Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hihi nee je wordt geen moderator na weet-ik-hoeveel-berichtjes.

Ik zal Sab eens ff een berichtje sturen via hyves..

jullie kunnen haar, of Jheroen een bericht sturen, weet ff niet precies hoe, maar denk door op hun naam te klikken?

Bo, fijn dat alles goed gaat!! Is het kamertje van de meiden klaar? Hoe vinden ze het zelf?

Lisss.. geeft niks hoor dat je geen berichtje achterlaat!

Balen dat Mats zo slecht slaapt.. en Ebbe.. haha wat een lekker ding!

Ik was oud/nieuw met Len alleen. Mijn lover had, net als met kerst, al plannen.. Tja, dat krijg je als je elkaar net kent..

Vond het helemaal niet erg om alleen te zijn. Ik heb Len wakker gemaakt rond 23.45u en samen vuurwerk gekeken, heerlijk.. krijg dan ook tranen in mijn ogen hoor, van geluk.... ik en mijn mannetje...

muts.. haha.

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb haar volgens mij al een keer een berichtje gestuurd maar hoe lang kun je verhuizen? Want het is inderdaad al lang geleden. Ze zal ons wel even zat zijn...

Ik zal jheroen een berichtje sturen.

Caroline

Geplaatst

Ik zit net te kijken Esther, dat ze er inderdaad in augustus voor het laatst was! Ik heb haar ik denk eind oktober een berichtje gestuurd en daar heeft ze dus niet op gereageerd. Ga nu jheroen berichten...

Geplaatst

Is gebeurd, heb Jheroen een berichtje gestuurd.

Je kunt bij Leden, bovenaan, haar naam opzoeken en dan zie je wanneer het laatste bezoek was... Kom ik ook net achter hoor.

Geplaatst

Welnee joh... Ik heb een tijdje met Sab priveberichtjes uitgewisseld en heb al een paar keer aan haar gedacht. Ik dacht ook niet dat ze van plan was te stoppen dus ben ook verbaasd dat ze er nooit meer is.

Jij bent ook lekker laat nog trouwens... ik hoor mijn vriend hard snurken hiernaast dus heb nog niet zo'n zin om er naast te gaan liggen, haha!

Geplaatst

mijn man was nog niet terug uit zijn werk...vandaar! Lig trouwens nooit zo vroeg op bed eigenlijk! Al wat gehoord van jeroen?

Geplaatst

Ja, hij heeft vanochtend vroeg een berichtje gestuurd dat zij zich ook al een tijdje afvragen waarom ze niet meer komt, ze was op weg naar een nieuwe poging. Verder weet hij niks dus kennelijk kennen die 'mensen in het blauw' elkaar toch niet persoonlijk zoals ik dacht...

Geplaatst

Kan ik me ook nog heugen ja, dat ze op weg was naar een nieuwe poging!

Oké, ik ben benieuwd of we wat van haar gaan horen!

Geplaatst

haha hier iemand in het blauw...

Sab en José, en nog een paar kennen elkaar wel persoonlijk. Ik weet niet of Jheroen ze kent.

Een paar jaar geleden zaten we met een hele club meiden op een ander forum. Omdat het daar niet meer zo gezellig was, zijn José en Jheroen hun eigen forum begonnen. Een hele groep meiden zijn toen van dat oude forum, mee naar dit nieuwe forum gegaan.

Later, groeide het ivf-moeders forum zo hard, dat Jheroen en José het niet meer konden bijbenen om alles bij te houden, verkeerde berichtjes en spam enzo verwijderen, dat ze ons "blauwe" leden gevraagd hebben ook moderator te worden. Wij waren toen heel veel aanwezig, en zo kunnen we samen alles een beetje bijhouden.

Ik ken José en Jheroen dus ook niet persoonlijk!

Maar Sab van aug niet meer online das wel lang ja!

Ik heb haar een bericht gestuurd op hyves, daar stond op 2 dec : over 7 weken verhuizen" ..

Ik meen dat ze een nieuw huis hebben gebouwd en tijdelijk ook ergens anders hebben gewoond omdat hun huis verkocht was.

Geplaatst

Nou zo kom je een paar dagen niet kijken en is het alweer aardig vol geschreven hier hahaha. Wel weer ff gezellig!

De "mensen in het blauw" hebben elkaar zo'n 1,5 jaar geleden ontmoet, net als de meeste andere meiden hier in dit topic. Erg gezellig, helemaal leuk. Amanda was daar toen niet bij maar die heb ik gezien op de andere meeting van het vorige forum. Wel leuk hoor om een gezicht te hebben bij de mensen achter de avatar!

Sab heeft het op dit moment erg druk denk ik, en hebben tijdelijk ergens anders gewoond volgens mij. Ik zal haar wel even een mailtje sturen dat jullie haar missen hier!

Lis; dat was een rustige oud en nieuw dit jaar voor jullie! Moeilijk om je aandacht te verdelen tussen 2. En Ebbe moet gewoon wennen dat hij jou niet altijd meer voor zichzelf heeft denk ik, dat zal wel moeten groeien denk ik.

Amanda; jij ook een rustige oud en nieuw dit jaar. Leuk dat je zo gelukkig bent, fijn om te horen. Weet jij trouwens hoe het met Angela is? En met Luca?

Kamer van de meiden is nog lang niet klaar. De matrassen komen van de week en de bedjes zijn nog in de bestelling. Dus dat zal nog wel enkele weken duren.

Ze hebben er wel erge zin in! Heb dus genoeg tijd om nog leuke ideeen te bedenken en uit te voeren! Leuk leuk leuk!

Geplaatst

Bo.. slapen de meiden op 1 kamer?

Leuk hé om weer helemaal opnieuw in te richten!!

Dat wordt vast veel roze of niet? ;)

Ik zie Angela (en Luca natuurlijk) nog regelmatig. We wonen niet zo ver uit elkaar. Luca en Len spelen heel leuk en graag met elkaar!

Het gaat goed met ze, allemaal zo hun gangetje.

Ik heb ook nog steeds contact met de okt/nov mama's van het oude forum, dat is erg leuk!! We zijn met 11 meiden, en ondertussen heel wat kids.

Geplaatst

De meiden slapen inderdaad op 1 kamer. Voorlopig laten we het even zo.

Uiteindelijk zullen ze wel apart gaan slapen, maar nu nog even niet.

Wat leuk dat je Angela nog steeds spreekt!

En ook de andere meiden van dat topic. Wie zaten daar ook alweer bij?

Eef zeker ook of niet? Zat die in een ander topic?

Voor de meiden die op zoek waren naar Sab; ik heb haar gesproken via de mail en ze is inderdaad ontzettend druk met verhuizen!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben veeeel te lang niet hier geweest, mega sorry daarvoor! Excuus? Tsja, zoals vanouds en ik denk ook wel bekend, druk druk druk!! Met werk, met kids, met huishouden, de feestdagen en nu de verjaardagen van de kids.

Maar goed, even een update: onze oudste wordt deze week alweer 6. Wat een grote knul alweer en wat heeft tie weer veel geleerd! Hij zwemt binnen 6 maanden zonder drijfmiddelen in het 2 meter zwembad. Fietsen? Ach, koekie mam! En schaatsen vindt tie fantastisch.

En dan de meiden. Wat worden ze wijs! Wat leren ze veel op de peuterspeelzaal! Allemaal liedjes en ze kletsen de oren van mijn hoofd. Af en toe moet ik ze echt even vragen om één tegelijk te laten praten want alle drie tegelijk is echt gekkenhuis! Vorige week hebben we ze opgegeven voor de basisschool. Dat moet voordat ze drie worden en dat is over een paar weken alweer.

En dan de kleinste, onze Kim. Van het een op het andere moment is ze gewoon zindelijk! Lange tijd keek ze niet naar het potje om (Roos kijkt er nog steeds niet naar om ...) en nu plast en poept ze op het potje. Ze heeft sinds vanochtend een luierbroek aan die nu nog steeds droog is! Terwijl ze vanochtend naar de peuterspeelzaal is geweest! Daar heeft ze "gewoon" op de wc geplast, alsof ze het al járen doet! Ben zo trots op haar, zoals Kim zelf zegt: "jij bent trots voor mij!".... Ach, dan smelt je toch!

Goed, dat was het dan weer vlug. Ga snel aan het avondeten beginnen. Moet nog alle voorbereidingen doen voor de verjaardag van de oudste (kadootjes inpakken, traktaties voor school maken, slingers ophangen, ballonnen opblazen....).

Tot gauw!!

Geplaatst

Vonnie.. gefeliciteerd met je grote knul!! Wat gaat het snel hé?

Heerlijk, dat wijze gebrabbel nu hé.. ik vind het geweldig!

Bo, ja idd, Eef, Esmeralda (dribbel), Moniek, Manuela, Brenda, Anja, Suzanne, Yvonne.

Leuk dat de meiden bij elkaar slapen, zou ik denk ik ook doen nu ze nog klein zijn!

Geplaatst

Vonnie; gefeliciteerd!! 6 alweer........jeetje wat wordt hij al groot zeg!

Lekker dat je dochter al zo snel zindelijk is! Daar zou ik ook trots "voor" worden!

Amanda; hoe is het met Manuela??? Die heb ik hier ook al een tijd niet gezien.

Brenda herinner ik me ook nog wel. Dribbel ergens ook nog wel, maar de rest (afgezien van Eef, die ook op de reunie was) niet zo veel meer.

Leuk dat je nog steeds contact hebt!

Geplaatst

Leuk weer ns van wat meiden te horen!

Beau, wat leuk, een nieuwe kamer! Ik heb zelf altijd met mn zus op de kamer geslapen en dat vonden wij pas vervelend toen er vriendjes in het spel kwamen... toen ik klein was vond ik t geweldig (mijn zus misschien wat minder, want ik hield haar wel ns uit de slaap...). Dus wie weet houden jou meiden het langer vol dan je denkt!

Vonnie, gefeliciteerd!!! (nog) Wat een leeftijd he. En de meiden gaan ook goed gelukkig, leuk!

Hier gaat ook alles zn gangetje. Mats begint goed te drinken (nu uit de fles) en een beetje ritme te krijgen. Voor ons is uiteindelijk de switch naar flesvoeding toch fijn geweest (lijkt het) al moet ik wel slikken hoor om de bv op te geven. Maar hij slaapt overdag nog niet zo makkelijk in zonder bv (arme hub) dus hij krijgt nog wel wat...

Ebbe is zo leuk, maar vaak wel moe en daardoor huilerig. Maar hij gaat steeds beter zelf spelen , beter eten en meestal gaat hij lief naar bed savonds. En lekker voetballen, met de duplo (pluplo, ik lig dan in een deuk) of een puzzel (dat is echt een hobby, hij kan dat ook wonderbaarlijk goed zei de trotse moeder...) en tekenen (liefst met een pen, zucht).

wat doen die van jullie het liefst? Ebbe is bijna jarig, poe, we moeten nog shoppen!!!

En naar een school kijken, want we weten eindelijk waar we gaan wonen. Hopelijk in de lente klussen en verhuizen.

groetjes!

Lis

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb een berichtje van Sab gekregen en ze vroeg me iedereen die naar haar benieuwd is gerust te stellen. Ze is heel druk geweest met voorbereiden en gaat snel verhuizen. Als ze volgende week internet heeft, zal ze zich weer melden!

Caroline

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb een berichtje van Sab gekregen en ze vroeg me iedereen die naar haar benieuwd is gerust te stellen. Ze is heel druk geweest met voorbereiden en gaat snel verhuizen. Als ze volgende week internet heeft, zal ze zich weer melden!

Caroline

• 1 maand later...
Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ga, net als Amanda, me afmelden voor dit forum.

Eigenlijk om dezelfde reden.

De tweeling wordt volgende week alweer 3 jaar.

Dus we kennen elkaar (de stamgoep "maart-april 2007 mama's") in juni 4 jaar.

4 mooie jaren waarin ik zeer veel steun, gezelligheid en natuurlijk ook houvast heb gehad.

Maar mijn leven is nu (ook) gevuld met andere dingen, los van het mmm-verhaal.

Maar mijn tijd is nog steeds chronisch te kort. Eigen zaak, vriend met eigen zaak, tweeling, huishouden, soc contacten etc. maken dat mijn betrokkenheid op het forum minder is geworden.

Ik denk nog wel veel aan jullie hoor, maar echt reageren na het af en toe lezen komt er niet meer van.

Ik wens iedereen zeer veel geluk toe!

Lieve José, Beau, Sab, Corine, Rosalie (ik denk veel aan je omtrent je moeder), Cynth, Lis, Vonnie, Bianca; het ga jullie goed!!! Bedankt voor de mooie jaren. Dit heeft mijn periode in de mmm en erna een stuk aangenamer gemaakt.

KUS!

Laura

Geplaatst

Ik was even aan het zoeken, waar ik me officieel kon afmelden.. en toen vond ik dit topic..

Lieve Laura.. jij ook veel geluk samen met je vriend en kids!!

De rest.. nogmaals, bedankt voor alles, jullie zijn toppers!

Blij dat ik een aantal nog op hyves "spreek"!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:positive energie:

nu weet ik nog steeds niet waar ik me moet afmelden haha

• 2 maanden later...
Geplaatst

Lieve allemaal,

Ook ik ga me afmelden voor dit forum. Gelukkig kunnen we de hele mmm achter ons laten met een schitterend resultaat. Wij wensen een ieder op dit forum net zoveel geluk in het hele traject als wij hebben gehad. En voor diegenen die het hele traject noodgedwongen moeten afsluiten zonder baby in de armen: heel veel sterkte!!

Kus en het ga jullie allemaal goed!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden