Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vonnie, het ga je goed meis!

Laura en amanda, sorry dat ik jullie nog helemaal geen gedag heb gezegd.

jammer dat we niet nog een keer een meeting gaan hebben, maar we hebben het allemaal druk, dat merk je wel aan dit topic...

Heel veel goeds voor jullie lieve meiden!

Lis

• 2 weken later...
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Wat jammer dat jullie afscheid hebben genomen!!!!!!

Maar druk druk druk.......heel herkenbaar.

Ik wens jullie alle, alle goeds toe voor in de toekomst.

En bedankt voor de mooie (online) momenten die we hebben mogen beleven met elkaar.

Heel veel liefs, beau

Geplaatst

Hoi hoi meiden,

Amanda en vonnie het gaat jullie goed meiden!

En inderdaad jammer dat we mekaar niet meer hebben gezien.

Veel liefs José

Hoe is het met de andere meiden?

Gaat alles goed met jullie kindjes en met jullie zelf?

Kus José

Geplaatst

He Joos!

Wat heb je een geweldige avatar zeg!!! Hoe is het met Anne-Meya??

Gaat het goed?

Hier alles prima! De meiden gaan twee ochtenden in de week naar school en dat is het in hun ogen helemaal! Ze vinden het fantastisch!

Hoe gaat het verder met jullie? liefs, beau

Geplaatst

Ha die beau,

Leuk om je weer even te spreken.

Heerlijk 2 morgens in de week naar school, hier ook 2 morgens naar de peuter speelzaal.

Vanaf 17 aug gaat ze 2 keer in de middag.

Ja lief hè die meid van ons, ze zit achter haar eigen laptop hahaha ja echt!

Verder gaat het met jheroen en anne-meya goed, met mij nog steeds niet.

Ik ben al bezig vanaf de bevalling, heb al een paar keer in het ziekenhuis gelegen met een operatie en alles wat je kan bedenken.

Nu toch maar naar een ander ziekenhuis en 25 juni krijg ik een mri en hoop dat ze dan kunnen vinden wat ik heb.

maar goed , ik probeer zoveel mogenlijk met me meisje te doen en haar goed op te vangen voor als ik weer uit het ziekenhuis ben.

vorige week nam ik haar mee naar het ziekenhuis omdat ik bloed moest prikken en toen zei ze in de auto, mama je gaat wel mee naar huis weer hè? anders mis je ik zo.

Nou je kan je voorstellen dat ik het ff niet droog hield , die scheet!

Ik zal weer eens een keer wat foto`s van haar erop zetten.

Hoe is het met de andere meiden?

Spreek je die nog wel eens, zou eigenlijk best wel leuk zijn om toch nog een keer af te spreken met zijn alle, al was het maar de laatste keer voordat ze allemaal afscheid nemen.

Dus meiden lezen jullie dit nog wel eens en lijkt het jullie een goed idee, laat ff wat van je horen!

Lijkt me heel gezellig!

kus voor allemaal.

José

Geplaatst

Wat vervelend Joos dat het nog niet lekker met je gaat.

Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt uit de MRI!

Waardeloos zo.

En natuurlijk zit je met tranen als AM zo'n opmerking maakt!

Ik weet niet of iedereen het kan lezen om nog een keer te meeten.

Lau. Vonnie en Amanda hebben zich al afgemeld. Dus ik weet niet of je dat voor elkaar krijgt.

Nou hoop je snel weer te spreken, is wel weer ff gezellig zo!

Geplaatst

He meiden, even snel van deze kant.

Fijn dat t goed gaat beau en ook met de meiden!

En met anne-meya natuurlijk, wat een bijdehandje nog steeds zo te zien!

José, ik hoop dat ze nu eindelijk iets kunnen vinden! En dan wel iets wat lekker makkelijk weer weg gaat... keep my fingers crossed!

Wij zijn hier ook erg druk, met de jongens (ze kunnen nog niet zo goed samen spelen...;(, maar verder alles prima) maar ook met ons nieuwe huis. 6 juli gaan we verhuizen, dus t is allemaal erg spannend.

Eén van jullie nog iets van Sab gehoord? Ik ben zo benieuwd of ze nog een keer ivf heeft gedaan en hoe het gaat/is gegaan.

Liefs!

lis

Geplaatst

he allemaal,

dat is lang geleden.

Ook ik heb niet alle tijd en zit niet altijd met mijn hoofd meer op het forum. De behoefte is er niet meer, we hebben idd veel meegemaakt!

Wel weer leuk om alles eens te lezen.

Lis met 2 jngens, Joos wat erg voor je dat er nog steeds niets uit is gekomen.

Wat een parchtig forum heb je trouwens met Jheroen ervan gemaakt.

Wij hebben wel een nieuwtje, we gaan in augustus starten met een cryopoging.

De knoop is doorgehakt en gaan ervoor. Of het wat wordt dat zullen we zien m.

het is raar de wens is er wel maar de druk is weg. We hebben nl 2 prachtige kids van bijna 3,5 jaar.

Of ik dus weer veel op t forum kom zal de tijd wijzen...

Veel groetejes allemaal en tot snel??!!

Cynthia

Geplaatst

Vonnie,

bedankt nog voor je adviezen als tweelingmoeder. Het is altijd fijn om wat meer ervaren moeders te 'horen' over wat hun ervaringen zijn. Kan me ook wel voorstellen dat het leventje steeds drukker wordt en er nauwelijks tijd over blijft voor het forum. Bedankt dus.

lfs, Stéphanie

Geplaatst

Cyn, wat geweldig zeg dat jullie voor een cryo-poging gaan!!!

Lis, wat leuk dat jullie gaan verhuizen! Dichtbij in de buurt waar jullie nu zijn of naar een nieuwe woonplaats? Succes iig met de verhuizing!

Lfs, beau

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoi Joos,

Hoe is het gisteren gegaan met je MRI?

Ik hoop dat je nu eindelijk wat duidelijk hebt.

Liefs, beau

Geplaatst

Beau, we blijven in r'dam, maar gaan wel naar een heel andere wijk, met veel kindjes!

Ik heb er zoooooo veel zin in! Eindelijk een tuin!!!!!

José: hoe was het? Of moet je nog een keer voor uitslag?

Groetjes,

Lis

Geplaatst

Wat lekker zeg dat je een tuin krijgt straks!

En fijn dat er ook veel kids in de buurt zijn.

Dat hebben wij ook en het is echt ideaal, ze kunnen zo lekker spelen!

Joos; ben benieuwd hoe het was, hoe is het gegaan? xxx

• 2 weken later...
Geplaatst

Even ons topic omhoog halen, het is hier zo stil :cry2:

Hoe gaat het met de overgbleven meiden hier??

Bij ons alles prima, lekker vakantie.

Dus volop aan het genieten met de meiden!

Lekker hoor met dit weer en je merkt dat het veel makkelijker gaat op deze leeftijd.

Is mijn ervaring tenminste. Ze kunnen steeds beter zelf spelen en het is zo leuk dat ze intens kunnen genieten van alles!!!

Geplaatst

Hallo allemaal,

wat leuk dat er weer wat oude meiden zijn!

lis wat heerlijk je gaat verhuizen, heerlijk voor de kinderen.

Wat een leuke foto heb je, leukkkkkkk

Ben je al klaar in je huisje of nog druk bezig?

beau ik had jou al een msg gestuurd hahahahahah

lekker ga je nog weg met de vakantie?

Cynthia wat leuuuuuukkkkkkkkkk het is al bijna augustus!!!! spannend!

Hou ons op de hoogte.

ja iemand nog wat van sab of de andere gehoord?

hier is er niks uit de mri gekomen, dus op weer naar de huisarts en verder.

wel loop ik nu bij een acugraaf arts en sindsdien gaat het ietjes beter.

Ik zit op dit moment veel met anne-meya op de camping, we hebben vorig jaar een caravan gekocht en die staat nu op de v eluwe, heerlijk voor ons meisje hahahah

en ik moet zeggen dat wij het ook heerlijk vinden.

Tis wat anders dan die hotels die we inmiddels wel gezien hebben hahahahha

mr goed ik zat te denken wie weet kunnen we wel wat afspreken in september om daarheen te komen met zijn allen, kunnen de kindjes lekker spelen en wij lekker ff bijkletsen, daarna wat frietjes eten, lijkt me gezellie.

wie heeft er zin in?

Kus josé

Geplaatst

hallo!

Het is idd weer lang geleden...en idd bijna augustus. Morgen of zaterdag ga ik starten met progynova. Lekker weer aan de hormonen, gelukkig minder bijwerkingen.. en dan ongeveer na 17 dagen een evt terugplaatsing.

Joos wat jammer van die mri zeg, tja hou vol zou ik zeggen.

Lekker hoor een caravan op de veluwe is ook lekker hoor, zo in nl.

Hoe is het met de rest. Al op vakantie?

Meeten lijkt me wel weer gezellig hoor!

In ieder geval fijne vakantie allemaal.

lfs Cynthia

Geplaatst

Wat gezellig meiden dat er hier weer wat leven in de brouwerij is!!!!

Joos; ik had je al een PB'tje teruggestuurd.

Balen dat er niks uit de MRI kwam!

Wat zei de HA?? En wat doet/is een acugraaf precies?

Cyn; wat spannend zeg dat jullie weer gaan beginnen!!! Hou je ons op de hoogte?!

Ben benieuwd!

Joos; ik vind het erg leuk om te meeten, maar dan wel als het een beetje te bereiden is voor me. Je weet waar ik woon en ik wil best ff in de auto zitten maar niet urenlang.

Dochterlief houdt absoluut niet van autorijden.....

Lekker dat jullie op de camping zitten, heerlijk vooral met dit weer!!!!

• 4 weken later...
Geplaatst

Hey meiden,

Eindelijk, na een hele lange tijd ook weer een berichtje van mij... Was even benieuwd of er alweer eens wat geschreven was en hoe het met iedereen gaat. En zie dat er ondertussen, na mijn laatste bezoek in december (foei, haha), toch weer een aantal meiden wat intensiever aanwezig zijn op het forum. leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!

Wat worden onze kindjes toch snel groot he. Ik geniet iedere dag van ons grote wonder Marissa en het gaat super met ons. Nog een half jaartje en dan gaat onze dochter al naar de basisschool. Vier jaar geleden kwebbelden we heel wat af over zwangerschapskwaaltjes, dikke buiken en noem maar op! Haha, bijna niet te beseffen he.

Nog iedere dag ben ik zo dankbaar en blij dat we dit grote wonder mochten verwelkomen en mogen begeleiden bij de weg naar op eigen benen staan (snik snik...)

Groetjes Bianca.

PS, ik kom zeker weer snel eens langs om te lezen hoe het met iedereen gaat! Wil nu ook ff verder lezen, lees dat er een aantal meiden afscheid hebben genomen van het forum...

Geplaatst

Hoi Bianca,

Gezellig dat je er weer bent!

Leuk dat er nog eens geschreven wordt in ons oude vertrouwde topic!

Ik herken je gevoel hoor, wat worden onze kids alweer groot!!

En ik moet er, net als jij, nog niet aan denken dat ze straks naar school toe gaan.

Ben er nog niet aan toe hahaha. Alhoewel zij wel!

Verder alles goed met Marissa?

Geplaatst

Ha die petra, wat leuk om weer wat van je te horen!

Ja de basisschool, moet er nog even niet aan denken.

Had het er straks nog met jheroen over, in april gaat ze meteen hele dagen naar school.

ze komt zelfs niet tussen de middag thuis, brrrrrrrr

ja beau ook ik ben er nog niet aan toe, hahahahahah

maar anne-meya wel hoor.

En beau ik snap dat het voor jou te ver is naar arnhem, had er even niet aan gedacht.

Zo we hebben er weer een heerlijk weekend op zitten.

Heerlijk weer dat zonnetje.

zo nu de kleine meid in bad en naar bed.

doei doeiiiiiiiii

Geplaatst

Hahaha Petra... Jose, dat je dat nog weet!

Wat is Anne-Meya ook een stoere meid geworden zeg, ik zag net je profielfoto! Hoe gaat het met haar?

En beau, met jouw twee meiden ook alles goed?

Met Marissa gaat het echt super. Ze is heeeel ziek geweest in maart dit jaar. Vorig jaar in het najaar zijn de neusamandelen al verwijderd, ze dachten dat ze daardoor steeds ziek was (echt heel veel ziek... 3 weken koorts, 2 dagen koortsvrij en weer 2 a 3 weken hoge koorts...) Het ging toen even beter, maar in december begon de ellende weer. Continu behoorlijke koorts etc. Meteen na haar 3e verjaardag (5 mrt) werd ze heel ziek en ik maar aankaarten dat ik dacht dat het de keelamandelen waren. Maar de huisarts, kinderarts en zelfs de KNO arts vonden dat het daar niet naar uit zag. Tot dat ze in kritieke toestand naar het ziekenhuis moest. Heb de huisarts hier met spoed moeten laten komen (was al vier dagen lang bij hem geweest, iedere dag, om de kuur er in te krijgen, Marissa is zo'n eigenwijze dame en neemt de antibiotica echt niet in. De huisarts moest me helpen om het onder dwang erin te krijgen, maar dat ging zelfs niet eens.) De huisarts vermoedde een zware longontsteking (ze had die ochtend 43 graden koorts en was amper aanspreekbaar...) Meteen naar het ziekenhuis en daar zei de kinderarts: Mevrouw, uw kindje is echt heel ziek, haar keelamandelen zullen er ws meteen uitgehaald moeten worden, ze zijn echt enorm groot en ernstig ontstoken... Ik werd me toch boos! Al met al heeft Marissa een week aan het infuus gelegen om de antibiotica binnen te krijgen en het duurde erg lang voordat dat begon aan te slaan, ze wilden eerst proberen of ze het zo wat rustiger konden krijgen in de keel en zou ze 6 weken later geopereerd worden. Daarna weer naar huis, maar twee dagen later weer erg hoge koorts en toen werd ze meteen geopereerd. Een dag na de ingreep mocht ze al naar huis, terwijl wij zelf en de kinderarts dit niet verwacht hadden omdat ze altijd al zo'n slechte drinker was. Maar ze pakte het super op en begon flink te eten en te drinken. Eenmaal thuis ging het herstel ook super. We hebben echt verbaasd staan te kijken, wat een opluchting, weer een gezonde meid in huis! Kun je zien he, blijf je gevoel als moeder (en vader) zijnde gewoon volgen!

Maar nu gaat het echt super hoor! Marissa is een lekker eigenwijs tutje en al een hele dame. Morgen begint de peuterspeelzaal weer, ze heeft er weer veel zin in na de grote vakantie. Ze heeft enorm veel zin in de basisschool.

Maar Joos, wat is er met jou precies aan de hand meid? Waarom kreeg je die MRI? Toch niets ernstigs?

Het is weer een heel verhaal geworden, hahahaha.

Tot gauw weer hier!

Gr Bianca

Geplaatst

Jeetje Petra!

Wat een verhaal zeg, wat een schrik zullen jullie hebben gehad, vreselijk gewoon!!

En inderdaad goed bij je eigen gevoel blijven, zo zie je maar....

Gelukkig gaat het nu goed met Marissa!

Hier gaat het prima met de meiden.

ZIjn ook al hele dames! Echt genieten gewoon.

Zij mogen morgen weer naar de psz en staan al 2 weken te trappelen om weer te mogen.

Zo leuk gewoon! Beter zo dan dat ze er een hekel aan hebben toch?

Geplaatst

Hey meiden,

Bijna al een jaar geleden..

das erg!!

hoe is het met jullie kids?

lekker ontdeugend allemaal?

is iedereen gezond ?

ik hoop het wel!!

sorry voor het lange afwezig zijn

maar idd het bekende verhaal druk,verhuizing etc

ben benieuwd naar jullie!!

groetjes roos

Geplaatst

Haaaaaaaa die rosalie, wat leuk om weer wat van je te horen!

Ja we zijn allemaal druk, niks aan te doen.

Toch leuk dat je weer even wat van je laat horen en dat alles goed is. Toch?

Ja beau Zon hahahahahah nu hebben we weer zon hier.

Als het goed is daar nu ook!

Wat een verhaal petra jeetje, ja volg je hart dan komt het wel goed!

Je ziet maar weer.

ja hoe gaat het hier, vrijdag krijg ik meer uitslagen maar het ziet ernaar uit dat me galblaas er ook uit moet, dus ik ben nog niet klaar brrrrr

morgen afspraak met huisarts want ik wil dat hij de boel wat beter gaat begeleiden, nu heb ik het idee dat ze maar wat aan rommelen allemaal, dus dat word een stevig gesprek.

verder gaat het goed hier, anne-meya is helemaal van de luier af.

Ze was al wat langer snachts droog maar had nog luiers over dus steeds maar omgedaan snachts.

Wat worden ze groot, de eerste kindjes gaan alweer naar de kleuterschool bijna jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetjeeeeeeeee.

van de week nieuwe kleren ingekocht voor anne-meya, ze kan echt niks meer aan van vorig jaar winter, dus dat was ff de beurs pakken hahahahaha

Moet alleen nog een paar zwarte laarzen voor haar hebben dan kan ze het koude weer weer aan voor de komende tijd.

Bij jullie ook alles goed?

Kus,

José

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden