Jump to content

Recommended Posts

Posted

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services.

Privacy

De privacy van onze bezoekers op ivfmoeders.nl is belangrijk voor ons.

Op ivfmoeders.nl, erkennen we dat de privacy van uw persoonlijke informatie belangrijk is. We zullen uw persoonlijke gegevens zonder uw toestemming niet ter beschikking stellen aan derden. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. De persoonlijke informatie wordt enkel en alleen gebruikt voor de diensten waarvoor u ze aan ons toevertrouwd.

Cookies

Hoe worden cookies gebruikt op dit forum?

We gebruiken bestanden genaamd cookies op IVFmoeders om het forum optimaal te laten functioneren. Door IVFmoeders te gebruiken, ga je ermee akkoord dat we deze bestanden op jouw computer mogen plaatsen.

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door een website op jouw computer of ander apparaat kunnen worden geplaatst, wanneer je de site bezoekt.

Cookies kunnen veel verschillende functies hebben. Een cookie kan de website helpen jouw apparaat te herkennen wanneer je de site opnieuw bezoekt. IVFmoeders bedoelt met het woord "cookies" in dit beleid alle bestanden die op deze manier informatie verzamelen.

Sommige cookies bevatten persoonlijke informatie, bijvoorbeeld wanneer je op "onthoud mij" klikt wanneer je inlogt. In dat geval slaat een cookie jouw gebruikersnaam op. De meeste cookies zullen geen informatie verzamelen die jou als persoon identificeren, maar slechts algemene informatie zoals hoe jij als gebruiker op IVFmoeders, terecht bent gekomen of wat ongeveer je locatie is.

Wat voor cookies gebruikt IVFmoeders?

Cookies kunnen verschillende functies hebben:

1. Noodzakelijke Cookies

Sommige cookies zijn essentieel om IVFmoeders goed te laten functioneren. Deze cookies maken het mogelijk gebruik te maken van functies waar jij specifiek om hebt gevraagd.

2. Prestatie Cookies

Deze cookies kunnen anonieme informatie verzamelen in relatie tot de pagina's die je bezoekt. We kunnen performance cookies bijvoorbeeld gebruiken om te achterhalen welke pagina's het meest populair zijn, op welke manier er van pagina naar pagina genavigeerd wordt, welke methode van linken het meest effectief is en om te bepalen waarom sommige pagina's foutmeldingen krijgen.

3. Functionaliteitscookies

Deze cookies onthouden keuzes die je maakt om jouw ervaring op IVFmoeders te verbeteren.

IVFmoeders kan andere partijen toestemming geven om cookies aan te bieden die onder één van bovenstaande categorieën vallen. Zoals vele andere sites, maken wij bijvoorbeeld gebruik van Google Analytics om ons inzicht te geven in het verkeer op onze website. Deze website maakt ook gebruik van Google Adsense. Hiervoor worden ook cookies gebruikt om advertenties te kunnen tonen die voor jou relevant zijn.

Kan een forumgebruiker cookies blokkeren?

Als je wilt weten hoe je zelf kunt instellen welke cookies je toestaat en welke niet, kun je de help- functie van jouw browser raadplegen of de gebruikersaanwijzing van je mobiele apparaat. Je kunt ook één van de onderstaande links bezoeken. Deze sites informeren uitgebreid over het managen, beheren en verwijderen van cookies.

www.aboutcookies.org

www.allaboutcookies.org

Let op dat wanneer je ervoor kiest om cookies uit te schakelen, sommige functies of onderdelen van of IVFmoeders mogelijk niet goed zullen werken.

Cookies op IVFmoeders van sociale netwerksites

IVFmoeders kan linken naar sociale netwerksites zoals Facebook, Twitter of YouTube. Deze websites kunnen mogelijk ook cookies op jouw apparaat plaatsen. IVFmoeders heeft geen controle over de manier waarop deze websites hun cookies gebruiken. Daarom raadt IVFmoeders aan dat je hun cookiebeleid goed doorleest.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use