Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

leuk he!!

hier ook alles goed

Milan is vanaf zijn 2 jaar al helemaal droog

mag pas volgend jaar maart(als hij 4 wordt) naar de kleuterschool ..spannend!!

nu heeft hij moeite met slapen

beetje stress denk ik we hebben een nieuw huis gekocht

brengt natuurlijk allemaal spanningen mee!!

verder heerlijk om moeder te zijn

mocht iedereen het maar meemaken!!

waar zijn de andere meiden

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heeeeeeeeee Roos!!

Wat gezellig zeg je hier weer te zien!!!

En leuk zeg een nieuw huis!!!

Joos; vervelend zeg je galblaas eruit. En inderdaad laat je niet aan het lijntje houden hoor!!! Succes vrijdag!

Wat knap zeg dat jullie schatties al helemaal droog zijn 's nachts. Nou hier nog lang niet hoor hahaha. Ze drinken ontzettend veel bij mij overdag (na het eten niet meer) en hebben echt nog volle luiiers. Dus gisteren maar weer flink ingeslagen.

Hier heb ik ook lekker winter-geshopt.....tsjing tsjing hahaha.

Jas, schoenen, vestjes e.d. We schieten lekker op. En mijn portemonnee wordt steeds lichter hahaha.

Groetjes, ik ga lekker slapen!

Geplaatst

galblaas?

jeetje das heftig zeg!!

sterkte joos!!

hey beau dat droge dat komt wel

gewoon in de blote billen laten lopen!!

hahaha

verder alles goed met jullie?

Geplaatst

Ze zijn overdag wel droog hoor Roos alleen 's nachts niet.

Maar geeft niet hoor, we hebben de tijd hoor.

Wanneer willen jullie in je nieuwe huis Roos?

Joos; hoe ging het vandaag in het ZH?

• 3 weken later...
Geplaatst

Hoi meiden,

Heb eigenlijk nooit in dit topic gelezen volgens mij, maar ik herken er wel een aantal van jullie. Kindertjes zijn al weer groot denk ik dan ;-)

Gr. Natasja

Geplaatst

uhm jahaa, hier nog een long time no see ;-) schaam schaam hahaha, hoe is het hier, rustig geloof ik he?

Of tik ik voor jan fluit haha, Boke, hoest met de dametjes? Hier ook nog niet droog 'snachts hoor, wel bijna, maar nog niet elke dag.

Wel helemaal klaar voor school en bij jou?

Eigertje: spannend zeg, wat is de status nu?

Joos, je galblaas, al hersteld? en hoe is het met A-M?

Roos, Milan wordt ook al groot zag ik op hyves zeg...

En wie zijn er nog meer af en toe hier...?

Geplaatst

Hoiiii,

Met Dési gaat het prima. Ze is lief, leuk, lacht veel, eet lekker en slaapt heerlijk. Zijn gister aan haar eerste fruithapje begonnen, dus ik loop iets achter op jullie hahaha.

Geplaatst

he meiden,

hoe is t met iedereen?

Jose (dingetje doet t weer niet....) hoe gaat t met de gezondheid? moet je galblaas er echt uit? heel veel sterkte meid.

Gaat t met anne-meya lekker ?

Sab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! He he! Hoe gaat t met jou? en met carlolijn?

Bianca, inderdaad wat een heftig verhaal. schrikken hoor!

wij zijn met mats een paar keer in het ziekenhuis geweest. bleek steeds niet al te ernstig maar wat een rotgevoel he, als er iets met je kindje is!

Beau, hoe is t in t noorden?

roos, jij ook verhuizen, wat een gedoe he...

Hier alles goed, eindelijk verhuisd! heerlijk hoor. manlief moet nog wel wennen, maar ik vind het super.

Ik laat even wat foto's van ebbe en mats zien. ik ben ook erg benieuwd naar jullie kindjes!

Foto-VAYNYBBR.jpg

ebbe z'n fotosmile.

Foto-G88XY6JI.jpg

hier kijkt mats zo grappig. ebbe is in de 7e hemel met de helm van het buurjongetje.

Groetjes!

Lis

Geplaatst

He Lis,

Wat zijn je mannen groot geworden zeg!!!!!! Jeetje!!! Wat leuk om te zien.

Fijn dat het je bevalt in je nieuwe huis. En dat komt met je man ook vast helemaal goed!

Hier gaat het prima!!

Geplaatst

hey meisjes!

echt raar, ik zie dit hele topic nergens meer tevoorschijn komen :laughing9:

TE lang niet geweest en gebruikt haha.

Lisssssssssss, wat een kanjertjes heb jij daar zeg!! Wat een snoepjes zijn het, en die Mats, zo ondeugend kijkt ie haha.

Beau, gezellig dat je er ook weer bent, op hyves zit ik ook niet meer zo vaak dus dan komt t kletsen er daar ook niet van he?

Roos, hoe is het nu met je? Was je vader ziek of is het ineens gebeurd..??

Joos, ben je al weer hersteld van alles? Alles goed verder met het bedrijf etc...?

Cynt, balen dat t niet gelukt is, maar nu ben je zeker nog blijer met je twins? hihi

Hier alles goed, nog steeds, naja behalve nu dan, kan niet op of neer van de rugpijn, kout gevat denk ik en iets te enthousiast gedaan in huis:laugh:

Lis, is dit je nieuwe tuin? ziet er super uit zeg, wonen jullie echt in R'dam of nog steeds om de hoek bij mij en dus bij de diertjes haha. Wanneer gaan we nou eens :laughing4: komt er niet van he?

ik zal straks ook even een foto van de prinses plaatsen, hoewel het woord primadonna soms beter bij haar past.:fear:

nou, ik stop er weer even mee want te lang zitten gaat nog niet zo....

tot later meiden, gezellig hoor weer zo!

:toppie:

Geplaatst

zoals beloofd hier wat foto's van Carolijn.

Foto-YCEUBCKO.jpg

voor opa zijn verjaardag, met Olivier en Tobias.

gangster Carolijn :hmz:

Foto-WV3RCZMI.jpg

Geplaatst

hey Boke, ja dametje inderdaad, pfff handen vol aan. Begint 's ochtends met praten en dat houdt niet meer op tot ze naar haar bed gaat haha. En jouw meiden, zelfde zeker haha.

Mijn rug is iets beter, heb nu naast de diclofenac ook nog lekker paracetamol codeine haha, whoehoheoeoeoeoeo:woohoo::blob6: Hopelijk is het donderdag over want dan gaan we naar Barcelona, jippie! Best spannend, zo lang zonder Carolijn :crybaby2:

Wat een butt-weer vandaag he? Gelukkig geen plannen vandaag, jij? Nog vakantie plannen?

Waar is de rest...?

xxx

Geplaatst

Fijn dat het al wat beter gaat met je rug! Maar dat mag ook wel met al die pillen die je slikt......

Leuk zeg Barcelona! Goed vooruitzicht! Hoe lang gaan jullie??

En inderdaad het is al gauw beter dan hier met het weer hahahaha.

De meiden kletsen hier ook de hele dag door! Ik vraag me af van wie ze het hebben, vast niet van mij hahahahha.

Ik vind het wel gezellig hoor! Het zijn echte dametjes!

We hebben niet echt vakantie plannen, wel nog ff lekker een daggie weg naar een pretpark hier in de buurt

en morgen heb ik een etentje met vriendinnen dan nog wat speel/koffie afspraken deze week dus de week is gauw gevuld!

Allemaal leuke dingen. Vanavond komen mijn ouders eten.

En wat ga jij doen vandaag?

Geplaatst

nee dat hebben ze vast niet van jou dat geklets:laughing4:

Het is inderdaad wel gezellig he? Ik geniet er ook nog echt van en vooral de komische/bijdehandte dingen die ze kan zeggen, echt unbelievable!

Klinkt gezellig jouw weekje! Ga je ook nog naar de film? Doe je regelmatig toch? Heb je nog steeds je 'vaste' oppas?

Wij zijn 2 weken geleden een weekendje naar de Efteling geweest, was echt geweldig, dat blijft toch een superleuk pretpark hoor! Ook voor de kleintjes zijn er een hoop leuke dingen. Ik hoop dat je goed weer hebt van de week, want dit is wel erg sikkeneurig weer, bleh!

Wij hebben vanmiddag een verjaardagsborrel in een restaurant, erg gezellig want er komen ook kids, dus dan zijn wij ook echt even uit he? haha. Dins en woensdag nog werken en dan de koffer pakken. We gaan 5!! dagen haha, oeps, als ik aan het gemis van Carolijn denk dan denk ik, oei lang, en voor dingen doen en lekker samen denk ik hmmm precies goed en misschien iets te kort hihi. Maar ach, verheug me er erg op iig!

Nou, madame loopt hier al vanaf 715 uur met spullen te sjouwen en ze mag na het eten met de strijkkralen, dus je snapt: mamaaaaa gaan papa en jij nu ook eten, ik wil met jullie spelen haha.

Dusssssssss, ik ga er weer vantussen :violent4: broodjes bakken!

tot later xx

Geplaatst

oh ja, je stuurde me laatst een pb, zullen we eens kijken voor een andere? :-)

Heb jij een idee voor een leuke?

Geplaatst

Zo vaak gaan we niet naar de fim hoor, maar zo nu en dan vind ik wel leuk. Onze vaste oppas heeft helaas het stap-leven ontdekt hahaha maar ik kan haar nog wel bellen in noodgevallen of doorde weeks. Verder hebben we een ander meisje dat zo nu en dan bij ons oppast. Ideaal hoor. Zo kun je toch nog eens er op uit!

Wat leuk zeg de efteling! Mijn vriendin was er laatst ook geweest met haar kids, die was ook erg enthousiast!

Leuk een verjaardagsborrel! En inderdaad fijn als er andere kinderen zijn, dan heb je zelf ook tijd om anderen te spreken!

5 dagen is inderdaad lang! Mijn record staat op 1 nachtje hahaha langer niet. Ik ben heel benieuwd hoe je het ervaart!

Wij waren van de week een nachtje naar A'dam. Lekker geshopt, museum, filmpje, borrelen en lekker eten. Ik vond het heerlijk!!!

Spreek je elkaar ook nog eens even.

Dus Carolijn heeft de strijkkralen ook ontdekt?? Hier ook! Ze vinden het erg leuk, hoewel ze het ook wel lang vinden duren.

Verder kleien/kleuren we wat af hier!

Gisteren appelflappen gemaakt met ze hahaha was erg leuk!

Leuk zo weer ff om je te spreken, gezellig! Net als in "the old days" :-)

En inderdaad wordt het tijd onze avater te veranderen, ik zou nu niet eens meer weten hoe het moet! Is al veel te lang terug.

Zal ff nadenken over een leuk plaatje!

Veel plezier vanmiddag!!

Geplaatst

ja tis wel een gepiel hoor die kralen, ze vindt het neerleggen leuker dan precies kijken waar wat moet haha.

Ik heb laatst trouwens de gelukkige huisvrouw gezien, wát een domme film zeg. Persoonlijk hoor, maar ik vond komt een vrouw bij de dokter 'beter'.

Ik ga altijd met een vriendinnetje 1x per jaar naar de film en lekker eten. Verder kom ik ook niet veel meer in de bios.

Jammer dat we het een tijd hebben laten verwateren he? Maar dat komt gewoon omdat je er dan niet meer mee bezig bent, met het krijgen van een kind en dan is je kind belangrijker haha.

Zie ik het nou goed en is A-M nou zo blond geworden??

Hoe is het met de haren van jouw dames, op de foto's zie ik het niet zo goed hihi.

Lekker he als je zo af en toe tijd hebt voor elkaar en om dan weer even te genieten van hoe het vroeger was haha. Wij zijn bijna 10 jaar getrouwnd, jeeeeeeeeeeeetje man wat vliegt de tijd! Gelukkig zijn we nog blij met elkaar en alles en nemen we de moeite nog om het te vieren haha.

Net lekker in bad geweest en zometeen gaat Carolijn even naar bed, dan is ze lekker fit straks ;-)

Bakken is idd ook leuk met ze he? als ze maar kunnen knoeien!! Het is hier ook altijd een hit!

Jij ook veel plezier met je ouders.

Spreek je vast snel weer ;-)

xx

Geplaatst

De meiden liggen hier ook in bed (alhoewel de helft maar slaapt, de ander zingt haar hele liedjesrepertoire). Dan kunnen we lekker rustig eten straks, we gaan lekker gourmetten. Mjammie. Ze slapen eigenlijk nooit meer overdag, maar is voor nu wel handig.

Ik heb de gelukkige huisvrouw niet gezien. Wel komt een vrouw bij de dokter. Niet drooggehouden. Met rode ogen en al snikkend kwam ik de zaal uit toen het af was, maar ik was niet de enige.........

Ik zal je nog wel ff een foto sturen van mijn meiden.Het gaat heel goed met hun haar hahahaa.

10 jaar getrouwd alweer? Da's een beste tijd! Blij dat julie nog gelukkig zijn met elkaar en het is zeker het vieren waard!

Ik spreek je vast nog wel ff voor die tijd!

Geplaatst

hoiiiiiiii. Was het gezellig met je ouders? ALtijd leuk gourmetten, heb t al 100 jaar niet meer gedaan maar goed haha. Leuk stuur indd maar een foto, ben wel benieuwd hoor!

En ja 10 jaar getrouwd, maar ruim 2x zolang samen!!!:hello2:hahaha, jeetje wat voel ik me dan oud ineens zeg!!

Nou, ik ga maar eens wat nuttigs doen hier, door mijn rug loopt alles in de soep. Gelukkig is de hulp er nu en kan ik lekker de lichte dingetjes doen hihi. Heerlijk niks doen vandaag, genieten haha. Wat zijn jouw plannen??

xx

Geplaatst

Hoi hoi!

Gezellig zo! We gaan het topic weer ff omhoog halen hahahaha.

Hoe was je verjaardag?? Gezellig??Carolijn nog goed geslapen??

Waardeloos van je rug! Gaat het al ietsje beter dankzij de medicatie of is het nog steeds prut?

Eten was heerlijk! Wij gourmetten eigenlijk ook nooit, alleen met kerst hahaha.

Dit was wel heerlijk, de meiden konden zelf "meekoken" vonden ze helemaal leuk.

Ze hebben het nog lang volgehouden, lagen pas half 9 in bed.

We zijn net terug uit een speelparadijs hier in de buurt.

Erg leuk, hubbie was vrij vandaag dus wel ff gezellig.

Straks ga ik eten met vriendinnnen, dus we beginnen de week gezellig!

Meiden zitten nu Mega Mindy te kijken, dat vinden ze helemaal leuk!

Carolijn ook? Of kijkt die liever andere dingen??

Hier worden dagelijks door de meiden zelf boeven gevangen en betoverd hahaha helemaal leuk.

Nou ik ga nog ff een bakkie doen, wordt zo opgehaald.

Spreek je later!x

Geplaatst

zeker gezellig, ik ga terug in de tijd, toen ik ook nog zoveel vrije tijd had met 1 kleine beeb die alleen maar sliep haha

Ik heb de h.a. weer gebeld en krijg weer pillen erbij, tsss ik word helemaal high hier :-)

Hopen dat dat wel gaat helpen want zo kan ik net in het vliegtuig zitten en als ik dan aankom kun je me opvegen....

Is het bij jullie ook altijd zo heet in zo'n speelparadijs? Hier is het altijd lekker zweten, bleh!

Carolijn is helemaal into wonderteam/wonderpets, op Nick jr. En babytv doet het ook nog altijd goed hier haha. Verder vindt ze diego en dora en eigenlijk nog veel meer leuk hoor. Ze zou de hele dag wel tv kunnen kijken. Ze ligt nu te slapen, helemaal kapot van gistermiddag. Was erg gezellig en lekker relaxed, alleen te lang gestaan op te hoge hakken natuurlijk, oeps..

Wat is dat toch lekker dat je af en toe vrij ben doordeweeks met je hub!

Heb je lekker gegeten met je vriendinnen?

Ik heb binnenkort ook weer een vriendinnenavondje, lekker gezellig eten en heerlijk bijkletsen!

De drukke tijden komen er weer aan, en dure tijden niet te vergeten hahahha.

Ik heb dit jaar wel wat dingen opgeschreven om te geven zodat ik niet weer op t laatste moment iets moet gaan bedenken...Welke fase qua speelgoed zitten jouw prinsessen?

xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden