Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dankjewel voor alle lieve woorden en felicitaties meiden!

Jullie zijn zo een enorme steun. Gewoon dat meeleven met elkaar en wetende waar iedereen doorheen gaat. Dat gevoel van herkenning en begrip.

Ik kom net van de kliniek en tweede bloedtest zag er ook goed uit. HCG waarde is in 48u van 570 naar 1161 gestegen dus helemaal happy!

Hij zei dat als het onder de 1000 was nu dat het er waarschijnlijk een is en dat als het rond de 1500 was allebei de embryos zijn blijven plakken.

Alles ertussen in kon alle kanten op :)

29 november eerste echo! Dan horen we het!

Super super super spannend!! Maar wat zijn we blij!!

Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat we snel allemaal goed nieuws krijgen!!!!

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
@lalautje nog niets concreet. Ik moest een rustmaand nemen en bij mijn eerst volgende menstruatie moet ik mij weer melden. Ik schat dat ik rond de 22 mijn periode krijg.

Hoe gaat het met jou?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

En ga je dan voor een cryo of nieuwe poging ?

Met mij gaat het wel goed nu

Geplaatst

Bibi schema

🦋Miranda:27okt tp10nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 10 nov td

Christel81: 9 nov cryo tp

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Vpk1988: 8? nov start pil

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Amf: rustmaand

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand

Petsy85: rustmaand,

+-10 nov ongi, cryo

Cil: rustmaand,

+- 22 nov ongi,

Ivydrew: rustmaand

.. nov ongi,

Menace: rustmaand,

.. nov ongi, cryo

Beebwish1982: rustmaand,

+- 11 nov ongi, nieuwe poging

Luna05: rustmaand

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

Geplaatst
Dankjewel voor alle lieve woorden en felicitaties meiden!

Jullie zijn zo een enorme steun. Gewoon dat meeleven met elkaar en wetende waar iedereen doorheen gaat. Dat gevoel van herkenning en begrip.

Ik kom net van de kliniek en tweede bloedtest zag er ook goed uit. HCG waarde is in 48u van 570 naar 1161 gestegen dus helemaal happy!

Hij zei dat als het onder de 1000 was nu dat het er waarschijnlijk een is en dat als het rond de 1500 was allebei de embryos zijn blijven plakken.

Alles ertussen in kon alle kanten op :)

29 november eerste echo! Dan horen we het!

Super super super spannend!! Maar wat zijn we blij!!

Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat we snel allemaal goed nieuws krijgen!!!!

Spannend!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst
Hoe en wat voel jij ? Pino? En @ Sharlee wat voel jij en hoe gaat t .. binnenkort echo 🙌🏾 Weet je waar ik altijd aan moet denken dat wij vrouwen altijd maar aan t wachten zijn wachten voor de eitjes te rijpen wachten of er bevruchting is ontstaan wachten voor de tp wachten in de wachtweken Drna wachten voor n eerste echo dan weer wachten voor de 12 weken sjeeezus heel dag zijn we aan t wachten Maar allemaal wel met 1 doel met een goed afloop maar tis altijd maar wachten heej pfff Ben benieuwd of de mannen dit aan hadden gekund 😂🤣
Ha!! Gisterennaxht en ochtend en vanochtend echt het gevoel ongesteld te moeten worden en wat misselijk. Trok na het ontbijt weg. Al 2 dagen bang ongesteld te worden. Door de ustrogan lijkt het ook zo te voelen door de afscheiding daarvan (sorry). Grrrr. Ik herken dit niet van andere rondes, maar weet ook niet goed wat ik er van moet vinden.... kan alleen maar wachten. Vindt het doodeng, erger dan vorige keer omdat we geen cryos meer hebben.En continue ongeveer stijve tepels, maar dat heb ik al sinds de decapeptul Haha. Charmant ook 😂Miranda, vanavond testen??Andere dames dikke knuffel, ben een par dagen weg, dus lees vanaf mijn telefoon. Lees weer goed als ik thuis ben😘
Geplaatst
@petsy85 @cil @ivydrew @menace @beebwish1982 @luna05

Zijn er bij jullie al data’s bekend ? En gaan jullie voor een cryo of nieuw traject ? Dan zet ik dat ook even in het schema

Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid en krijg dan in een natuurlijke cyclus een tp van hoop 2 cryo s

Geplaatst

Ik ben nog niet ongesteld, dus nog heel even geduld 🤗

Wat fijn dat jij je wat beter voelt, hopelijk wordt 2018 een topjaar voor ons allemaal 😀🍀🤞

@vpk1988 ben je vandaag met de pil begonnen ?

Geplaatst

Bibi schema

🦋Miranda:27okt tp10nov td

🦋Pino81: 29 okt tp 10 nov td

Christel81: 9 nov cryo tp

ACJ1984: 16 nov echo cryo

Butterfly: 3 nov start deca,

15 nov startecho/start meno

Vpk1988: 9? nov start pil

Lalautje: 10 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Amf: rustmaand

Yamila: 30 nov start pil

EatPrayLove: rustmaand

Petsy85: rustmaand,

+-10 nov ongi, cryo

Cil: rustmaand,

+- 22 nov ongi,

Ivydrew: rustmaand

.. nov ongi,

Menace: rustmaand,

.. nov ongi, cryo

Beebwish1982: rustmaand,

+- 11 nov ongi, nieuwe poging

Luna05: rustmaand

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

16 nov 6+1 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

Geplaatst
Ik ben nog niet ongesteld, dus nog heel even geduld

Wat fijn dat jij je wat beter voelt, hopelijk wordt 2018 een topjaar voor ons allemaal 🤞

Ohhh ik hoop het ook dat we allemaal rond mogen lopen met onze kinderwagens

Geplaatst

Dat wachtbankje van mei zat ik ook op idd. Was voor mij de allereerste tp (maar wel van poging 2). Ik herinner me idd dat er toen heel veel zwanger waren. Jullie komen ook aan de beurt meiden... echt waar... het komt goed!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Dat wachtbankje van mei zat ik ook op idd. Was voor mij de allereerste tp (maar wel van poging 2). Ik herinner me idd dat er toen heel veel zwanger waren. Jullie komen ook aan de beurt meiden... echt waar... het komt goed!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Had jij het eerste traject ook geen een embryo om terug te plaatsen ?

Geplaatst
Dankjewel voor alle lieve woorden en felicitaties meiden!Jullie zijn zo een enorme steun. Gewoon dat meeleven met elkaar en wetende waar iedereen doorheen gaat. Dat gevoel van herkenning en begrip.Ik kom net van de kliniek en tweede bloedtest zag er ook goed uit. HCG waarde is in 48u van 570 naar 1161 gestegen dus helemaal happy!Hij zei dat als het onder de 1000 was nu dat het er waarschijnlijk een is en dat als het rond de 1500 was allebei de embryos zijn blijven plakken.Alles ertussen in kon alle kanten op :)29 november eerste echo! Dan horen we het!Super super super spannend!! Maar wat zijn we blij!!Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat we snel allemaal goed nieuws krijgen!!!!
Dat is mooi oplopend HCG !!! 🎉🎉🎉 wat fhoed en nu op naar de eerste echo 🙌🏾💪🏾🤰🏾 Geniet ervan lieverd 😘
Geplaatst
Ha!! Gisterennaxht en ochtend en vanochtend echt het gevoel ongesteld te moeten worden en wat misselijk. Trok na het ontbijt weg. Al 2 dagen bang ongesteld te worden. Door de ustrogan lijkt het ook zo te voelen door de afscheiding daarvan (sorry). Grrrr. Ik herken dit niet van andere rondes, maar weet ook niet goed wat ik er van moet vinden.... kan alleen maar wachten. Vindt het doodeng, erger dan vorige keer omdat we geen cryos meer hebben.En continue ongeveer stijve tepels, maar dat heb ik al sinds de decapeptul Haha. Charmant ook 😂Miranda, vanavond testen??Andere dames dikke knuffel, ben een par dagen weg, dus lees vanaf mijn telefoon. Lees weer goed als ik thuis ben😘
Oh ja dat gevoel ken ik maar al te goed .. echt ongi klachten had ik ook ergens vorige wk en begin deze week maar nu meer last van lage rugpijn ... misselijkheid nog geen last van gehad maar wel weer hoofdpijn maar goed tis wat je zegt tis anders dan de andere rondes .. stijve tepels ook hier last van .. Mrgoed alleen wachten kunnen we En nee had geen teat gedaan wil toch echt gewoon tot de testdatum wachten ... dit is mijn eennalaatste cryo van poging 2 dus begrijp je goed hoor Nou laten we hopen dat dit m gaat zijn voor ons 🙌🏾 Geniet van je daagjes weg en lekker terug koken met goed nieuws ! 😘
Geplaatst

@miranda13 ga je morgenochtend al een testje wagen ? Volgens mij ben je al 2 dagen over de nod heen toch ? 🤞

Geplaatst
Dat wachtbankje van mei zat ik ook op idd. Was voor mij de allereerste tp (maar wel van poging 2). Ik herinner me idd dat er toen heel veel zwanger waren. Jullie komen ook aan de beurt meiden... echt waar... het komt goed!Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
. Jaa klopt jij zat er ook bij Poekie nou en kijk je nu 💪🏾🤰🏾🎉
Geplaatst
@miranda13 ga je morgenochtend al een testje wagen ? Volgens mij ben je al 2 dagen over de nod heen toch ? 🤞Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hi Lau nee denk dat ik toch netjes afwacht tot vrijdag 🙂 Ik weet t niwt zo goed want vrijdag zou mijn menstru moeten beginnen want normaliter heb ik een cyclus van 29 dagen maaar de afgelope maand was het 26 dagen dus als ie dit keer weer 26 dagen zou zijn dan zit ik vandaag of korge op Mn nod en is ie 29 dan vrijdag gewoon denk ik zoo maar
Geplaatst

@miranda13 je had toch een 4 daagse terug op 27 okt ? Dan was je ‘eisprong’ 23 oktober en dat is normaliter dag 14 van de cyclus.. dan was vandaag (woensdag ) cyclus dag 30 voor je.. of ik moet het helemaal verkeerd berekenen hoor ?

Geplaatst
@miranda13 je had toch een 4 daagse terug op 27 okt ? Dan was je ‘eisprong’ 23 oktober en dat is normaliter dag 14 van de cyclus.. dan was vandaag (woensdag ) cyclus dag 30 voor je.. of ik moet het helemaal verkeerd berekenen hoor ?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ooohw reken je dat zooo uit 😂 Ik weet het niet hoor vindt het zoizo allemaal verwarrend met wanneer je nou je dag als eisprong G moet nemen bij de behandeling enzoo., ik heb namelijk zon appje en die houd bij wanneer ik ongi moet worden en die geeft aan dat dat vrijdag zou moeten zijn dus vandaar ... maar het kan ook zo zijn omdat de ovulatie nu op de 23 is geweest dat het dan anders is .. ik weet t ook nie meer hoor dacht dat ik juist ook vrijdag de dag van tp als eisprong moest zien ofzo dus dat beloof wel goeds dan. Hoop ik zooo 🙏🏾🙏🏾🙏🏾
Geplaatst
Ooohw reken je dat zooo uit Ik weet het niet hoor vindt het zoizo allemaal verwarrend met wanneer je nou je dag als eisprong G moet nemen bij de behandeling enzoo., ik heb namelijk zon appje en die houd bij wanneer ik ongi moet worden en die geeft aan dat dat vrijdag zou moeten zijn dus vandaar ... maar het kan ook zo zijn omdat de ovulatie nu op de 23 is geweest dat het dan anders is .. ik weet t ook nie meer hoor dacht dat ik juist ook vrijdag de dag van tp als eisprong moest zien ofzo dus dat beloof wel goeds dan. Hoop ik zooo

Uh ja .. ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar als het over 5 min 12 uur is is cyclusdag 31 aangebroken

Als mijn berekening goed is tenminste ?! Ben wel benieuwd hoe anderen dit uitrekenen ?

Geplaatst
Uh ja .. ik wil je geen valse hoop geven ofzo, maar als het over 5 min 12 uur is is cyclusdag 31 aangebroken Als mijn berekening goed is tenminste ?! Ben wel benieuwd hoe anderen dit uitrekenen ? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
. Oohw Ok ja .. uhhh als je het zo moet berekenen dan Ia morgen althans nu al Cyclusdag 31 dus dat zou dan es kunnen betekenen dat ik dan toch zwanger zou kunnen zijn of bent ... ik koet wel toegeven dat ik soms wel het gevoel heb dat dat zo is maar durf nie op me kichaam te vertrouwen meer joh tijdens zon behandeling kan het je zoo voor de gek houden .. nou hoop dat jouw berekening klop Lau 🤗🤗🤗🤗😂🤣😂🤣🙏🏾🙏🏾🙏🏾 Doodeng Ik heb ook geen testen in huis expres gedaan zodat ik tot vrijdag afwacht want morge drukjes iemand van t vliegveld halen en dan hen en weer in de auto etccc maar dan ga ik kijke of t dan in de avond lukt om te testen dan
Geplaatst

Dames zoals Lau zich afvraagt doe ik dat ook...

Hoe berekenen jullie de NOD bijvoorbeeld aan de hand van ovulatietest of aan de hand van terugplaatsing of houden jullie je eigen cyclus aan zeg maar Ofja weet niet of ik het goed formulier maar ben er wel benieuwd naar

Voor nu fijne slaap lekker 😘

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden