Ga naar inhoud

meerdere eitjes terugplaatsen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja inderdaad spannend nu, maar je zit in ieder geval al op het bankje.

Nu volhouden en blijven zitten.

Ik had vandaag mijn eerst fm en zo te zien waren het er al ongeveer 12 en de grote waren al 1.1 maandag 2e fm en gelukkig kan ik gewoon 150 ie blijven spuiten want alles gaat mooi volgens het boekje.

waarschijnlijk woensdag dan de punctie en meteen de vraag

wil je 1 of 2 eitjes terug plaatsen. Ze gaven zelf al aan om 2 toppers terug te plaatsen maar dat lijkt mij niet zo´n goed idee. Ik heb gevraagd of het niet beter zou zijn de 1e ivf om als er een topper bij zit er 1 te doen en als er bv goede zijn er 2 terug te plaatsen.

Ik wil graag kinderen maar ineens 2 lijkt me nogal wat, zowel in opvoeding en verzorging maar ook de risico´s met de zwangerschap.

Geplaatst

Hoi, wat veel follies zeg. Gaat super goed bij jou Nicolas.

Kan ik alleen maar van dromen. Vandaag de 2e fm gehad en het houdt niet over. 1 hele knoepert, 1 die ook wel goed meekomt, nog een kleinere en de rest heel klein grut. Totaal maar 6! Ben vanochtend geweest en er zou overleg zijn met het VU ivm het weinige aantal follies. Ook zou ik vandaag teruggebeld worden..... 16.00 uur nog niets gehoord. Zelf maar gaan bellen. WFG niemand meer aanwezig. Om 16.40 had ik eindelijk iemand in het VU te pakken die mij wist te vertellen dat mijn fm morgen gewoon doorgaat en dat ik bloed moet prikken. Zal mij benieuwen of ze de punctie nu nog doorzetten. Ik hoop van wel, want de vorige keer had ik er net zoveel. Toen hebben zich toch nog 3 emmies ontwikkeld waarvan er 1 was teruggeplaatst. Ik duim nu heel hard dat de punctie doorgaat en dat er 2 emmies teruggeplaatst kunnen worden. (de spanning loopt nu wel op hoor - dat was er nog niet echt).

Geplaatst

hallo natasja!!!

ik hoop dat je fm vandaag goed is gegaan n dat je volgende week een punctie hebt!!!

ik heb vandaag de punctie gehad, bij de eerste prik dacht ik O JA zo voelde het....:waiting: in januari ook ....

rechts geen last links erg pijnlijk maar goed ik heb het achter de rug.

als alles goed gaat zit ik maandag op het wachtbankje.

jij ( en natuurlijk alle andere meiden) heeeel veeel succes

liefs bri

Geplaatst

Hoi,

Ja het is goed gegaan. Eerst nog een heleboel stress want ik zou teruggebeld worden donderdag, maar helemaal niets. Radiostilte. Heb om 16.00 uur geprobeerd het ziekenhuis te bellen: was iedereen al weg! Gelukkig het nummer van het VU bij me, daar konden ze me vertellen dat ik bloed moest prikken vrijdag en de fm gewoon doorging. Communicatie fout tussen het VU en het WFG!!! Lekker hoor. Vrijdag goed gegaan, mijn bloed was goed en het VU belde me dat maandag 2 juni de punctie is! Vandaag belden ze nog een keertje: vanavond om 22.30 de pregnyl zetten en maandag om 10.00 uur de punctie. Nu maar hard duimen dat alles goed gaat.

Geplaatst

Hoi Cindy, Nicolas, Mariek, Bri en Dees (om er maar eens een paar te noemen)

De punctie is erg goed gegaan. Voelde veel minder dan de eerste keer. Vier bruikbare eicelletjes en ik hoop heel hard dat daar vier mooie emmies voor in de plaats komen! Woensdagochend 4/6 (sterfdag van mijn vader) hoor ik wanneer de tp is. Zou toch mooi zijn als dat diezelfde middag nog zou gebeuren.

Bri, zit je al op de wachtbank??

Geplaatst

hallo natasja,

jaaaaaaaaaaaaaaa

ik zit op het wachtbankje, eindelijk!!!

op 25 januari zat ik er ook maar moet zeggen dat heet nu beter voelt, toen was er een cyste en veel meds nu gewoon niets...

je zou zeggen moet lukken toch:tongueP:

wat geweldig dat er bij jou 4 eicellen zijn gevonden, hopelijk groeien er 4 mooie emmy's.

bij mij zijn er 2 toppertjes teruggeplaatst en vlg de gyn konden waarscghijnlijk de andere 6 in de vriezer...

dit horen we deze week nog.

een mooie voorraad zij hij...

ik zei dat ik ze hopelijk niet meer nodig had.

we zullen zien.

16 juni testmaandag

jij veel succes ( en natuurlijk ook alle andere dames)

GROETJEAS BRI

Geplaatst

He Natas, super dat de punctie goed is gegaan! Lekker weer achter de rug. Morgenochtend de uitslag...spannend! Helemaal bijzonder omdat het de sterfdag van je vader is... hoop voor je dat alle 4 mooie embryos zijn geworden!

Geplaatst

Hoi,

Suc6 met de tp vandaag Marieke.

Bri jij lekker blijven zitten op het bankje hè. Als het goed ik kom ik van de week naast je zitten.

x

Geplaatst

Hallo allemaal,

Fijn dat de Punctie zo goed is gegaan, nu maar hopen op goede emmies.

Bri, lekker blijven zitten waar je zit.

Mariek: succes vandaag.

Liefs Cindy

Geplaatst

Hoi Otjes,

en vertel, als het goed is heb je de uitslag van de vier eitjes ?

en zijn ze vandaag ook nog teruggeplaatst dat zou heel mooi zijn op 4/6

ben benieuwd dan kun je plaats nemen op het wachtbankje en lekker lang blijven zitten

Geplaatst

Hoi, hoi,

IK ZIT OP HET WACHTBANKJE!!!

Woensdagochtend heb ik het VU gebeld en we konden 's middags om 15.00 uur komen voor de tp. Er zijn 2 top emmies teruggeplaatst (vier- en tweecellig). De derde emmie zag er niet goed uit en de vierde was wel goed, maar niet goed genoeg om in te vriezen. We hebben dus geen cryo's (alweer niet). Maar, we gaan ervan uit dat deze twee lekker blijven doordelen, innestelen en blijven zitten natuurlijk. Nu is het wachten begonnen. Dinsdag 17 juni mogen we mijn bloed laten testen.

Hoe gaat het inmiddels bij jullie?

Geplaatst

hoi Otjes,

wat een heerlijk gevoel lijkt me dat en gefeliciteerd en hoop zeker voor je dat het dit keer lekker blijft zitten.

geniet ervan

pebbels

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden