Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

haha, inderdaad, t heeft allemaal zn leuke kanten. stiekum vind ik even voetballen best ok natuurlijk.

en spannend hoor, volgend jaar! Ik duim weer mee.

Ik ga ook nog even lekker buizen.

lis

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi hoi meiden,

Wat een gezellige boel zo weer zeg!!!

Leuk hoor meiden, net als in de old-days toen we nog wat meer tijd hadden hahahahaha.

Lis; leuk je hier weer te lezen!!! Wat zal je een conditie opbouwen van al dat gevoetbal hahaha.

Hilde; leuk het zwemmen!

Sab; leuk je flamenco jurk. Geweldig zeg (foto foto!!!)

Ze zijn hier inderdaad hartstikke duur! Je had er wel 2 voor me mee kunnen nemen hahaha.

En Sab je hebt gelijk hoor als je zegt dat je pas een poging moet doen als je er aan toe bent!

En laat mensen maar praten hoor, sommigen moeten echt nodig op alles commentaar hebben........

Ik kan wel een boekje beginnen met vragen of opmerkingen die wij hebben gehoord.

Zelfs de wildvreemdste mensen in de supermarkt die aan me gingen vragen of het natuurlijk was gegaan of via ivf.

Ja hallo; ik vraag toch ook niet of je boven of onder lag of in de bed of op de keukentafel dacht ik dan...............................

Of dan een 2ling oh dan ben je gelijk klaar zeker? Of zeg maar nee dan krijg je er 2.........

Nou ik kan hier nog wel pagina's mee vullen maar ga jullie er niet mee lastig vallen!

Nog leuke plannen dit weekend?? Wij hebben vanavond een feestje en morgen een etentje.

Dus kom het weekend wel door.

Ga nu snel nog ff in huis rommelen, mijn schoonzus komt zo met de kids; gezellig!

Robinson was weer goed trouwens, ik vond het alleen zo zielig voor die Saar!

Ik ben helemaal klaar met die 3 uit ons buurlandje; die mogen van mij allemaal naar huis!!!

Doei doei

Geplaatst

hoi hoi,

ja die opmerkingen he? bizar.ik hoorde gister van mijn zusje dat de oom van haar vriend, jaja, had gevraagd wanneer wij een tweede zouden nemen!!!!!!!!! najaaaaaaa. En nu is het ook nog eens zo, heb ik vast al eens verteld :laugh:, dat mijn zusje en ook haar vriend, allebei een zus en een zwager hebben die alleen via icsi eventueel een kindje kunnen krijgen, dus hoe dom ben je dan als oom om zoiets te zeggen, pfff.

Mensen kunnen zo rude zijn...

Wij zijn er wel altijd heel open over (geweest) hoor. Dus ik reageer ook altijd zo van, niet iedereen kan zomaar een kindje 'nemen'...

En ik denk dat sommige mensen het niet durven vragen hoor...

En die 2-ling opmerkingen, tsja ik betrap mezelf er ook regelmatig op dat ik t me afvraag als ik een 2-ling zie haha. Komt misschien ook omdat ik veel 'ivf-tweelingen' ken.

Je valt ons/mij er niet mee lastig hoor, ik vind het wel leuke van die anekdotes hihi.

Wij gaan vanavond lekker bankhangen, voice of hol kijken en morgen gaat Carolijn logeren en gaan wij naar Body worlds in Rotterdam, lekker luguber, maar t intirgeert me/ons zo haha. En daarna lekker eten samen.

Sinterklaas intocht slaan we over dit jaar vanwege het weer.

Zondag is ie in Scheveningen, als het dan droog is dan gaan we daar wel even kijken :happydance:

Hahaha,, weet je nog Boke, dat we zelfs onderwerpen over tv programma's hadden op de site hahha, lachen he? iedereen die hetzelfde keek en zijn mening gaf! Nou,ik ben het helemaal met je eens hoor van die belgen, tsss draken!

nou, ik ga eens even lekker liggen met een kop thee.

fijne avond en geniet van je gezellige weekendje!

liefs Sab

oh ja foto volgt van C in die hidious dress hahahah

Geplaatst

Hoi hoi,

Ja dat zijn lekkere opmerkingen van zo'n oom............

Ja en dan dat "nemen" van een kind, ik kan me er nog steeds aan irriteren merk ik.........

Ik heb het ook wel met 2lingen hoor als ik ik ze zie maar ik zal nooit aan iemand vragen of het spontaan is of ivf.

Ook omdat ik dat zelf altijd zo irritant vond.

Ik merk wel dat nu de meiden ouder worden mensen het minder aan me vragen.

Wel vond ik zo dooddoener dat mensen zeiden; geniet er maar van want voor je het weet zijn ze zo groot.........En laatst betrapte ik

mezelf erop dat ik het tegen iemand zie OEPS zei ik nog wat erg!!!

Wat is Body Worlds??? Ken ik niet?!

Lekker dat jullie samen gaan uit eten!

Leuk als het morgen droog is dat jullie naar de optocht gaan!

Wij gaan straks lekker voor de buis zitten met zijn 4-tjes de intocht kijken!

Het leeft wel meer dan vorig jaar bij ze vind ik. Zo leuk!

En we kijken ook bijna elke dag het sinterklaasjournaal, maar dat komt ook omdat ik het zelf zo leuk vind hahaha.

Ja die topic over de televisie was wel erg leuk ja!

En volgens mij hebben we ook best dezelfde smaak met tv.

Helaas moest ik TVOH missen want ik was niet thuis, maar heb het opgenomen.

Ik vraag me alleen af wanneer ik het kijken moet hahahha heb er eigenlijk geen tijd voor!

Nou fijn weekend en we spreken elkaar .

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

hoiiiiiiii, Carolijn heeft ook de optocht voor de tv gekeken, ik heb de hele ochtend bij mijn kapper gezeten hahaha. T weer valt erg mee trouwens, tenminste hier...

Bodyworlds is een tentoonstelling van geplastineerde donorlichamen, moet je maar s googlen hihi.

Ik vond tvoh erg leuk eerlijk gezegd haha, laatste stuk opgenomen, was te moe om te kijken dus vanmorgen met z'n 3-en in bed afgekeken, Carolijn wil ook altijd graag zingende mensen kijken vindt ze blijkbaar leuk hihi.

Ik vond SK trouwens nooit echt leuk maar nu natuurlijk wel en tis wel erg makkelijk om tegen Carolijn te gebruiken, ohohohohoohohhhhoooooo stoute moeder ben ik he? hahahaha

Nou, ik ga even lekker relaxen en straks Caro wegbrengen.

Goed weekend en spreek je snel

xxx

Geplaatst

Ik heb net ff op de site gekeken van bodyworlds.......bijzonder.........

Dan hou je zeker ook van die operaties op tv ingang oost of hoe het dan ook heet hahaha.

Is niet mijn ding moet ik zeggen, ik denk niet dat ik erna nog trek zou hebben dus ik moet wel lachen dat jij daarna lekker uit eten gaat hahahaha.

Mijn hub zou het ook geweldig vinden denk ik!

Leuk dat je TVOH samen hebt gekeken, ik kan straks ook nog wel ff een stukkie met mijn meiden kijken; is wel een slim plan van je!

Net lekker samen de intocht gekeken, de meiden vonden het helemaal leuk!

Wel vind ik het jammer dat er altijd iets "mis" moet gaan. Dat is dan wel spannend voor de oudere kinderen, maar sommmigen trekken het zich zo erg aan.........

Ik vind de sint geweldig!!

Al jaren moet ik zeggen!

Maar dat zal ook misschien wel komen door mijn werk.

Nou veel plezier in ieder geval vanavond!!!

Tot snel!

Geplaatst

heeeeey Boke, jeetje kijk ik gewoon over je berichtje heen..ik zag t topic helemaal niet meer staan hihi.

Mare...t was idd erg bijzonder en zeker niet luguber. Ongelofelijk wat je daar ziet zeg..

Wat ik t meest indrukwekkend vond waren toch wel de embryo's naar foetus en echte kindjes. Ja dat was best een beetje freaky, je moet ook niet zwanger zijn of een vroeggeboorte hebben ervaren denk ik...

Maar geen spijt dat we gegaan zijn en zelfs t eten smaakte nog goed hahaha. En gewoon lekker een avondje uit samen he?

Ja op je werk is het natuurlijk helemaal op en top sinterklaas sfeer, wel gezellig hoor lijkt me. Dat is met een gewone baan wel anders hahaha.

Ik heb net een kinderkooksetje met een kwastje, deegrollertje etc. in haar schoen gelegd hihi, ben benieuwd of ze het morgen nog weet dat ze hem gezet heeft..Jouw meiden al gezet?

Nou, ik ga lekker afsluiten en GA kijken, rara wat is het hahahah

tot snel

liefs Sab:happydance:

Geplaatst

Hoi hoi.

Hoe vond C. haar kinderkooksetje??? Wat is het toch spannend he voor de kids.

Ik kan merken dat het hier ook erg leeft hoor.....

Nog geen schoen gezet, doen we van de week.

Hoe vond je GA?

Ik zit er weer helemaal in hoor! Had het gisteren opgenomen want ik moest naar mijn werk.

Net gekeken en daarna nog DH dus al met al een relaxed avondje!

Hoe gaat het met je rug?? Ben je nog aan de pillen?

En hoe bevalt jullie huis?? Wonen jullie nog lekker?? Mis je je oude huis/buurt niet?

Woon je in een gezellige straat?

Tot gauw! (onze avatar schiet ook al erg op he hahahahaha)

Geplaatst

olaaaaaaa, ja wat leuk he dat ze zo met SK bezig zijn! Hoewel bezig..:helluup: ze heeft niet eens uit haarzelf gekeken hahahaha:36_11_6: We moesten haar helpen herinneren tsss.Maar de liedjes zingen leeft hier des te meer hoor, want dat vindt ze geweldig! Elke keer haar radio aan en dan die cd erin met de sinterklaasliedjes. Boek erbij..alsof ze het kan lezen hihi.

Ik heb haar om 1830 in bed gelegd, ze was doodop en San is laat thuis, lekker nog een meeting, echt ongezellig, maaaaaaar ik neem t er dan maar van en zit nu lekker boulevard te kijken, langggggg geleden dat zeg haha.

Soms mis ik het meteen neerploffen op de bank als ik uit mijn werk kom weleens hoor, dan is dit best even lekker, zo'n lange avond :36_1_13:

W.b mijn rug, tis nog niet over, maar slik al lang geen pillen meer hoor...

En t huis is geweldig, alleen qua buren kan ik er niet veel over zeggen omdat de buren er nog steeds niet wonen, zijn al 8 maanden aan het verbouwen hahaha. Maar die hebben 1 zoontje en verder niets dus niet al te druk. Is toch altijd spannend he met nieuwbouw... En aan de andere kant hebben we geen buren meer, we wonen nu op stand in een 2^1 kap he? hahaha En ook nog op de hoek van de straat, dus lekker rustig ;-)

Aan de overkant woont een chinees stel met een baby van bijna 1, ook erg leuk hoor!

T oude huis mis ik dus niet en ook de buren niet, daar gaan we nog regelmatig mee eten etc..en met de kids weg...

En jij, hoelang wonen jullie al in dit huis dan?

En besef je wel hoelang we elkaar al kennen??? Zat er laatst over te denken, lang he??

xx

Geplaatst

Lekker he 2 onder 1 kap. Wij ook. Ideaal, ben er erg blij mee.

Leuke buren, we lopen de deur niet plat maar doen wel gezellig aan verjaardagen/soms een borrel en we drinken genoeg bakkies hahaha.

Leuk dat je nog contact hebt met de oude buren! Wij wonen hier alweer ruim 5 jaar. Wordt tijd weer om te verhuizen hahaha.

Hoewel het soms wel kriebelt moet ik zeggen naar een ander huis........

8 maanden aan het verbouwen is best lang..........heb je er geen last van???

Hier lagen de meiden ook al vroeg in bed. Ze zijn doodop aldoor.

Dus ik heb ook een lekkere lange avond.

Ik ga er lekker op tijd in. Hier is hub ook weg voor zijn werk.

Wij kennen elkaar al lang, toch al ruim 4 jaar, op naar de 5 jubileum hhahaha.

Avatar Dexter leuk voor jou, maar ik heb nog niks met die beste man :-)

Dan doe ik maar onze fijne vriend Derek S.; niet verkeerd om naar te kijken :-)

Morgen trouwens voor de laatste keer naar het CB!

Ze krijgen een prik dan (heb nog maar niks verteld, doe ik morgenochtend) en dat was het dan.

Ook weer afgesloten.........raar idee hoor.......

Maar goed, ik ga nog ff rommelen in huis.

En maar eens my parents gonna love you kijken. Die Bas Muijs is wel grappig vind ik altijd.

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

hoiiiiii, hoe was het bij het cb? is het meegevallen?Of waren ze een beetje tegendraads toen ze het eenmaal wisten hihi. Hoe lang zijn de dames ondertussen?

Hier is het nu even rustig, Carolijn was moe dus slaapt nu al ruim 2 uur hahaha. Ik ga haar zo wakker maken anders is het vanavond bal, als het dat al niet is met die 2 uur slaap...oeps. Maar ja wat moet je als ze er zelf om vraagt he...?

Ik heb geen last van de verbouwing hoor, het is dan ook eigenlijk meer het maken van alles haha. Er zit natuurlijk nog niets in het huis, en die grote dingen zijn heel toevallig in onze vakantie gedaan, muren breken etc. Nu hoor ik af en toe een boink of zo maar niet storend verder...

Zou je een groter huis willen? Of andere woonplaats? Of is het puur het verhuizen hahaha.

Ahhhrrggghhhh is heb honger en we gaan nog lang niet eten, ik ga snel wat doen anders ga ik lopen zoeken, en dat kan natuurlijk niet hahaha.

tot later.

xx

Geplaatst

Wat lekker dat C. nog 2 uur heeft geslapen.

Hoe laat heb je haar dan vanavond in bed gelegd?

En slaapt ze dan evengoed??

Nou als ze er zelf om vraagt dan had ik het ook gedaan! Hier doen ze dat helaas nooit hahahahha.

De prik ging goed! Niet gehuild, zo knap!

We hebben het pas vanmorgen verteld en gezegd dat het een basisschool-tover-prik is.........dus alleen als je deze prik hebt gekregen kan je naar de kleutergroep.

Nou dat was een gouden handgreep, werkte als een tierelier. Ze hadden er helemaal zin in.

Verder nog een ogentest. Ik moet met ene dochter nog een keer terug want die was niet goed, de andere wel.

Ik zou geen groter huis willen horen maar misschien naar een andere stad.

Wat heb je gegeten vanavond?? Waardeloos als je dan al trek hebt voor het eten....

Dan moet je idd wat doen want dat is echt een snaaitijdje dan net.

Nou ik ga stoppen, we gaan weer lekker Robinsonnen vanavond joehoe.

Het lijkt trouwens wel of we tv verslaafd zijn hahaha omdat we het daar aldoor over hebben hahaha.

Ik kijk verder trouwens bar weinig tv!

Spreek je, xx

Geplaatst

Ohh wat fijn dat ze zo groot waren met de prik zeg! Heerlijk dat je er klaar mee bent nu he? En nu? naar de schoolarts of zo? geen idee hahahaha, geen controle meer?

Ik moet ook nog eens terug met Carolijn naar de o.a. hoewel zij toen zei dat alles goed was met haar ogen...

Ik heb zuurkool gegeten, lekkere winterkost :-)

En zometeen onze avondsnack, augurk en zilveruitjes haha, wel gezond ;-)

Carolijn lag om 1915uur weer in bed, kind is doodmoe, niet meer gehoord, kun je nagaan,ze had t even nodig....

shit ER is begonnen, ik ga hangen hahaha, tot morgen

xx

Geplaatst

ER hahahaha ik moest gelijk aan een ander programma denken hahaha.

Ben je aan de lijn omdat je aan de augurk en uitjes zit?

Doe je een dieet of ben je minder aan het eten?

Jee zeg dat C. al weer om 19.15 uur er in lag.....hoe krijg je dat voor elkaar, wat heerlijk hahaha.

Wij hadden gisteren schoentje gezet dus dochterlief is wel 3x wakker geworden wanneer ze nu in haar schoen mocht kijken,

heel logisch maar midden in de nacht is toch wel minder fijn hahaha. Moet je nagaan wat voor indruk het maakt!

Nu liggen ze er net in, maar het is echt een spannende tijd voor ze merk ik!

Ik heb vorige week voor het eerst sinds 12 jaar ofzo weer zuurkool gegeten.

Ik vond het nooit lekker maar had het nu in een ovenschotel gedaan (zodat je de zuurkool niet zo goed proeft :-) en ik moet zeggen dat ik het erg lekker vond!!!

De kids gaan nu naar de schoolarts.

Als ze 5 zijn en 9 worden ze weer opgeroepen heb ik begrepen.

Hoezo moet jij nog eens terug?? Carolijn krijgt toch nog een prik?Dan wordt er ook een ogentest gedaan sowieso.

Vanavond weer TVOH!!! Heb er zin in!

Verder nog plannen voor het weekend??

Morgen komt de sint hier aan (ofwel, waar komt hij niet aan dit weekend, hij heeft het nog druk:-)

Dus we gaan gezellig met de buren kijken, heb er zin in!

Pietenpakjes nog gekocht voor ze, komt goed.

Zet nog wel een foto op hyves.

Nou ik spreek je, tot gauw xx

Geplaatst

jeetje sorry voor mijn absence haha,we zijn t hele weekend op pad geweest, pfff, ben blij dat ik nu zit, ik ga lekker tv kijken. t lijkt idd of we niks anders doen hahahaha, niks is minder waar hoor!!

W.b die zuurkool, je moet t wel afspoelen van te voren he? ik was dat dit keer ook vergeten, niet te v*eten hahaha, dus alsnog afgespoeld en opgewarmd hihi.

Verder...uhm lijnen? hmmz nee, eigenlijk niet, er moet nog wel een kilo of 3 a 5 af, omdat we in het zh natuurlijk met kleding gewogen worden haha. Maaaaaar de rest is er einnnnnnnnndelijk af! lang geduurd, maar tis eraf, koel he????????? Ben erg trots op mezelf!!

Morgen meer, ik ga echt even relaxen nu ;-)

en morgen werk jij toch dus ik heb even de tijd hihi.

xx

Geplaatst

Nou, dit is nu de 4de keer dat ik een stuk typ en ben er wel klaar mee voor de rest van de dag, gRRRRRRR.

Gister ook al een heel stuk zitten tikken en hup die klote zandloper op de pc en die ging dus niet meer weg.

Mijn mail opgestart en daar begonnen en hupsakee, ook daar een hanger!! Word je toch gek van???

Heb nu alles getikt in word en meteen erin geplakt, naja ik zit nu nog te tikken natuurlijk dus ik weet niet of het gaat lukken...

Maar goed, ik zit eindelijk na t poetsen, boodschappen doen, wassen, stofzuigen, etc...blehh, ik haat t. Moet t zelf weer doen want heb mijn hulp afgezegd, die was echt waardeloos zeg, moest haar alles voorkauwen...en dan nog deed ze t niet zoals ik wilde...dus nu weer zelf aan de slag, goed voor de beweging hihi.

W.b de schoolarts: Carolijn moet idd nog een keer een prik halen op t cb en dat zal wel in het nieuwe jaar zijn ergens...

Ik kan helaas niet spieken ergens om te kijken wat ik kan tikken hahaha.

Weet ook niet meer wat ik eerst geschreven had....zucht...vroeg jij over lijnen? Hmm nee dat had ik al beantwoord haha.

Weet t echt niet meer...sorry...

Morgenmiddag neem ik lekker vrij en dan ga ik gezellig met mijn moeder de stad in, lunchen en naar de Bijenkorf, vind ik rond deze tijd altijd zo leuk!

Wil nog een paar korte grijze laarzen hebben, maar ja altijd als je wat zoekt kun je t niet vinden he?

Verder koop ik niet veel want de uitverkoop begint natuurlijk over een week of 2, 3. Dus alles waar ik nu een oog op heb, daar gok ik op dat t er dan nog is en anders, pech he?

Vanavond naar de Makro, cadeautjes kopen voor SK en kerst. Dan zijn we daar ook klaar mee. We maken het dit jaar niet te gek, niet qua hoeveelheid maar ook zeker niet qua geld. Het is wel een keertje genoeg geweest hoor!

Heb jij al ideetjes? Ik ga play-doh halen, misschien wat play mobil en voor de jongens iets met auto’s en lichten haha, oh ja en geluid. Dat playmais vind ik misschien ook wel leuk om met haar te doen, ik ga eens kijken wat ze allemaal hebben...

Nou, ik ga eens kijken of ik dit stuk in t forum kan krijgen...:-s

Geplaatst

nou tis gelukt maar ik kan niet meer ingelogd blijven met de gewone explorer, echt gek...wel met mozilla, maar ja dan blijft ie dus elke keer hangen, stom zeg.....ben zeker weer de enige die hier last van heeft....

Geplaatst

Hoi hoi,

Ik had gisteren ook problemen hoor om op ons topic te komen.

Ik kreeg alleen maar lange strepen in beeld en kon niet reageren.

Wat knap zeg dat je zo veel kwijt bent! Helemaal top!

Leuk zeg dat je morgen ff gaat shoppen met je moeder!

En wie weet loop je de laarzen zo tegen het lijf!

En de makro is ook altijd leuk, ben ik trouwens al veel te lang niet meer geweest.

Wij zijn hier ook zo goed als klaar voor de sint.

Alles ligt ingepakt op zolder.

Moet alleen nog voor mijn vader een klein cadeautje er nog bij en dan is het klaar.

Het poetsen is ook zeker niet mijn hobby, bleh!

Ik ben altijd zo blij als het weer klaar is......

Alleen dat is het @#@#@ dat het volgende week weer opnieuw moet hahaha bleh!

Alleen straks nog ff strijken en dan plof ik op de bank van ER!

Nog plannen voor het weekend??

Zat. vieren we sint met hub zijn werk, ben benieuwd.......

Zondag verjaardag, dus we hebben een gezellig weekend voor de boeg.

Is Carolijn ook zo'n fan van het sinterklaasjournaal?

Hier iig wel!

We hebben net nog het babypietenwiegenliedje gezongen!

Erg leuk!

Nou ik ga nog ff wat doen.

Shopze morgen!

Geplaatst

even een poging tot een berichtje te posten. We moeten namelijk zo aankleden, eten en weg omdat we sinterkaasfeest hebben op San zijn werk, maarja wie niet he? hahaha

Wel goed geslaagd gister, een paar korte blauwe laarzen met gespen, zeer leuk haha en een supergaaf Mc Gregor jurkje, die bewaar ik voor kerst of zo...

Nou, daar komt de rest al naar beneden dus ik doe verder verslag als ik terug kom!

Veel plezier vandaag en tot laterrrrrrrr

xx

Geplaatst

Nou, wij zijn weer terug hoor, lekker gebadderd en wel!

Tis toch altijd weer een druk dagje met dat SKfeest he? Nu zit ze even Nick jr. te kijken maar om 1815 uur is het wel genoeg geweest en dan gaat ze lekker naar boven. Boekje lezen en haar mandje in. Ik ga straks eten met vriendinnetjes in Delft. Tijdje niet geweest in Delft, dus is wel weer eens leuk denk ik. Ik ben de BOB, maar ik wilde sowieso geen wijn drinken vanavond. Zal niet meevallen, gebeurt eigenlijk nooit dat ik niets drink hahaha. Erg he, ik lees t nu zo en denk, ow das ook erg eigenlijk..naja. Moeten ons toch lichamelijk weer een beetje voorbereiden op een poging dus dan kan het geen kwaad een paar maanden geen wijntjes he?

Heb t restaurant er ook op uitgekozen, tis geen hoogstaand culinair restaurant met uitgebreide wijnkaart haha. Ach als t maar gezellig is toch?

Morgen de kerstboom doen, als het qua tijd gaat lukken.

En hoe was de sinterklaas bij hub op t werk? Waren de meiden onder de indruk? En hebben ze gekregen wat ze wilden? Hihi.

Carolijn was best verlegen tot ze bij Sinterklaas kwam, toen ging ze ineens een liedje zingen, najaaaaaaa, hahaha.

Meteen t cadeau uitgepakt en ter plekke gaan kleien hahaha. En thuis weer verder natuurlijk 

Nou, ik ga maar even gezellig doen en ondertussen hier een beetje lezen hihi.

Veel plezier op de verjaardag morgen en tot snel!

xx

Geplaatst

Whahaha, ik zit nu inderdaad ook af en toe nog effe lekker achter een glaasje alcohol hoor! Heb nu ook elke keer zoiets van: wie weet mag het over een poosje weer een poosje niet! Gek eigenlijk dat dat toch al vrij snel zo werkt. Gisteren had ik een boterham met leverworst... ook zoiets!

Hopelijk heb je een leuk etentje vandaag!

Hier zijn we nog niet zo fanatiek met sinterklaas. We vieren het volgende week met vrienden en nog een keertje met mijn schoonouders. Ons wijffie kijkt wel naar het sinterklaasjournaal, en herkent piet en sinterklaas wel, maar het hele verhaal hebben we haar nog niet uitgelegd. Het schoentje hebben we ook nog overgeslagen. Doen we volgend jaar wel. De intocht heeft ze ook gemist: lag ze lekker te slapen.... Ontaarde ouders he?

Groetjesssssssssss

Geplaatst

Wat stoer zeg dat C. een liedje zong voor Sint!!!!

Hier zijn het thuis grote praatjes tot ze hem zien hahaha.

Ik vond het leuk het s.feest maar ook erg druk en massaal.......

Was niet echt een organisatie in zeg maar en je snapt dat ik daar wel van hou gezien mijn werk hahahaha.

Hun cadeau vonden ze helemaal leuk!!Zo dankbaar en blij!

Hoe was je etentje?? Leuk??

En wat voor kleur is je jurk?

Ik ben ook een liefhebber van een wijntje hoor! Net als jou en Hilde ook lees ik!

Hilde, grappig dat ze piet en sint al zo herkent. Het verhaal zelf leren ze maar al te gauw hoor!

Ze hebben het hier nu dondersgoed door hoe het werkt!

Ga je morgen de boom al opzetten??? Of ga je spullen voor in de boom kopen??

Jij hebt er zin in hahaha.

Ik heb vorig jaar allemaal nieuwe ballen en hangers gekocht.

Nou ik ga douchen, lig nu nog lekker met laptop in bed.

Fijne dag! Groetjes!

Geplaatst

Hahaha, nou die boom is meer uit tijdgebrek dan dat ik het perse wilde hoor. Volgend weekend komt t er niet van en die week erna eters, dus ook geen tijd en dan vind ik het wel tijd worden ook en gezellig natuurlijk.

Hilde, lekker toch een wijntje?

Alleen ik wil gewoon niet meer zo regelmatig drinken en die laatste kilo’s er op mijn gemak af hebben, en dan scheelt een paar wijntjes per week toch wel hoor!  Maar daar heb jij natuurlijk geen last van, ik jaloers! Hahaha, dus geniet er lekker van hoor, groot gelijk.

En w.b. Sinterklaas, dat komt ook wel, wat wel leuk is dat je zelf ook weer een beetje kind wordt haha. Lekker kleien de hele middag, gezellig hoor. (de oude klei was al een tijdje ‘op’ en we hebben maar even gewacht tot sinterklaas met nieuwe, vandaar)

Het etentje was ondanks de niet-wijn, erg leuk en ze deden gezellig mee, dus we hadden wel een beetje een tuttenavond met de frisjes/sapjes en de thee na haha. Maar ach, we hebben heerlijk bijgekletst en we werden om 23.45 uur vriendelijk verzocht om af te rekenen  naja haha.

Boke, mijn jurkje is zwart/grijs, of antraciet haha, met een schuine streep, ow wacht, hier is ie:

http://www.mcgregorstore.com/COM-nl/Women-Skirts-and-Dresses-Beverly-dress-Zwart/1484-2300-020

hahahaha, handig he? Ohhhhh ben er zo blij mee, naja vooral het feit dat ik m aankan natuurlijk WHAHAHAHAHa, heerlijk hoor al die kilootjes kwijt....

Wat hebben de meiden gekregen van SK?

Shoot, ik moet douchen, ben alleen thuis en wil zo even lekker csi kijken ;-)

Tot later meisjes xxx

Geplaatst

die rare tekentjes zijn smilies maar je ziet ze niet goed,ze kome uit WORD, na dat gedoe vorige week doe ik t elke keer eerst in WORD, net als vroeger ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden