Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hallo allemaal, hoe is het nu bij iedereen? Leuk weekend gehad? Wij een weekend vooral met leuke dingen. Zaterdag wezen shoppen: de nodige spullen en kleertjes voor de kleine gekocht. Was heerlijk!

Gisteren onwijs verrast met een babyshower! Die zag ik helemaal niet aankomen!. Wat was het leuk en gezellig zeg! Nu weer aan het werk. Gelukkig een wat korter weekje, want vrijdag ben ik lekker vrij ivm goede vrijdag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Wat een leuke verrassing! Ben je lekker vertroeteld en verwend? Heerlijk zo'n kort weekje!

Ik lig nu in ziekenhuis. Heb mn eigen kamer gelukkig, voordeel van chefpatient zijn.. Dan krijg je standaard je eigen kamer.

Dus post maar veel dames! Dan hoef ik me niet zo te vervelen

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat een leuke verrassing! Ben je lekker vertroeteld en verwend? Heerlijk zo'n kort weekje!

Ik lig nu in ziekenhuis. Heb mn eigen kamer gelukkig, voordeel van chefpatient zijn.. Dan krijg je standaard je eigen kamer.

Dus post maar veel dames! Dan hoef ik me niet zo te vervelen

Oh ja hoe zat het ook alweer? Wat was ook alweer de reden van je opname?

Ja heerlijk verwend. De meiden hadden lekkere hapjes gemaakt, super veel leuke cadeautjes en we hebben drie spelletjes gedaan. Was echt genieten. Eerst moest ik bij babyfoto's van de vriendinnen uitzoeken wie het was (onmogelijke opgave... had er maar 2 goed!), daarna kinderliedjes van een cd die stil werd gezet afmaken en als laatste een potje hints. Was echt heel erg tof. En echt een totale verrassing! Wat hebben ze me om de tuin weten te leiden zeg!

Geplaatst
Oh ja hoe zat het ook alweer? Wat was ook alweer de reden van je opname?

Ja heerlijk verwend. De meiden hadden lekkere hapjes gemaakt, super veel leuke cadeautjes en we hebben drie spelletjes gedaan. Was echt genieten. Eerst moest ik bij babyfoto's van de vriendinnen uitzoeken wie het was (onmogelijke opgave... had er maar 2 goed!), daarna kinderliedjes van een cd die stil werd gezet afmaken en als laatste een potje hints. Was echt heel erg tof. En echt een totale verrassing! Wat hebben ze me om de tuin weten te leiden zeg!

Ahhh wat heerlijk!! En leuk die spelletjes... Wij hebben een wedstrijdje lopen.. Raden van geb. Datum, namen en gewichten.. Er zijn al enkele afvallers haha.

Ivm mn bloeddruk. Kijken of de zwangerschap vergiftiging al is begonnen

Geplaatst
Ahhh wat heerlijk!! En leuk die spelletjes... Wij hebben een wedstrijdje lopen.. Raden van geb. Datum, namen en gewichten.. Er zijn al enkele afvallers haha.

Ivm mn bloeddruk. Kijken of de zwangerschap vergiftiging al is begonnen

Oh ja namen, geb dat en gewicht raden hebben ze inderdaad ook gedaan. Heel leuk om te zien wat mensen denken!

En hoe lang moet je voor dat onderzoek in het ziekenhuis zijn?

Ik lig even een half uurtje tussendoor te chillen in mn hangmat in de klas. Is echt heel fijn. Vannacht een enorme rotnacht gehad, dus een beetje rust kan ik wel gebruiken. Lekker rustig aan vandaag. Straks een paar uurtjes de groep en vandaag maar een keertje op tijd naar huis!

Geplaatst
Oh ja namen, geb dat en gewicht raden hebben ze inderdaad ook gedaan. Heel leuk om te zien wat mensen denken!

En hoe lang moet je voor dat onderzoek in het ziekenhuis zijn?

Ik lig even een half uurtje tussendoor te chillen in mn hangmat in de klas. Is echt heel fijn. Vannacht een enorme rotnacht gehad, dus een beetje rust kan ik wel gebruiken. Lekker rustig aan vandaag. Straks een paar uurtjes de groep en vandaag maar een keertje op tijd naar huis!

Een hangmat in je klas heeeeeerlijk!

De bloeddrukmeter moet geregeld, zodra ik die om heb 24 uur. Dan krijg ik morgen eind van de middag uitslag als ze tenminste even doorzetten met dat te regelen. Afdeling van zwangeren is vol dus. Lig op andere afdeling ernaast. Is die goed dan mag ik naar huis. Is die niet goed dan blijf ik en worden babies eerder gehaald..

Geplaatst

Hai meiden, nou lekker dagje dus even Danlon.

En wat leuk Poekie, de babyshower!

Leuke dingetjes gekregen ook?

Ik vandaag controle gehad weer in het zkh en als ik mijn dieet blijf volhouden mag ik weer bij mijn vk blijven.

Super fijn want hoef nu ook nog maar 2x ipv 7x per week te prikken.

Gaat wel goedkomen.

Ze ligt ook goed en heeft prima verhoudingen dus mijn rust is weer wat terug gekeerd!

Nog even een wat minder fijn puntje, ik heb van de zwangerschap voor t eerst van mijn leven aambeien gekregen.

Nu heb ik daar verder geen last van maar ik wil ze wel graag weg hebben!

Nu heb ik vanmorgen een redelijk genant gesprek bij de apotheek erover gehad met een man die me totaal niet verder kon helpen, eén van jullie misschien een oplossing en zo ja wel spul!?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst
Hai meiden, nou lekker dagje dus even Danlon.

En wat leuk Poekie, de babyshower!

Leuke dingetjes gekregen ook?

Ik vandaag controle gehad weer in het zkh en als ik mijn dieet blijf volhouden mag ik weer bij mijn vk blijven.

Super fijn want hoef nu ook nog maar 2x ipv 7x per week te prikken.

Gaat wel goedkomen.

Ze ligt ook goed en heeft prima verhoudingen dus mijn rust is weer wat terug gekeerd!

Nog even een wat minder fijn puntje, ik heb van de zwangerschap voor t eerst van mijn leven aambeien gekregen.

Nu heb ik daar verder geen last van maar ik wil ze wel graag weg hebben!

Nu heb ik vanmorgen een redelijk genant gesprek bij de apotheek erover gehad met een man die me totaal niet verder kon helpen, eén van jullie misschien een oplossing en zo ja wel spul!?

Ohhh wat fijn zeg!! Wat zul je je nu weer lekker voelen... Er is niks fijner dan een zwangerschap begeleiding zoals je die zelf wil!

En wat betreft de aambeien... Vreselijk! Ik heb ze zelf niet gehad maar mijn moeder wel ook tijdens zwangerschap dus ik was voorbereid..ze had t laatst ook maar niet zwanger hoor. Maar had je apotheek niks? Dat vind ik raar! Ze hebben toch zalf van a vogel of vsm? Homeopathisch? Anders zou ik naar een tuinen ofzo gaan en als echt niet anders kan huisarts bellen... Ja genant probleem maar niet mee rond blijven lopen hoor, komt zoveel voor!

Ik denk niet dat ik morgen naar huis mag.. Ben op andere afdeling gekomen zodat er betere controle is... Afdeling voor risico zwangerschappen.. Klinkt gelijk heftig maar hier is wel aan alles gedacht.. Krukje voor douchen, grotere douchecabine en meer ruimte enzo.. En dan is t nog niet eens de afdeling waar je komt na bevalling.

Mijn bloeddruk zat rond 170/105..arts is geweest maar wil de 24uurs meting Afwachten.. Daarop zie ik nog hogere waarden en een enkele keer een lagere... Zal me benieuwen morgen.. Pfff

Geplaatst

Poekie super leuk dat je een babyshower hebt gehad. Ik vind dat toen bij m'n eerste ook super leuk en lief dat ze zoveel moeite gedaan hadden.

Danlon voor jou wordt het nu ook spannend! Ben je de zenuwen een beetje de baas? Rustig aan doen!

Hier even een update. Het gaat best goed. Ben niet meer zo misselijk. Zit wel snel vol vh eten en ben heel moe maar als het daarbij blijft vind ik het prima.

Wat ik af en toe heb als ik te snel op sta is een steek links onder. Ook als ik soms moet niezen voel ik dat. Is iemand hier bekend mee?

Geplaatst

@kims ik ga zo alles verder lezen maar dot MOET je eerst lezen!

Mijn enorme aanbeien waren zo weg met (ja echt waar) neusspray van Etos huismerk. Belangrijk dat er xtlometazoline in zit. Elke keer dat je naar het toilet gaat zeker 2x sprayen. Het klinkt bizar en gênant maar geloof me; je wordt er blij van! Binnen twee / drie dagen weg

Zo, terwijl Kims ni naar de Etos rent Ha ik rustig bijlezen en even vertellen hoe het hier met onze knappe kleine man gaat!

X

Geplaatst

Oh wat een fijne verhalen allemaal! Wat fijn dat de suiker verder zo goed gaat! Hoop dat je gauw weer naar de VK terug mag!

@mariaG spannend wordt het! Maar ook heel leuk; eindelijk je kindje zien en leren kennen.. succes!!

@danlon getsie joh nu al dagen in het zh. Heb je last van je hoge bloeddruk? Ik ben heeel benieuwd ook bij jou! Jij ook succes! Heerlijk je beide kindjes snel bij je.

@poekie leuk een babyshower!! Die van mij is geannuleerd ivm de rollercoaster hier. Naja, dan wordt het een kraamfeestje! Wat lief dt je vriendinnen dat gedaan hebben zeg!

Nou, het was me het weekje wel zeg! De keizersnede was erg gecompliceerd. En risicovol geweest voor mij. Er stonden 12 man stand-by in de ok. Ze konden J.ulia.n niet direct pakken en moesten door de placenta heen. Er is veel gewroet in mijn buik. Gelukkig ging het wel snel goed met hem. Bij mij konden ze het bloeden niet snel stelpen en bleek de placenta ook nog vast fe zitten. Naja. Veel bloed verloren, extra ingrepen gehad en daarna dus veel dagen napijn. (En na weeen, heus niet fijn met een ballon in je baarmoeder)

Maarrrrrrr... inmiddels thuis na 4 dagen ziekenhuis. En wat een week! Emotie, niet alleen toch nog verwerken van alles wat er gebeurd is in de afgelopen jaren ivf. (Dat zijn tranen met tuiten geweest). Ook je beide rollen zijn anders, dat is ook geweldig om te zien.

En nu heerlijke kraamweek thuis. Mijn ontbijtje wordt geserveerd door een super fijne kraamverzorgster. Ik kijk naar het wiegje met onze slapende knappe zoon. Hij kan eindelijk zijn temperatuur vasthouden en gaat een beetje groeien. (Is nu 2640 gram)

See u later!

Liefs van een verliefde moeder ❤️

Geplaatst

@acj1984 ja die steken had ik in t begin ook... Zijn waarschijnlijk je banden door groeien baarmoeder.. Enige wat bij mij hielp was rustig opstaan, en bij niezen of hoesten buik vasthouden zodat er niet teveel spanning op banden kwamen..

Nou update vanuit hier... Ik mocht niet naar huis. Mijn bloeddruk blijft te hoog ondanks medicijnen.. De dosis is nu verdubbeld, er is nog 1 verhoging mogelijk... Ook na deze verdubbeling is er nog geen verbetering te zien, kortom ik heb een arts die zich erg veel zorgen maakt... En hij een patiënt die baalt dat ze in het ziekenhuis ligt, niet om het ziekenhuis maar om de kleine man die thuis is ik kan er zo slecht tegen dat ik niet bij hem ben, dus dames, voor een volgende baby.. Hou er rekening mee dat deze dan alleen is en je mama gevoelens erg sterk worden

De arts zag nog geen aanleiding de babies te halen.. Als ik de klachten krijg dan wordt het weer een spoed keizersnede. Dat weet ik nog van de eerste waarbij ik ook zwangerschap vergiftiging had.. Binnen 5 minuten was het helemaal mis en werd het alleen maar erger... We wachten dus rustig af... En rustig, ja ik mag niet teveel doen om mn bloeddruk niet hoger te maken.

Overigens gaan we, zoals t nu lijkt, 13 april niet meer halen... Spannend dit hoor!!

Ik wil ze binnen houden maar ben zooooo nieuwsgierig! En mijn arts is de 2 paasdagen vrij... Dan doet hij t dus niet en mag ik andere arts uitkiezen... Voordeel van Duitsland, jouw arts wordt gewoon opgeroepen behalve dus als ie vrij neemt.. Grrr.. Nu maar weer afwachten..

Hoe gaat het verder met iedereen?

Inge lekker aan t genieten van de kleine man?

Geplaatst

Oja @acj1984 dat is normaal! Dat is bandenpijn en had ik ook. Pijnlijk he! Verder fijn dat de misselijkheid beter is!

En... natuurlijk thx voor de lieve felicitaties allemaal! het is idd begonnen voor ons op dit draadje. Kijk uit naar jullie kindjes!

X

Geplaatst
Oh wat een fijne verhalen allemaal! Wat fijn dat de suiker verder zo goed gaat! Hoop dat je gauw weer naar de VK terug mag!

@mariaG spannend wordt het! Maar ook heel leuk; eindelijk je kindje zien en leren kennen.. succes!!

@danlon getsie joh nu al dagen in het zh. Heb je last van je hoge bloeddruk? Ik ben heeel benieuwd ook bij jou! Jij ook succes! Heerlijk je beide kindjes snel bij je.

@poekie leuk een babyshower!! Die van mij is geannuleerd ivm de rollercoaster hier. Naja, dan wordt het een kraamfeestje! Wat lief dt je vriendinnen dat gedaan hebben zeg!

Nou, het was me het weekje wel zeg! De keizersnede was erg gecompliceerd. En risicovol geweest voor mij. Er stonden 12 man stand-by in de ok. Ze konden J.ulia.n niet direct pakken en moesten door de placenta heen. Er is veel gewroet in mijn buik. Gelukkig ging het wel snel goed met hem. Bij mij konden ze het bloeden niet snel stelpen en bleek de placenta ook nog vast fe zitten. Naja. Veel bloed verloren, extra ingrepen gehad en daarna dus veel dagen napijn. (En na weeen, heus niet fijn met een ballon in je baarmoeder)

Maarrrrrrr... inmiddels thuis na 4 dagen ziekenhuis. En wat een week! Emotie, niet alleen toch nog verwerken van alles wat er gebeurd is in de afgelopen jaren ivf. (Dat zijn tranen met tuiten geweest). Ook je beide rollen zijn anders, dat is ook geweldig om te zien.

En nu heerlijke kraamweek thuis. Mijn ontbijtje wordt geserveerd door een super fijne kraamverzorgster. Ik kijk naar het wiegje met onze slapende knappe zoon. Hij kan eindelijk zijn temperatuur vasthouden en gaat een beetje groeien. (Is nu 2640 gram)

See u later!

Liefs van een verliefde moeder

We waren blijkbaar tegelijk aan het tikken..

Klinkt heftig je bevalling!! Maar wel een geruststelling dat alles uiteindelijk is goed gekomen. Heb je geen pijnstillers gehad voor die napijn? Ik weet nog vorige keer dat ik 10 dagen pijnstillers moest nemen na de kz.. En dan was het bij mij niet eens zo'n gewroet..

Wat heerlijk om te lezen dat je zo verliefd bent en geniet... En fijn zo'n kraamhulp, dat is toch altijd even spannend!

Geplaatst

Ja grappig @danlon!

Ja ik heb drie dagen morfine diclofinac en paracetamol gehad maar dan nog was het heeel veel pijn. Het was ook volgens de verpleging een gecompliceerde keizersnede. Ze hebben het wel goed ingeschat allemaal, het risico was heel groot geweest voor mij bij een gewone bevalling... slik..

Hoe vind je het in het ziekenhuis? Ik kan me voorstellen dt je je zoontje mist. Voor hem is het ook vervelend denk ik zo. Nou wie weet heb je dus voor de paasdagen je babies, wat denk jij?

X

Geplaatst
Ja grappig @danlon!

Ja ik heb drie dagen morfine diclofinac en paracetamol gehad maar dan nog was het heeel veel pijn. Het was ook volgens de verpleging een gecompliceerde keizersnede. Ze hebben het wel goed ingeschat allemaal, het risico was heel groot geweest voor mij bij een gewone bevalling... slik..

Hoe vind je het in het ziekenhuis? Ik kan me voorstellen dt je je zoontje mist. Voor hem is het ook vervelend denk ik zo. Nou wie weet heb je dus voor de paasdagen je babies, wat denk jij?

X

Jeetje.... Vooraf baal je van de onzekerheid... Maar wat zul je achteraf blij zijn dat de artsen dan hiervoor hebben gekozen en geen risico's hebben gelopen met natuurlijke bevalling.

Ik wordt als vip behandeld dus heb op zich verder geen moeite met ziekenhuis.. Eigen kamer, krantje wordt elke morgen gebracht, iedereen rent en vliegt.. Alleen krijg zo weinig slaap.. Ben zo moe..

Ja is voor hem ook vervelend maar savonds videobellen we even en is degene wie dat doet, manlief of opa of oma zijn mobiel helemaal nat van alle kusjes die erop komen hihi..

Ik weet niet wat ik moet denken eigenlijk haha... De arts kwam net melden dat urineonderzoek ook niet goed was, veel eiwitten erin dus overduidelijk zwangerschap vergiftiging... Ik lig hier nog wel even dus.. Maar wil zoooo graag veel slapen, en dan gaat hij zeggen misschien morgen weer een 24uurs meting bloeddruk

Manman laat me slapen ik moet straks al vaak genoeg wakker worden hihi

Geplaatst

@Danlon Wat rot dat die bloeddruk zo moeilijk blijft doen . Zeker als alles er al aan gedaan word. En dan dus ook nog weg van je kind zijn. Ik heb het met je te doen. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt en dat die twee kanjers van je het goed zullen doen.

@Kims Fijn eindelijk weer terug naar de vk! Dat prikken iedere dag is toch vermoeiend. Maar wel weer balen van de aambeien . Zo is het ook altijd wat he hahaha. Ik heb er nog geen ervaring mee en hoop dat het zo blijft. Maar gezien 90 procent van de vrouwen ze krijgt tijdens een zwangerschap of bevalling lees ik geïnteresseerd mee met de tips.

@Inge Dat is inderdaad een stevige keizersnee. En ergens wel goed om te horen dat gewoon bevallen dus echt niks ging worden. Dan hebben ze de boel goed ingeschat. Gelukkig kun je steeds even naar dat wonder in de wieg kijken. En dan weet je waarvoor je het doet.

Een fijne kraamverzorgster scheelt zo veel! Dan krijg jij nu goed de kans om uit te ruste n en te genieten .

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Met ons kereltje was alles helemaal goed! Een jongetje dus . Dat alles goed is hadden we al verwacht maar toch fijn om even te zien/horen. Dat het een jongetje is hadden we niet gedacht dus dat was even schakelen.

Mijn placenta ligt helemaal naar onder dus dat is een beetje balen want de uitgang is nu dus geblokkeerd. Het kan nog bijtrekken met het groeien van de baarmoeder dus daar krijg ik met 30 weken nog een echo voor. En anders zullen ook wij ons moeten voorbereiden op een keizersnee.

Maar ondanks dat zijn we wel heel happy! Nu nog hard nadenken over een jongensnaam want dat vinden we blijkbaar wel moeilijker dan een meisjesnaam. f5e9dd355ace36118b4a72a27db61b5d.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Ik had jullie nog buiken foto beloofd...ben daar niet zo goed in..

Zo ziet een buik met 2 babies van ongeveer 2750 gram eruit

Heb geen borsten meer over967efa39bb6a680272f566fbc8b54e85.jpg

Geplaatst
@Danlon Wat rot dat die bloeddruk zo moeilijk blijft doen . Zeker als alles er al aan gedaan word. En dan dus ook nog weg van je kind zijn. Ik heb het met je te doen. Ik hoop voor je dat het niet al te lang meer duurt en dat die twee kanjers van je het goed zullen doen.

@Kims Fijn eindelijk weer terug naar de vk! Dat prikken iedere dag is toch vermoeiend. Maar wel weer balen van de aambeien . Zo is het ook altijd wat he hahaha. Ik heb er nog geen ervaring mee en hoop dat het zo blijft. Maar gezien 90 procent van de vrouwen ze krijgt tijdens een zwangerschap of bevalling lees ik geïnteresseerd mee met de tips.

@Inge Dat is inderdaad een stevige keizersnee. En ergens wel goed om te horen dat gewoon bevallen dus echt niks ging worden. Dan hebben ze de boel goed ingeschat. Gelukkig kun je steeds even naar dat wonder in de wieg kijken. En dan weet je waarvoor je het doet.

Een fijne kraamverzorgster scheelt zo veel! Dan krijg jij nu goed de kans om uit te ruste n en te genieten .

Wij hebben gisteren de 20 weken echo gehad. Met ons kereltje was alles helemaal goed! Een jongetje dus . Dat alles goed is hadden we al verwacht maar toch fijn om even te zien/horen. Dat het een jongetje is hadden we niet gedacht dus dat was even schakelen.

Mijn placenta ligt helemaal naar onder dus dat is een beetje balen want de uitgang is nu dus geblokkeerd. Het kan nog bijtrekken met het groeien van de baarmoeder dus daar krijg ik met 30 weken nog een echo voor. En anders zullen ook wij ons moeten voorbereiden op een keizersnee.

Maar ondanks dat zijn we wel heel happy! Nu nog hard nadenken over een jongensnaam want dat vinden we blijkbaar wel moeilijker dan een meisjesnaam. f5e9dd355ace36118b4a72a27db61b5d.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Wat een mooie echofoto

Ik herken het dat jongensnamen lastig zijn.. Maar aan de andere kant, je kan je nu volledig erop richten.

Fijn dat alles goed is! Ik hoop voor je dat het nog bijtrekt en anders, ach dan kz.. Komt ook wel weer goed!

Ik mag heel misschien morgenavond naar huis. Als mn bloeddruk lager blijft vind de arts t acceptabel en mag ik pasen thuis vieren. Heb even mn angst uitgesproken dat hij mss kz niet doet, hij ging er voor zorgen dat t dit keer wel goed komt

Geplaatst

Goedenavond dames, ik moest even bijlezen. Wat een verhalen. @inge35 heel veel sterkte met de pijn, lijkt me wel moeilijk te genieten op die manier. @danlon hoe voel je je nu? @kims aambeien komt helaas vaak voor bij zwangere vrouwen, ik at elke dag gedroogde pruimen en muesli of pap om alles op gang te houden haha.

Ik voelde me laatste weken niet zo lekker, niet goed in me vel. Maakte me enorm zorgen om de kleine, ik moest 2x een groeiecho doen. Blijkt dat hij onder het gemiddelde zit qua lengte en gewicht, maar wel gezond is. Ik heb vandaag de vluchttas ingepakt en de maxicosi staat klaar. Zaterdag heb ik een zwangerschapshoot met 36 weken. Ik had een mooie blauwe jurk gekocht, helaas te groot gekocht, dacht dat ik een extreem grote buik zou hebben met 36 weken haha. Dinsdag mogen we weer op controle en daarna is het dus elke week op controle. Ik hou me bewust niet bezig met de bevalling. Ik laat het allemaal op me afkomen. Proberen zo relax mogelijk te blijven.f15a507b320581a0c4f82228ff7ecf57.jpg

Geplaatst

Gefelii @Briarrose!! Wat zijn de jongens hier toch goed vertegenwoordigd! Super leuk!!

@Inge thanks voor de tip!! Was ik vandaag bij de etos, moest vandaag die zwangerbox ook ophalen, vergeet ik die neusspray!! Nu dus hard aan het balen en morgen gelijk weer terug

Hopelijk gaat t goed met jullie gezinnetje, wat bijzonder zeg.

Mooie buikkies Dames!! Benieuwd wanneer jullie kleintjes gaan komen.

Hier alles verder rustig. Verbouwing vordert en de kleine beweegt nog steeds dagelijks lekker in de rondte.

Ik krijg ook nog echo’s voor extra controles en hopelijk alleen maar goed nieuws daaruit!

Geplaatst

@ash veel plezier met je shoot vandaag!

Weet je... Bij mij zeggen ze nu dat ze aan de grote kant zijn.. Maak je niet te druk erom, zie volwassenen die zijn ook niet gelijk... Kinderen zijn dat ook niet en als hij verder gezond is en je voelt hem goed...

@kims fijn extra echo's!! Lekker van genieten hoor. Zal wel geruststelling zijn dat verbouwing beetje opschiet of niet?

Ik heb, zoals nu lijkt geen pre eclampsie maar Hellp. Ik vind dat toch beetje eng. Heb weer 24 uurs bloeddruk meter gehad. Afwachten hoe de uitslag daarvan is en hoe de uitslag van bloed vandaag is... Dan mag ik misschien 2 nachtjes thuis slapen en moet ik mij dinsdag morgen weer melden. Dit vertelden ze gisteren, vanmorgen hoorde ik van hellp dus twijfel wel. Of ik naar huis wil dan... Maar een nacht goed slapen zou ook niet verkeerd zijn... Alle uitslagen maar even afwachten.. Lig nu weer aan ctg.. Kindjes zijn goed druk!

Geplaatst

@Danlon

Wow da's heftig om te horen lijkt mij! Wat vervelend. Ik hoop echt voor je dat die bloeduitslag mee valt nu.

Wel heel erg fijn dat je enorm in de gaten wordt gehouden door ze. Tsja en als je dan niet blijven in het ziekenhuis dan is dat super balen, maar voor het goede doel.

Wat doen ze bij HELLP? Kunnen ze dat tegenhouden of alleen medicijnen om bloeddruk te verlagen? Uiteindelijk kindjes wat eerder halen? Begin mei was je uitgerekend toch?

Heftig meisje! Denk aan je!

@Poekie

Wat heerlijk een babyshower! Wat lief dat je zo verrast bent door je vrienden en familie! Lekker verwend worden en even goed genieten. Leuk!

He en trouwens.. Hoe moet ik mij een hangmat voorstellen in de klas haha?? Zie het al helemaal voor me.. "Juf is een beetje moe kinderen en gaat even tukkie doen.. werken jullie even aan je rekentaakje?" Geniaal dat je er een hebt!!

@Kims

Fijn dat je weer naar je verloskundige mag. Dat dieet volgen heeft dus wel goed geholpen uiteindelijk. Toch wel lekker.

Ik heb over 4 dagen mijn suikertest en zie op tegen de uitslag. Mag nu dus 4 dagen van te voren geen fruit en suiker eten.. nou snoep ik bijna niet hier (klein stukkie chocola af en toe) maar is dit niet gek? Dan zijn de uitslagen toch niet hetzelfde dan wanneer je normaal blijft eten? Ik mis mijn fruit nu al!!

@ACJ

Minder misselijk! Jeeh wat fijn!! Die pijn herken ik ook. Volgens mij idd je banden die aan het rekken zijn. Zoals al werd gezegd je buik goed vast houden als je moet niezen!! :) Nu hopelijk lekker genieten van de tijd dat je je iets beter voelt!

@Inge

Meisje wat klinkt dat als een heftige bevalling! Wow niet normaal. Kan me zo voorstellen dat nu je thuis bent je zo enorm overweldigd bent door alles wat je mee hebt gemaakt. Het is ook nogal wat waar de meesten in die traject door heen moeten en dat zal er nu zeker uit komen. Helemaal omdat je nogal gammel bent van de hormonen en lack of sleep en dan helemaal als je overloopt van liefde voor je kleine uk! Zo blij voor je dat je lekker thuis bent met een gezond manneke! Heerlijk genieten! En als die tranen komen, lekker laten komen!

Ik had gisteren even enorm hilarisch hormoon momentje. Lagen op de bank een beetje door soundtracks van films te gaan. Ik herkende er eentje van Cast Away met Tom Hanks. Die scène waar Wilson wegdrijft (Die pop/hoofd dat hij had gemaakt van een voetbal) en ik begon spontaan keihard te huilen hahahaha.. ondertussen kwam mijn vriend niet meer bij van het brullen want het was zo enorm idioot. Was zo verdrietig om Wilson Hahah Heb die film in geen jaren gezien maar dat beeld en die mooie muziek triggerde iets.. Hahah lekker sukkel ben ik ook!

@BriarRose

Gefeliciteerd meid! Een jongetje!! Wat heerlijk! Fijn dat alles ook goed is met de kleine man!

Dus je was er van overtuigd dat het een meisje zou zijn? Ja dan is het even schakelen! Maar joh wat heerlijk voor je! Je krijgt gewoon een zoontje!

@Ash

Balen dat je je niet lekker voelde de afgelopen weken. Het is ook nogal wat he. Goed dat ze met groeiechos die kleine in de gaten houden. Maar zolang de baby maar gezond is!

Heel veel plezier met je zwangerschaps shoot! Geniet er van!

Hier alles oke. Baby doet het super. Lekker druk manneke is het!

4 april dus echo weer en de suikertest. Hopelijk is alles oke.

Wel sinds anderhalve week steeds meer pijn tussen mijn schouderbladen (net onder bh bandje) en aan de voorkant op mijn borst.

Werd steeds erger en laatste 5 dagen kon ik niet langer dan 15 minuten mijn bed uit komen. Alleen als ik plat lag dan was het uit te houden.

Werd mij aangeraden naar een osteopaat te gaan en die concludeerde dat een wervel er uit is gepopt en tegen een zenuw aandrukt. Vandaag die helse pijn..

Nou ben ik gisteren in alle mogelijke posities gebogen en alles is gekraakt. Nee niet fijn! En mijn rug en zij is helemaal ingetaped om te druk te verlichten.

Hopelijk helpt dat een beetje.

Pijn aan de voorkant is blijkbaar omdat mijn middenrif omhoog duwt om plaats te maken voor de groeiende baby. Jeetje wat gaat dat snel ineens! Buik begin vlot te groeien nu!

Dus hopelijk kom ik snel uit mijn bed want ze zeiden dat ik me moest voorbereiden op bedrust.. damn!! Nou ja zolang mijn manneke maar oké is dan is dat helaas dan maar zo. Dus even rustig aan doen hier!b2af83b8df7bfe1ae2813cdcf36e4ad7.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
@Danlon

Wow da's heftig om te horen lijkt mij! Wat vervelend. Ik hoop echt voor je dat die bloeduitslag mee valt nu.

Wel heel erg fijn dat je enorm in de gaten wordt gehouden door ze. Tsja en als je dan niet blijven in het ziekenhuis dan is dat super balen, maar voor het goede doel.

Wat doen ze bij HELLP? Kunnen ze dat tegenhouden of alleen medicijnen om bloeddruk te verlagen? Uiteindelijk kindjes wat eerder halen? Begin mei was je uitgerekend toch?

Heftig meisje! Denk aan je!

@Poekie

Wat heerlijk een babyshower! Wat lief dat je zo verrast bent door je vrienden en familie! Lekker verwend worden en even goed genieten. Leuk!

He en trouwens.. Hoe moet ik mij een hangmat voorstellen in de klas haha?? Zie het al helemaal voor me.. "Juf is een beetje moe kinderen en gaat even tukkie doen.. werken jullie even aan je rekentaakje?" Geniaal dat je er een hebt!!

@Kims

Fijn dat je weer naar je verloskundige mag. Dat dieet volgen heeft dus wel goed geholpen uiteindelijk. Toch wel lekker.

Ik heb over 4 dagen mijn suikertest en zie op tegen de uitslag. Mag nu dus 4 dagen van te voren geen fruit en suiker eten.. nou snoep ik bijna niet hier (klein stukkie chocola af en toe) maar is dit niet gek? Dan zijn de uitslagen toch niet hetzelfde dan wanneer je normaal blijft eten? Ik mis mijn fruit nu al!!

@ACJ

Minder misselijk! Jeeh wat fijn!! Die pijn herken ik ook. Volgens mij idd je banden die aan het rekken zijn. Zoals al werd gezegd je buik goed vast houden als je moet niezen!! :) Nu hopelijk lekker genieten van de tijd dat je je iets beter voelt!

@Inge

Meisje wat klinkt dat als een heftige bevalling! Wow niet normaal. Kan me zo voorstellen dat nu je thuis bent je zo enorm overweldigd bent door alles wat je mee hebt gemaakt. Het is ook nogal wat waar de meesten in die traject door heen moeten en dat zal er nu zeker uit komen. Helemaal omdat je nogal gammel bent van de hormonen en lack of sleep en dan helemaal als je overloopt van liefde voor je kleine uk! Zo blij voor je dat je lekker thuis bent met een gezond manneke! Heerlijk genieten! En als die tranen komen, lekker laten komen!

Ik had gisteren even enorm hilarisch hormoon momentje. Lagen op de bank een beetje door soundtracks van films te gaan. Ik herkende er eentje van Cast Away met Tom Hanks. Die scène waar Wilson wegdrijft (Die pop/hoofd dat hij had gemaakt van een voetbal) en ik begon spontaan keihard te huilen hahahaha.. ondertussen kwam mijn vriend niet meer bij van het brullen want het was zo enorm idioot. Was zo verdrietig om Wilson Hahah Heb die film in geen jaren gezien maar dat beeld en die mooie muziek triggerde iets.. Hahah lekker sukkel ben ik ook!

@BriarRose

Gefeliciteerd meid! Een jongetje!! Wat heerlijk! Fijn dat alles ook goed is met de kleine man!

Dus je was er van overtuigd dat het een meisje zou zijn? Ja dan is het even schakelen! Maar joh wat heerlijk voor je! Je krijgt gewoon een zoontje!

@Ash

Balen dat je je niet lekker voelde de afgelopen weken. Het is ook nogal wat he. Goed dat ze met groeiechos die kleine in de gaten houden. Maar zolang de baby maar gezond is!

Heel veel plezier met je zwangerschaps shoot! Geniet er van!

Hier alles oke. Baby doet het super. Lekker druk manneke is het!

4 april dus echo weer en de suikertest. Hopelijk is alles oke.

Wel sinds anderhalve week steeds meer pijn tussen mijn schouderbladen (net onder bh bandje) en aan de voorkant op mijn borst.

Werd steeds erger en laatste 5 dagen kon ik niet langer dan 15 minuten mijn bed uit komen. Alleen als ik plat lag dan was het uit te houden.

Werd mij aangeraden naar een osteopaat te gaan en die concludeerde dat een wervel er uit is gepopt en tegen een zenuw aandrukt. Vandaag die helse pijn..

Nou ben ik gisteren in alle mogelijke posities gebogen en alles is gekraakt. Nee niet fijn! En mijn rug en zij is helemaal ingetaped om te druk te verlichten.

Hopelijk helpt dat een beetje.

Pijn aan de voorkant is blijkbaar omdat mijn middenrif omhoog duwt om plaats te maken voor de groeiende baby. Jeetje wat gaat dat snel ineens! Buik begin vlot te groeien nu!

Dus hopelijk kom ik snel uit mijn bed want ze zeiden dat ik me moest voorbereiden op bedrust.. damn!! Nou ja zolang mijn manneke maar oké is dan is dat helaas dan maar zo. Dus even rustig aan doen hier!b2af83b8df7bfe1ae2813cdcf36e4ad7.jpg

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ze kunnen niks doen bij hellp... Heb medi voor bloeddruk.. Enige wat ze kunnen doen is halen. Ben nu 35+2 dus willen ze liever nog even mee wachten... Mja de vraag is hoelang we t zo nog kunnen uitstellen.. 3 mei idd uitgerekend. Maar 13/4 kz gepland dus nog max 2 weken volhouden..

Oef vreselijk zo'n pijn!! En bedrust... Lekker hoor maar niet als het moet he! Hopelijk helpt de tape je wat.. Zenuwpijn is vreselijk!!

Sterkte

Geplaatst

Gezellig weer zoveel drukte! Ik wil graag op iedereen reageren, maat kan het steeds maar niet onthouden hahaha. Danlon, inderdaad goed dat je in de gaten wordt gehouden. Ik weet ook niet of ik wel naar huis zou willen als ze aan hellp denken. 35+2 is in ieder geval al mooi ver, zeker met een tweeling toch??

Oh kitkat, bedrust is verrot en zeker als je weet dat dat nog best wel lang kan duren. Ik hoop echt voor je dat het nog een beetje verbeterd hoor!!

Ash inderdaad veel plezier met je shoot. Ben erg benieuwd naar het resultaat. Ik wil ook nog wel mooie foto's maken. Ben nu 30 weken dus misschien nog eventjes een paar weekjes wachten voordat we dat doen. Lijkt me wel tof om een paar mooie foto's te hebben!

Kims fijn dat alles nog goed gaat. Zeker als er nog verbouwd wordt is het fijn dat alles nog goed loopt!

Geplaatst
Gezellig weer zoveel drukte! Ik wil graag op iedereen reageren, maat kan het steeds maar niet onthouden hahaha. Danlon, inderdaad goed dat je in de gaten wordt gehouden. Ik weet ook niet of ik wel naar huis zou willen als ze aan hellp denken. 35+2 is in ieder geval al mooi ver, zeker met een tweeling toch??

Oh kitkat, bedrust is verrot en zeker als je weet dat dat nog best wel lang kan duren. Ik hoop echt voor je dat het nog een beetje verbeterd hoor!!

Heb ik ook maar mijn geheugen laat me dan in de steek

Ja inderdaad maar ideaal is 37..maar in ieder geval zouden ze nu wel bij mij op kamer mogen en niet naar aparte afdeling.. Dus ben al blij dat we dat bereikt hebben

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden