Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2017🍀🙌

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hej hej, ik was vanmorgen super onrustig dus heb alvast een test gedaan. En hij was positief .

Ik ben nog even heel verbaasd en vind het nog doodeng maar ben wel heeeel blij! 🤞🏻

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 892
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Hahahaha ja ik heb volgens mij echt gehuild

Ik weet nog dat ik gehuild heb. Zie het zo nog voor me haha

Geplaatst
Hej hej, ik was vanmorgen super onrustig dus heb alvast een test gedaan. En hij was positief .

Ik ben nog even heel verbaasd en vind het nog doodeng maar ben wel heeeel blij! 🤞🏻

Aaaaaahhhhh wat een super nieuws Kims!!!! Lekker van genieten nu! Gefeliciteerd, super blij voor je

Geplaatst

@poekie en sharlee super lief thanks!! Ben echt zo blij met jullie allemaal. Haha kan het en wil het alleen nog maar met jullie delen. Het blijft toch nog steeds spannend.. gek he... 🤞🏻 duim nog verder voor jullie!!

Geplaatst
@poekie en sharlee super lief thanks!! Ben echt zo blij met jullie allemaal. Haha kan het en wil het alleen nog maar met jullie delen. Het blijft toch nog steeds spannend.. gek he... 🤞🏻 duim nog verder voor jullie!!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kim van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan meid! 😙
Geplaatst

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb net mijn eerste ivf poging ondergaan en zit nu op wachttdag 8.. allemaal heel spannend. kim blij voor jou! Gefeliciteerd

Geplaatst
Hallo allemaal ik ben nieuw hier en heb net mijn eerste ivf poging ondergaan en zit nu op wachttdag 8.. allemaal heel spannend. kim blij voor jou! Gefeliciteerd

Succes wanneer is je testdag?

Geplaatst

7 sept was de tp.. en ze zeggen in het ziekenhuis 18 dagen later maar volgens mij kan ik ook al eerder testen..

Geplaatst

Zo, was even een paar dagen weg. Zou naar zeeland gaan, maar ben onwijs ziek geworden daar. Dus lig nu thuis onder de wol 😢

Naar de arts geweest daar, het eerste wat ze vroeg, bent u mss zwanger. Ikke meteen huilen; was dat maar waar.... grrrr.

@kims, gefeliciteerd🎉

@poekie, mooi aantal eitjes, hopelijk een mooi aantal bevruchtingen🍀. Wanneer hoor je wat?

@sharlee, hopelijk maandag een beter resultaat 🍀.

@lalautjd, mijn schema klopt idd niet, 22 sept start decap en 6 oktober echo&start gonal f

Geplaatst

^

7 sept was de tp.. en ze zeggen in het ziekenhuis 18 dagen later maar volgens mij kan ik ook al eerder testen..

Succes de laatste wachtdagen🍀.

Je kan meestal wel testen op dag 14. Dus aantal dagsn dat embryo oud is plus wachttijd.

Dus als je embryo 3 dagen oud is, kan je op dag 11 testen.

Geplaatst
Ohh dat is maandag.. bedankt!!!

Oehh nog een weekend in spanning

Geplaatst

Bibi schema

🦋Menace: 7 sept tp 18 sept tp

Poekie: 19 sept tp

EatPrayLove: 15 sept punctie,

.. sept tp

Vpk1988: 5 sept start gonalf

15 sept 2e echo fm

Sharlee: 5 sept start triptofem,

18 sept 2e echo fm

Yamila: 8 sept start meno,

15 sept 1e echo fm

Pino81: 9 sept start pil, 22 sept start deca 6 okt start gonalf & echo,

13 okt 1e echo fm

Yvje1977: 14 sept start deca, 27 sept gonalf,

4 okt 1e echo fm

Evi.H: 16 sept start deca, 26 sept gonalf,

8 okt 1e echo fm

Lalautje: rustmaand

Miranda13: rustmaand

Butterfly: 3 nov start deca, ..nov start meno, 15 nov 1e echo fm

Christel81: rustmaand

Amf: rustmaand

Melody30: zwangerTd 2 sept

Ar87 1 sept td

Willeke20 13 sept td

Kims 15 sept td

Geplaatst

@poekie ben je al gebeld ? 🤞

@eatpraylove is de punctie goed gegaan ? 🤞

@vpk1988 hoe was je 2e echo?

@yamila hoe was je 1e echo ? 🤞🤞🤞🥚

Geplaatst

Ik kom net van de echo.

En ben deze keer ook niet blij met de aantal. Namelijk 3 follikels..

En ik moet nog door stimuleren en maandag weer een echo.

Waarschijnlijk nog langer door blijven stimuleren denk ik omdat de grootste 11 mm is..

Ik verblijf dus hier in Leeuwarden..

En ik had gevraagd of ik ooit ben getest op AMH maar dat hebben ze niet gedaan.

Ik zou daar wel op mogen testen zij ze, alleen niet nu omdat ik onder de hormonen zit.

Geplaatst
Ik kom net van de echo.

Waarschijnlijk nog langer door blijven stimuleren denk ik omdat de grootste 11 mm is..

Ik zou daar wel op mogen testen zij ze, alleen niet nu omdat ik onder de hormonen zit.

Hey mop, nee snap ik. In ieder evaluatie wel beter als de vorige keer. Spuit je zelf nu ook gonalf erbij? En willen ze je meno nu gaan verhogen of spuit je al het hoogst?

Mij hebben ze op amh getest voordat ik begon met stimuleren. Aan de hand daarvan wisten ze hoeveel eenheden ik moest gaan spuiten.

Hopelijk zijn er maandag meer zichtbaar 🤞

Geplaatst
Ik kom net van de echo.

Mmm 3 is idd niet veel. snap je teleurstelling. Was het bij jou de vorige keer ook niet wat weinig?

Hopelijk komen er nog een paar bij!🍀

Mijn vriendinnetje had er okk maar 3 en is zwanger.

Voor nu 😙

Geplaatst
Hey mop, nee snap ik. In ieder evaluatie wel beter als de vorige keer. Spuit je zelf nu ook gonalf erbij? En willen ze je meno nu gaan verhogen of spuit je al het hoogst?

Mij hebben ze op amh getest voordat ik begon met stimuleren. Aan de hand daarvan wisten ze hoeveel eenheden ik moest gaan spuiten.

Hopelijk zijn er maandag meer zichtbaar 🤞

Ja beter als de vorige keer toen had ik er maar 1, maar nu moet ik wel langer door stimuleren , maandag heb ik de 2de fm maar denk echt nog een week bijstimuleren hoor.

Ik spuit het hoogste Menopur 225 in ons ziekenhuis.

Nee geen gonal f erbij want dat zou gelijk in het begin mee moeten, nu heeft het geen zin.

Nou maar hopen dat ze alle 3 goed groeien pas dan kan de punctie plaats vinden

Geplaatst
Mmm 3 is idd niet veel. snap je teleurstelling. Was het bij jou de vorige keer ook niet wat weinig?

Hopelijk komen er nog een paar bij!

Mijn vriendinnetje had er okk maar 3 en is zwanger.

Voor nu

Ja zo zie je maar hoe het kan lopen hé. Uiteindelijk heb je er maar 1 nodig🥚 snap wel dat iedereen meer 'zekerheid' wilt, maar de ei aantallen zeggen helaas niks

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden