Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Hopefulness

Tweede kwartaal 2019 uitgeteld

Aanbevolen berichten

Joepieeee!

Net getest wd 8 en zwanger๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰

Wat een heerlijk kado๐Ÿ˜

Maandag maar meteen bellen en zeggen dat ik stout ben geweest๐Ÿ™ˆ

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gefeliciteerd hopefulness en een goede zwangerschap toegewenst!

Joepieeee!

Net getest wd 8 en zwanger

Wat een heerlijk kado

Maandag maar meteen bellen en zeggen dat ik stout ben geweest

ย 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Joepieeee!Net getest wd 8 en zwanger๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰๐ŸŽ‰Wat een heerlijk kado๐Ÿ˜Maandag maar meteen bellen en zeggen dat ik stout ben geweest๐Ÿ™ˆ
Van harte gefeliciteerd โค๏ธ๐Ÿ˜๐ŸŽ‰๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ Geniet ervan ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Van harte gefeliciteerd โค๏ธ๐Ÿ˜๐ŸŽ‰๐Ÿ‘Œ๐Ÿพ๐Ÿ™๐Ÿพ Geniet ervan ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜
Dank je, ga zeker proberen te genieten.Ben deze ronde erg misselijk...Ik vraag me af of de utro en progy dit te weeg brengen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dank je, ga zeker proberen te genieten.Ben deze ronde erg misselijk...Ik vraag me af of de utro en progy dit te weeg brengen...

ย 

Kan, maar toen ik mocht stoppen met 8 weken had ik het nog wanneer mag jij ermee stoppen??

ย 

ย 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan, maar toen ik mocht stoppen met 8 weken had ik het nog wanneer mag jij ermee stoppen??Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik moet tot 12 weken.Ondanks dat ik niet hoef te braken, ben ik al 2 kilo afgevallen. Ik denk dat ik morgen het spreekuur ff bel.Ik kan niks eten of drinken zonder misselijk te worden.En ik wil eigenlijk helemaal niet klagen want ik ben zooooo blij zwanger te zijn, maar poeh zo met een 11maanden oude zoon valt het niet mee...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kan, maar toen ik mocht stoppen met 8 weken had ik het nog wanneer mag jij ermee stoppen??Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik ben vandaag de utro vergeten van 13u...En daar kom ik nu achter...Is dat erg?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ben vandaag de utro vergeten van 13u...En daar kom ik nu achter...Is dat erg?

ย 

Hoe ver ben je?? Ik mocht stoppen met 8 weken dus als je zo ver bent zal het wel mee vallen

ย 

ย 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
Log in om dit te volgen  

ร—

Belangrijke informatie

Gebruiksvoorwaarden