Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Helemaal niemand op dit moment op het wachtbankje... dat gebeurt toch ook niet zo vaak!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nee idd! De eerste keer sinds ik het schema bijhou

Hoop ook dat we straks door mogen schuiven naar jouw bankje

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nee idd! De eerste keer sinds ik het schema bijhou

Hoop ook dat we straks door mogen schuiven naar jouw bankje

Kom er maar snel allemaal bij!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Kom er maar snel allemaal bij!

Hoe gaat het met je sharlee? Nog last van de blaasontsteking? Hoop dat het al een stuk beter gaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
Hoe gaat het met je sharlee? Nog last van de blaasontsteking? Hoop dat het al een stuk beter gaat.

Hey butterfly...gisteren nog wat steken .aar vandaag gelukkig niet meer. Vandaag..tot nu toe...ook geen bloedverlies gehad dus gaat nu allemaal goed:). Hoe is het met jou?

Geplaatst
Hey butterfly...gisteren nog wat steken .aar vandaag gelukkig niet meer. Vandaag..tot nu toe...ook geen bloedverlies gehad dus gaat nu allemaal goed:). Hoe is het met jou?

Ah fijn te horen!

Met mij gaat het wel ok. Kan beter. Voel me niet echt lekker maar komt wel weer goed.

Geplaatst
Ah fijn te horen!

Met mij gaat het wel ok. Kan beter. Voel me niet echt lekker maar komt wel weer goed.

Oeh hoop dat je snel opknapt.

Geplaatst

Goodmorning !

Hier ongesteld dus beginnen met de pil

Alleen kleine domper voor de verandering, ons ziekenhuis doet ivm minimale bezetting in de kerstvakantie geen puncties, dus dat zou al bijna 2 weken opschuiven. Daar komt bij dat in de eerste week van 2018 de Vu op 2 dagen geen tp kunnen doen ivm onderhoud ofzo

Ik krijg de pjjnctie dus pas rond 16 januari 🙁🙁

Geduld wordt goed op de proef gesteld hier

Ik begin dus ergens in de kerstvakantie met prikken

Schema krijg ik straks per mail opgestuurd

Geplaatst

21 december start deca en 2 januari startecho

Goodmorning !

Hier ongesteld dus beginnen met de pil

Alleen kleine domper voor de verandering, ons ziekenhuis doet ivm minimale bezetting in de kerstvakantie geen puncties, dus dat zou al bijna 2 weken opschuiven. Daar komt bij dat in de eerste week van 2018 de Vu op 2 dagen geen tp kunnen doen ivm onderhoud ofzo

Ik krijg de pjjnctie dus pas rond 16 januari 

Geduld wordt goed op de proef gesteld hier

Ik begin dus ergens in de kerstvakantie met prikken

Schema krijg ik straks per mail opgestuurd

Geplaatst

Bibi schema

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Miranda13: 20 nov echo cryo

Menace: 21 nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Petsy85: +-12 nov ongi,

.. nov echo cryo

Beebwish1982: +- 12nov ongi,

Nieuwe poging

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Amf: rustmaand, cryo

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand

Cil: rustmaand,

+- 22 nov ongi,

Ivydrew: rustmaand

.. nov ongi,

Luna05: rustmaand

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek

Pino81: rustmaand,

nieuwe poging

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

Geplaatst

@vpk1988 snap dat je ervan baalt dat het niet sneller kan, maar had je anders dan wel sneller door gekund? Stel ze deden wel puncties tijdens kerstvakanties? Ik heb ook rond die periode de punctie, dus ik wacht GEDULDIG met je mee 🤞

Geplaatst

Ja dan had ik over 2 weken begonnen met spuiten, maar ja het is niet anders

Ja lopen we ongeveer gelijk 🤗

@vpk1988 snap dat je ervan baalt dat het niet sneller kan, maar had je anders dan wel sneller door gekund? Stel ze deden wel puncties tijdens kerstvakanties? Ik heb ook rond die periode de punctie, dus ik wacht GEDULDIG met je mee

Geplaatst
Update:

Fsh: 8.1

Amh: 0,4

Oestradiol: 147

Lh: 3,9

Woensdag word ik gebeld voor de schema

Hey yamila. Wat zeiden ze over de amh waarde. Is wel heel laag... Wat was hun visie en hoe nu verder?

Geplaatst
Hey yamila. Wat zeiden ze over de amh waarde. Is wel heel laag... Wat was hun visie en hoe nu verder?

Ja het is wel laag.

Tussen 0,4 en 1 is verminderd vruchtbaar.

Lager dan 0,1 zit je in de menopauze, onvruchtbaar.

Toch is er een vrouwtje met 0,1 amh zwanger. Kans is gewoon wat kleiner, maar is niet uitgesloten.

Ik heb nog niks gehoord van mn arts, dat hoor ik woensdag.

Geplaatst
Ja het is wel laag.

Tussen 0,4 en 1 is verminderd vruchtbaar.

Lager dan 0,1 zit je in de menopauze, onvruchtbaar.

Toch is er een vrouwtje met 0,1 amh zwanger. Kans is gewoon wat kleiner, maar is niet uitgesloten.

Ik heb nog niks gehoord van mn arts, dat hoor ik woensdag.

Maar verminderd vruchtbaar in welke zin dan? Wat zegt die amh waarde dan behalve dat het kan aantonen of je in de overgang zit

Geplaatst

Amh is eicelvoorraad.

Maar bij de meesten is die ook laag, en ook niet echt betrouwbaar omdat het kan verschillen steeds.

Het is meer een indicatie zeg maar.

Verminderd vruchtbaar dat de kansen dat je zwanger word wel kleiner word, maar niet uitgesloten dat het niet kan lukken.

Geplaatst

Bibi schema

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Miranda13: 20 nov echo cryo

Menace: 21 nov echo cryo

Petsy85: +-12 nov ongi,

.. nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Beebwish1982: +- 12nov ongi,

nieuwe poging

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

+- 22 nov ongi, cryo

Ivydrew: rustmaand

.. nov ongi, cryo

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 30 nov start pil,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek

nieuwe poging

Pino81: rustmaand

23 nov evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

Geplaatst
Ladies,

Ik vraag me af wat jullie nu slikken qua vitamines enz..

Ik slikte een vitamine b preparaat waar ook foliumzuur in zat van t kruisvad geloof ik en apart nog vitamine d. Het was de bedoeling ook omega 3 (krilolie) te gaan gebruiken, maar die kon ik in de winkel niet vinden en vergat ik steeds te bestellen...

Geplaatst
Ik slikte een vitamine b preparaat waar ook foliumzuur in zat van t kruisvad geloof ik en apart nog vitamine d. Het was de bedoeling ook omega 3 (krilolie) te gaan gebruiken, maar die kon ik in de winkel niet vinden en vergat ik steeds te bestellen...

Thanks! Waar is die omega 3 goed voor, weet je dat ? En hadden ze jouw amh ook geprikt in Gent trouwens ?

Geplaatst
Thanks! Waar is die omega 3 goed voor, weet je dat ? En hadden ze jouw amh ook geprikt in Gent trouwens ?

Omega 3 weet ik ff niet meer, maar kreeg ik als advies van de osteopaat...

I geloof dat ze mijn amh ook geprikt hadden en die was prima, 0,95 meen ik uit mn hoofd waar voor mijn leeftijd rond de 1 prima was.

Geplaatst
Omega 3 weet ik ff niet meer, maar kreeg ik als advies van de osteopaat...

I geloof dat ze mijn amh ook geprikt hadden en die was prima, 0,95 meen ik uit mn hoofd waar voor mijn leeftijd rond de 1 prima was.

Omega 3, raden ze over het algemeen sowieso aan. Is goed voor hart en bloedvaten en cholestrol

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden