Jump to content
Catlover

Oproep vrouw in Düsseldorf

Recommended Posts

Beste Dames,

Vanmorgen was ik in Düsseldorf. Ik heb heel leuk zitten praten met een vrouw van 41 jaar uit Wageningen. 

Indien deze vrouw op het forum zit dan contact opnemen? Ik vind het erg leuk om even te praten en ervaringen uit te wisselen.

groeten,

Catlover

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• @Zandje succes vandaag. steaks ben je zwanger❤️ Nu ook blijven plakken🤞🏼🤞🏼🤞🏼
    • B12 was bij mij de boosdoener (4 miskramen! En al die tijd een lage b12 gemeten en olvg heeft er niets van gezegd🤨😩). Ik geef dat altijd als tip mee😉 Verder helpt kinderasperines, zeggen ze. Sommige ziekenhuizen schrijven het voor. 🤷🏻‍♀️
    • Ja precies, wat zou het toch fijn zijn als je zekerheid zou hebben... Ik ben benieuwd naar m'n test morgenavond.... Ja dat honger hebben 's nachts is wel echt iets wat erbij kan horen. Mijn eerste zwangerschap ben ik helemaal niet misselijk geweest. Zit ook vanalles te denken.... Hopelijk goed slapen straks, dat zou al fijn zijn.. 
    • 12 mm bms klinkt super! Heb je al een beetje zin om morgen jullie kleine spruitje op te halen?  Geniet morgen en laat de foto's van het embryo-tje maar doorkomen hoor! 😘
    • @Zandje Mijn B12 was 310 pmol/l . Bij een waarde tussen de 140/250 kom je in een grijs gebied aldus de huisarts en kunnen ze verder zoeken welk deel van deze waarde dan het actieve B12 gedeelte is. Gaan ze bij mij dus niet doen. Het was goed. Ijzergehalte van 8,1 was ook goed. Huisarts heeft ook aangegeven dat het preventief slikken van 1000mg B12 in tablet vorm ook geen kwaad kan voor het ongeboren vruchtje. Dat ga ik dus nu toch maar doen. Veder ben ik bezig met achterhalen hoe ik een ReceptIVFity test kan aanvragen. Ook daar nog veel onduidelijkheid bij zowel de huisarts alsmede bij het AMC. In the meantime ga ik alvast Probiotica tabletten bestellen om mijn microbioom te verbeteren. Ga ik overigens pas NA de ReceptIVFity test mee starten denk ik.
  • Topics

• Similar Content

• By mamadaan
      Binnenkort starten we met de 2e ivf poging, deze keer in Dusseldorf. Helaas moeten we alles zelf betalen vanwege mijn leeftijd (41) en daarom ben ik op zoek naar lotgenoten die hormonen over hebben.
      Ik moet Puregon en Menopur gaan spuiten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen!
      Alvast enorm bedankt.
    • By Wannabe78
      Dag Dames,

Helaas moet ik mij hier voorstellen :( net zoals jullie dus. Komt uit het Oosten des lands en ben sinds mijn 35e bezig voor een tweede. Onlangs te horen gekregen dat ik in de vervroegde overgang zou zitten.
      Dat telefoontje was het meest akelige dat ik ooit heb gehad. Ik was boos op iedereen en alles en de steen in mijn maag is nog nooit zo zwaar geweest. Ook nu galmen de woorden nog na, en ook die ze erna sprak: je kunt nog denken aan een eiceldonor of adoptie. Ik dacht dat ik een rolberoerte kreeg: ben je net zwanger geweest (afgelopen mei, 7 weken) hoor je dat je in de overgang zit! Niet te vatten.
      Nu hebben we morgen ene afspraak in Dusseldorf bij Scholtes, mede met dank aan dit forum (Mijn dank is groot!) ben ik bij hem uitgekomen. Ik hoop dat ik daarmee bij de beste ben. Als er nog iets mogelijk is dan is het daar. En anders zal ik die molensteen weer af moeten stoffen en me gaan realiseren dat de wonden die zijn geslagen de afgelopen jaren (miskramen) geen dikke pleister mee gaan krijgen. Afijn, jullie weten wat ik bedoel, zoveel is zeker. Dikke knuffel aan allen, dat wonderen maar mogen bestaan.
      Liefs Danielle
      P.s. Zijn er hier dames die zich in mijn verhaal herkennen?

Enne..tips zijn welkom!
  • Create New...

Important Information

Terms of Use