Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@sharlee wauw, wat een goed nieuws zeg!!!!!!! Van harte gefeliciteerd eindelijk!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Een ziekenhuis wat geen heil meer in je ziet. Een amh waarde van 0,34....maar laten we deze maand maar eens positief van start gaan . Ok ok het is nog vroeg en er kan nog van alles gebeuren, maar dat wat de artsen zeiden wat waarschijnlijk nooit zou gaan gebeuren is nu dan toch echt werkelijkheid! Een positieve test in mijn handen, 4 weken zwanger vandaag!!!! Ik hoop dat dit jullie hoop geeft meiden. Ik was immers een hopeloos geval in de ogen van de artsen, maar er groeit nu toch echt een wondertje in m’n buik #blessed [ATTACH]6380[/ATTACH]Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Wat geweldig Sharlee !! 🎉🎉🎉🎉🎉 het is je zoo gegund lieverd ... je bleef altijd wel positief en nuchter onder de dingen en hield altijd wel vol. GEFELICITEERD nu maar es lekker genieten begrijp je volkomen dat je het nog eng vindt maar koktnhelemaal goed dit is m waar je al die tijd op heb gewacht ! ❤️😘 Geniet ervan schat dat mag je zeker wel heej Prachtig 😍🙏🏾💪🏾❤️
Geplaatst
@ lalautje

Mijn te is 11 november dacht ik ja 15 dagen

Oké, heb het aangepast hoe voel jij je ? 🤞

Geplaatst
@sharlee wauw, wat een goed nieuws zeg!!!!!!! Van harte gefeliciteerd eindelijk!

Dank je wel!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
. Wat geweldig Sharlee !! het is je zoo gegund lieverd ... je bleef altijd wel positief en nuchter onder de dingen en hield altijd wel vol. GEFELICITEERD nu maar es lekker genieten begrijp je volkomen dat je het nog eng vindt maar koktnhelemaal goed dit is m waar je al die tijd op heb gewacht ! Geniet ervan schat dat mag je zeker wel heej Prachtig
Dank je wel! Mn testen lopen nu goed op dus geeft een goed gevoel

Geplaatst
Oké, heb het aangepast hoe voel jij je ? 🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goeie morgen...Ja ik voel me goed eigenlijk voel vrij weinig alleen gisteren had ik heel de dag totdat ik ging slapen een beetje zeurende trekkende links onder in me buik zeg maar dus wel fftjes weer gedacht van Oeh nee hoop dat t goed gaat soms gevoelige borsten maar voorderest niet veel te merken ofzo Dusja 😂 Wel vindt ik het moeilijk heej die wachtweken bah bah zit nu op Wachtdag 6 dus hoop het dit keer echt 🙏🏾😘. En spannend ook bij jouw in Spanje gaat voorderest wel goed op schema en je gevoel hoe is je gevoel erbij?
Geplaatst
Dank je wel! Mn testen lopen nu goed op dus geeft een goed gevoelVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ahw wat fijn !!! En wat goed dat ze oplopen ! En je was nu geloof ik zwanger i je eigen natuurlijke cyclus he? En wanneer ben je beginnen met testen en om d ehoeveel dagen getest dat je zag dat t opliep? Heb namelijk ook een poging in natuurlijke cyclus vandaar nogmaals wat een hoop ❤️🎉🙏🏾
Geplaatst
Ahw wat fijn !!! En wat goed dat ze oplopen ! En je was nu geloof ik zwanger i je eigen natuurlijke cyclus he? En wanneer ben je beginnen met testen en om d ehoeveel dagen getest dat je zag dat t opliep? Heb namelijk ook een poging in natuurlijke cyclus vandaar nogmaals wat een hoop
Ja natuurlijke cyclus. Ben 3 dgn voor NOD begonnen (in de avond) kreeg toen een hele lichte streep. Ik heb iedere dag gestest en eigenlijk vandaag pas echt een duidelijk verschil. Van wat ik las is dat HCG verdubbelt tussen de 40-70 uur en dat klopt bij mij gelet op de testen. De middelste test is van vandaag. Hoop op een goede uitkomst voor jou. Wanneer is je nod?.c32058812e749c9edfed6fee1cfe2311.jpg

Geplaatst
Ja natuurlijke cyclus. Ben 3 dgn voor NOD begonnen (in de avond) kreeg toen een hele lichte streep. Ik heb iedere dag gestest en eigenlijk vandaag pas echt een duidelijk verschil. Van wat ik las is dat HCG verdubbelt tussen de 40-70 uur en dat klopt bij mij gelet op de testen. De middelste test is van vandaag. Hoop op een goede uitkomst voor jou. Wanneer is je nod?.c32058812e749c9edfed6fee1cfe2311.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst

Hallo lieve mensen,Ik heb vandaag weer een testje gedaan ik zit nu op dag 10 na tp verse emmy en hij is spierwit...🙁 Normaal zou ik toch al een heeeeel lichtttt streepje kunnen waarnemen toch aangezien ze zeggen dat je twee weken na punctie dat is voor mij dan morgen al wat kan zien? Heb ik nog een kans? Ik voel me zo leeg en angstig, ik heb wel zo''n menstruatiegevoel of een onderbuikgevoel ofzoiets geen idee wat t is maar ik voel wel wat.. 🙄 Kan ik op dag 11 nog positief testen denken jullie of en eerlijk zijn hoor dat gaat m niet meer worden 😣🤞🏻🤞🏻🍀🍀

Geplaatst
Hallo lieve mensen,Ik heb vandaag weer een testje gedaan ik zit nu op dag 10 na tp verse emmy en hij is spierwit... Normaal zou ik toch al een heeeeel lichtttt streepje kunnen waarnemen toch aangezien ze zeggen dat je twee weken na punctie dat is voor mij dan morgen al wat kan zien? Heb ik nog een kans? Ik voel me zo leeg en angstig, ik heb wel zo''n menstruatiegevoel of een onderbuikgevoel ofzoiets geen idee wat t is maar ik voel wel wat.. Kan ik op dag 11 nog positief testen denken jullie of en eerlijk zijn hoor dat gaat m niet meer worden 🤞🏻🤞🏻
Ik teste op dag van 10 negatief echt omowit.

En de volgende dag heel licht postief op wachtdag 11 na een verse tp van een 4 cellig embryo ( kreeg een tp van 2 daagse embryo) helaas is dit niet goed afgelopen ( test liep eerst wel op) maar uiteindelijk mk geworden..

Maar ik ken het negatief testen op wacht dag 10 wel.

Hoe oud was jouw embryo bij terug plaatsing

Geplaatst
Ik teste op dag van 10 negatief echt omowit. En de volgende dag heel licht postief op wachtdag 11 na een verse tp van een 4 cellig embryo ( kreeg een tp van 2 daagse embryo) helaas is dit niet goed afgelopen ( test liep eerst wel op) maar uiteindelijk mk geworden.. Maar ik ken het negatief testen op wacht dag 10 wel. Hoe oud was jouw embryo bij terug plaatsingVerstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Oh echt voelde jij ook wat op wachtdag 10 ik heb steken onder in mijn buik ook nu, jammer van de mk lieverd🙁 Die van mij is een 8 cellig embryo dus dan zou ik al een licht streepje kunnen zien denk ik me hoofd tolt!🍀🍀🤞🏻
Geplaatst
Ja natuurlijke cyclus. Ben 3 dgn voor NOD begonnen (in de avond) kreeg toen een hele lichte streep. Ik heb iedere dag gestest en eigenlijk vandaag pas echt een duidelijk verschil. Van wat ik las is dat HCG verdubbelt tussen de 40-70 uur en dat klopt bij mij gelet op de testen. De middelste test is van vandaag. Hoop op een goede uitkomst voor jou. Wanneer is je nod?.c32058812e749c9edfed6fee1cfe2311.jpgVerstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Die loopt mooi op idd 🙂 Mijn nod is volgende wk vrijdag de 10e van november dua ben benieuwd joh Ik heb wel een goed gevoel erover en boel me echt dijn zonder al die hormonen Verademing ❤️
Geplaatst

Hoi Luna,

Welkom hier trouwens 🙂

Waarom wacht je niet gewoon tot de 6de ?

Je drijft jezelf op deze manier compleet tot waanzin

Als je ongesteld gaat worden kun je dat niet tegenhouden door een test

Geloof me ik weet hoe moeilijk dit is maar nu heb je er stress van en dat is nog veeel slechter

Ikzelf testte pas 16 dagen na tp goed positief, helaas ook misgegaan

Het zegt dus nog allemaal helemaal niets

Kop op 🍀🍀💪💪

Geplaatst
Die loopt mooi op idd Mijn nod is volgende wk vrijdag de 10e van november dua ben benieuwd joh Ik heb wel een goed gevoel erover en boel me echt dijn zonder al die hormonen Verademing
Ja fijn he ff van die hormonen af! Heerlijk. Mrg wel ff mn plas inleveren denk dat ik een blaasontsteking heb :(. Ik ga voor je duimen!

Geplaatst
Hoi Luna,Welkom hier trouwens 🙂Waarom wacht je niet gewoon tot de 6de ?Je drijft jezelf op deze manier compleet tot waanzinAls je ongesteld gaat worden kun je dat niet tegenhouden door een testGeloof me ik weet hoe moeilijk dit is maar nu heb je er stress van en dat is nog veeel slechterIkzelf testte pas 16 dagen na tp goed positief, helaas ook misgegaanHet zegt dus nog allemaal helemaal nietsKop op 🍀🍀💪💪
Dank je wel ik zat al in de wachtbankje van oktober je hebt gelijk alleen dit is mijn enige uitlaatklep op dit moment niemand weet ervan ik kan tegen niemand wat vertellen over mijn angsten en gevoelens dus ja als het lijkt alsof ik mezelf compleet tot waanzin drijf... misschien nu begrijpelijk denk ik 🙁 ik mag as maandag al langs voor bloedprikken 14 dagen na tp 🍀🍀
Geplaatst

Wat jammer dat je er met niemand over kan praten, dan snap ik dat dat allemaal nog lastiger is

Goed dat je maandag terecht kunt

Ik duim voor je uiteraard 🤞

Dank je wel ik zat al in de wachtbankje van oktober je hebt gelijk alleen dit is mijn enige uitlaatklep op dit moment niemand weet ervan ik kan tegen niemand wat vertellen over mijn angsten en gevoelens dus ja als het lijkt alsof ik mezelf compleet tot waanzin drijf... misschien nu begrijpelijk denk ik  ik mag as maandag al langs voor bloedprikken 14 dagen na tp 
Geplaatst

@luna05. Ik snap het hoor dat je je zelf helemaal gek maakt.

Ik kan dan ook niet stoppen met googlen etc.

Kun je met je vriend er ook niet over praten?

Ik praat er verder ook eigenlijk alleen hier over eerlijk gezegd...

Geplaatst
@sharlee. Bah blaasontsteking.. Welke klachten heb je?

Ik plas me helemaal suf en heb veel buikpijn ... gewoon continue....en af enntoe wel een prikkend gevoel.

Geplaatst
@luna05. Ik snap het hoor dat je je zelf helemaal gek maakt. Ik kan dan ook niet stoppen met googlen etc. Kun je met je vriend er ook niet over praten? Ik praat er verder ook eigenlijk alleen hier over eerlijk gezegd... Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk
Mijn man is niet zo'n prater ik merk als ik er wat te veel over wil praten dan klapt hij dicht en berandert van onderwerp🙁 Dus ja.... voor de rest is hij wel begripvol alleen geen prater helaas🍀🤞🏻
Geplaatst
Wat jammer dat je er met niemand over kan praten, dan snap ik dat dat allemaal nog lastiger isGoed dat je maandag terecht kuntIk duim voor je uiteraard 🤞
Dank je wel ik gooi er morgenochtend een laatste test tegenaan heb het mezelf beloofd mocht er niks staan dan kap ik er ook mee en wacht tot maandag als ik niet eerder al ga menstrueren.🍀🍀
Geplaatst
Ik plas me helemaal suf en heb veel buikpijn ... gewoon continue....en af enntoe wel een prikkend gevoel.

Ja veel plassen en buikpijn kan wel van de zwangerschap zijn he. Maar idd morgen FF testen.

Geplaatst
Mijn man is niet zo'n prater ik merk als ik er wat te veel over wil praten dan klapt hij dicht en berandert van onderwerp Dus ja.... voor de rest is hij wel begripvol alleen geen prater helaas🤞🏻
Ja... Ik snap het... Dat is wel jammer want je kan die steun wel gebruiken nu.

Nou lucht je hart gewoon hier. Voel je niet bezwaart.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden