Ga naar inhoud

menstruatie komt maar niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Pebbles.

gewoon positief blijven denken, je mag nu puragon bij gaan spuiten dus weer een vooruitgang. De ene wordt nog niet ongi en de ander is het extra lang, het zijn gewoon al de hormonen maar als je al mag gaan bij spuiten zal het toch echt wel goedkomen.

Ze laten je niet zomaar hormonen in je lijf pompen als het niet goed zou zijn.

Ik heb morgen mijn eerste fm maar ik denk ook wel dat het echt nodig is.

ivm met mijn leeftijd weten ze niet hoe snel de folikels het gaan doen en hebben ze mijn 1e fm 8 dagen later gepland, volgens mij krijg ik morgen om 11.30 tijdens de echo al te horen dat ik dicht bij de punctie zit aan mijn buik te voelen.

Vandaag voel ik me licht in mijn hoofd en sinds de middag voel ik ook mijn eierstokken dus er is echt wel iets aan de gang.

Ook verlies ik al slijm en dat betekend toch wel dat mijn baarmoeder klaar is voor ontvangst.

Als het maar allemaal niet te vlug gaat dat ik straks te laat ben en mn eisprong aan het voelen ben.

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen.

maar het komt allemaal wel goed hoor want ik merk wel in het zkh dat ze echt met je meeleven en iedereen zwanger weg willen zien gaan

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi Nicolas,

Leuk voor je dat je morgen voor de 3e fm gaat en dat de punctie zo snel komt.

Dat je slijm hebt en je je eierstokken voelt moet ook wel bijzonder voor je zijn!

Ik ga voor je duimen dat je follikels hebt en niet alleen vocht erin maar veel eitjes

3 juni heb ik mijn 1e fm, ik ben trouwens sinds gisteren hartstikke ongi geworden en volgens het ziekenhuis zou dat niet gebeuren, jajaja.

Ik heb ook zo last vna mijn buik en ben erg moe.

trouwens Gonal-f spuiten valt best mee.

ik hoor het wel hoe het gaat!

hoi Linda,

nog een week spannend hoor , ga je nog eerder testen?

Ik begrijp precies wat je bedoelt, maar gewoon positief blijven en als het mis gaat dan zal het heel verdrietig zijn, maar daar gaan we nog niet aandenken.

liefs

Rita

Geplaatst

Hoi Pebbles.

Nou, zie je wel dat het toch goed komt met je ongi.

Hoop dat je nu weer wat vertrouwen hebt dat het allemaal loopt zoals het moet lopen.

Het spuiten valt echt wel mee, gewoon aftellen.

vandaag heb ik mijn 1e fm gehad en er waren al zo´n 10 folikels te zien met een doorsnee van de meeste 1.1 cm. nu moet ik maandag terug en zondag de laatste spuit zetten, dus waarschijnlijk dan woensdag de punctie.

dus nog 3 x spuiten, zie je wel dat het meevalt.

voor jouw ook begint het aftellen. 3 juni al je 1e fm dus het schiet al op.

lopen we een beetje gelijk dat is wel leuk, kunnen we elkaar op de hoogte houden. ook tijdens de zwangerschap natuurlijk want daar gaan we vanuit.

hoeveel moet jij nu spuiten (gonal) ik begon met puragon met 150 en dat was goed kan er mee doorgaan. en dat voor mijn leeftijd (38 al)

had je nog doorgegeven aan het zkh dat je ongi geworden was en kan je dan gewoon doorspuiten of maakt het niet uit ??

Geplaatst

hoi Nicolas,

10 Folikels dat is veel zeg, komen er nog meer bij denk je?

Ik moet 150 spuiten net als jij.

Woensdag al jeetje dat is snel, ik kan nu al niet wachten voor dinsdag want dan weet ik of ik wel genoeg folikels heb.

Ik vind het ook erg fijn dat we gelijk lopen ( een weekje verschil denk ik)

We gaan gewoon vanuit dat we samen zwanger zijn( hiii).

Vandaag was ik ook minder moe!

tot horens maar weer

Geplaatst

Rita - ja, spannend he, zo'n eerste echo! Hoeveel zouden het er zijn... hoe groot zijn ze al... Dinsdag wordt voor ons beide een spannende dag!

Nicolas - 10 follies! Goed zeg! En misschien komen er nog wel een paar meer bij. Lekker dat ze mooi gestaag groeien. Op naar de punctie!

Linda - houd je het nog een beetje vol op de wachtbank?? ... 3 juni testen, toch? Heel veel succes nog de komende dagen!

Geplaatst

hoi Mariek:

wat leuk zeg dat 3 juni linda mag testen jij een TP en ik mijn eerste echo fm:icon_sunny:.

Hoeveel laat je er terugplaatsen 3 juni?

neem je vrij die dag ? Heel veel geluk en mag het een hele mooie dag worden voor jullie en dat dit het wondertje is waar jullie op wachten.

ik vraag me weleens af hoe het vergaat met jullie mannen?

mijn vent is zo lief voor me dat had ik echt niet gedacht. hij zet de wekker voor me zodat ik mijn spuiten niet vergeet en wrijft daarna over mijn buik.

Het lijkt bij ons of het ons relatie veel sterker maakt.

Ik ben iemand die heel erg wisselvallig is en hij was bang dat het door de hormonen erger zou worden. Ik was afgelopen week echt niet leuk en als ik dan zie hoe hij is, echt geweldig:good1:

Marieke laat je ons weten hoe de tp is?

groetjes en fijne dag verder

Geplaatst

Hoi,

ik weet niet of er bij komen ze telde heel vluchtig even rechts en links.

Het lijkt wel of bij iedereen links veel moeilijker te vinden is, vorige week zat hij bij mij ook hoog en moest ze behoorlijk hard op mijn buik duwen maar nu ging het wel.

zitten ze allemaal met die roerstaaf in je te roeren dat voelt wel vervelend aan vindik.

Maar als het er 10 of 15 zijn vind ik eigenlijk meer dan genoeg, dan is die punctie ook zo voorbij.

Mijn hubbie houdt zich een beetje terug getrokken maar dat heeft hij van begin af aan ook gezegd, hij heeft moeite met de ziekenhuizen dus ik wist voordat we begonnen dat ik het grotendeels zelf moet doen.

Daarom ben ik heel blij dat ik nergens last van heb, geen bijwerkingen enzo dat is voor hem ook weer minder belastend.

Hij is wel gewoon bij de punctie maar terugplaatsing weer niet en weer wel bij de echo mocht die er komen. Dus heel verschillend allemaal.

Maar ik wist het en het geeft ook niet, ik loop tot nu toe overal makkelijk doorheen en in het zkh zijn ze heel behulpzaam en kijken nergens van op.

Geplaatst

hoi Nicolas,

je bent een sterke meid als ik dat zo lees en vol begrip, goed hoor!

Ik probeer mijn vriend ook het gevoel te geven dat hij als hij niet meekan met de echo, want dan heeft hij een afspraak dat ik hem dat niet kwalijk zal nemen.

groetjes

Geplaatst

Hoihoi........ik vond deze keer de wachtweken sneller gaan als de vorige keren, gelukkig. Had de afgelopen dagen wel verschillende gevoelens.... En stiekem eergister al getest (9 dagen na terugplaatsing, dus erg vroeg!).........deze test gaf een heel licht positief streepje aan. Toch is het nog onzeker.....maar ik hoop het zoooooooooooo. Er kan nog HCG van de Pregnyl in mijn urine zitten??!! Ik voel me wel anders als anders, en mijn buik is weer in omvang toegenomen. Ik had na de punctie ook zo'n opgezette buik, een weekje. De ivf-arts vertelde dat dit af kon nemen, maar mocht ik zwanger zijn, zou het weer kunnen verergeren. Rara..............

Nog 3 nachtjes............. Jullie allemaal succes nog met spuiten. Groetjes Linda,

Geplaatst

Hoi Wervelstorm,

3 daagjes is nog wel vol te houden maar het wordt natuurlijk steeds moeilijker omdat je toch wil weten en wat maakt 1 dag eerder testen nou uit :waiting:

maar ik vind het knap als je het opgebracht krijgt hoor, mij lijken die weken voorbij te kruipen maar gelukkig heb ik het behoorlijk druk met regelen voor de trouwdag en huwelijksreis dus veel afleiding.

ik hoef alleen morgenvroeg nog maar te spuiten als het goed is en dan maandag nog de pregnyl.

haha, zat ik vanmorgen even aan te denken. Ik ben eigenlijk al 2 weken zwanger en nog niets hoeven doen. :drunken_smilie:

Geplaatst

Hoi Otjes,

Vandaag laatste decapeptyl en puragon gezet, morgenvroeg een fm en dan waarschijnlijk ´s-avonds de pregnyl spuit en woensdagmorgen punctie en dan als het allemaal meezit vrijdag of zaterdag terugplaatsing,

Dus deze week gaat het allemaal gebeuren voor mij.

Nu ik dat zo typ krijg ik toch wel de kriebels:bom:

Geplaatst

Ha Nicolas, dan zitten we van de week in hetzelfde schuitje. Ik heb gisteren de pregnyl gezet, morgenochtend de punctie en woe of do de tp. Suc6!!!!!! Ik ga voor je duimen

Geplaatst

hoi Dames,

Linda- toch niet kunnen wachten met testen(hhaa), ik hoop voor je dat de test alleen positiever wordt!

voor ons wordt het echt spannend allemaal zeg, ik krijg ook gewoon kriebels van jullie mailtjes(hiii)

Nicolas: vandaag de laatste spuiten goed hoor meid, ik ben trots op je:good1:

ga je trouwen, wanneer? leuke bezigheid.

Natasja; fijn dat ze toch hebben doorgezet en dat je binnenkort de punctie hebt.

Ik loop een week achter, maar dat geeft niet, het is al spannend genoeg.

groetjes

pebbels

Geplaatst

Hoi Otjes,

wat spannend morgenvroeg de punctie. Je laat wel ff weten hoe het gegaan is he ? En hoeveel eitjes enz. we willen het hele verhaal horen.

Pebbles wat is nou een week op 9 maanden, we lopen gewoon gelijk op en kunnen alle dingen samen delen hoe we het ervaren.

Dat is juist harstikke mooi.

Wij gaan op 20 aug. trouwen maar we weten nog niet precies waar, ik zou best wel in het buitenland willen maar dat is een heel gedoe.

ik denk gewoon lekker met zn tweetjes hier en daarna lekker eten met de fam. en dan hup het vliegtuig in naar een warm oord en lekker een weekje van elkaar genieten (als ik dan niet kots misselijk ben :sick: van de zwangerschapshormonen :laughing4::clap2:

Geplaatst

He meiden!

Lekker even weekend weg geweest, naar de kust met vrienden. Alleen jammer van het weer... geen zonnestraal gezien, haha. Maar goed, huisje wat we hadden gehuurd was helemaal top, dus evengoed erg genoten.

Vandaag inhaalslag maken op het forum ;-)

Wordt een spannende week voor ons allemaal!!!

Even op een rijtje gezet.... voor het overzicht...

vandaag:

Natasja: punctie (heel veel succes, meid!!!!)

dinsdag 3 juni:

- Linda: testen! De officiele versie, dan he ;-)

- Rita: eerste echo

- ikke: tp

woensdag 4 juni:

- Nicolas: punctie

donderdag 5 juni:

- Natasja: tp

vrijdag/zaterdag:

- Nicolas: tp

Rita - als de cryo's goed ontdooiien willen we er 2 laten terugplaatsen. Zou al super blij zijn als er eentje lekker bleef zitten! Ik ga morgenochtend gewoon werken en heb dan 's middags vrij. Moet morgenochtend tussen 09.30 en 10.00 bellen naar het zh en krijg dan te horen of de cryo's goed zijn ontdooid. Vreselijk spannend, mijn vriend en ik zijn zoooo hard aan het duimen.

Mijn vriend is ook super lief. Altijd al, maar nu nog extra. Hij was er elke avond bij toen ik de spuiten moest zetten en praatte mij er dan doorheen. En hij probeert ook bij alle zh afspraken te zijn. Af en toe lukt het niet ivm zijn werk om bij een echo aanwezig te zijn, maar dat is natuurlijk ook prima.

Bij de punctie hebben we samen de grootste lol gehad over de verdoving in mijn bil. Werd er super draaierig en melig van, haha! En tijdens de punctie was hij ook zo vreselijk lief. Hij steunt mij enorm.

Het enige wat af en toe moeilijk blijft is het feit dat ik zijn schuldgevoel naar mij toe niet weg kan nemen. Hij voelt zich schuldig dat door hem wij niet op een gewone manier kinderen kunnen krijgen. En wat ik ook zeg of doe, dat gevoel blijft hij houden. Hij zegt er verder niet veel over, hoor, maar soms zie ik toch de pijn in zijn ogen als ik het even moeilijk heb (bij de punctie bijvoorbeeld).

Nicolas, goed hoor, het begrip dat je hebt naar je hubbie toe. Zal niet altijd even makkelijk voor je zijn...

Wat gaaf dat jullie gaan trouwen! En het vooruitzicht van een heerlijke tropische vakantie... fantastisch! Nu inderdaad maar hopen dat je én zwanger bent én geen last hebt van misselijkheid ;-)

Geplaatst

hoi Mariek,

wat een leuke mail heb jij geschreven zeg!!!

lekker he ff weg en even andere dingen doen.

Heel fijn om te lezen dat je vriend zo lief is en dat je bij de punctie nog kon lachen , het is allemaal al spannend genoeg en nu ook nog afwachten of je cryo's wel goed ontdooien. Hier gaat er nog eentje voor je duimen.

Ik hoop dat zijn schuldgevoel gauw verdwijnt zodra jullie wondertje komt.

Morgen 1efm ik hoop dat ik dan meer weet wanneer de punctie er is.

Er gaat deze week veel gebeuren als ik dat zo lees, ik hoop dat we allemaal goed nieuws krijgen.

Mariek greys anatomy is trouwens afgelopen, jammerrrrr

groetjes

rita

Geplaatst

Hee hallo allemaal,

ik schuif even 2 dagen door.

vandaag tijdens de fm waren er rechts 7 folikels met 2 van 18 mm en links 5 met de grootste 1.5 moet nog even 2 dagen doorspuiten en woensdagmorgen terug voor fm en dan misschien vrijdag de punctie maar die wilde ze eigenlijk doorschuiven naar maandag maar dan kan mijn hubbie niet, die heeft dan een belangrijke zakelijke afspraak in het buitenland.

Dus ik ga toch vragen of het vrijdag morgen kan anders heb ik een groot probleem denk ik.

omdat de punctie gepland deze week zou plaatsvinden heeft hij de afspraak voor volgende week gezet maar nu schuiven ze de punctie ineens door.

maar dan bv maar wat wat eerder de punctie, dat risico wil ik wel nemen hoor als er al een paar tegen de 20 mm zitten.

straks zijn ze gesprongen en heb ik niks meer :strangle:

vind het aan de ene kant wel fout dat ze dan al een datum prikken voor eventuele punctie daar ga je toch op plannen en rekening mee houden. dat ze dan gewoon hun mond houden en niks zeggen.:kermit:

maar goed woensdagmorgen heel vroeg hoor ik en hoop ik wel dat het vrijdag wordt hoor.

wat ik me wel afvraag................

ze gaan uit van de laatste menstruatie met een zwangerschap.

normaal is de bevruchting:sign17: rond de 14e dag maar nu ben ik al ruim 3 weken op weg en nog geen bevruchting.

de uitgerekende datum wordt dan ook later lijkt mij en kan ikniet meer uitgaan van de eerste dag van de laatste menstr.

want dan zou ik later uitgeteld zijn zeker een week of zie ik dat verkeerd ?

groetjes

Geplaatst

Hoi Nicolas,

In het VU en aanverwante ziekenhuizen hebben ze het razend druk en een personeelstekort. Ze plannen dus de puncties en de tp bijna allemaal al in. Als mijn poging dit keer mocht mislukken, dan zou ik pas weer in november terecht kunnen, ze dienen dan gelijk een vermoedelijke punctie datum in te plannen (dus voor november al). Zo zie je dat het moeilijk is om één en ander te gaan verschuiven. Ik wil niet vervelend doen hoor, maar zo werkt het nu eenmaal. Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het veranderen kan......

Liefs

Geplaatst

hoi Nicolas,

wat vervelend voor je, ik hoop dat ze de punctie vrijdag uitvoeren. ik moet zeggen dat ik het ook allemaal heel erg raar vind!

dan ben je 3 weken verder.

Meiss hou je taai en tot horens

Geplaatst

hoi Nicolas,

ja, ging superrrrrr!

3 follikels die goed groeien 14 en 15 mm aan mijn rechterkant. Ik heb ook best last van mijn rechterkant dus ik wist het wel dat daar die eitjes zouden zitten. Ze hopen dat de kleintjes ook nog groeien.

de arts vond het positief allemaal en vrijdag terugkomen en de punctie wordt dan zondag of maandag.

Ik kreeg ook nog een compliment dat ze mij dapper vinden, dat komt door de prikinstructie, toen bracht ik de spuit blijkbaar zonder piepen in mijn buik.

Ik kan niet wachten, het komt zo dichtbij allemaal.

hoe is het met jou eigenlijk Nicolas, heb je al wat gehoord over de punctie datum???

Marieke hoe ging de TP?

Linda heb je vandaag nog getest?

dames veel sterkte en geluk allemaal, ik ga even verder genieten van dit gevoel vandaag ook al veel telefoontjes gehad.

Dit soort momenten heb ik niet vaak :sunny:

Geplaatst

Hoi, hoi,

Rita: dat klinkt positief en Nicolas: weet je al wanneer je punctie hebt. Ik hoop voor je dat het vrijdag gaat gebeuren.

Liefs en suc6

Geplaatst

Hallo Pebbels,

Ja, ik heb getest, vandaag ook in het ziekenhuis een urinetest gehad en ik ben zwanger!!! Natuurlijk ben ik hartstikke blij, maar ook heel voorzichtig.......we vertellen het nog tegen helemaal niemand, aangezien het vorig jaar met 5 en halve week mis ging. De 17e is de eerste, vroege echo en weten we of er 1 of 2 ukkies aan het groeien zijn. Heel spannend tot aan die tijd.

Jij bent ook al ver!!! Laat de follikels nog maar even mooi doorgroeien. Hartstikke spannend voor je de komende week. Heerlijk dat je je zo goed voelt!

Nou, ik ben al veel te laat, ga gauw naar mijn bedje. Dank je wel voor je medeleven voor mij. Ik hou je in de gaten en wens je alle succes de komende week! Toitoitoi.

liefs Linda,

Geplaatst

Hallo meiden,

nou de spanning hier stijgt hoor.

3e fm gehad en rechts 7 en links 6 met de grootste nog steeds 18 mm en diverse van 17 mm de kleintjes moeten nog even meekomen.

Dus vrijdag 4e fm en bijna zeker maandag punctie.

Groot probleem dus want ik verwacht dat mijn hubbie er niet zal zijn met zijn aandeel.

Ik ga proberen toch even druk uit te oefenen maar ik voel me erg triest en de tranen rollen ook over mijn wangen van onzekerheid.

is het eindelijk zover...

Maar het is wel bijna een week later dan ze eerst zeiden dat vind ik ook wel jammer want je moet toch met je werk de planning maken.

En als ze dan zeggen woensdag en het wordt bijna een week later.

Maar goed ik ga even kijken wat ik kan doen.

kan ook nog best zijn dat ze vrijdag nog rond de 18 mm zitten dan schuift het ook weer allemaal door.

ik durf geen datum´s meer te zeggen hoor wanneer het nou gaat beginnen.

Pebbles voor jouw schiet het ineen keer op, je gaat me nog voorbij :walk:

kan jij me tenminste je ervaring van de punctie vertellen.

nou ga kijken wat ik kan gaan regelen

groetjes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden