stimuleer..

Hey dat is mooi dat eindelijk je menstruatie op gang is gekomen..ik moest op cyclusdag 3 beginnen met de pil.

Als het een onnodige evaluatiegesprek is waar je je toch niet goed bij voelt daar, moet je het niet doen, zo ben ik ook. Ze gaan het dan vast over je volgende behandelplan hebben ook en dat zag je toch niet zitten daar

Geplaatst

Thnx als dit niets wordt ga ik weer aan de injecties;). Het groeit gewoon niet meer en dan breekt het af zei ze. Mijn testdatum is op 3/10.

Fijn te horen dat je ongi bent geworden, dan kun je tenminste verder. Wat de pil betreft...ik moest ook altijd op dag 1 beginnen. Succes Lalautje, ik hoop op een goed verloop voor je!🤞🏻

Geplaatst

Balen Sharlee, maar goed dat je de punctie niet doet idd!

Volgende ronde vast meer follikels 🤞

En wie weet wat er uit de iui komt 🤗

Bij ons is het ook nog even spannend, als het er maar 3 blijven wil ik eerst even een gesprek alvorens de punctie

En anders ook escape iui idd

Thnx als dit niets wordt ga ik weer aan de injecties;). Het groeit gewoon niet meer en dan breekt het af zei ze. Mijn testdatum is op 3/10.

Fijn te horen dat je ongi bent geworden, dan kun je tenminste verder. Wat de pil betreft...ik moest ook altijd op dag 1 beginnen. Succes Lalautje, ik hoop op een goed verloop voor je!爛

Geplaatst

Jeetje meiden wat apart dat het bij jullie allemaal zo moeizaam gaat 😕 Hopelijk zegt dat niks over de uiteindelijke uitkomst en zijn jullie dadelijk gewoon allemaal zwanger 🍀🍀🍀

Lalautje fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden 😊 In ons zkh begin je op 3de dag met de pil.

Geplaatst
Balen Sharlee, maar goed dat je de punctie niet doet idd!

Volgende ronde vast meer follikels 🤞

En wie weet wat er uit de iui komt

Bij ons is het ook nog even spannend, als het er maar 3 blijven wil ik eerst even een gesprek alvorens de punctie

En anders ook escape iui idd

Wanneer heb jij weer een echo? Hoop dat het er meer worden. Voor mij voelt dit nu goed, nu ik maar 1 follikel had was het niet moeilijk om te zeggen, geen punctie deze keer. Ben blij dat ik de iui mag doen mrg. En nog een ivf in the pocket;).

Geplaatst

Zo is het!!

Ik heb woensdag weer een echo, dan ook het een en ander even vragen.

Ik hoop stiekem dat die van 13 mm nog mee wil doen

Wanneer heb jij weer een echo? Hoop dat het er meer worden. Voor mij voelt dit nu goed, nu ik maar 1 follikel had was het niet moeilijk om te zeggen, geen punctie deze keer. Ben blij dat ik de iui mag doen mrg. En nog een ivf in the pocket;).

Geplaatst

Bibi schema

🦋Menace: 7 sept tp 25 sept td

🦋Sharlee: 19 sept ins3 okt td

🦋Poekie: 19 sept tp.. sept td

🦋EatPrayLove: sept tp

20 sept 4e echo fm

21 sept 3e echo fm

27 sept gonalf,

4 okt 1e echo fm

29 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

22 sept start deca,

13 okt 1e echo fm

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Kims 15 sept td

Geplaatst

@menace jouw ziekenhuis testdag was 25 sept toch ? Zal ik je datum daarheen verplaatsen ? is toch nog een week

Geplaatst
@menace jouw ziekenhuis testdag was 25 sept toch ? Zal ik je datum daarheen verplaatsen ? is toch nog een week

Ja dat is goedfijn dat je ongesteld bent geworden!! Begrijp dat je nu geen zin meer had om naar België te gaan. Ik ben nog steeds niet ongesteld gelukkig

Geplaatst
Zo is het!!

Ik heb woensdag weer een echo, dan ook het een en ander even vragen.

Ik hoop stiekem dat die van 13 mm nog mee wil doen

Ah dat is zo:) hoop het ook voor je, dat moet gewoon.

Geplaatst
Ja dat is goedfijn dat je ongesteld bent geworden!! Begrijp dat je nu geen zin meer had om naar België te gaan. Ik ben nog steeds niet ongesteld gelukkig

Ja, ben ik ook blij mee! Was bang om schijnzwanger te zijn ofzo ik hoop dat jij het 9 maanden niet meer bent

@yamila ik hoop ook dat die van 13 mooi meegroeit !

Geplaatst

@poekie, succes vandaag 🍀

@sharlee, hopelijk toch een insemenatie vandaag, die voor een wondertje gaat zorgen

@lalautje, fijn dat je weer verder kan.

Kijk hier wel uit, in hoeverre dat kan, naar vrijdag. Dan start ik met de decapeptyl, weer een stapje verder.

Geplaatst
@poekie, succes vandaag

@sharlee, hopelijk toch een insemenatie vandaag, die voor een wondertje gaat zorgen

@lalautje, fijn dat je weer verder kan.

Kijk hier wel uit, in hoeverre dat kan, naar vrijdag. Dan start ik met de decapeptyl, weer een stapje verder.

Thnx pino heb het vandaag om 12:00

Geplaatst

Bibi schema

🦋Menace: 7 sept tp 25 sept td

🦋Sharlee: 19 sept ins3 okt td

🦋Poekie: 19 sept tp 29 sept td

🦋EatPrayLove: sept tp

20 sept 4e echo fm

21 sept 3e echo fm

27 sept gonalf,

4 okt 1e echo fm

29 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

22 sept start deca,

13 okt 1e echo fm

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Kims 15 sept td

Geplaatst

@pino81 ja, idd fijn om weer verder te gaan, al is het nu maar de pil

Snap dat je uitkijkt naar vrijdag!

@poekie @sharlee succes vandaag ! 🤞

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden