Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed Hilde dat hubbie zich al beter voelt!

Sab; beterschap meis! Hopenlijk wordt het evengoed een leuke dag morgen!

Cyn; wat gezellig dat je er weer bent meis!!! En wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad!

Lijkt me super hoor die tour! WAUW zou ik ook wel willen!!

En geweldig dat Lieve loopt! Hier loopt mijn oudste spruitje ook al, zo geweldig om te zien!

En als ze dan niet luistert en ik kom naar haar toe loopt ze gauw weg hahahaha moet er wel om lachen! Was wel fijn denk om je schatjes weer te zien!

Lau; lekker dat de bisolvon helpt!

Amanda; wat geweldig zeg jullie aanbouw! Wat een hoop meer ruimte erbij! Super zeg!

Op een of andere manier heb ik dat topic helemaal over het hoofd gezien anders had ik er wel op gereageerd!

Roos; hoe is het met jou???

Nou meiden, prettig weekend allemaal!!

Geplaatst

haha Beau... kan gebeuren, er wordt zoveel geschreven..

Hoe gaat het met jouw en je meiden?

Laura, fijn dat het beter gaat bij jullie!

Sab, hoe is het?

Joos... zijn jullie terug? Hoe was het? (waar zijn jullie nu geweest..?)

Geplaatst

Ja, José is weer terug... Jerhoen heeft het forum al een poosje plat gelegd, hihihihi.

Maar het zal best weer beter werken...

Was het leuk José?

Sab, een leuke dag gehad bij je schoonouders????

Hier verder geen nieuws. Gewoon lekker relaxed weekend!

Groetjesssssssssssssssssssss

Geplaatst

Sorry, Jheroen, had ik je naam toch verkeed gespeld. Ik wist dat die h ergens moest, maar ik wist niet meer waar!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

hahaha...die hilde ziet ook alles....hahahaha

Jheroen heeft het forum weer geupt dus we kunnen weer...moet gebeuren af en toe.

Cynthia lekker dat je hebt genoten en wat jammer dat je niet thuis was toen lieve ging lopen...zal je altijd zien.

Hilde ik heb al in je andere topic geschreven maar nogmaals een dikke kus meis....nog 9 dagen en dan kan je testen..spannend.

Sab ziek en een nieuwe baan die het niet helemaal is...vervelend hoor meis.

Was het toch nog gezellie bij je schoonouders?

laura geeft haar kindjes alleen nog maar bisolvon heb ik gelezen....hahaha...nee hoor meis...is goed spul .....zijn je scheetjes weer beter?

Ja beau ...vertel...hoe is het nu dat je meisje loopt...loopt ze nu echt al stevig of nog een beetje als een eendje?

Moderdag allemaal gezellig gehad?

ik ruik hier een poepbroek dus ik heb nu even wat anders te doen...hahahahah

kus meiden en ik lees straks de andere 700 berichten.

Geplaatst

haha ja ga eerst maar ns lezen en dan willen we horen hoe t was!

sab hoe gaat t met jou? ziekjes nog steeds of alweer wat beter?

nog steeds op zoek begrijp ik, maar t is wel vol te houden he? Ik vind het wel knap hoor, dat is retevermoeiend elke keer zoeken, gesprekken, wennen. Ik zie er namelijk zelf als een berg tegenop en moet echt iets in de buurt gaan zoeken...

succes he. en misschien gaat t nog interessanter of leuker worden waar je nu bent?

roos, hoe is t ermee? Met milan gaat alles goed als ik naar de foto's kijk. en met jou?

cynt, t was mooi he? mazzelaar! heb je ook foto's?

ben wel benieuwd ja, lieve die loopt, leuk man. is t net zoiets als bij ebbe, zo heel voorzichtig en dan vallen en weer kruipen of kruipt ze helemaal niet meer?

Alle andere meiden ook de groetjes!

lis

Geplaatst

oh en hilde, heel veel succes met de laatste dagen!

nog even doorbijten, nou ja, 9, poe even flink doorbijten!

hou je taai he.

lis

Geplaatst

Hahhaah, Lis, we wachten rustig verder. Anders kan je toch niet doen... En ik ben al op de helft... 18 dagen na de punctie...Hhiihihi

En eh.... 't is nog maar 1 getalletje in plaats van dubbel....

Komt helemaal goed!!!

En ik ben het met de dames eens... ben nieuwsgierig naar de vakantieverhalen, José!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

he joos welkom back? was het gezellig en leuk??

Nou NY was natuurlijk te gek maar heb nu een aardbeien allergie??? hoe kom je eraan ..maar belangrijker hoe kom ik erva af...jeuk jeuk jeuk overal, heb nu wel pillen gekregen...

Sab heel eerlijk gezegd heb ik geen tijd gehad om ze te missen erg he....we zijn nl zooooooooooooo druk geweest met lopen, shoppen dat de dagen vlogen.....bad mama hahahahahah

Ben je weer ziek, het schiet bij jullie ook niet op he...beterschap !!!

Lieve kruipt nog steeds meer dan lopen maar ze kan het.. Faas doet als we zeggen ga eens staan zijn handen in de lucht en gaat juichen hahahaahhahaha beetje lui....

De volgende vakantie is al geboekt maar dan met ons 4tjes naar Turkije 11 juni een weekje allin in Magic Life Bodrum...hoe deca..

Hoe is het met iedereen?????

cyn

Geplaatst

Joooosssssss, hoe was t? Hebben jullie mooi weer gehad? Hoe vond Anne-Meya het?

Cynth: tjsa, wij blijven elkaar aansteken hier. M'n ouders, Carolijn en dan San en ik weer, ik word er gek van ja. Maar ik ben niet ziek genoeg om thuis te blijven hoor, dus ik ga morgen weer aan het werk, 2 daagjes en dan weer vrij hiep hiep hoera!

Geweldig van Lieve, jammer dat je t moest missen maar ja, je moet er wat voor over hebben he? hihi. Foto's!!!!! En schaam je jij slechte moeder die je er bent!! Met je ik heb ze niet gemist?!!! hahaha, goed zo, betekent alleen maar dat je t lekker ontspannen hebt gehad. En al bijna weer op reis, heerlijk!!!

ik weet niet meer wat ik verder te melden had haha

Geplaatst

Joos; hoe was het??????????? Hebben jullie genoten??

Cyn; wat vervelend van die jeuk; sterkte en hopenlijk is het snel over.

Sabje; hopenlijk ben jij ook weer snel opgeknapt. Werkze alvast!

Hoe is het met de rest???

Joos; er wordt nog wel wat gewaggeld hahahah maar het looptempo zit er goed in hoor!

Enne...trappen lopen kunnen ze beiden als de beste.

Als ik het traphekje vergeet dicht te doen zitten ze binnen no time bovenaan de trap........

Fijne avond!

Geplaatst

Cynthia, ik vind het wel heel erg voor je dat je allergisch bent voor aardbeien. Die zijn zoooooooooooooo lekker!!!

Hopelijk werken de tabletten tegen de jeuk snel!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

cynt, ik ken iemand die krijgt alleen uitslag van ongewassen aardbeien. ze moeten bij hem met warm water gewassen worden, dan gaat t goed. ik weet niet hoe serieus die allergie is hoor... maar geen aardbeien eten is wel moeilijk dus misschien helpt t bij jou ook?

lis

Geplaatst

Hahaha...ja beau....hier ook klimmen...maar die van jou maken het wel bont geloof ik...hahahahahahah

Leuk hoor...zou bijna roepen..doe eens een foto...hahahahaha

Sab meis wat balen dat ziek zijn.

Cynthia jeuk...oh wat erg...maar wat heerlijk moet jij het hebben gehad...fotooooooooooooo`s???????????

Geeft niks hoor...ik heb eens ergens gelezen dat je een betere moeder bent als jezelf ook geniet...en dat heb je gedaan....hahahahaha

Laura..is bij jou alles weer beter?

Lis hoe is het met jou zelf meis?

Hilde nog ff wachten...pffffffff

Amanda..ik ga zo ff jou verbouwingstopic opzoeken.....hahahaha

hoest verder met je?

Brenda loop jou meisje nu inmiddels wel....dat was ze gaan doen maar toen ook weer niet toch...hahahaha

En hoe is het verder met alle andere meiden natuurlijk...kan gewoon niet alles terug lezen...is niet te doen.

Onze vakantie was top....het hotel niet, maar we hebben het ondanks dat toch heerlijk gehad.

Lekker veel gelopen………. aan het strand gezeten ...heerlijk gegeten....en een dagje een auto gehuurd.

Anne-meya vond het helemaal geweldig…ze hadden daar een speeltuin met een schommel…nou dat was even genieten…hahahahah

Zwemmen was te koud…het water word daar zo uit de zee in het zwembad gedaan….dus echt veel te koud voor nu.

Ze heeft goed geslapen daar en we hopen dat ze dit ritme vast blijft houden…zou heerlijk zijn.

Verder heeft ze zich heel goed gedragen in het vliegtuig…………alleen maar geslapen…hahhahaah

En als ze wakker was eventjes dan was ze heel lief.

Nu hadden we ook wel mazzel want we hadden steeds 3 stoelen omdat het vliegtuig niet vol zat heen en terug.

Wel hebben we heen en terug vertraging gehad…was echt zo balen…maar we waren al gewaarschuwd dat dat bij arke meestal zo, is en het klopte.

Het hotel was wel redelijk maar zeker geen 5 sterren….de kamer was niet schoon en na 2 dagen moesten we vragen of de afvalbak in de badkamer kon worden schoongemaakt…het spul van de vorige bewoners zat er nog in…brrrrrrr

Verder veel beesten was echt niet leuk…en de kozijnen zaten los dus de muggen konden zo naar binnen snachts.

We hebben toen maar een rol w.c papier tussen de kozijnen gepropt en toen ging het weer….maar was niet echt leuk.

Uitzicht was wel weer helemaal geweldig.

Ach we zijn heerlijk uitgerust en even lekker weggeweest.

Foto`s zal ik er snel opzetten.

Nu gauw weer naar een poepbroek…hahahahhaha

doeiiiiiiiiii

Geplaatst

ja hoor joos sinds de pinksteren loopt ze echt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lekker weer buiten ,korte broek aan.

ik denk dat het een beetje zeer deed aan de benen dat kontschuiven hahhahhaha

ze loopt nu als een kievit.

was wel grappig de eerste twee dagen,drie stappen lopen,kijken,handjes klappen en dan weer drie stappen en weer hetzelfde liedje.

als ze weer een paar passen gelopen had moesten wij ook in de handen klappen hhhahahah.

het heeft effe geduurt maar nu loopt ze [als ze er even niet over na denkt] bijna net zo hard als der broer.

wat vervelend dat het hotel zo slecht was zeg,maar gelukkig toch een beetje genoten.

liefs brenda.

zal van de week effe bijlezen beetje druk met de boeven en de tuin sorry.

Geplaatst

Balen Joos van het hotel zeg! Dat valt dan toch wel tegen!

Wel fijn om te lezen dat jullie het ondanks dat wel leuk hebben gehad!

Ik zal binnenkort wel weer ff een foto plaatsen van de meiden.

Maar daar moet ik ff tijd voor hebben en daar ontbreekt het momenteel even aan.

Tot snel allemaal!

Geplaatst

joos, balen dat het hotel tegenviel, wel creatief van jullie, met die wc rol haha ;)

Gelukkig hebben jullie toch genoten! Ik ben benieuwd naar de foto's!

Wat leuk dat er steeds meer kindjes lopen nu!

Het wordt echt steeds leuker..!

hilde, hou vol, nog eventjes.... heb je een test in huis?

Geplaatst

he joos welk hotel zat je??

schrij miscchien toch maar een klachtenbrief hoor, kan nooit kwaad.

Wel balen zeg!

Roos hoe is het met jou, lang niet gezien!

Nou lieve denkt nu dat de wereldkampioen lopen is, hele emmers met spulletjes moeten mee, het gaat net goed hoor.

Ze heeft wel van het kdv een loopdiploma gekregen , zo leuk!

xxx cyn

Geplaatst

Brenda....doe maar een foto....hahahahahha...ik wil het zien.

Heerlijk ik zie jullie al staan met zijn allen in de handen klappen....hahahha...lief hoor.

Beau....ja een foto...leuk!

Cynthia...wij zijn niet van die zeuren hoor...als het niet is bevallen het hotel gaan we gewoon nooit meer terug...maar ik zal het tegen jheroen zeggen, wie weet neemt hij er de tijd voor.....heb er zelfs foto`s van...hahahahha

Ach we hebben een heerlijk weekje gehad, dus wat zeuren we dan.

Het was hotel porto bello in kos.

Lis ik ga eens even jou topic opzoeken, wil weten hoe het met je gaat!

zo ik ga weer verder met bijlezen...dag meiden!

Geplaatst

Balen...José, van dat hotel!

En is het daar tegenwoordig nog steeds zo dat je het toiletpapier in de afvalemmertjes moet gooien de rioleringbuizen daar zo smal zijn? Dan is het helemaal super smerig dat het toiletemmertje van jullie voorgangers er nog stond!(Ben 18 jaar geleden op Kos geweest, en toen was de situatie zo).

Gelukkig is je vakantie verder wel goed geweest!

He Brenda.. prachtig...dat die kleine meid voor zich zelf aplaudiseert en dat ook bij jullie afdwingt!!! Kan je dat niet laten zien bij 'filmpjes"? Lijkt me fantastisch.

Nee, Amanda, ik heb nog geen test in huis gehaald. Ga dat denk ik maandag doen. Is vroeg genoeg... dacht ik zo. Hahahah, ja erg ben ik he?

Groetjesssssssssss

Geplaatst

mijn mobiel is kapot dus kan geen filmpjes meer maken jammer genoeg,

baal er zelf ook vreselijk van.

is zo super om te zien.

Geplaatst

Een loopdiploma? Geweldig lijkt me dat Cyn!!

Klinkt leuk!

Hilde; succes nog ff in je laatste wachtdagen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden