Jump to content
Diny01

Testen blijven al 4 dagen heel licht

Recommended Posts

Ik weet dat het niet goed zit omdat ik gewoon weet dat de testen donkerder moeten worden. Morgen (8 mei) is de punctie 2 weken geleden. En test al vanaf zaterdag positief. Maar nu blijven ze zo licht. Dat ik me afvraag hoe dat hcg zo lang in je urine kan zitten zonder dat het minder wordt.. 

5 uur geleden, Diny01 zei:

Ik weet dat het niet goed zit omdat ik gewoon weet dat de testen donkerder moeten worden. Morgen (8 mei) is de punctie 2 weken geleden. En test al vanaf zaterdag positief. Maar nu blijven ze zo licht. Dat ik me afvraag hoe dat hcg zo lang in je urine kan zitten zonder dat het minder wordt.. 

Gebruik je of heb je Pregnyl gebruikt @Diny01 ??

Posted (edited)

Ja.. dat heb ik wel gebruikt en dat is nu 17 dagen geleden. Normaal word ik 13 dagen erna ongesteld met pregnyl. Dit is mn 3e Punctie. @Vrouwke77

Edited by Diny01

5000 @Vrouwke77 

Vanmiddag nog maar x testen 😞

het streepje komt mooi binnen de 5 min. Mr blijft hetzelfde. 

met iui en ivf word ik ook altijd erg snel ongesteld. Maar dit keer niet. 

Het is dus geen Pregnyl meer! :classic_biggrin: Sinds zaterdag test je.. HcG verdubbelt zich elke ca 48-72 uur. Ik zou al licht positief en blij worden hoor.. Misschien maakt jou lichaam gewoon iets minder snel HcG aan. 🙈

Nou helaas @Vrouwke77 net roze afscheiding gekregen net nog wel positief getest. Maar weer zo licht. Dus helaas weer voorbij:( 

Hey Diny,

Ik wil je geen valse hoop geven, maar kan het gewoon geen innestelingsbloeding zijn? Dat hoor je toch ook wel vaker? :classic_sad:

Ik blijf toch nog stiekem voor je duimen hoor! :classic_huh:

Grtjs

Nou ik denk het niet.. denk combi van niet oplopende testen en nu roze afscheiding.. 😞

Dank je! 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Hallo lieve mensen, Na 7 miskramen die vroegtijdig waren afgebroken, waarvan de 1e een buitenbaarmoederlijke was hierbij is de eileider verwijderd. En de langste zwangerschap duurde  13 weken. Hebben we hulp gekregen van de fertiliteitskliniek. Inmiddels 5 behandelingen IUI gehad zonder resultaat. En nu dan de eerste Ivf gehad. 8 dagen na de terugplaatsing kreeg ik licht bruine bijna grijze afscheiding. Op de 9e dag werd het al heel donker rood. Heb er voor gekozen toch nog utrogestan nog in te brengen, 3x daags 2x 100mg. Misschien heel slecht maar we hebben geslachtsgemeenschap gehad, hierna kwam er helderrood bloed uit. Heb 2 weken Geen geslachtsgemeenschap gehad terwijl we eerder echt als konijntjes waren.  Ben vandaag ook niet verder gegaan met de utrogestan omdat ik dacht dat ik ongesteld zou zijn. Normaal gesproken heb ik veel krampen en pijn vooral bij een miskraam of menstruatie. Maar ik voel helemaal niks, maar heb wel helderrood bloedverlies, maar ook niet zo veel als bij een menstruatie..  Morgen bel ik de kliniek op, want dinsdag zou ik mogen testen.  Bedankt voor jullie tijd, hopelijk kan iemand mij voort helpen! Groetjes Chell  
    • Gebruik je nog medicatie @Shadow1987 ? Hoeveel daagse embryo heb je teruggeplaatst gekregen? 
    • IVM (In Vitro Maturation) is een procedure waarbij weinig vruchtbare medicijnen worden gebruikt om onrijpe eieren te produceren die worden verzameld door middel van kleine operaties en vervolgens gerijpt met hormonen. Ik heb over dit IVM-proces in deze onderstaande link gelezen en ik hoop dat dit nuttig voor u zal zijn. https://www.swcic.com/treatments/ivm-in-vitro-maturation.php
    • Lage AMH-niveaus worden over het algemeen beschouwd als een indicator van een lage ovariële reserve. Een lage AMH-vruchtbaarheidsbehandeling kan bestaan uit IVF samen met hormoonbehandeling.
    • Hallo Ik heb vanmorgen op wd 9 negatief getest na een cryo terugplaatsing. Wie heeft hier ervaring mee? 
  • Topics

• Similar Content

• By Floortje
      Hallo allemaal,

Er is heel veel over geschreven, maar ik heb nog geen poll gezien waarin je kunt invullen wanneer je voor het eerst positief hebt getest na een cryo. Er is wel een mooie poll voor verse terugplaatsingen, maar ik ben dus ook erg benieuwd naar cryo's.

Groetjes,

Floor

Important Information

Terms of Use