Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Wat leuk @Liantje! Ben benieuwd wat het 23 mei gaat worden! Heb je zelf een voorgevoel?

Hier gaat alles nog goed, althans in die zin.. de groeiecho van vorige keer was niet helemaal goed en haar buikje is toch wat te groot in vergelijking met de rest dus moet toch weer terug naar het ziekenhuis.

Mijn suikerwaardes lijken nog wel steeds gewoon laag te zijn en durf nog steeds geen koek of snoep aan te raken dus het frustreerd me wel een beetje...

@Danlon hoe was dat voor jou? Heb jij ook veel aanpassingen moeten doen voor de kleintjes? Of was dat niet anders dan normaal?

Ze hebben het bij mij nu over medicatie of inleiden gehad en daar schrok ik toch wel een beetje van. Dat inleiden vooral

Ben zelf nogal van ‘de natuur zijn gang laten gaan’ en dan het idee dat ze zelf het kindje willen gaan opwekken te komen enzo...

Nou ja eerst gesprek met de gyn maar weer afwachten.

Bij een eerste verromantiseer je misschien wel gewoon ook teveel naar een ideaal plaatje..

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

He kims, ik kan me voorstellen dat je daar eventjes van schrok en dat je het het liefste zo natuurlijk mogelijk doet. Ik ben daar ook wel van, maar probeer me er wel van bewust te zijn dat het allemaal anders kan lopen, alles voor het welzijn van mijn kindje. Als het voor hem beter is om het natuurlijke proces een handje te helpen, dan is dat zo. Maar als ze me nu zouden zeggen dat ze me gaan inleiden zou ik daar ook even aan moeten wennen denk ik hoor

Ik lees dat het verder goed met je gaat. Fijn hoor! Hier ook alles goed, maar merk dat het langzaamaan ook iets meer energie gaat kosten. Om 4 uur heb ik standaard een dip en kan ik amper wakker blijven, maar ik wil niet slapen, want dan kan ik s avonds zo slecht slapen. Verder gelukkig nog niet zo veel gekkigheid. Ik hoop dat dat nog even zo blijft.

Het is vandaag mei! Jouw maand kims!! Voor mij klinkt het nu ook al erg dichtbij hoor!!

Hoe is het met alle baby'tjes? En de andere zwangeren?

@liantje ik ben ook benieuwd wat het wordt! Spannend!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Wat leuk @Liantje! Ben benieuwd wat het 23 mei gaat worden! Heb je zelf een voorgevoel?

Hier gaat alles nog goed, althans in die zin.. de groeiecho van vorige keer was niet helemaal goed en haar buikje is toch wat te groot in vergelijking met de rest dus moet toch weer terug naar het ziekenhuis.

Mijn suikerwaardes lijken nog wel steeds gewoon laag te zijn en durf nog steeds geen koek of snoep aan te raken dus het frustreerd me wel een beetje...

@Danlon hoe was dat voor jou? Heb jij ook veel aanpassingen moeten doen voor de kleintjes? Of was dat niet anders dan normaal?

Ze hebben het bij mij nu over medicatie of inleiden gehad en daar schrok ik toch wel een beetje van. Dat inleiden vooral

Ben zelf nogal van ‘de natuur zijn gang laten gaan’ en dan het idee dat ze zelf het kindje willen gaan opwekken te komen enzo...

Bij een eerste verromantiseer je misschien wel gewoon ook teveel naar een ideaal plaatje..

Oh dat is wel vervelend om te horen ja. Ik ben ook meer van het 'natuur zijn gang laten gaan'. Maar soms kun je niet anders . Ik heb zelf een heel mooi rooskleurig plaatje van een thuisbevalling in alle rust. En daar hoop ik nog steeds op. Een geplande keizersnee is wel het meest tegenovergestelde van natuurlijk .

Ik denk dat het een kwestie is van wennen aan het idee dat het anders gaat lopen dan we gehoopt hadden. Dat kan ook tijdens een natuurlijke bevalling nog gebeuren. Liever gepland dan halsoverkop puffend in een auto naar het ziekenhuis denk ik dan maar 🤷*♀️

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb veel aanpassingen gedaan inderdaad... Ik ben nu op de lange insuline savonds met lage dosering na, van het spuiten af..

Eerste kwartaal bleef ik redelijk stabiel..

In het tweede kwartaal werden mijn waarden hoger dus meer spuiten.. Dus ging ik weer anders eten.. In de laatste 2/3 weken daalden mijn waarden dus minder spuiten en weer aanpassen..

De babies waren in verhouding goed bij echo's maar wel groot..

Ik snap dat het even schakelen is... Ik wilde altijd graag thuisbevalling maar was geen optie.. Heeft ook even geduurd voor ik er vrede mee had

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Geplaatst

Hey dames een vraagje ik voel me echt slecht denken jullie dat ik een paracetamol mag innemen

Geplaatst
Hey dames een vraagje ik voel me echt slecht denken jullie dat ik een paracetamol mag innemen

Paracetamol is echt geen probleem. Neem gewoon een dubbele als je je zo rot voelt! Heb ik ook gedaan hoor

Geplaatst

Zeker! Ik vond het ook eerst super eng, nagevraagd en kan echt geen enkele kwaad!

Lekker nemen hoor.

Geplaatst

Bedankt dames ga ik dat zo lekker even doen voor ik na bed ga.

Rottige griep ook kom er maar niet vanaf

Geplaatst
Bedankt dames ga ik dat zo lekker even doen voor ik na bed ga.

Rottige griep ook kom er maar niet vanaf

Beterschap!! Ik heb m 3x gehad tijdens zwangerschap.. Neem vooral je rust.. Kleine even uit logeren..

Geplaatst

Gelukkig heeft papa nu weekend maar vanaf morgen moet ik zelf weer werken half 6 er weer uit. Laten we hopen dat het snel 16uur word.

Geplaatst

Bij Mila ben ik helemaal niet ziek geweest wel eens een dagje dat ik me minder voelde, maar deze zwangerschap is zo anders voel me ook zo anders ben gewoon niet vooruit te branden en dan telkens ziek lijkt wel of me lontje opgebrand is zo moe dat ik ben.

Geplaatst

He dames hoe gaat het? Kunnen jullie het een beetje uithouden met deze warme dagen? Of helemaal opgezwollen en is het erg zwaar?

Ik zit weer aan 24 uurs bloeddruk meter.. Bah.. En gisteren ook nog met kilam naar ziekenhuis. Hij heeft waarschijnlijk een zware reflux maar groeit wel goed. Medicatie van huisarts maakte t erger.. Bloeddruk zal wel goed hoog zijn daardoor.. Gelukkig wel weer thuis maar wat een zorgen om zo'n kleintje..

Ik verwijder mn foto's even weer vind het leuk met jullie te delen maar ze komen ook bij Google afbeelding en dat hoeft voor mij niet..

Geplaatst

He! Hier gaat alles nog goed. Van het mooie weer kan ik alleen maar genieten, heb er fysiek geen last van dus dat is wel fijn.

Vannacht wel heeeeeel veel wakker geworden van kramp in mijn benen... pff dat is toch ellendig he? Hahaha

Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan begint mijn verlof. Best gek want ik voel me nog behoorlijk fit en voor mijn gevoel kan ik nog wel even door hahaha. Heb het meeste werk al wel afgerond dus dat is wel heel fijn.

Danlon niet zo fijn zulke opstartproblemen. Kunnen ze in het ziekenhuis wat aan die reflux doen? Reflux is wel heel erg ellendig zeg. Jij weer naar huis, voel je je dan ook weer goed? En hoe gaat het verder met de kleintjes?

@kims voor jou komt het ook steeds dichterbij!!

He dames hoe gaat het? Kunnen jullie het een beetje uithouden met deze warme dagen? Of helemaal opgezwollen en is het erg zwaar?

Ik zit weer aan 24 uurs bloeddruk meter.. Bah.. En gisteren ook nog met kilam naar ziekenhuis. Hij heeft waarschijnlijk een zware reflux maar groeit wel goed. Medicatie van huisarts maakte t erger.. Bloeddruk zal wel goed hoog zijn daardoor.. Gelukkig wel weer thuis maar wat een zorgen om zo'n kleintje..

Ik verwijder mn foto's even weer vind het leuk met jullie te delen maar ze komen ook bij Google afbeelding en dat hoeft voor mij niet..

Geplaatst
He! Hier gaat alles nog goed. Van het mooie weer kan ik alleen maar genieten, heb er fysiek geen last van dus dat is wel fijn.

Vannacht wel heeeeeel veel wakker geworden van kramp in mijn benen... pff dat is toch ellendig he? Hahaha

Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan begint mijn verlof. Best gek want ik voel me nog behoorlijk fit en voor mijn gevoel kan ik nog wel even door hahaha. Heb het meeste werk al wel afgerond dus dat is wel heel fijn.

Danlon niet zo fijn zulke opstartproblemen. Kunnen ze in het ziekenhuis wat aan die reflux doen? Reflux is wel heel erg ellendig zeg. Jij weer naar huis, voel je je dan ook weer goed? En hoe gaat het verder met de kleintjes?

@kims voor jou komt het ook steeds dichterbij!!

Oh jakkie! Juist nu je snachts nog even zou kunnen slapen die stomme kramp..heb je wel magnesium?

Wat heerlijk bijna je verlof en je nog fit voelen! Dan is het eerst nog gewoon lekker soort van vakantie

Ze kunnen medicatie geven om maag rustig te maken. Maar ik ben niet zo van de medicatie. We gaan nu voeding veranderen en dan weer kijken.. Als dat niet werkt dan weer medicatie.. Hij mag er zelf geen last van hebben.

Ja was wel blij dat we weer naar huis konden hoor.. Had nog 2 kids thuis zitten he hihi. Verder doen ze t heel Goed! Ze groeien goed. En roos is zo'n makkelijk kind he.. Mag ik echt blij mee zijn haha... Ik moet over 2 maanden weer werken. Zie ik wel tegenop hoor hihi

Geplaatst

Ja ik slik van die multivitamines waar ook magnesium in zit. Ach als het eens 1 nacht is.. verder slaap ik momenteel best heel goed.

Hmm ja medicatie zou ik ook moeilijk vinden. Hopen dat de verandering van voeding helpt! Wel fijn dat Roos het zo goed doet.

Over 2 mnd werken duurt echt nog even hoor. Probeer daar nog maar niet te veel aan te denken!

Geplaatst

Wat naar @danlon zo’n onrustige start! Liever dat ze die voedingen gewoon rustig pakken... hopelijk is het snel wat beter. Wel fijn dat Roos het dan wel lekker ontspannen doet.

En wat Poekie zegt, twee maanden verlof is nog super veel! Ga in de ruststand!!

Lekker hoor verlof @Poekie. Ik merkte vooral de laatste twee weken dat ik er wel klaar mee was, dat reizen begon me echt een beetje op te breken.

Nu alweer richting de 38 weken! Ze hebben om me heen nog wat paniek gezaaid over dat het kindje te groot zou worden dus heb 14 mei nog een echo om de status te bekijken.

Mijn verloskundige is wat minder in paniek dus hopelijk kan ik op haar vertrouwen.

Heb wel al kunnen zien dat ze met veel haar geboren gaat worden

Verder ook niet heel veel last van het weer, behalve dat nu mijn voeten wel vocht vast gaan houden, super vaag gezicht hahaha.

Tijd voor jouw laatste voorbereidingen Poekie

Geplaatst

AFSPRAAK

Kims: 14-5 echo 38 wkn

ACJ1984:

Liantje:

Poekie: 8 mei vk

BriarRose:

Kitkat:

UITGEREKEND

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️@Kitkat: 14 jul

️@BriarRose: 18 aug

@ACJ1984: 26 okt

@Liantje: 30 okt

Geboren

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

Hoe gaat het met de zwangere dames?? Lekker aan het genieten ook van dit mooie zomerweer?

Geplaatst

Hier gaat ook alles goed. Ben nog wel veel moe maar dat had ik bij m'n eerste zwangerschap ook vrij lang. Ik heb 31 mei de 20 weken echo, spannend! Wij laten het geslacht een verassing willen het niet weten. Mijn zoontje afgelopen maandag meegenomen naar de verloskundige om het hartje te luisteren en hij zat mee te dansen om de maat vd hartslag. Zo leuk! Ik voel de baby ook al een goeie week en vandaag meerdere keren! Blijft bijzonder...

Sorry kom ook weinig toe aan het lezen vd berichten op het forum. Maar vandaag weer even bij gelezen! We zijn ook al een beetje aan het nadenken over namen maar we vinden een jongensnaam zo lastig.. ook omdat we al een zoontje hebben en we dat toen de leukste naam vonden. Geen enkele naam kan dat overtreffen voor ons gevoel en dat maakt het wel lastig hoor!

Geplaatst

AFSPRAAK

Kims: 14-5 echo 38 wkn

ACJ1984:

Liantje:

Poekie: 8 mei vk

BriarRose: 29 mei vk

Kitkat:

UITGEREKEND

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️@Kitkat: 14 jul

️@BriarRose: 18 aug

@ACJ1984: 26 okt

@Liantje: 30 okt

Geboren

Inge35: Julian 23 maart

MariaG: Babette 2 april

Danlon: Roos & Kilam 2 april

Ash: Raizo Nathaniël 12 april

Geplaatst

Volgens mij is iedereen heel druk met van het weer genieten en/of voor een kindje/kindjes zorgen.

Hier is het niet anders hoor. Lekker in de tuin rommelen en naar het strand gaan enz. Ons kleine mannetje schopt er op los en geeft soms een hele show weg in mijn buik.

@ kims de laatste loodjes meid! Gelukkig dalen de temperaturen weer wat. En een koppie met veel haar is altijd zo'n mooi gezicht . Ik gok dat die van ons kaal zal zijn, waren wij allebei ook als baby

@ Danlon he wat naar van die bloeddruk en Kilam zn reflux. Die stress helpt dan niet nee en het weer zit ook niet bepaald mee. Ik hoop dat je ondertussen wat hebt voor het kleine mannetje.

@Poekie oh ik had ook zo'n last van kramp, vooral in mijn voeten. Magnesium slikken helpt enorm voor mij. Al moet ik nog wel even dus ik hoop dat het zo goed blijft werken.

Wij zijn begonnen aan de babykamer, werd ook wel eens tijd. En we hebben een proefdruk van ons geboortekaartje besteld en zijn er eindelijk uit wat namen betreft. Het was zo moeilijk omdat we steeds op rare initialen uit kwamen .

Verder vertelde een vriendin gister dat ze weer zwanger is en dat het net als bij haar eerste kindje in één keer raak was. Gek genoeg blijf ik dat moeilijk vinden om te horen.

Hebben jullie dat ook?

En hoe is het sowieso met iedereen?

Geplaatst
Volgens mij is iedereen heel druk met van het weer genieten en/of voor een kindje/kindjes zorgen.

Hier is het niet anders hoor. Lekker in de tuin rommelen en naar het strand gaan enz. Ons kleine mannetje schopt er op los en geeft soms een hele show weg in mijn buik.

@ kims de laatste loodjes meid! Gelukkig dalen de temperaturen weer wat. En een koppie met veel haar is altijd zo'n mooi gezicht . Ik gok dat die van ons kaal zal zijn, waren wij allebei ook als baby

@ Danlon he wat naar van die bloeddruk en Kilam zn reflux. Die stress helpt dan niet nee en het weer zit ook niet bepaald mee. Ik hoop dat je ondertussen wat hebt voor het kleine mannetje.

@Poekie oh ik had ook zo'n last van kramp, vooral in mijn voeten. Magnesium slikken helpt enorm voor mij. Al moet ik nog wel even dus ik hoop dat het zo goed blijft werken.

Wij zijn begonnen aan de babykamer, werd ook wel eens tijd. En we hebben een proefdruk van ons geboortekaartje besteld en zijn er eindelijk uit wat namen betreft. Het was zo moeilijk omdat we steeds op rare initialen uit kwamen .

Verder vertelde een vriendin gister dat ze weer zwanger is en dat het net als bij haar eerste kindje in één keer raak was. Gek genoeg blijf ik dat moeilijk vinden om te horen.

Hebben jullie dat ook?

Ik heb dat eigenlijk niet. Zeker nu het bij ons gelukt is niet meer. Ik weet hoe het is dat het moeilijk gaat en wens een ieder die zwanger is toe dat zij dit traject niet in hoeven. Ik begrijp dat jij er zo ook over zult denken hoor en ik begrijp ook dat je het wel lastig vind om te horen, maar zelf heb ik dat gevoel dus niet.

Toen wij nog niet zwanger waren, maar op het punt stonden om aan icsi te beginnen vertelden goede vrienden van ons ook dat ze zwanger waren. Het was snel raak en ze vertelden er bij dat ze er ook echt op gemikt hadden dat het kindje rond juni geboren zou worden, want dan kwam het goed uit. Daar hebben ze toen snel hun excuses voor aangeboden, maar ook toen hadden wij daar totaal geen problemen mee. Ik zou het ook op die manier gedaan hebben als ik een keuze had hihi.

Hier alles goed. Vanaf vandaag is mijn verlof in gegaan. Ik heb nog even een paar dagen nodig om mijn werk helemaal los te laten denk ik, maar dat geeft niet. Ik ben nog fit, dus het voelde niet alsof ik echt niet meer kon en moest stoppen. Maar ja na 36 weken moet dat he? Hahaha

Gisteravond een things to do lijstje gemaakt dus ik zal me voorlopig nog niet vervelen, ook al wordt het weer wat slechter.

Geplaatst

Hebben jullie dat ook?

Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! En wat een lekker gevoel he, met het kamertje beginnen.. En ook al proefdrukken besteld... Ik vond elke stap weer een stap dichterbij.. Heerlijk!

Ik heb dat wel gehad maar ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij per persoon verschilt hoeveel last ik er van had.. Ik had het vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze niet goed voor een kindje konden zorgen, financieel of emotioneel. Wat poekie ook zegt , het traject gun ik ook niemand... Haha @poekie, mijn broer en schoonzus plannen dat ook zo.. Zij willen voor een tweede gaan en gaan daarom in augustus *beginnen*.. Ze wil graag in de zomer bevallen dus gaat er vanuit dat t de eerste maanden niet lukt..

ik heb altijd meer last van mensen die de eerste 12 weken geen angst zien. Net als een zusje, die vertelde op mijn babyshower dat ze zwanger was.. Haar vriend wil geen kinderen dus ze heeft hem erin geluisd.. Maargoed, ik weet dat ze het kindje wel alle liefde enzo zal geven. Ze appt later vervolgens dat ze bij 11 wk naar vk gaat voor echo, dus ik zeg spannend joh, dan ben je al bijna voorbij de cruciale fase. Ik kreeg toen als reactie : ach bij mij komt alles wel goed hoor, die fase zegt niks en het gaat toch niet mis. Ik heb met dit soort dingen wel moeite omdat wij een. Kindje bij 14 wk zijn verloren... Ik had altijd t idee dat t bij mensen die dit soort opmerkingen maken t goed komt. Haar echo was niet goed. Alles is gestopt bij hooguit 5 weken.. En weet je, dat gun ik dan ook niemand.

Heel verhaal haha!

En ja ik heb medi gehad voor kilam en daar werd hij doodziek van. Ik ben daardoor via de huisarts gelijk naar kinderarts gestuurd. We mochten een andere medi maar als dat niet voldoende werkte andere voeding.. Ik. Ben nu eerst begonnen met andere voeding, het gaat nog niet 100% maar wel stukken beter! Deze stress hebben tijdens een 24 uurs bloeddrukmeting zou niet idea zijn maar wonderbaarlijk was mn bloeddruk uitstekend... Wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he..

Sterkte nog even allemaal en @poekie geniet van je verlof!

Geplaatst
Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! En wat een lekker gevoel he, met het kamertje beginnen.. En ook al proefdrukken besteld... Ik vond elke stap weer een stap dichterbij.. Heerlijk!

Ik heb dat wel gehad maar ik moet er wel bij zeggen dat het bij mij per persoon verschilt hoeveel last ik er van had.. Ik had het vooral bij mensen waarvan ik wist dat ze niet goed voor een kindje konden zorgen, financieel of emotioneel. Wat poekie ook zegt , het traject gun ik ook niemand... Haha @poekie, mijn broer en schoonzus plannen dat ook zo.. Zij willen voor een tweede gaan en gaan daarom in augustus *beginnen*.. Ze wil graag in de zomer bevallen dus gaat er vanuit dat t de eerste maanden niet lukt..

ik heb altijd meer last van mensen die de eerste 12 weken geen angst zien. Net als een zusje, die vertelde op mijn babyshower dat ze zwanger was.. Haar vriend wil geen kinderen dus ze heeft hem erin geluisd.. Maargoed, ik weet dat ze het kindje wel alle liefde enzo zal geven. Ze appt later vervolgens dat ze bij 11 wk naar vk gaat voor echo, dus ik zeg spannend joh, dan ben je al bijna voorbij de cruciale fase. Ik kreeg toen als reactie : ach bij mij komt alles wel goed hoor, die fase zegt niks en het gaat toch niet mis. Ik heb met dit soort dingen wel moeite omdat wij een. Kindje bij 14 wk zijn verloren... Ik had altijd t idee dat t bij mensen die dit soort opmerkingen maken t goed komt. Haar echo was niet goed. Alles is gestopt bij hooguit 5 weken.. En weet je, dat gun ik dan ook niemand.

Heel verhaal haha!

En ja ik heb medi gehad voor kilam en daar werd hij doodziek van. Ik ben daardoor via de huisarts gelijk naar kinderarts gestuurd. We mochten een andere medi maar als dat niet voldoende werkte andere voeding.. Ik. Ben nu eerst begonnen met andere voeding, het gaat nog niet 100% maar wel stukken beter! Deze stress hebben tijdens een 24 uurs bloeddrukmeting zou niet idea zijn maar wonderbaarlijk was mn bloeddruk uitstekend... Wat kan je lichaam toch gekke dingen doen he..

Sterkte nog even allemaal en @poekie geniet van je verlof!

Hmm ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt als iemand nonchalant door die eerste twaalf weken gaat, het kan bij iedereen natuurlijk gewoon mis gaan. Fijn als je die angst niet hebt, maar zeggen dat het toch niet mis gaat (zeker tegen iemand die dat wel heeft ervaren) vind ik dan misschien wel een beetje ver gaan.

Fijn dat het steeds een beetje beter gaat met Kilam zeg! Ik vroeg me af of je inmiddels een beetje een draai en een ritme hebt gevonden. Het lijkt me niet niks met drie kleintjes. Heb je af en toe ook eventjes een momentje voor jezelf of word je op het moment veel geleefd?

Dit weekend was een lang weekend en mn lief was ook thuis. Hierdoor voelt het verlof nog niet echt als verlof. Ik denk dat dat morgen wel begint te komen, als ik eigenlijk had moeten werken. Het things to do lijstje wordt steeds korter, dus nog even en ik kan echt lekker gewoon een boek gaan lezen. Hahaha.

@kims, alles nog ok?

Geplaatst

Voor alle moeders onder ons, een hele fijne moederdag!!! Hopelijk zit het weer wat mee vandaag en kan het zwembadje nog even opgeblazen worden hier ☀️😀

Geplaatst
Voor alle moeders onder ons, een hele fijne moederdag!!! Hopelijk zit het weer wat mee vandaag en kan het zwembadje nog even opgeblazen worden hier
Aaah jaaa natuurlijk, fijne moederdag natuurlijk! Ook voor de bijna moeders hoor. We hebben al een kindje, alleen is ie nog niet geboren

Geplaatst
Hmm ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt als iemand nonchalant door die eerste twaalf weken gaat, het kan bij iedereen natuurlijk gewoon mis gaan. Fijn als je die angst niet hebt, maar zeggen dat het toch niet mis gaat (zeker tegen iemand die dat wel heeft ervaren) vind ik dan misschien wel een beetje ver gaan.

Fijn dat het steeds een beetje beter gaat met Kilam zeg! Ik vroeg me af of je inmiddels een beetje een draai en een ritme hebt gevonden. Het lijkt me niet niks met drie kleintjes. Heb je af en toe ook eventjes een momentje voor jezelf of word je op het moment veel geleefd?

Dit weekend was een lang weekend en mn lief was ook thuis. Hierdoor voelt het verlof nog niet echt als verlof. Ik denk dat dat morgen wel begint te komen, als ik eigenlijk had moeten werken. Het things to do lijstje wordt steeds korter, dus nog even en ik kan echt lekker gewoon een boek gaan lezen. Hahaha.

@kims, alles nog ok?

Ohhh haha dat herken ik... De eerste week voelde voor mij als vakantie..

Heb wel een ritme. Voeden vaste tijden enzo.. Kan wel mn eigen ding doen als mn man ook vrij is.. Als hij werkt wordt ik vooral geleefd.. Toch wel druk hoor 3 kleintjes hahaha.

Iedereen een hele fijne moederdag!, of de kleine er nu is of niet.. Een stel gelukkige vrouwen hier

Ik heb van mijn man. Een hanger voor mn ketting gekregen van twee babies voor mn zoon had ik al.

En mn zoon... Die mocht de winkel in en t eerste wat hij pakte en mee wou heb ik gekregen... Kneedbare gum 🤣🤣

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden