Ga naar inhoud

menstruatie komt maar niet

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee Pebbles,

mooi aantal die 15 eitjes, maar 15 eitjes is toch geen overstimulatie.

vorige week zeiden ze nog 6 of 7, toen hebben ze volgens mij niet goed gekeken toch ?

Ik heb vanmiddag nog op de bank gelegen, voelde me slechter dan gisteren.

heb een ton van een buik en lopen gaat me ook moeilijk.

volgens de gyn. had ik geen kans op overstimulatie omdat ik geen 30 eitjes had, dan wordt het gevaarlijker.

maar ik ga toch mijn temperatuur goed in de gaten houden en ook mijn gewicht.

ik vertrouw het niet helemaal die opgezette pijnlijke buik.

natuurlijk zullen het wel de kleine prikwondjes van gisteren zijn.

ik heb ook 2 dagen pijn gehad op de plek waar ik pregnyl heb gezet.

nou ga maar eens naar bed want daar lig ik toch het lekkerst nu.

groetjes en succes allemaal

• Reacties 128
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey pebbels dat is toch goed verlopen he! 15 eitjes, super!

veel succes met de tp en laat er iets moois uitkomen!

nicolas, jij donderdag ook veel succes!

Geplaatst

Hey meiden,

Allemaal positieve berichten tot dusver lees ik! Heel veel suc6 meiden. Tot straks op het bankje!!!

Liefs

Geplaatst

Hoi pebbels, super meid 15 eitjes, hopelijk worden ze allemaal goed bevrucht en hou je ook nog een paar cryo's over.

Bedankt voor de lieve ractie, het zal idd wel goed komen.

Veel succes de komende tijd.

Liefs Cindy

Geplaatst

Hee Pebbels,

Dat klinkt heftig. Gaat het vandaag weer een beetje met je? Wanneer hoor je meer over de bevruchting?

Ik heb gisteren eerste Gonal-F gezet. Wat je zegt, nu begint de behandeling pas echt. Vanmorgen ook voor het eerst bij de acupuncturist geweest. Jeetje, wat is dat raar zeg. Prikken voor een IVF behandeling is er niets bij. Ik vond het een heel overheersend gevoel. Wist eigenlijk niet of ik het nu wel of niet prettig moest vinden. Vrijdag ga ik in de herkansing.

Groeten, Nora.

Geplaatst

Nicolas, heel veel succes vandaag met de tp!!!

Hoop dat je je inmiddels ook weer iets beter voelt! Weet hoe je je voelt, heb dat ook gehad, z'on opgezette buik van het (wond)vocht en toch lichte overstimulatie. Rustig aan doen en echt heel veel water drinken. En als je het echt niet vertrouwt, gewoon het ziekenhuis bellen!

Laat je even weten hoe het is gegaan vandaag?

Geplaatst

Hoi hoi,

nou ik ga naar het wachtbankje.

4 van d8 eitjes bevrucht en

ze hebben 1 topper terug geplaats de rest ligt nog even te broeden en daar

krijg ik schriftelijk bericht over.

mijn buik is al minder gespannen en wat minder opgezet.

heb geen verhoging of andere rare bijwerkingen dus komt wel goed.

he pebbles waar blijf je heb je morgen de terug plaatsing ??

Geplaatst

Super, Nicolas! Welkom op de wachtbank!

Blij te horen dat het met je buik weer beter gaat.

Pebbles, ben ook benieuwd hoe het met je is. Laat je even wat horen?

Geplaatst

Hoi Nicolas, lekker dat je nu op het wachtbankje bent gaan zitten, spannend zeg, veel succes de komende weken.

Blijf maar lekker zitten.

Liefs Cindy

Geplaatst

hallo dames,

sorry dat ik me niet heb laten horen, maar was deze dagen zo moe, ik heb echt veel geslapen.

Nicolas wat fijn zeg en hopelijk blijft deze topper lekker plakken, ik hoop dat ik je gauw mag begroeten op het wachtbankje. Nicolas pas goed op jezelf en goed naar je lichaam luisteren. Hoe bedoel je krijg je schriftelijk bericht over? gaat het over de cryo's die ingevroren kunnen worden? Ga heel hard

voor je duimen.

Morgen krijg ik te horen of ik een tp krijg en zaterdag is de tp.

Ik ben ook steeds bang dat ze eerder gaan bellen dat het niet goed is.

Het is zo spannend nu!!!

Nora is dit jou eerste IVF? Ik zou ook graag naar een acupuncturist willen gaan omdat ik hooikoorts heb en huisstofmijt en mag mijn medicijnen zometeen niet veel gebruiken. Ik hoop dat je bij jou bevalt en waarvoor ga jij daarnaar toe?

Marieke hoe gaat het bij jou???Kan je wachten totdat je mag testen???

Geplaatst

Hee Pebbels,

Echt spannend. Het lijkt me heerlijk als je eenmaal de terugplaatsing hebt gehad.

Dit is inderdaad mijn eerste IVF. Ik doe acupunctuur erbij omdat niet zo heel lang geleden in de krant stond dat er een onderzoek was geweest waaruit bleek dat het toepassen van acupunctuur tijdens een IVF behandeling het succespercentage met zo'n 10 procent verhoogt. Ja, dan ben ik er dus als de kippen bij. Morgen terug voor sessie 2.

Sterkte de komende dagen!

Groeten, Nora.

Geplaatst

He Pebbles, Nora,

Ik heb ook acupunctuur gehad. Dezelfde reden als Nora, omdat ik begreep dat het het slagingspercentage doet toenemen. En daar zeg ik geen 'nee' tegen!

Ik heb er een recent artikel bij gevonden. Interessant leesvoer:

http://www.medicalfacts.nl/2008/02/08/acupunctuur-verbetert-kansen-ivf/

daarin staat : "Van de vrouwen zonder acupunctuur resulteerde de behandeling bij 21 vrouwen (26,3%) in een zwangerschap, bij de vrouwen die wel met acupunctuur behandeld werden werd 42,5% zwanger. "

Dat zijn nog eens percentages...

Moet je wel 25 minuten vóór de terugplaatsing een acu behandeling ondergaan... moet zeggen dat ik dat niet heb gehad. Mijn laatste behandeling was de dag voor de tp.

Geplaatst

Hoi Pebbels,

Ik hoop dat je morgen positief bericht krijgt. Suc6 alvast bij de terugplaatsing. We zien je dan op het wachtbankje!

Groetjes,

Geplaatst

hoihoi,

Vanochtend telefoontje gehad van de 15 eicellen maar 4 goed voor de terugplaatsing.

Ik was ergens toch een beetje teleurgesteld ( stom he) ik had gehoopt op meer zodat we ook nog wat zouden kunnen invriezen.

zaterdag om 11.15 tp en we gaan voor 1 emmy.

Als deze IVF mislukt dan ben ik bang dat we voor iui moeten omdat we meededen met een onderzoek en waren ingeloot voor IVF.

Maar ik ben toch ergens blij dat er in ieder geval bevruchting heeft plaatsgevonden.

Wij hebben onbegrepen onvruchtbaarheid dus was ergens ongerust voor de bevruchting, maar we zijn weer een stap verder.

groetjes iedereen

Geplaatst

Hoi pebbels, toch fijn voor je dat er bevruchting heeft plaatsgevonden.

Ja en over acupunctuur ik ben daar ook over na aan het denken om dit te doen maar had daar eerst nog niets over gehoord, kunnen jullie me daar wat meer van vertellen?

Liefs Cindy

Geplaatst

He Pebbels....

Dat teleurgestelde gevoel had ik ook: 6 eitjes gevonden waarvan er uiteindelijk maar 1 goed genoeg was. Maar er is er maar 1 nodig... bleek in ons geval. Hopelijk geld dat voor jullie ook!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Pebbels,

Ik had maar er ook maar 4 bevrucht (van de vier eitjes), daaruit hebben ze 2 toppertjes terug kunnen plaatsen, de andere waren niet goed genoeg om in te vriezen. Wat Hilde al zei: Je hebt maar 1 goede nodig. Houd je daaraan vast. Probeer het op te brengen om het van de positieve kant te zien. Dat scheelt echt. Heel veel suc6 op de bank, het gaat je lukken!

Geplaatst

Ha Dames,

Wat gaat het toch snel allemaal. Dat wachtbankje zit behoorlijk vol momenteel. Spannend hoor. Mariek, jouw testdatum komt ook snel dichterbij! Merk je al wat?

Ik heb vandaag tweede acupunctuur sessie gehad. Moet zeggen, dat voelde al een stuk prettiger aan. Aangezien ik tijdens mijn consult in janken ben uitgebarst, krijg ik nu een lading naalden in mijn voet; da's voor stabiliteit van de emoties....hihi.

Fijn weekend allemaal. Eeneh veel kijkplezier zo. Hup Holland!

Groeten, Nora.

Geplaatst

He meiden,

Ik hang nog net met één bil op de bank... probeer met alle macht vol te houden en moed te houden, maar ben echt bang dat het niet is gelukt deze keer... vandaag begonnen met heel licht te vloeien...

Rita, kan me je teleurstelling begrijpen, maar wat de rest zegt klopt natuurlijk als een bus: er is maar 1 topper nodig! Heel veel succes met de tp morgen!!!!

Geplaatst

goeiemiddag dames,

Ik heb vanochtend de tp gehad en hoorde toen ook meteen dat de andere 3 niet goed genoeg waren om in te vriezen. Ik werd zo emotioneel dat ik begon te brullen en dat was me deze hele behandeling nog niet gebeurd.

Ik voel me nu rustig en kalm en moet me concentreren op deze toppertje wat nu in me zit.

Natasja, Hilde en Marieke bedankt want dat is ook zo je hebt er maar 1 nodig.

Marieke wat vervelend voor je zeg, ik ga toch voor je duimen dat het niet doorzet. Heb je nog meer cryo's over ?

Nora fijn dat je acupunctuur beter ging en hoop voor je dat het je kansen verhoogt!

Niocolas hoe is het met jou??

Draakje ook bedankt voor je lieve steun en hoe gaat het bij jou, hou jij het ook nog vol?

Dames hebben jullie net als ik gisteren ook zo genoten van Nederland?!

Geplaatst

Hoi mariek, nee he, niet jij ook al, ik hoop het niet voor je, balen zeg.

Pebbels veel succes en blijf maar lekker zitten.

Liefs Cindy

Geplaatst

Pebbles - ga hard voor je duimen dat deze ene mooie ook meteen lekker blijft zitten!

Vandaag ongi geworden, dus nu echt van de wachtbank gevallen. Helaas! Had goede hoop, maar het innestelen is dus niet gelukt. We hebben nog een rietje van 4 cryo's over, dus hoop dat we over 2 weken terug kunnen komen voor de volgende kans.

Cindy, Pebbles, dank voor jullie lieve reacties.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden