Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]

Aanbevolen Berichten

• Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Meiden succes vandaag!!!We duimen! Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Helaas 💔😪Dag poging 2 en hallo einde inzicht. Ga nog wel door met de ustrogan, test zondag nog. Vorige keer toen ik positief testte was dat ook pas op dag 17. Maar dat is niet goed gegaan. Dus ben weinig hoopvol. Maar ga een risico nemen dat het maa later ingenesteld heeft of ik later hcg aanmaak.Komende dagen nadenken over hoe en wat verder. Nu eerst een flink potje huilen
Geplaatst
Helaas Dag poging 2 en hallo einde inzicht. Ga nog wel door met de ustrogan, test zondag nog. Vorige keer toen ik positief testte was dat ook pas op dag 17. Maar dat is niet goed gegaan. Dus ben weinig hoopvol. Maar ga een risico nemen dat het maa later ingenesteld heeft of ik later hcg aanmaak.Komende dagen nadenken over hoe en wat verder. Nu eerst een flink potje huilen

Ohh lieve Pino.. ik leef zo met je mee en vind het zo erg voor jouheel veel sterkte.. dikke en knuffel!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Helaas Dag poging 2 en hallo einde inzicht. Ga nog wel door met de ustrogan, test zondag nog. Vorige keer toen ik positief testte was dat ook pas op dag 17. Maar dat is niet goed gegaan. Dus ben weinig hoopvol. Maar ga een risico nemen dat het maa later ingenesteld heeft of ik later hcg aanmaak.Komende dagen nadenken over hoe en wat verder. Nu eerst een flink potje huilen
Ai lieverd toch...ik hoop erop dat het een late innesteling is. Heel veel sterkte

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Geplaatst

Dank lieve dames.... voel me ontzettend leeg, een gat in mijn hart...

En door al het gerommel in mijn buik, een klein sprankje hoop, maar eigenlijk tegen beter weten in.

Er is niet mis zeggen ze dan, maar 4 jaar verder, 9iuis. 5 tp,s uit 2 ivf pogingen nig steeds met lege handen...

Heb al die jaren zo vaak het gevoel gehad, dat het wel innestelt, maar dat het niet blijft zitten,

Echt stom lijf.... waarom doe je niet waarvoor je gemaakt bent...💔😢

Dinsdag met ziekenhuis bellen om uitslag door te geven en afspraak maken met arts.

Geplaatst

En door al het gerommel in mijn buik, een klein sprankje hoop, maar eigenlijk tegen beter weten in.

Er is niet mis zeggen ze dan, maar 4 jaar verder, 9iuis. 5 tp,s uit 2 ivf pogingen nig steeds met lege handen...

Heb al die jaren zo vaak het gevoel gehad, dat het wel innestelt, maar dat het niet blijft zitten,

Echt stom lijf.... waarom doe je niet waarvoor je gemaakt bent...

Dinsdag met ziekenhuis bellen om uitslag door te geven en afspraak maken met arts.

Ach lieve lieve Pino,

Wat was het je gegund!

Ik blijf toch ook nog hopen op een late innesteling..

Het is verschrikkelijk moeilijk.

Ik denk aan je!

Hou je taai lieverd!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst

Neeee!!! Pino ik had het nog zo gehoopt!!😢 heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel!!Misschien is UMC verzekeringen ook een optie voor jou? Die vergoeden er 5. Ik ga ook overstappen. Ik heb gisteren nog gebeld en er zaten geen verdere voorwaarden aan alleen dat je pakket 4 moet nemen. Ik hoop ook dat je een late innesteling hebt gehad. Dit is gewoon echt vreselijk!

Geplaatst
Neeee!!! Pino ik had het nog zo gehoopt!! heel erg veel sterkte en een hele dikke knuffel!!Misschien is UMC verzekeringen ook een optie voor jou? Die vergoeden er 5. Ik ga ook overstappen. Ik heb gisteren nog gebeld en er zaten geen verdere voorwaarden aan alleen dat je pakket 4 moet nemen. Ik hoop ook dat je een late innesteling hebt gehad. Dit is gewoon echt vreselijk!

Thanks, 😙

Stuur je even een berichtje. Heb even een vraagje mbt die verzekering.

Geplaatst

@pino81

Lieve Pino

Heel veel sterkte, leef echt zo met je mee. We hadden het allen zo gehoopt!

Snap dat je je nu uitzichtloos voelt. En misschien is vandaag niet de goede dag ervoor, maar zoals christel al zei, kan je straks nadenken over umc. Dan heb je er toch nog 3 ! Jij was altijd de meest optimistische! Ik hoop dat je ook deze keer het een plek kan geven en je vol moed er weer in kan stappen straks.

Voor nu heel veel sterkte lieverd!

Geplaatst

Echt stom lijf.... waarom doe je niet waarvoor je gemaakt bent...

........ Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.

Ik weet ook niet wat ik tegen je moet zeggen /kan zeggen pino.

Want wat kan je zeggen in dit geval.

Hoe erg ik het voor je vind? Dat ik aan je denk? Dat ik het je zo gegund had... Niets dekt de lading van het geen waar jij nu in zit.

Het kan toeval zijn dat het helaas nog steeds niet gelukt is.

Ik heb me ook verdiept in de redenen waarom het telkens mis kan gaan bij iemand.

Bijvoorbeeld( hebben we het al eerder over gehad) een immuumprobleem.

Er zitten ook NK cellen in je baarmoeder bijvoorbeeld die er voor kunnen zorgen dat als zij te agressief zijn de innesteling niet word getolereerd. Hier kan prednison/prednisolon bij helpen.

Er kan ook een (licht) stollings probleem zijn. Hier kan je asprine etc voor krijgen.

En ga zo maar door. Een ziekenhiis moet hier helaas wel voor open staan....

Ik zal wel verder onderzoek eisen nu.

De tijd en de behandelingen tikken door zo.

Ook zal ik vragen waarom alle embryo's niet ingevroren konden worden.

Maar eerst.... Dit maar weer een plek zien te geven.

Ik vind het verschrikkelijk voor je... Dat meen ik echt.

Ik stuur je heel veel kracht lieve pino...

Take care...

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Geplaatst
........ Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt.

Ik weet ook niet wat ik tegen je moet zeggen /kan zeggen pino.

Want wat kan je zeggen in dit geval.

Hoe erg ik het voor je vind? Dat ik aan je denk? Dat ik het je zo gegund had... Niets dekt de lading van het geen waar jij nu in zit.

Het kan toeval zijn dat het helaas nog steeds niet gelukt is.

Ik heb me ook verdiept in de redenen waarom het telkens mis kan gaan bij iemand.

Bijvoorbeeld( hebben we het al eerder over gehad) een immuumprobleem.

Er zitten ook NK cellen in je baarmoeder bijvoorbeeld die er voor kunnen zorgen dat als zij te agressief zijn de innesteling niet word getolereerd. Hier kan prednison/prednisolon bij helpen.

Er kan ook een (licht) stollings probleem zijn. Hier kan je asprine etc voor krijgen.

En ga zo maar door. Een ziekenhiis moet hier helaas wel voor open staan....

Ik zal wel verder onderzoek eisen nu.

De tijd en de behandelingen tikken door zo.

Ook zal ik vragen waarom alle embryo's niet ingevroren konden worden.

Maar eerst.... Dit maar weer een plek zien te geven.

Ik vind het verschrikkelijk voor je... Dat meen ik echt.

Ik stuur je heel veel kracht lieve pino...

Take care...

Thanks!! 😙😙.

Wat zitten we toch in een klote traject met zijn allen.

Heb idd het ziekenhuis gebeld met de cryo,s. Ze snapte dat we belde omdag het verschil zo groot is met de vorige keer. Maar eigenljjk kunnen ze er niets zinnigs over zeggen. Op dag 4 deelde ze nog door en dag 5 waren ze allemaal te weinig / niet door ontwikkeld. Geen verklaring voor.

maar ze hoopte dat deze wel bleef zitten, want wilde niets zeggen over de kwaliteit van deze embryo. (Helaas...😢)

De vraag mbt de innesteling neem ik mee naar de arts.

Alle tips hierover zijn altijd welkom!!

Dames allemaal bedankt voor de lieve woorden en steun.

Hopelijk bij jullie meer succes jn wachtmaand november 😙

Geplaatst

Eerst wordt ik uitgelogd en valt Mn mobiel uit. Maar ik zit er wee tin. Alleen eerst @ Pino wat een rot nieuws😔 Ik kan me goed voorstellen na zoveel keren zoveel behandeling verder er ff niet veel meer van wilt verwachten betreft late innesteling en of trage hcg aanmaak.. het is iok normaal lieverd dat je er verdrietig van bent maar ik hoop stiekem en duim hard net als de rest dat je Emmy toch wel laat is ingenesteld 🙏🏾 Voor nu sterkte gewenst en hoop dat je het toch een plekje kan geven zodat wanneer je erweer klaar voor bent je met volle moed en positieve mindsetting er weer voor zal gaan Dikke knuff ❤️😘 en je mag best potje huilen hoor heej is ook zwaar en heftig waar we allemaal mee bezig zijn de ene keer kan je het beter handelen dan de andere keer ❤️❤️❤️Sterkte

Nou over mijzelf tja wat kan ik zeggen het is allemaal een heel gedoe en verwarrend allemaal 😒 Ik heb na met lalautje gesproken te hebben over berekening Etcc nod enzovoorts toch maar een test gedaan en rara wat denk je Posietief ! Het was een streep vaag maar je zag m duidelijk zelfs manlief gaf aan schat dit is duidelijk een streep niet zo fel maar ik zie m goed dus ik blij natuurlijk doet een gek dansje en al maar omdat hij niet zoo fel was en ik officieel vandaag dag 14 of op dag 15 mag testen dacht ik ik doe donderdag dus kog een test en wat denk je die slaat lichter uit dat was er 1 van de kruidvat dus dacht nou dan doe ik savonds nog een test met die van de action waarmee ik dus positief teste en ik zie wel een streep maar wel vager als die van woensdag en hoopte dat hij zou op gaan lopen maar helaas vandaag ook bloed tijdens urineren dus ben helaas gaan menstrueren vandaag is ook de dag dat ik ongi moest worden .. heb gebeld met ivf poli en die geef aan dat ze me terug gaan bellen om te kijken of ik doorkan met mij laatste vryo tp Want ik heb er nog 1tje over van Poging 2 dus knijp m ook echt ... het is allemaal zoo hek al die tijd spuit ik hormonen zoals pregnyl Ovitrelle voor preciesheid van tp en nooit een positieve test en nu besluit ik volledig natuurlijke cyclus te doen en test ik wel positief ... voelde me ook echt zwanger eerlijk gezegd maar dan gaat het toch mis op het laatste moment... Ik voel mer niet al te verdrietig over omdat ik blij ben .... heel dubbel hoor dat ik een positieve teste in handen had maar baal dan wel keihard dat t dan niet is blijven zitten 😔 Ik hoop dat ik meteen door mag en dit keer ga ik t zeker weer doen in natuurlijke cyclus dmv enkel ovulatietesten

Sorry boor het lange verhaal hoor

Geplaatst

Thanks miranda, voor je lieve woorden

Maar ook voor jou dus een klote dag!! Wat een rotnieuws!!!

Ook echt heftig (weet uit evaring) dat als je eerst positief test en deze vreugde maar van korte duur is.

Superverdrieitg en oneerlijk!!

Ook voor jou een dikke knuffel en ook jij mag verdriet hebben. Maar ook een sprankje hoop dat er wel iets kan gebeuren daar binnen.

Wat was het toch leuk geweest als we vandaag na al die tijd beide positief nieuws hadden gehad.

Hopelijk kan je snel verder? Waar is het van afhankelijk?

Geplaatst
Eerst wordt ik uitgelogd en valt Mn mobiel uit. Maar ik zit er wee tin. Alleen eerst @ Pino wat een rot nieuws Ik kan me goed voorstellen na zoveel keren zoveel behandeling verder er ff niet veel meer van wilt verwachten betreft late innesteling en of trage hcg aanmaak.. het is iok normaal lieverd dat je er verdrietig van bent maar ik hoop stiekem en duim hard net als de rest dat je Emmy toch wel laat is ingenesteld Voor nu sterkte gewenst en hoop dat je het toch een plekje kan geven zodat wanneer je erweer klaar voor bent je met volle moed en positieve mindsetting er weer voor zal gaan Dikke knuff en je mag best potje huilen hoor heej is ook zwaar en heftig waar we allemaal mee bezig zijn de ene keer kan je het beter handelen dan de andere keer ️Sterkte

Nou over mijzelf tja wat kan ik zeggen het is allemaal een heel gedoe en verwarrend allemaal Ik heb na met lalautje gesproken te hebben over berekening Etcc nod enzovoorts toch maar een test gedaan en rara wat denk je Posietief ! Het was een streep vaag maar je zag m duidelijk zelfs manlief gaf aan schat dit is duidelijk een streep niet zo fel maar ik zie m goed dus ik blij natuurlijk doet een gek dansje en al maar omdat hij niet zoo fel was en ik officieel vandaag dag 14 of op dag 15 mag testen dacht ik ik doe donderdag dus kog een test en wat denk je die slaat lichter uit dat was er 1 van de kruidvat dus dacht nou dan doe ik savonds nog een test met die van de action waarmee ik dus positief teste en ik zie wel een streep maar wel vager als die van woensdag en hoopte dat hij zou op gaan lopen maar helaas vandaag ook bloed tijdens urineren dus ben helaas gaan menstrueren vandaag is ook de dag dat ik ongi moest worden .. heb gebeld met ivf poli en die geef aan dat ze me terug gaan bellen om te kijken of ik doorkan met mij laatste vryo tp Want ik heb er nog 1tje over van Poging 2 dus knijp m ook echt ... het is allemaal zoo hek al die tijd spuit ik hormonen zoals pregnyl Ovitrelle voor preciesheid van tp en nooit een positieve test en nu besluit ik volledig natuurlijke cyclus te doen en test ik wel positief ... voelde me ook echt zwanger eerlijk gezegd maar dan gaat het toch mis op het laatste moment... Ik voel mer niet al te verdrietig over omdat ik blij ben .... heel dubbel hoor dat ik een positieve teste in handen had maar baal dan wel keihard dat t dan niet is blijven zitten Ik hoop dat ik meteen door mag en dit keer ga ik t zeker weer doen in natuurlijke cyclus dmv enkel ovulatietesten

Ah nee he . Ben je echt goed gaan menstrueren? Had het zo gehoopt voor je. Sterkte lieverd.

Geplaatst
Eerst wordt ik uitgelogd en valt Mn mobiel uit. Maar ik zit er wee tin. Alleen eerst @ Pino wat een rot nieuws Ik kan me goed voorstellen na zoveel keren zoveel behandeling verder er ff niet veel meer van wilt verwachten betreft late innesteling en of trage hcg aanmaak.. het is iok normaal lieverd dat je er verdrietig van bent maar ik hoop stiekem en duim hard net als de rest dat je Emmy toch wel laat is ingenesteld Voor nu sterkte gewenst en hoop dat je het toch een plekje kan geven zodat wanneer je erweer klaar voor bent je met volle moed en positieve mindsetting er weer voor zal gaan Dikke knuff en je mag best potje huilen hoor heej is ook zwaar en heftig waar we allemaal mee bezig zijn de ene keer kan je het beter handelen dan de andere keer ️Sterkte

Nou over mijzelf tja wat kan ik zeggen het is allemaal een heel gedoe en verwarrend allemaal Ik heb na met lalautje gesproken te hebben over berekening Etcc nod enzovoorts toch maar een test gedaan en rara wat denk je Posietief ! Het was een streep vaag maar je zag m duidelijk zelfs manlief gaf aan schat dit is duidelijk een streep niet zo fel maar ik zie m goed dus ik blij natuurlijk doet een gek dansje en al maar omdat hij niet zoo fel was en ik officieel vandaag dag 14 of op dag 15 mag testen dacht ik ik doe donderdag dus kog een test en wat denk je die slaat lichter uit dat was er 1 van de kruidvat dus dacht nou dan doe ik savonds nog een test met die van de action waarmee ik dus positief teste en ik zie wel een streep maar wel vager als die van woensdag en hoopte dat hij zou op gaan lopen maar helaas vandaag ook bloed tijdens urineren dus ben helaas gaan menstrueren vandaag is ook de dag dat ik ongi moest worden .. heb gebeld met ivf poli en die geef aan dat ze me terug gaan bellen om te kijken of ik doorkan met mij laatste vryo tp Want ik heb er nog 1tje over van Poging 2 dus knijp m ook echt ... het is allemaal zoo hek al die tijd spuit ik hormonen zoals pregnyl Ovitrelle voor preciesheid van tp en nooit een positieve test en nu besluit ik volledig natuurlijke cyclus te doen en test ik wel positief ... voelde me ook echt zwanger eerlijk gezegd maar dan gaat het toch mis op het laatste moment... Ik voel mer niet al te verdrietig over omdat ik blij ben .... heel dubbel hoor dat ik een positieve teste in handen had maar baal dan wel keihard dat t dan niet is blijven zitten Ik hoop dat ik meteen door mag en dit keer ga ik t zeker weer doen in natuurlijke cyclus dmv enkel ovulatietesten

Miranda, is het wel een echte bloeding.

Dat de testen in intensiteit verschillen hoeft niks met hcg te maken te hebben, kan ook aan het tijdstip liggen, concentratie van de urine.

Hoe is de bloeding, echt een menstruatie?

Geplaatst

Even zelf een vraagje aan jullie.

Ik spuit nu 8 dagen decapeptyl ( vanaf 3-11) en nam de laatste anticonceptie pil op 6-11 in.

Ik slik nu dus 4 dagen geen pil.

Vorige poging was ik nu al ongesteld.nu nog steeds niks.

Heb volgens week woensdag al de echo om te beslissen of ik mag beginnen met de Menopur, dan moet ik dus ongesteld zijn( geweest). Anders mag ik niet stimuleren.

Hoelang na stoppen met de anticonceptie en doorgaan enkel decapeptyl krijgen jullie een ( Onttrekkings) bloeding?

En wat als je geen bloeding krijgt???

Geplaatst

@Pino wat jammer meid..jeetje

Sterkte.❤️❤️

@Cristel ja je moet zeker overstappen , je weet nooit en geeft je echt zoveel rust in je hoofd, echt.

@Butterfly ik moest altijd 21 dagen aan de pil daarna aan de deca. Ik krijg wel een bloeding na 2 dagen stoppen met de pil.

*ik heb de bloeduitslagen binnen en mn FSH is nu 8,1 (een jaar geleden 6,1).

Het AMH krijg ik maandag te horen..

Iemand ervaring met die 8,1?

Geplaatst
Thanks!! .

Wat zitten we toch in een klote traject met zijn allen.

Heb idd het ziekenhuis gebeld met de cryo,s. Ze snapte dat we belde omdag het verschil zo groot is met de vorige keer. Maar eigenljjk kunnen ze er niets zinnigs over zeggen. Op dag 4 deelde ze nog door en dag 5 waren ze allemaal te weinig / niet door ontwikkeld. Geen verklaring voor.

maar ze hoopte dat deze wel bleef zitten, want wilde niets zeggen over de kwaliteit van deze embryo. (Helaas...)

De vraag mbt de innesteling neem ik mee naar de arts.

Alle tips hierover zijn altijd welkom!!

Dames allemaal bedankt voor de lieve woorden en steun.

Hopelijk bij jullie meer succes jn wachtmaand november

Wat was bij jullie het probleem ? Niet het zaad toch ? Wat je zo verteld over je embryos die het niet tot dag 5 haalden, wijst eigenlijk wel op de oorzaak van het zaad. Dag 1/3 doet de eicel het werk en dag 4/5 de zaadcel, als het daarna mis gaat ligt het probleem bij de embryo, chromosoom etc of idd doordat jouw lichaam het afstoot.

Je kan dat laten testen, zag ik laatst in mijn formulieren. Zal dat eens voor je opzoeken en naar je doorsturen.

Geplaatst

@miranda13 zelfde vragen als butterfly. Ook gezien je met verschillende testen en tijdstippen aan de gang bent gegaan.. @sharlee bloedde ook. Is het echt veel wat er uit komt ??

Geplaatst

Ik spuit nu 8 dagen decapeptyl ( vanaf 3-11) en nam de laatste anticonceptie pil op 6-11 in.

Heb volgens week woensdag al de echo om te beslissen of ik mag beginnen met de Menopur, dan moet ik dus ongesteld zijn( geweest). Anders mag ik niet stimuleren.

Hoelang na stoppen met de anticonceptie en doorgaan enkel decapeptyl krijgen jullie een ( Onttrekkings) bloeding?

Ik na 2 dagen, maar dit kan je niet zo vergelijken. Mijn schema was 2-19 juli aan de pil. Toen niks. 21 ongi en 22 juli pas begonnen met deca. Deca onderdrukt net als de pil, dus als jij al aan de deca bent, lijkt het me eigenlijk niet dat je ongi gaat worden ?

Geplaatst

Kan even duren idd ik dacht dat bij mij pas met vier/vijf dagen kwam gelukkig met de echo weer over maar als je dan nog bloed maakt dat niet uit

Geplaatst

@yamila @lalautje @amf bedankt voor de reacties.

Ik werd het vorige x op de vierde dag zonder pil soxhtends vroeg.

En nu dit. Ik heb tijdens de laatste pildagen veel spottint/bloedverlies gehad( vorige traject niet)

Ik hoop wel dat het komt, heb aankomende woensdag al de echo.... .

Ze zeiden tegen me(ook de vorige x) als je stopt met de pil, en doorgaat met de alleen de deca komt er een bloeding.. En die bloeding telt dan als dag 1 de datum dat de bloeding begon willen ze ook weten. ... Dus hoop echt dat de bloeding komt....

Geplaatst
@miranda13 zelfde vragen als butterfly. Ook gezien je met verschillende testen en tijdstippen aan de gang bent gegaan.. @sharlee bloedde ook. Is het echt veel wat er uit komt ??

Ene dag meer dan de andere...ik heb bruinbloedverlies, dus oud bloed tot nu toe...is alleen in de ochtend 2x ofzo bij afvegen.

Geplaatst
@Pino wat jammer meid..jeetje

Sterkte.

@Cristel ja je moet zeker overstappen , je weet nooit en geeft je echt zoveel rust in je hoofd, echt.

@Butterfly ik moest altijd 21 dagen aan de pil daarna aan de deca. Ik krijg wel een bloeding na 2 dagen stoppen met de pil.

*ik heb de bloeduitslagen binnen en mn FSH is nu 8,1 (een jaar geleden 6,1).

Het AMH krijg ik maandag te horen..

Iemand ervaring met die 8,1?

Ik had 2jaar geleden 7.5...

Nu weet ik t niet.

Amh heb ik nooit. Laten prikken of laat ik het zo zeggen hebben hun nooit geprikt.

Ik weet nog dat ze twee jaar geleden zeiden ( ze hadden nog meer hormoon waardes geprikt) nou met je hormoon waardes zit t goed en je hebt ook nog genoeg eitjes op voorraad... Ja ja...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden