Jump to content

Kletstantes deel 8

Sab

Recommended Posts

• Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hahaha, ja mooi verhaal Beau!! haha, geeft niets hoor.

Hilde, ik begin 7 mei daar, dus ik ben lekker een weekje vrij nu. En ik weet niet of ik daar ook mee kan kletsen haha. Eerst maar eens kijken hoe ik zit en of er internet is haha.

Ik heb ff wat gemist geloof ik...wie wat waar sab.....waar ga je beginnen.

Beau.....wat goed van jou...hoef ik ook niet terug te lezen.......hahahahahahahaha

Ik heb nog wel ff gelezen dat amanda bijna 8 dagen vrij heeft.

Aman...geniet ervan meis!

En hilde......wat fijn dat je mannetje de rolstoel niet nodig had...heerlijk hoor!

Laat ff weten sab of dat reistentje goed is...dcan ga ik hem ook nog ff halen!

Ik heb vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hahahahahaahahahahahahah

Oef, ik ga ook niet terug lezen. Sorry.

Joos, lekker vakantie!!!!!!!!! Hopelijk wordt het wel een beetje weer zeg! Dit is ook niks met die hoosbien.

Ik heb nu ook een paar dag "vrij".

Morgen met de kids en mijn vriendin met haar tweeling naar de piekenmarkt.

Verder zien we het wel. Hopelijk komen we er een beetje doorheen met die reuze wandelwagens.

Iedereen heel veel plezier morgen!

Groetjes weer

Joos; geniet lekker van je vakantie!!!!!!!

Lau; leuk de piekenmarkt morgen. Ik ga ook morgen naar de markt maar vraag me inderdaad af of er wel een doorkomen aan is met mijn grote wagen........Veel plezier morgen!!!

Sab; lekker een week vrij! Geniet ervan meis!

Hier verder geen nieuws.

Oh ja wel groot nieuws; mijn meiden zijn druk bezig met lopen!!

Helemaal geweldig! Nu gaat het hard hoor.........

Iedereen veel plezier morgen!!!!

Geniet van jullie vrije dag(en) en tot snel!

oh beau wat leuk....hahahahahaha

De eerste die lopen....hahahahahahaha

En laura maakt niks uit hoor die hoosbien(hahahahah zo schreef je het)

Ik ga lekker tussen de buien door en volgende week donderdag vliegen we lekker naar de zon!

Piekenmarkt is denk ik de oranjemarkt lau?

Wij gaan ook naar de markt......lekker sate eten...hahahaha

Meiden ...allemaal heel veel plezier morgen.

Kus kus

hoezo zou je er niet doorkomen?

gewoon doordouwen!!!!!!!!!!!!!! hahahaha.

hebben al geregeld ruzie gehad hoor op de markt,mensen vonden dat ik maar moest wachten tot de kids groter waren met naar de markt gaan.

Wauw, Beau, dan moet je straks flink aan het rennen in huis. Maar wel heeeeel gaaf zeg! Wordt het in 'één keer toch heel anders!

Veel plezier vandaag allemaal op de rommelmarkten etc...

Wij gaan vandaag naar 'de slag om Heldern'. Kijken hoe de teams zich sportief gedragen in ons durpie.

Groetjessssssssssss

Gelukkig....ik hoef ook niet terug te lezen...hihi...niet dat het me niet interresseert, maar gewoon tijdgebrek......(sorry)..

Ik las dat een aantal meiden een paar dagen vrij hebben....heerlijk...geniet er van....

Sab...een andere baan???....heel veel succes hoor...hopelijk ga je het daar heel erg naar je zin hebben...

Hopelijk heeft iedereen vandaag een leuke dag gehad....is het bij jullie allemaal een beetje droog gebleven???...hier in utrecht is het praktisch de hele dag droog geweest, zelfs af en toe ff een klein zonnetje, maar wel veel wind....

Beau...wat geweldig...jouw meiden lopen????....dat wordt nu helemaal overal achteraan rennen voor jou!!!...wat zal jij veel calorietjes verbranden zeg!!!...

Hier gaat alles eigenlijk wel naar wens...

Rob hersteld aardig goed, en kan gelukkig steeds meer....

Dayenna doet het ook goed met alles...dus eigenlijk geen klagen....haha....

Voor iedereen verder een hele fijne week gewenst....

Brenda; dat mensen dat tegen je zeggen dat je maar naar de markt moet gaan als ze ouder zijn. Ik moet er erg om lachen, maar het is natuurlijk supertriest dat mensen dat tegen je zeggen!! Gisteren ook naar de markt geweest, wel wat enkels geraakt (oeps...kon ik echt niks aan doen!) maar het was gewoon een beetje druk!

Liesbeth; fijn dat het zo lekker gaat met je hub en dochter! Enne... inderdaad prettig dat je niet zo veel hoeft terug te lezen hè, soms heb je daar gewoon geen tijd voor!

Hildever; hoe was het bij jou gisteren met je koninginnedag? Waren de teams nog een beetje sportief??

Joos; mjammie lekker sate eten! Heerlijk! En lekker volgende week op vakantie (ik wil mee hahahahhaa)

De meiden lopen nog niet vloeiend hoor!! Het is wel stappen e.d. maar het begin is er!

Helemaal super! Dan zie je pas hoe groot ze eigenlijk worden........

Tot later meiden! En ik kom snel weer kijken hier, dan hoef ik niet zo veel bij te lezen hahahahaha.

he beau,

is echt triest,maar trek me er echt niks van aan,

ze zijn al overal mee naar toe geweest,en laat ze voor niemand thuis.

als anderen zich eraan storen is dat hun probleem en niet de mijne.

Guest Amanda

Even een teken van leven van mij..

Heb het erg druk gehad. Gewerkt en thuis ook veel gedaan. Maar het einde is in zicht.

Maandag komt de electriciën, woensdag de tegelzetter, en dan is alles klaar.

Ik heb gisteren en vandaag de woonkamer (plafond en muren) geverfd, en vandaag alles gepoetst..

op 1 muur na, zijn we klaar, die moet behangen worden, maar het stucwerk moet eerst nog zeker 2 weken drogen..

Het weekend werken, en dan heerlijk 8 dagen vrij.. hopelijk owrdt het weer wat beter!

Koniginnendag niet gevierd, heb ik eigenlijk nooit gedaan, heb het idee dat dat hier in het zuiden, niet zo "leeft".

(ik heb gewerkt..)

Ik ga nog even bijlezen.. ben alles kwijt..

Boke, geweldig dat je meiden lopen!! leuk joh.. en wat zijn ze dan ineens gegroeid hé?

hey meiden,

joos fijne vakantie!!

ga je nog ergens heen?

hier loop milan al weer bijna los!!!

loop nu nog met 1 handje

maar staat de helft van de tijd alleen..

laatst een paar stapjes los gedaan

leuk man

wie loopt er nog meer?

Beau, je meisjes lopen!!!!!!!!! Wat ontzettend gaaf zeg! Ze worden onderdaad opeens groot. Nu dat haar nog hahaha.

En Milan loopt ook al? Ik ben niet jaloers. Als ze hier gaan lopen krijg ik het denk ik nog drukker haha. Wel gaaf hoor! Dat kleine bulletje door de kamer zien lopen.

Liesbeth, goed te horen dat het goed bij jullie gaat.

Brenda, ik denk dat er ook best een aantal mensen niet blij met ons is geweest hoor. Mijn vriendin en ik liepen beiden met een tweeling. Vroeger hoorde ik denk ik ook wel een beetje bij de mensen die geïrriteerd konden raken van pijnlijke enkels door kinderwagens.....

Amanda, klinkt goed zeg, verbouwing bijna klaar. Is het naar jullie zin geworden? Lekker 8 dagen vrij!!! Volgens mij wordt het aankomend weekend al lekker, dus maak je geen zorgen over het weer.

Hier gaat alles redelijk. Thomas heeft verhoging en is hangerig (slaapt nu).

Ik denk dat dat komt door afgelopen enting (BMR). Zetpil erin en hopelijk is ie morgen weer gezellig de oude blije beer.

Joos, bijna op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wij moeten nog een paar weekjes wachten (15 juni).

Groetjes

ik hoop t ook lau!

wat gaaf roos, ook al los die milan!

hier gaat t sinds deze week ook die kant op. af en toe een paar stapjes los, niet echt lopen hoor, kleine stapjes, maar ik ben dan zo trots!!! haha leuk hoor!

beau is t bij jullie al echt flink stappen? leuk zeg, zo dapper! en ik vraag me wel af hoeveel het nou scheelt met kruipen... maar dat merk ik nog wel...

amanda, klinkt wel druk ja, jemig hoe krijg je t allemaal voor mekaar?

knap hoor, volgen er foto's?

Lis

Roos, ze hebben beiden 2 prikken in de bovenarm gehad.

De VK en arts deden het samen, dus 2 armpjes gelijk. Dan hadden ze maar 1x pijn, aangezien de BMR pijnlijker schijnt te zijn dan de voorgaande prikjes?

Ben blij dat ze er nu voorlopig vanaf zijn. Over een jaar pas weer dacht ik.

Maar jij hebt je vakantie toch 2 weken na zijn prikjes gepland? Gaat dan wel goed hoor. Niet ieder kind zal erop reageren denk ik. Ik wacht rustig af of Iris nog last gaat krijgen. En ander gewoon thermometer en zetpillen mee op vak. Die doen wonderen.

He Amanda...maar dan wordt het weer tijd voor foto's!!!! We zijn natuurlijk erg nieuwsgierig!!

En Rosalie... die kerel van jou ook al alleen aan de wandel!!! Ook dikke kans dat zijn gewicht dan ook wel naar beneden gaat, toch?

Hihihi, Laura, wij zijn gisteren naar Dauwpop geweest. Mijn mannetje in de scootmobiel... Daar was ook niet iedereen blij met hem... Tja, je wurmt je met een scootmobiel nu eenmaal wat minder makkelijk tussen de mensen door dan dat je lopend doet.

Hihihi, en met koniginnedag hebben we weinig van de teams gezien... Lekker ergens op een terrasje belandt, veel mensen gesproken... Het was gezellig, en errug laat!

Liesbeth, nog een beetje kunnen genieten van de feestdagen of zaten jullie toen aan huis gekluisterd???

José, fijne vakantie!!!

Groetjessssssssssssssss

Hey meiden, ff een kort berichtje vanuit het zonnige Haagse.

Bo en Roos: wat superkoel dat jullie kids lopen, gefeliciteerd hoor meiden!

Joos: dat tentje is nu 14,94 bij de halfords. Alleen als ze kan staan en lopen heb je er niet zoveel meer aan denk ik, want hij is niet zo heel erg groot. Ik zal een foto maken van Caro in de tent. Ze zit er hier al in om te wennen haha. Tis wel makkelijk om t speelgoed zandvrij te houden op t strand hoor, dus ik hou m wel.

Lau, hoe was de piekenmakt? Gaat t weer een beetje met Thomas? Zielig hoor.

Lis: ebbe weer een liesje? ahhh zielig zeg, maar ja nog even en dan is de boel compleet niet?

Hilde, gezellig dauwpop! Lekker met de scootmobiel, was t wel een beetj zo dat je nu overal beter bij kon komen uiteindelijk? ;-)

Liesbeth: leuke dagen gehad en hoe is het thuis nu?

Amada: bijna vrij, jihoeeee!

Wij zijn naar de kermis geweest woensdag en t was zooo leuk. Hele grote kermis vlakbij t binnenhof, dus een leuk stukje van DH. Carolijn is met oma in de draaimolen geweest, errgu leuk!

En wij zijn in zo;n bizar hard en snel draaiend ding geweest, gots wat gaat dat hard zeg. We waren al jaren nergens meer in geweest en we hebben me toch gelachen haha. Net kleine kinderen waren we!

Nou meiden, ik ga verder speuren naar een mooie niet al te dure hoekloungebank voor in de tuin.

Fijne dagen en tot snel.

xx