Jump to content
Jheroen

Kerstmis 2017

Recommended Posts

Iets later dan normaal (meestal meteen na Sinterklaas) is het forum een aantal weken weer in kerstsfeer.

We wensen iedereen alvast fijne feestdagen en hopen op goed nieuws voor 2018 :givepresents:

Dankjewel @Jheroen ! Jullie ook fijne feestdagen en laten we inderdaad hopen op een heel vruchtbaar 2018!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jullie ook fijne dag een alvast een goed 2018 gewenst !

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Dank je!!! hoop op een vruchtbaar jaar!! 🍀

Ook voor jou fijne kerstdagen🎄 en een gezond, gelukkig 2018🎆

Fijne feestdagen en hoop idd op een vruchtbaar 2018☃️

Guest

Iedereen hele fijne dagen! En een mooi nieuw jaar met goede kansen voor iedereen!

Ohh wat vroeg allemaal 😂😂 Maar ik wil bij deze ook jullie allemaal op het forum alvast Fijne feestdagen wensen en laten we hopen op een heeeeeel heeeeel veeeel veeel vruchtbare maanden dat er vele zwanger mogen worden en blijven !!!! Op naar een fertile 2018 !!!!!! 🤰🏽🤰🏿🤰🤰🏻🤰🏾❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎉🎉🎉🎉🎉

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo Ik ben op zoek naar kaartjes voor Utroland Iemand die me kan helpen?    
    • Jeetje dat zijn opeens andere berichten. Zo zie je maar hoe snel het opeens kan gaan dan..  Nu hopen dat die vluchten echt gaan. Ik blijf uiteraard voor jullie duimen!! Nu mogen de goede berichten gaan binnenstromen... Hier gaat het goed. Groei nu wel echt. Alweer 22 weken. Het gaat echt heel snel. Voel weinig. Vrijdag voelde ik wel twee keer een tikje, maar verder niet echt. Komt door de ligging van de placenta begreep ik. Daarbij herken ik het ook niet, dus kan het ook daar aan liggen. Blijf heel benieuwd naar jullie verhalen en hoop  dat jullie wensen ook uitkomen!!
    • Oh, wat lief @Onzefamilie  dat je mij zelfs wilde gaan opsporen...  Dan was je alleen wel ff zoet geweest, handiger was een mailtje sturen denk ik 😉 Je hebt mijn mailadres, mag je gebruiken hoor als je worries hebt. Want ik zou niet willen dat jij naast alles wat je op je bordje hebt liggen, je ook nog zorgen gaat maken om mij... Superlief vind ik het wel dat je zo begaan bent met mij. Maar zoals altijd, kom ik ook hier wel weer doorheen, ik ben wel gewend te vechten. Alleen zag ik het laatst dus totaal niet meer zitten ineens. En nu begint er ergens toch weer hoop te gloren.... Ik zie steeds meer berichten dat er vluchten mogelijk zijn van en naar Riga en al voor 9 juni zelfs. Amsterdam stond er nog niet bij, tot..... VANDAAG. Vanaf 25 mei worden er met Airbaltic weer vluchten uitgevoerd van en naar Amsterdam en ik kan ook zelfs boeken.... Eindhoven en Wizzair nog niet..... Ik wacht de ontwikkelingen nog even af, heb nog even de tijd want moet eind van de maand of 1 of 2 juni ongesteld worden. Anyway, ik zie het allemaal weer beetje zonniger in. Maar, jij dus de schrik van je leven opeens... Je kan meteen beginnen, fijn, maar snap ook dat het een schok voor je was. Zo snel kan het gaan ineens zeg, jeetje, maar ik ben wel superblij voor jullie dat het zo snel alweer kan. Dat ene eskimootje in de vriezer gaat dus binnenkort bij jou lekker warm nestelen. Half juni dus ergens waarschijnlijk dan? Wat fijn, wat fijn. Hopelijk ben je inmiddels aan het idee gewend geraakt? Acupunctuur heb ik hele goede verhalen over gehoord, het kan je echt tot rust brengen blijkbaar. Is zeker de moeite van proberen waard, helpt het niet, dan schaadt het ook niet. X
    • @Kitje   Gelukkig dat jij je ei kwijt ben, ben blij weer van je te vernemen. Wou al een zoektocht beginnen want maakt mijn zorgen om je..   Had al een route kaart uitgeprint en zou dan geheel  zuid nl deur bij deur langs tot ik wist je ook was... tja ben gek als een deur haha. Snap je verdriet zo mega goed  en dat hun achter je staan is super. Bedoel ik ben 37 en ook al jaren bezig met alles, wij hebben onze laaatstekans want dit enige embry die bevroren is is onze optie.  Mijn lichaam laat niet nog een ronde meds aan. Mijn nieren verdragen dat niet. Dus dit is het, maar even terug naar jouw. Leeftijd doet er niet toe want zolang jij nog kan en wilt moet je je hart volgen. Ik zei altijd als ik 35 ben stop ik. Maar nu al 2 jaar verder  en nu echt laatste stap.   Neem je tijd wacht tot nadat hun de grenzen  open doen gelijk alles plannen. Want kan heel snel gaan       nou wij kregen de schrik van ons leven want ben sinds maandag al begonnen met medicatie.   Werden gebeld van wanneer  word je ongesteld ik zei uhm vandaag geworden. Ze zeiden begin de medicatie maar. Moet wel langer dan normaal doorslikken maar 8 juni een controle  echo of ik met de poezenbollen mag beginnen. Als dat mag gaan ze week erna tp doen.    Dus gaat ineens snel, mijn kop loopt ook nog mega over en eroverheen zetten is nog  niet gelukt. Maar doe mijn best, geestelijk  nog niet op een rijtje maar we gaan accupuntuur  proberen. Zodat ik misschien meer tot rust kom. Ben nog geestelijk in de dip snap niet dat ik nu al begonnen  ben met medicatie maar gaam der voor.   @Marsukar   En alles goed in meisjesland? Wat gaat tijd ineens snel nu. Al 21 weken als ik goed heb    Probeer te genieten van de momenten, als je in de buurt woonde zou ik zo een zwangerschapsschoot voor je doen.  Kop op dames 
    • Goedemiddag meisjes, Ik heb even bewust afstand genomen van alles door alle tegenslagen. Het kwam wel ff hard binnen dat ik weer de meds moest afbouwen en weer niet kan en het ergste vond ik nog wel dat ik niet weet wanneer dan wel? Alle hoop viel even weg en ik voelde me even de meest zielige persoon ter wereld. Intussen maar weer opgekrabbeld en de meds aan het afbouwen, weer die vieze poezenbollen voor niks. Heb nog gevraagd waarom dat ik dat dan toch moet doen en niet kan stoppen, ze zei dat omdat je dus je baarmoeder gaat voorbereiden op een zwangerschap en dan ineens radicaal stopt met die meds dat je lichaam dat dan niet snapt en dat geeft risico op endometriose, dus daarom moet het afgebouwd worden. Anyway, ben weer beetje mens, zal toch verder moeten, dus dat doen we dan maar.... Op de dag dat ik een tp zou moeten krijgen eigenlijk zit ik thuis.... Vandaag dus. Dankjewel @Marsukar en @Onzefamilie voor jullie lieve woordjes, dat doet je dan toch goed. Het was echt een megadomper in dit traject en die dompers verwerken valt me iedere maand opnieuw zwaarder, maar wat me het allerzwaarste valt is die vreselijke onzekerheid van verder te willen maar niet kunnen en niet weten wanneer. Ik handel dat echt heel slecht. Meeveren doe ik al zo lang (niet alleen met dit maar met alles) en ik moet overal 10x harder voor knokken dan een ander (althans zo voelt het). Heb geen makkelijk leven gehad zeg maar en ook dit gaat dan weer zo moeizaam. Dan had ik zoiets, van als het allemaal zo moeizaam gaat, waar ben ik dan mee bezig? Vooral ook omdat mijn zoon hier helemaal niet op zit te wachten en ook mijn familie en vrienden dit niet zullen verwachten en er waarschijnlijk niet positief op gaan reageren. Ik ga het mezelf zo moeilijk maken en het voortraject is al zo moeilijk! Klopt Marsukar, mijn leeftijd speelt zeker ook mee. Ik ben echt al een stukje ouder dan jullie allemaal en daarom doen mijn eigen eitjes het niet zo goed meer ook, dat heeft echt met mijn leeftijd te maken. Mijn baarmoeder is nog top en ook mijn bms was altijd supergoed, daarom dacht ik met een donoreitje... Naja, jullie kennen het verhaal. En met donoreitjes maakt leeftijd op zich niet zoveel meer uit en kan dat nog echt tot hele late leeftijd alleen heb ik zelf wel zoiets van moet je dat dan op een bepaalde leeftijd nog willen? Dat is ieder voor zich te bepalen natuurlijk, maar ik ben wel mijn grens aan het bereiken waarop ik het voor mezelf nog recht kan praten zeg maar. Ook omdat ik eraan zat te denken toen dat als ik genoeg emmy's had dat ik dan probeerde later nog een keertje, dus 2 kindjes, zodat deze niet ook alleen zou opgroeien net als mijn zoon, maar ja. Ik was idd heel dicht bij mijn doel en dan zo dichtbij een terugplaatsing zijn en alles weer moeten cancellen komt harder aan dan ik had verwacht. En nee, Marsukar, dat denk ik niet, van die heeft makkelijk praten, ook jij hebt een traject achter de rug met hoop en vrees en ik ben echt superblij voor jou dat het jou wel gelukt is en aan de andere kant vind ik het ook heel erg voor je dat jij geen "normale" zwangerschap kunt hebben nu door deze idiote situatie waar we nu in leven. Geen hartjesluisteren, geen pretecho's alles alleen moeten doen, elke controle alleen, mensen op afstand houden, ben je eindelijk zwanger en dan kun je het niet delen zoals jij dat wil, want ik weet toch heel zeker dat je dit allemaal anders had willen doen dan dat je nu noodgedwongen moet doen. Straks visite op afstand, geen opa en oma die het kindje kan vasthouden, dat is toch kak allemaal? Dat vind ik rot, voor iedereen die nu in de gelukkige omstandigheid zit dat die een kindje verwacht. Ik had nog niet echt iets geboekt deze keer, hotel wel, maar dat kon ik nog kosteloos annuleren tot een dag vantevoren. Het hotel had echter zelf al contact opgenomen per mail dat ze de kamer geannuleerd hebben vanwege de lockdown. De vlucht had ik bewust niet geboekt omdat Airbaltic geen geld terug geeft, maar vouchers en daar zit ik niet op te wachten. Had tijd om het af te wachten en last minute te boeken, dus ik was blij niks geboekt te hebben. Daarbij vlieg ik liever met Wizzair, is goedkoper en kan vanaf Eindhoven dat voor mij veel dichterbij is dan Schiphol. Ik lees dat jullie een meisje verwachten Marsukar, wat superleuk! En ik had het goed geraden... 🙂 Ook leuk en superfijn te lezen dat alles goed gaat en is. Een fijne voorspoedige zwangerschap heb je volgens mij nu, en het is je zo gegund. Lieve @Onzefamilie dank ook voor jouw lieve woordjes, zeker omdat ik weet dat jij het ook zo moeilijk hebt nu. Vind het zo lief dat jullie er voor mij zijn ook nu online, dat doet me echt goed. Ik vind het fijn te lezen dat jullie waarschijnlijk in juni toch terecht kunnen voor de cryo tp. En ik hoop zo dat het allemaal goed gaat en dat jullie begin volgend jaar een kindje in jullie armen kunnen sluiten. Het probleem dat ik heb is het reizen, ik kan in de kliniek wel terecht, maar ik kan er niet komen. Dus dan kan er wel fijn geen wachtlijst zijn in de kliniek, maar ja, als je er niet kan komen, dan houdt het ook op. En wat je schrijft over de leeftijd, vwb eiceldonatie ligt in NL de grens op 50 jaar, maar in Letland hebben ze niet eens een maximum leeftijd. Dus dat op zich is niet echt een issue wettelijk gezien dan, alleen tja, ik zie mezelf toch niet als 50 plusser nog een kindje op de wereld zetten. Als anderen zich daar wel goed bij voelen dan moeten ze dat zeker doen en is het alleen maar fijn dat het nog kan, maar ik zelf zie dat niet zitten. Gelukkig ben ik daar nog lang niet 😁 maar ja, als ik er nog 2 wil, dan moet ik wel gaan voortmaken... 😅 Het was idd het eerste wat ik dacht, ik stop hiermee, tis klaar, ik kan dit niet meer. Ook vol met hormonen en verdriet. Ik heb mijn twijfels hierover geuit bij mijn contactpersoon van de clinic, de dag dat duidelijk was dat ik er weer niet heen kon. Tot die tijd had ik alle tranen ook nog binnen kunnen houden, maar ik kreeg zo een lief appje terug van dr dat het me over the edge bracht en alle tranen vanzelf rolden. Ik ben een opkropper dus dat was eigenlijk alleen maar goed. Ze schreef dat ze heel goed begreep hoe ik me voelde en dat het echt rot is allemaal, maar dat ik niet de hoop moest opgeven. Ze vond me een wonderful person en dat ik echt verdiende wat ik zo graag wenste. Dat het k.. is omdat we nu kostbare tijd aan het verspillen zijn, maar dat ze mij echt niet zo oud vond als ik mezelf vind. Ze hebben daar veel oudere patienten dan ik, en de oudste patient die ze zich kan herinneren was een mevrouw van 54 die middels eiceldonatie een gezond kindje had gekregen. En dat ik mijn droom niet moest opgeven, enkel op basis van mijn leeftijd, deze corona ellende is een keer voorbij en dan kan het traject weer opgepakt worden. Verder vertelde ze dat ik natuurlijk ook nog een goede cryo in de vriezer heb daar die van mij is, voor altijd en die ik altijd kan "gebruiken" Zelfs als zij failliet zouden gaan (hope not) dan zouden alle cryo's en andere ingevroren toestanden naar andere klinieken gaan en kon ik het daar laten terugplaatsen, dus wat er ook gebeurd, deze cryo is van mij, voor altijd. Ze schreef ook dat ze volledig support wat ik ook beslis en dat ze me wilde laten weten dat ze er voor me zijn en met alles willen helpen waar ze maar kunnen. Verder zei ze dat als ik toch besloot verder te gaan dat ik dan beter kon wachten tot er echt duidelijkheid is dat de grenzen weer open gaan zodat ik niet weer die teleurstelling en frustratie heb. Dus, dat zette alle sluizen open, zoveel begrip en meelevendheid, terwijl ook zij het moeilijk hebben in deze crisis, dat kwam toch wel binnen. Ik ben echt heel erg blij dat ik deze kliniek heb uitgekozen uit al het aanbod dat er is. Alles aan hun voelt gewoon goed. Heb zoveel lieve woorden gehad van jullie, van de clinic, van die vriendin van mij die op de hoogte is van alles. Anyway, heb hier weer een heel epistel neergekledderd zie ik, lol. Fijn te lezen Onzefamilie dat jij je vechtlust weer terug heb (nu ik nog...). Is er intussen al meer duidelijkheid over wanneer in juni je mag starten? Of moet je eerst menstruatie afwachten nu? Nou meiden, ik wens jullie een goed lang weekend toe! Knuffel! X  
  • Topics

Important Information

Terms of Use