Ga naar inhoud

Wachtbankje Oktober 2017

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Heey meiden,

Hier begint de moed me een beetje in de schoenen te zakken 🙁

Wat lichte bruine afscheiding en zeurderige ongi pijn

Heb wel testen in huis gehaald maar durf eigenlijk niet en mag ook eigenlijk nog niet

Iemand ervaring

😯 op welke dag zit je nu? En wanneer zou je kunnen testen?

Bij mij begint ongi ook altijd zo, hoop voor dat het toch iets anders is 🍀

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maandag zou ik mogen testen

11 dagen na tp dus

Naja als het zo is, is het zo

Duim voor de zekerheid nog even door voor mezelf 😁🤞🍀

 op welke dag zit je nu? En wanneer zou je kunnen testen?

Bij mij begint ongi ook altijd zo, hoop voor dat het toch iets anders is 

Geplaatst
Ja heb ik gevraagd maar hij zei dat dit geen enkele zin heeft. Ook het testen op amh niet. Ga straks via de huisarts laten testen op fsh en ga maandag naar mn huisarts toe

Om te vragen voor een test op amh, ze was er nu niet en op dat formulier staat de amh niet dus de assistente kon me alleen een formulier voor de fsh geven. Er zijn vast tig medicijnen en ieder mens is anders maar omdat ik nu op hetzelfde medicijn ineens zo slecht reageer en eerst goed ben je hier in NL gelijk uitbehandeld.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat is toch te gek voor woorden dat ze niet willen testen op amh, dat is jou recht..

Geplaatst
Hmm ben benieuwd wat ze zeggen. Ik ben 4 jr geleden voor het laatst op fsh gecheckt die was toen goed maar ja 4 jr geleden he, hoop dat het nog steeds goed is. Lees overal dat je de kwaliteit van je eitjes kan verbeteren door je eten en beweging. Ik ga er maar eens wat strenger op

Letten en geen snoep meer eten. In 3 mnd tijd zou er dan verbetering moeten zijn.

Oh dat is wel een tijd geleden, mijn fsh was in januari getest en was ook goed 6.1.

Lijkt me raar dat het binnen een paar maandjes enorm zou gaan dalen of stijgen.

In Belgie en duitsland doen ze ook jou in infuus leggen een tijdje, dat je zelf niks eet maar dat het voeding van zoekenhuis zo in je lichaam gaat.. en vaak heeft dat ook een succes ivm imuumsysteem/afweersysteem

Geplaatst
Oh dat is wel een tijd geleden, mijn fsh was in januari getest en was ook goed 6.1.

In Belgie en duitsland doen ze ook jou in infuus leggen een tijdje, dat je zelf niks eet maar dat het voeding van zoekenhuis zo in je lichaam gaat.. en vaak heeft dat ook een succes ivm imuumsysteem/afweersysteem

Wat een verschil met NL he pff

Geplaatst
Dat is toch te gek voor woorden dat ze niet willen testen op amh, dat is jou recht..

Stom gedoe hier

Geplaatst
Dames slecht nieuws hij is niet meer zo hoog 300 nog wat zei de verpleegkundige.. dus lalautje je mag me weghalen bij zwangerschap

Dit meen je niet..

schat dit wil toch niks zeggen? Misschien heb je maar 1 vrucht verloren, want de hcg blijft ook een tijdje al is de vrucht niet meer levensvatbaar zeg maar.

Geplaatst
Ja toch. Onderhand weten we zelf nog beter wat er geprikt moet worden om bepaalde dingen te kunnen bepalen en uit te sluiten etc.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Is toch erg eigenlijk he dat we zelf alles moeten uitzoeken omdat de artsen

Met niks aankomen zetten pff

Geplaatst
Is toch erg eigenlijk he dat we zelf alles moeten uitzoeken omdat de artsen

Met niks aankomen zetten pff

Ja is ook zo. Dat wist ik wel, maar dacht ik probeer het eerst in NL, mn mannetje zei altijd kom we gaan naar buitenland.

Ben trouwens ongesteld geworden gisteren. Weekje eerder dan ik het verwachtte.

Nadat de ovitrelle eruit was, gelijk ongie

Geplaatst

Bedoel je zo'n lipid infuus? Dat is voor killer cellen.

Geplaatst
Maandag zou ik mogen testen

11 dagen na tp dus

Naja als het zo is, is het zo

Duim voor de zekerheid nog even door voor mezelf 🤞

Ai ik duim voor je mee. Fingers crossed🤞🏻

Geplaatst
Bedoel je zo'n lipid infuus? Dat is voor killer cellen.

Ja ik denk dat het zo heet. Want dat is de enige manier als ze dat doen

Geplaatst

Bedankt voor de berichtjes dames.. ik moet vanaf nu tot rust komen denk ik.. moet morgen nog een keer hcg prikken en maandag spreekuur... yamila sgat ik heb het nagevraagd.. verpleegkundige zei dat hcg niet naar beneden moest dus het klinkt hard maar alles heeft een reden

Geplaatst
Ja ik denk dat het zo heet. Want dat is de enige manier als ze dat doen

Oh heb ik nog niet van gehoord

Geplaatst
Bedankt voor de berichtjes dames.. ik moet vanaf nu tot rust komen denk ik.. moet morgen nog een keer hcg prikken en maandag spreekuur... yamila sgat ik heb het nagevraagd.. verpleegkundige zei dat hcg niet naar beneden moest dus het klinkt hard maar alles heeft een reden

Maar zou het ook niet kunnen zijn dat ze beiden waren ingenesteld en dus hcg hebben aangemaakt en een daarvan nu een miskraam is geworden ? Dan zou je misschien in het begin een daling kunnen zien?

Geplaatst
Maar zou het ook niet kunnen zijn dat ze beiden waren ingenesteld en dus hcg hebben aangemaakt en een daarvan nu een miskraam is geworden ? Dan zou je misschien in het begin een daling kunnen zien?

Ja maar dat ongesteldheid dan?

Geplaatst

Nee klopt, alleen jij had er 2 teruggeplaatst gekregen, en de hcg is best hoog voor 1 zwangerschap.

Heeft de arts gezegd dat het klaar is? Dat je mag stoppen met de utrogestan? Lijkt me echt sterk..ik zou toch wachten dan op nieuwe bloedtest hcg en de echo

Geplaatst
Oh heb ik nog niet van gehoord

Ik breek even in:

Ja dat is een intralipid infuus en geven ze SOMS. Ik had gewoon alleen prednisolon tegen mijn killer Cells en ze vonden het niet nodig om dat infuus te geven. Ze doen dat dus niet standaard hoor!

Geplaatst
Nee klopt, alleen jij had er 2 teruggeplaatst gekregen, en de hcg is best hoog voor 1 zwangerschap.

Heeft de arts gezegd dat het klaar is? Dat je mag stoppen met de utrogestan? Lijkt me echt sterk..ik zou toch wachten dan op nieuwe bloedtest hcg en de echo

Nee dit gevoel heb ik dus ook.. @eatpraylove dat bloeden en gevoel van ongesteldheid kan dan komen doordat je een miskraam van 1 hebt..

Ik ben geen arts en wil je echt geen valse hoop geven, maar voordat je stopt met de utro... heeft de arts dat idd echt gezegd ? Stoppen ermee ? Of afwachten hcg van morgen ?! Ik zou de utro persoonlijk toch nog aanhouden ten minste tot morgen je de bloeduitslag hebt

Geplaatst
Ik breek even in:

Ja dat is een intralipid infuus en geven ze SOMS. Ik had gewoon alleen prednisolon tegen mijn killer Cells en ze vonden het niet nodig om dat infuus te geven. Ze doen dat dus niet standaard hoor!

Ah oke.. en idd sommigen krijgen dan Prednison of Prednisolon voorgeschreven.

Geplaatst
Ah oke.. en idd sommigen krijgen dan Prednison of Prednisolon voorgeschreven.

Ja.. en ergens wilde ik dat natuurlijk ook er bij hebben (alle beetjes helpen) maar het was ook best gedoe, regelmatig daarheen voor een infuus of die zakken halen en iemand in je omgeving vragen het aan te leggen. Ach.. en uiteindelijk geloof ik persoonlijk ook niet echt dat dit dan doorslaggevend zou zijn geweest voor mij.

Geplaatst
Nee dit gevoel heb ik dus ook.. @eatpraylove dat bloeden en gevoel van ongesteldheid kan dan komen doordat je een miskraam van 1 hebt..

Ik ben geen arts en wil je echt geen valse hoop geven, maar voordat je stopt met de utro... heeft de arts dat idd echt gezegd ? Stoppen ermee ? Of afwachten hcg van morgen ?! Ik zou de utro persoonlijk toch nog aanhouden ten minste tot morgen je de bloeduitslag hebt

Dames ik weet het niet meer ik heb ook geen krampjes ofzo. Ik heb haar gwn gevraagd toen ze nee zei van dat dat niet kan dat de hcg niet lager mag gaan heb ik het ook losgelaten..

Geplaatst

De arts heeft mij niet gezien.. ze hebben mij psychisch ook onderdruk gezet door te zeggen dat ik gwn rustig thuis moet blijven (tijdens de bloedingen) terwijl ik alles heb uitgezocht en een prik heb gevonden die ze bij de bloeding aanraden en geven.. het was echt niet fijn meer daarom heb ik het ook zo gelaten.. ik gebruik lutinus.. en die bouw ik nu af... ik weet het niet meer sgat

Geplaatst
Wat fijn dat je deze keer 9 follikels had! Het korte traject lijkt mij ook fijner. Het ziekenhuis waar ik loop doen ze over het algemeen alleen het lange traject. Hoeveel i.e spuit je ongeveer om te stimuleren? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
225 ze zeggen dat dat het maximale is.
Geplaatst
Nee ik zou anderhalve maand later dat horen bij de evaluatie. Maar ik ben toen overgestapt naar Spanje. Wilde niet meer wachten op gesprek. Heb het dossier opgevraagd en Gent is voor mij nu klaar.

Ja snap ik, gelijk heb je!!! Ben heel benieuwd wat Spanje te bieden heeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden