Jump to content

afvallen

pebbels

Recommended Posts

ik zou nog graag 6 kilo willen afvallen voor de terugplaatsing.

mijn vraag is: tot wanneer kan je en mag je afvallen en kom je ook nog aan wanneer je gaat beginnen met spuiten of door de punctie?

ik heb denk ik nog 5 weken en wil er nu echt hard aan gaan trekken door veel te bewegen en nog meer op mijn eten te letten.

groetjes

Pebbels

ik zou nog graag 6 kilo willen afvallen voor de terugplaatsing.

mijn vraag is: tot wanneer kan je en mag je afvallen en kom je ook nog aan wanneer je gaat beginnen met spuiten of door de punctie?

ik heb denk ik nog 5 weken en wil er nu echt hard aan gaan trekken door veel te bewegen en nog meer op mijn eten te letten.

groetjes

Pebbels

Ik vraag me inderdaad ook af of je veel aankomt van het spuiten?? goeie vraag...

Up dames wie weet dit?

Hé pebbels,

Volgens mij kan je tot de tp vast nog wel afvallen, als je het gezond doet. Ik kwam door de hormonen trouwens wel weer aan... succes. niki

Kwam je veel aan door de hormonen? of gewoon wat kilotjes? en bleef dat of was dat alleen tijdens het spuiten:sith:

Guest Amanda

Ik ben wel aangekomen tijdens het spuiten, een kilootje of 5.

Ik zat wel tegen overstimulatie aan, dus hield veel vocht vast.

Ik heb het er niet meer af gekregen helaas, na de de cryopoging (uit de eerste icsi) raakte ik zwanger, en kwam ik 22 kilo bij.....

Die zijn er allemaal weer af, maar die 5 wat ik bijkwam tijden het spuiten gaan er niet makkelijk af..

Die zijn er allemaal weer af, maar die 5 wat ik bijkwam tijden het spuiten gaan er niet makkelijk af.

hoi Amanda,

Ik ben er niet blij mee als ik nog meer aan zou komen, ik vind het lijnen al zwaar en de kilo's die ik met moeite heb afgekregen om die weer bij te krijgen door het spuiten zou ik heel erg vinden. Ik ben al een klein propje en meer kan er echt niet bij.

Ik ben dan bang dat mijn vent mij echt niet meer aantrekkelijk vind.

Sinds mijn moeder is overleden ben ik 10 kilo aangekomen en dat vind mijn vriend niet zo leuk en hoop dan ook dat ik gauw wat kilo's Kwijt ben.

groetjes

pebbels

hoihoi,

Alleen omtrent de punctie bleek ik ca 1.5-2 kg zwaarder, vocht vasthouden en misschien ook wel de follikels/ vocht wat meeweegst.

De week erna was ik het weer kwijt.

Ik ken een vrouw die wel 30kg was aangekomen van jaaaaaren ivf behandelingen, maar dat had denk ik een stukje met emotie eten te maken en niets met de meds zelf.

gewoon een beetje op blijven letten....

Ik wil ook nog afvallen maar na drie dagen jazzfestival is de 2 kg er zowat weer aan die eraf was....

Ik wil ook rond de 5-8 kg afvallen tot ik begin mt IVF nr 3..terwijl er neist over mijn gewicht is gezegd..

ok succes!

hoi lentezon,

ook succes met het afvallen. Ik ga dit weekend weg naar de Veluwe en logeren in een Bilderberg hotel en nu hoor ik van een collega dat het ontbijt erg uitgebreid is Ik denk dat ik dan niet veel zal afvallen, maar we gaan de hele dag fietsen dus wie weet kom ik niet aan.

Ik denk ook dat het niet alleen door het spuiten komt maar emotie eten in deze moeilijke periode komen mensen ( dus ik) ook van aan.

groetjes

pebbels

Moeilijk hoor. Afvallen, niet bijkomen, terwijl je in een emotionele rollercoaster zit, maar te hoge BMI is ook weer niet goed voor de vruchtbaarheid. Mijn dieet, toen ik nog niet zwanger was: 2bh met beleg, melk, 1 fruit, 2bh met beleg, melk, 1 fruit, 50 gram aard/rijst/past, 100 gram vlees, 200 gram groenten, yoghurt, 1 gezonde koek, 's avonds 10 olijven en 3 augurken.... En dat ging ok. En af en toe stout zijn... Chocola!!! maar dan pure, minder suiker nl.

Ga lekker bewegen, dat troost ook. Echt...

En hoeveel ik was aangekomen door de hormonen, ik denk inderdaad ook 5 kg. Door 5x IUI en 1x IVF. En nu natuurlijk helemaal lekker tonnetje... Maar dat komt niet door het eten... :-)

Moeilijk hoor. Afvallen, niet bijkomen, terwijl je in een emotionele rollercoaster zit, maar te hoge BMI is ook weer niet goed voor de vruchtbaarheid. Mijn dieet, toen ik nog niet zwanger was: 2bh met beleg, melk, 1 fruit, 2bh met beleg, melk, 1 fruit, 50 gram aard/rijst/past, 100 gram vlees, 200 gram groenten, yoghurt, 1 gezonde koek, 's avonds 10 olijven en 3 augurken.... En dat ging ok. En af en toe stout zijn... Chocola!!! maar dan pure, minder suiker nl.

Ga lekker bewegen, dat troost ook. Echt...

En hoeveel ik was aangekomen door de hormonen, ik denk inderdaad ook 5 kg. Door 5x IUI en 1x IVF. En nu natuurlijk helemaal lekker tonnetje... Maar dat komt niet door het eten... :-)

Maar even een vraag.....

Ik neem aan dat het dan vocht is dat weg trekt? of moet ik het meer zien als echt aankomen en er echt moeite voor moeten doen om het er af te krijgen?

Grt

Mijnbaby

Hey Mijnbaby,

Ik heb niet de indruk dat ik aangekomen ben door de behandeling met hormonen.

Het is een spannende tijd. En wat volgens mij een beetje een gevaar is, is dat je door de spanning meer gaat snoepen.

Maar... dat is maar een veronderstelling.

Nu na de punctie moet ik mezelf wel elke dag wegen. Ik mag niet meer dan een kilo per dag aankomen, maar dat heeft te maken met overstimulatie.

En, nadat ik zondag 74,4 was, maandag 75,2 ben ik nu 74. Da's aardig m'n eigen gewicht... prima dus.

Groetjessssssssssss

Hey Mijnbaby,

Ik heb niet de indruk dat ik aangekomen ben door de behandeling met hormonen.

Het is een spannende tijd. En wat volgens mij een beetje een gevaar is, is dat je door de spanning meer gaat snoepen.

Maar... dat is maar een veronderstelling.

Nu na de punctie moet ik mezelf wel elke dag wegen. Ik mag niet meer dan een kilo per dag aankomen, maar dat heeft te maken met overstimulatie.

En, nadat ik zondag 74,4 was, maandag 75,2 ben ik nu 74. Da's aardig m'n eigen gewicht... prima dus.

Groetjessssssssssss

Spannend allemaal....

Volgens mij heeft het ook te maken met stress en ja veel mensen gaan dan snoepen en eten... ( ik ook) hahah

Maar even een vraag.....

Ik neem aan dat het dan vocht is dat weg trekt? of moet ik het meer zien als echt aankomen en er echt moeite voor moeten doen om het er af te krijgen?

Grt

Mijnbaby

Bij mij was het puur vocht. Zowel denk ik van de blaasjes en ook op de 1 of andere manier houdt je vocht vast tijdens de behandeling.

Buik was ook ietsje meer opgezwollen maar een paar dagen na de punctie was dat wel weer weg.

Ik weet niet precies wat het bij mij was/is, vocht of vet ... Want na de IUI en de 1e keer IVF ben ik dus (gelukkig) zwanger geworden. Ik hoop het over 7 maanden pas weer kwijt te gaan raken... :icon_cheese: Maar wat ik wilde zeggen, 'gewoon' proberen niet teveel te snoepen, veel bewegen en gezond eten. Ik heb ook gelezen, hoe gezonder je eet voordat je zwanger wordt en tijdens je zwangerschap hoe minder kans je hebt om misselijk te worden in de eerste maanden.... Dus! Maar ik heb geen idee in hoeverre dat wetenschappelijk onderbouwd is hoor. Ik ben in ieder geval nog niet één dag misselijk geweest. En mannen die zeuren over gewicht terwijl je al zo je best doet met al die hormonen, mogen van mij even in de hoek en zich schamen... Maar ja, dat ben ik.

Liefs, niki

hoi Niki,

hoe gaat het met jou? Bedankt voor al je tips en die mannen die zeggen altijd dat wij zeuren, maar zij kunnen er ook wat van zeg!!

ik ben vorige week 3 keer naar de sportschool geweest en gisteren nog wezen wandelen.

ik hoop dat het me gaat lukken.

groetjesss

Hoi, heb vandaag een WII fit bord gekocht, is echt leuk en je hoeft het huis niet uit om te sporten, ik voel mijn spieren echt wel, morgen heb ik spierpijn. eens kijken of er zo ooknog wat meer vanaf kan.

Groetjes

Hoi pebbels, ken je de WII spelcomputer? WII fit, is dus een bord waar je op kunt staan, en dan meet de spelcomputer hoe zwaar je bent en dan kun je ook allerlei trainingsoefeningen daarop gaan doen, spiertrainingen en ook hoelahoep, steppen, joggen, en van allerlei leuke sportdingetjes, Heb er behoorlijk buikpijn van, van de spieren dan he. Ben benieuwd misschien helpt het een beetje mee met mijn afvalrace.

Ik ben en gezond eten programma aan het volgen, volgens een speciaal 'dieet' van de E.G.A. in groningen, ik geloof dat die ook een site hebben, kun je googelen.

Nee het valt niet mee maar ben wel al 5,3 kilo kwijt vanaf februari, het gaat dus niet snel, maar dat hoeft ook niet omdat dat niet zo goed schijnt te zijn i.v.m. gifstoffen.

Wat ben jij aan het doen? ben jij al wat kwijt? Liefs Cindy

hoi cindy,

Ik ben nu bijna 3 kilo kwijt, maar dat is niet zo snel gegaan!!

ik probeer sinds 2 weken , 3 keer per week te sporten.

zodra ik ongi dan ga ik met het avondeten alle aardappelen en rijst of pasta afschaffen ergens gelezen dat het zorgt dat je dan geen overstimulatie krijgt.

ben eergisteren bij een vriendin geweest en die vertelde me over de WII bord zij vindt het heel erg leuk en houdt ook niet van de sportschool.

ik ga denk ik ff googlen hierover

wanneer begin jij met prikken en is dit jou 1eIVf?

groetjes

pebbels

Hoi Pebbels, Ik ben vandaag op gesprek geweest in het ziekenhuis en ik mag 18 juni gaan spuiten voor onze 1ste ICSI poging. Dus ik ben benieuwd en moet 88 wegen voor ik mag beginnen maar dat lukt wel.

Liefs Cindy

hoi cindy,

fijn dat je nu weet wanneer het allemaal gaat beginnen

hoeveel kilo's zijn dat dan wat je nog kwijt moet?

ik hoop voor je dat je de 88 haalt.

ik was 79.4 en ben nu 76.5 en ik hoop voor dat ik met de punctie begin dat ik 75 zal zijn net onder de BMI van 30.

ik ga nu lekker slapen.

Hallo, eindelijk weer even tijd om te kijke.

Toen ik begon woog ik 76,9 en nu weeg ik 71,7 maar moet morgen weer gaan wegen.

En in het ziekenhuis woog ik zelfs 89,4 dus die 88 kilo moet ik wel halen over 4 weken. lijkt me zo.

Groetjes, lekker geslapen? hihi