Ga naar inhoud

menstruatie komt maar niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Nicolas,

wat vervelend voor je dat het op een maandag is. Jouw man in het buitenland, jij helemaal alleen. Hoe moet dat dan met het bevruchten? Of heeft jouw man al zaad afgegeven? In ieder geval heel veel sterkte.

Ik zit hoogst waarschijnlijk vanaf vanmiddag 15.00 uur op het wachtbankje.

Liefs Natas

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wervelstorm/Linda,

Gefeliciteerd meid!!!!

Super goed nieuws, weer een positieve test hier op het forum. Het is echt een vruchtbare tijd. Kom je een eigen topic maken op het zwanger topic? Dan kan iedereen je feliciteren.

Voor alle andere meiden die nog midden in de behandeling zitten......Na zoveel positief nieuws, moet het voor jullie ook zo gaan!!!

Succes.

Liefs Diana

Geplaatst

hey wervelstorm en proficiat met je zwangerschap!!!!!

super zeg!!

en hier zijn we natuurlijk super benieuwd of het er 1 of 2 zijn!!!

Geplaatst

Linda - GEFELICITEERD!!! :clap2: Wat super goed nieuws, zeg! Duim voor je dat hij of zij of ze lekker blijven zitten en goed groeien.

Rita - lekker dat de follikels goed groeien. De punctie komt steeds dichterbij (en de tp!)

Nicolas - er is geen pijl op de trekken, he, hoe die follikels groeien. Bij mij was de follikel al bij de eerste echo 22 mm! En ook tijdens de ICSI had ik de punctie al op dag 10 na het starten met spuiten. Lastig om dan rekening te houden met werk en afspraken... hoop voor je dat je hubbie er bij kan zijn!

Natas, geniet van de terugplaatsing vanmiddag! Zal vast een plekje vrijmaken op de bank voor je ;-)

Geplaatst

Hoi linda: gefeliciteerd en mag dit keer je wondertje blijven zitten.

Ik begrijp heel goed je ongerustheid en je voorzichtigheid, maar probeer ook te genieten! Ik ben in ieder geval blij dat je het met ons deelt. Ik blijf jou ook zeker volgen, ook als je een topic zwanger aanmaakt( hihiii)

Nicolas: ik vind het zo rot voor je en ik hoop ook echt voor je dat je hubbie zijn aandeel kan inleveren of dat er een ander mogelijkheid is.

Schreeuw het maar af en toe eruit en hou je sterk, want ik denk zeker dat het goed komt en dat we allebei binnenkort ook op het bankje zitten.

Natasja: mag het een mooie terugplaatsing worden en dat het wondertje goed blijft zitten.

Mariek: was het gisteren een mooie dag voor je? mag ook bij jou je wondertje blijven zitten en lekker van genieten. Ik hoop dat Nicolas en ik binnenkort mogen aanschuiven( hiii)

groetjes en fijne momenten

Geplaatst

hallo Linda

van harte gefeliciteerd !!!! veel succes en ik duim voor je dat nu alles goed gaat

dikke knuffel

Geplaatst

Hoi Wervelstorm, gefeliciteerd meid, lekker van genieten joh,

dan kun je het straks van de daken schreeuwen.

Linda ook gefeliciteerd ik hoop volgende week ook bij jullie aan te schuiven.

he pebbles, we lopen nu gelijk. vrijdag ook weer een fm. en dan toch waarschijnlijk de punctie maandag, zou wel leuk zijn he

bij ons doen ze op zaterdag en zondag geen punctie dus wordt het automatisch maandag

Het probleem is al opgelost en hubbie zal er zijn. Dus altijd maar zorgen om niks.

groetjes

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!:knuf:, jullie zijn allemaal zo lief hier! En daarom duim ik voor jullie dat jullie ook snel een positief resultaat hebben!

Nicolas, ik heb dat ook gehad net als jij, dat de uiteindelijkde datum zeker een week werd opgeschoven, bij iedere meting een andere arts en een andere datum.....grrrrrrrr, dat is heel erg rot, erg emotioneel ook..........zeker nu in jouw geval. Het is natuurlijk wel zo, dat ze echt het beste moment willen bepalen, waarin de meeste kans van slagen is, maar het maakt je inderdaad erg onzeker zo. Oh, wat hoop ik voor je dat je partner iets kan regelen! Al zij het dat hij wat eerder zijn 'productie'kan komen brengen en ze het invriezen voor een paar dagen ofzo, geen idee of dat wel een optie is, maar als het maar goed komt!!!!!!!!!!!!:please:

Otjes.......nog heel even en het gaat voor jou gebeuren. Heel veel succes!

Goed dames/meiden..........ik zal wel een topic openen. Even bekijken waar en hoe, das nieuw voor me he.

liefs Linda,

Geplaatst

Oh lieve Nicolas.....ik lees nu pas jouw bericht!!!!! Wat heerlijk, ben superrrrrr blij voor je dat je hubbie er kan zijn, zo hoort het te zijn!!!!

Weer gerustgesteld? Poeheeee, dat was ff spannend, XxLinda

Geplaatst

Linda goed joh!!!! Fantastisch! Geniet ervan , t zal wel ff onwerkelijk voelen ,en wij volgen je hier hopelijk allemaal snel !

gr lentezon

Geplaatst

Dankje, ik denk ook wel dat het goed zal komen.

maar wel lastig, nou heb ik gelukkig alle tijd van de wereld om naar het zkh te gaan maar de meeste niet en zeker hun partners niet, die moeten maar vrij nemen enz. eigenlijk wel logisch als ze eerst een datum geven dat je daar dan vanuit gaat of 2 dagen later kan ook nog dus verzet je de afspraken een week later,

helaas je kan de natuur niet dwingen zo zie je maar weer.

misschien zijn ze maandag nog steeds wel 18 mm :fist:

ik zie nu pas dat wervelstorm en linda dezelfde zijn Toch ?????

Geplaatst

hoi Nicolas,

wat fijn om te lezen dat je punctie doorgaat, volgende week wordt het heel spannend voor ons.

dag sterke meid

Rita

Geplaatst

hallo dames,

Ik ben vandaag voor mijn 2e fm geweest en in aan mijn linkerkant hebben zo ook wat follikels ontdekt.

Ze willen toch wachten met de punctie en het wordt nu dinsdag. Zondag krijg ik een telefoontje hoe laat ik de pregnyl moet spuiten.

Zaterdag laatste gonalf en deca( jippi)

ze denken ongeveer 7 tot 8 eitjes en ik voreg of dat goed was en volgens hun moet je niet meer hebben omdat je lichaam dan kan verzwakken. En zeker bij het innestelen moet je lichaam niet verzwakt zijn.

dames succes op het wachtbankje en Nicolas jij sterkte met de punctie, toch nog iets eerder dan ik ( hiii)

Geplaatst

Hoi Pebbles,

ik kom ook net terug van de fm. En ja maandag is de punctie, vandaag de laatste deca en puragon gehad morgenavond om 20 uur pregnyl en zondag beginnen met de bolletjes progesteron.

maandag om 7.30 uur punctie en donderdag terugplaatsing.

het zijn er in totaal 13 dus een mooi aantal. ze zijn flink gegroeid en naar mijn mening te groot 22 en 24 maar goed dan zien we volgende week dan wel weer.

Ik ga me niet gek laten maken en blijf lekker rustig en geniet van het mooie weer.

anders wordt ik helemaal gek voordat het maandagmorgen is.

Jij dinsdag pebbles, dat scheelt maar 1 dagje dus lopen we mooi gelijk op.

kan ik je toch nog vertellen hoe de punctie was :BangHead:

Geplaatst

o,ja vergeten,

ik weet ook al dat donderdag 12 juni de terugplaatsing is en

ik mag dan 26 juni urnine test doen.

dus het schema is al vol. :jump_rope:

Geplaatst

Hoi,

Nicolas, wat goed zeg dat je al weet wanneer de tp is, maar moet men niet eerst afwachten of er bevruchting plaatsvindt?

Linda: lekker he nog ff morgen en zondag en dan ff niet meer spuiten

Ik hoop dat ik wat cryo's overhoud wanneer de 1e IVf mislukt.

dan hoef ik niet spuiten( sorry, maar kan gewoon niet leuk vinden al dat spuiten en hormonen in je lijf)

Geplaatst

He dames, het begint nu toch wel echt spannend te worden voor jullie! Fijn dat het spuiten bijna over is en dat jullie beide een mooi aantal follikels hebben.

En Pebbles, ben het roerend met je eens wat spuiten en hormonen betreft...

Geplaatst

Ik denk dat ze er wel vanuit gaan dat er terug geplaatst worden.

Het is bij ons niet zo dat we niet vruchtbaar zijn.

we hebben immers allebei al een zoon uit een eerder huwelijk.

vandaar dat ze denken dat het wel zal lukken.

We zijn zelf ook wel vrij zeker dat het gaat lukken en dat is ook niet altijd goed.

We denken dan misschien weer te positief

Maar bij mij blijft mijn leeftijd in mijn hoofd meespelen vandaar dat ik misschien iets nuchterder ben.

Geplaatst

hoihoi,

nog ff mailtje voordat ik ga slapen.

morgen( zondag) krijg ik een telefoontje hoe laat ik de pregnyl moet spuiten en hoe laat de punctie dinsdag is. ik heb dus vandaag de laatste spuiten gezet(opluchting). Marieke fijn dat je weet wat ik bedoel over het spuiten.

lieve Nicolas heel veel sterkte met de punctie en goed dat je zoveel vertrouwen heb in de bevruchting en vasthouden meid dat gevoel!

Draakje, Marieke en Linda bedankt voor jullie lieve woorden en daarmee ga ik slapen.

veel liefs

Rita

Geplaatst

Hoi draakje,

Ik zie dat je al begonnen met de deca.

hoe bevalt het de tweede keer om te spuiten?

nog 2 weken dan heb jij misschien ook de punctie, op naar de mooie follikels en dat het dit keer mag lukken voor jou en je hubbie.

liefs

Rita

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden