Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Echt wel! Maar als ik zo de boeken bekijk moet er bij ons kindje straks zeker wel een hartje te zien zijn!!!

Je bent dus volgende week al aan de beurt! Goed man!!!

Groetjesssssssssssss

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Super gefeliciteerd. Echt geweldig. Nou maar hopen op een goede eerste echo. Probeer alvast maar een beetje te genieten.

Groetjes, Monique

Geplaatst

Bedankt allemaal nog voor de felicitaties.....de eerste echo is in zicht....en wel morgen. Ik vind het nu erg spannend worden, ben nu een beetje bang dat er geen vruchtje te zien zal zijn....ben er sinds gister niet zo happy onder, zelfs shaggie,gewoon de spanning denk ik. En MOE!!! GAAP!!! Maar dat is dan weer een goed teken he. Nog een nachtje.

Geplaatst

Da's echt wel een goed teken, Linda! Maar ik heb ook last van die zenuwen hoor. We hebben gisteren iets verkeerds gegeten, dus de maaltijd van half 6 is er weer uit gekomen en daarna heb ik niets meer binnen kunnen houden. In vergelijking met gisteren ben ik bijna een kilo afgevallen. Vanmorgen lukt het gelukkig wel weer met eten, hoewel het nog niet super lijkt te landen. Dus... ik ben ook wel benieuwd naar overmorgen. Stom he, hoe je je dan gelijk zorgen maakt... terwijl het nuchtere stukje in mij zegt: ach... die kleine neemt wel wat van je opgebouwde voorraadje weg!

Geniet van de echo, het is vast allemaal goed!!!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hilde, das ook vervelend ja, iets verkeerd gegeten, je weet ook wat het geweest is dan? Bah, zo akelig dat overgeven! Maar inderdaad, je kindje zorgt wel dat het aan zijn behoeftes komt, zo schijnt dat te werken, alleen word je er zelf dan zo brak van.

Heb jij overmorgen smorgens de echo? En ga je dan daarvoor en daarna werken? Ik ben nu oproepbaar en sta ingeroosterd voor 8 werkdagen. Morgen om 10.10u de echo en het liefst ga ik natuurlijk lekker samen van thuis uit naar het ziekenhuis, want mijn vriend gaat daarna pas werken. Ik hoop dat ik dat geregeld kan krijgen......en ook dat als het niet goed is, ik morgen helemaal niet kom werken! Maar ik hoop natuurlijk op het allermooiste en dan zal ik daar zeker ook van genieten!!!!

Nou, hopelijk gaat het snel beter met je maag hoor, liefs Linda,

Geplaatst

Hey Linda, ik dnekd at we allemaal die zenuwen wel hebben en of gehad hebben!!

We gaan er van uit dat het een mooie echo wordt met een kloppend hartje

Succes morgen

Liefs Renaat

Geplaatst

Ja, we weten ook wat het is geweest, een macaronischotel die we hadden opgewarmd.

Moet eerlijk bekennen dat ik vandaag nog niet super te passe ben, zoals ze dat hier zeggen. Ach, komt wel weer.

Ik heb de echo pas om 16:00 uur. En ik werk op het moment niet, en mijn man is afgekeurd... dus we gaan lekker saampies!!!

Groetjesssss en veel plezier morgen!!!

Geplaatst

lieve linda

heel veel succes vandaag!!!!

wel heel spannend maar ik hoop zo dat jullie vanaf vandaag echt kunnen genieten van een klein knipperlichtje in je buik

dikke knuf

steph

Geplaatst

:occasion16::icon_sunny::laugh::passifier::love5:

Joepie!!! Het is echt.....helemaal echt....er zit een lief klein, levend vechtertje in mijn buik!!!

Na een hele spannende dag....gisteren, was het dan vanmorgen zover......de eerste echo. Vol hoop, maar erg onzeker (is er 1 vruchtje te zien, of 2, of misschien helemaal geen)kwamen we binnen. De arts vond me erg stralend (haar had ik vorig jaar voor de laatste keer gezien, de echo met lege vruchtzak na intense buikpijn en bloedverlies)....hihi, nu had ik meer hoop en was natuurlijk ontzettend benieuwd!! Snel kijken dus.....al vrij snel gelukkig een vruchtzakje te zien.... Ze moest er wel heel erg hard voor tegen mijn baarmoeder drukken, want helaas lag mijn baarmoeder niet gunstig voor een goed beeld. Maar gelukkig, poehee, geweldig.........een heel klein ienieminie vruchtje erin , wat heerlijk.......en ze zag al heel snel het knipperende lichtje, ofterwijl het hartje tekeer gaan! Wauw.....niet te bevatten, dat dat mijn baarmoeder is. Er zit leven in!! Eindelijk!! Omdat ik een terugplaatsing van 2 emmy's heb gehad checkte ze de rest van mijn baarmoeder ook heel goed......het is er echt eentje, teminste in mijn baarmoeder dan. Ik ben ontzettend blij! Met 2 zou ik ook net zo blij zijn geweest..... Het is gelukt!!

Ik moet allert blijven op pijn, omdat er nooit helemaal uitgesloten is dat er toch 1 emmy genesteld kan zijn in mijn eierstok/eileider. Mijn eierstokken zijn nog erg opgezet, ook nog vocht in mijn buikholte te zien, dus ik mag het lekker rustig aan doen......en dat hoor ik nu graag hoor. Ohja, ons ukkie is 5.9mm, wat precies staat aan 6w3d.

We zijn een grote stap verder nu en dat voelt heel erg fijn.

liefs Linda,

Geplaatst

Hee Linda,

Super goed meid, ben erg blij voor je, je hebt het verdiend..

En nu lekker genieten van dit mooie wondertje!

Kan nu toch echt niet meer verkeerd gaan..

liefs kim

Geplaatst

lieve linda

wat een super geweldig nieuws!!!!!

wat is dat mooi he zo,n eerste echo?

geniet ervan en op naar de 2e echo

wanneer heb je die????

jullie dag kan niet meer stuk

GEWELDIG!!!!!!!

xxx steph en tim

Gast estrhalita
Geplaatst

Gefeliciteerd super nieuws zeg en nu lekker rustig aan doen en genieten he.

Geplaatst

Super Linda! Geweldig dat je het hartje al kon zien kloppen. Nu met vertrouwen verder naar de volgende echo en echt gaan genieten! Groetjes, Monique

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden