Ga naar inhoud

Linda is zwanger


Wervelstorm

Aanbevolen Berichten

Hoi Linda, oh wat ben ik blij voor jullie dat de echo goed is!!! Goed dat je meteen mocht komen.

 

Hadden ze wel een verklaring waarom je nu minder klachten hebt??

 

Geniet in iedergeval weer van je echo! Hoe groot was t nu??

 

Liefs Cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Linda, oh wat ben ik blij voor jullie dat de echo goed is!!! Goed dat je meteen mocht komen.

 

Hadden ze wel een verklaring waarom je nu minder klachten hebt??

 

Geniet in iedergeval weer van je echo! Hoe groot was t nu??

 

Liefs Cindy

 

 

 

Hai Cindy,

 

 

 

Hummeltje was nu 11,4 mm ( 1 dag voor op schema). Dat schijnt vaker te zijn in de eerste 12 weken van de zwangerschap, dat die kwaaltjes komen en gaan, van niks tot een heel klein beetje, tot heel erg veel..... Maar ik wist dat ook niet en voelde me zo ellendig, had er bijna niet van geslapen...... bleh, ik wil het eiegnlijk nu al vergeten, die angst.

 

 

 

Alle meiden die gereageerd hebben, echt super lief!!!!! Dank je wel. En Rita ook super,dat je reageert lieverd.:toppie:. Hoop dat jij je ook snel wat beter voelt en dat je gister je hart hebt kunnen luchten bij je vriendin....ff alles eruit gooien en hoop dat je lieve mensen om je heen hebt.

 

 

 

Teruste allemaal, XxLinda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda, jeetje, wat erg he die spanning, ik ken het. Ik heb ook 2 keer een miskraam gehad. Ik voelde inderdaad ook geen verschijnselen meer en dacht dat het mis zou zijn, wat inderdaad ook zo was. Maar het kan ook dus anders!Ik hoop dat je een hele fijne zwangerschap hebt!ik heb naast mijn miskramen ook een hele mooie dochter gekregen!We zijn nu bezig voor een broertje of zusje.

 

groetjes,

 

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ellen, welkom op de site. Nou dat is ook niet niks zeg, 2 miskramen, erg heftig. Gelukkig een gezonde dochter. Hoe jong is je dochter? En zijn jullie nu ook met ivf bezig?

 

 

 

Ja, die spanning was verschrikkelijk gisteren en nu ik dit van jouw weer lees denk ik....zie je dat het niet zo gek is dat je erg allert bent op wel/geen verschijnselen. Had jij vroege miskramen?

 

 

 

Nou meid, heel veel succes met jullie nieuwe avontuur! liefs Linda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Linda,

 

Onze dochter is bijna 2 jaar nu. Wij zijn zo'n 6 jaar gelden in de medische molen gestapt. Eerst 6 keer iui, daarna icsi in Gent, wat mislukte, ongelooflijk maar waar werd ik daarna spontaan zwanger wat bij week 12 misging. (kans 1op 20 dat het dan nog misgaat) vervolgens werd ik gauw daarna via ivf zwanger. En daar kwam onze dochter uit!. Een jaar erna zijn we gegaan voor een tweede kindje, helaas weer een miskraam (week 7) en een paar ivf behandelingen verder die niet gelukt zijn.. Maar natuurlijk zijn we al ontzettend blij met onze dochter..

 

groetjes,

 

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je weer gerustgesteld bent Linda. Het is ook allemaal te spannend allemaal. We hebben het hier onder zwanger! weleens gehad over een echo met zijn allen aanschaffen om iedere keer als we denken, o gaat het nog wel goed, weer even te kunnen kijken... Maar ja... Toch niet zo haalbaar.

 

En ik ben nu 18 weken en 2 dagen en nog denk ik bijna iedere dag, gaat het nog wel goed. Het is gewoon zoiets fijns, maar ook zoiets prils en kwetsbaars... En helaas krijgen we er geen kijkraampje bij... Dus maar weer leren en proberen te vertrouwen. Waaaaaaaah...

 

En trouwens ook daarna, ook als we de baby gaan voelen en ook als de baby er is, en ook als ze gaan lopen, en ook als ze naar school gaan. We zijn ouder geworden, mama van iets wat we maar ten dele kunnen beschermen en de rest is vertrouwen... En hopelijk worden we daar steeds beter in, want het is ook nog niet mijn sterkste eigenschap...

 

Liefs, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Niki.....en voor het delen van je ervaring....ik ben er gelukkig een stukje rustiger op geworden.....al zal ik inderdaad net als jij nog vaak genoeg angsten en zorgen hebben. Maar ik kan iniedergeval weer positiever denken de laatste dagen, dat is vorige week maandag tm zaterdagmiddag wel anders geweest. Ook al had ik maandag die extra echo....vanaf snachts begon de onrust weer te stoken en dit hielt dagen aan, echt verschrikkelijk. Sinds zondag zijn dus de symptomen weer wat aanwezig, moe, misselijk, hoofdpijn.....en hoe dan ook, het geeft me een goed gevoel. Vrijdag de 4e mijn officieel 2e echo (is nu dus de 3e).....spannend,

 

 

 

liefs linda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel vaker gehoord en trouwens zelf ook wel gemerkt dat je soms even geen symptomen hebt. Maar dat schijnt echt heel gezond en normaal te zijn. Dat zei de gynaecoloog ook tegen mij. Ik vroeg soms wel iedere dag aan hub, vind je mij nog zwanger genoeg? je bent toch bang voor onverwacht nieuws en erger nog slecht nieuws. Ik had zelfs soms bv. op maandag een echo en dinsdag begon ik me dan alweer zorgen te maken... Maar misschien gaat het dit keer wel gewoon goed!! X!! niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik ook, smaandags die 'spoed'echo en dinsdag gewoon weer net zo'n rot/slecht gevoel. Raar he?! Mijn vriend blijft heel positief nu....en ik ook weer hoor, sinds enkele dagen, alhoewel ik het weer heel spannend vind, morgen de echo. Het speelt nu wel in mijn achterhoofd....het kan mis zijn, maar niet meer op de voorgrond!!! Op de voorgrond zit: HOOP!!! Hoop je met me mee?:toothy10: liefs linda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

:B-0009:

 

Jippie!!! Geweldig......helemaal leuk, alles was/is goed met ons kleine vechtertje!! Ons kleine minimensje is weer een beetje gegroeid, nu 22mm....en de arts kon al zien wat het hoofdje was en wat de armpjes en beentjes, bovendien bewoog het ukje even.:passifier: Wat was dat weer prachtig. wat voel ik me fijn. Sorry....het bericht komt wel wat laat, maar mijn dag was ook tekort, vandaar . Wij zijn in de wolken. Nog 3 weekjes, dan schreeuwen we het uit!

 

 

 

 

 

 

 

Fijn weekend allemaal!~ liefs Linda,:icon_flower:

Link naar reactie
Delen op andere sites

supergoed nieuws linda

 

nog even in stilte genieten en met

 

12 weken mag JIJ het eindelijk van de daken schreeuwen

 

wat zullen jullie je gelukkig voelen

 

 

 

SUPER!!!!

 

steph

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Linda,

 

Wat een ongelofelijk goed nieuws voor jullie..

 

Je hebt afgelopen tijd wel in angst geleefd als ik het zo terug lees..

 

Kan me je jouw zorgen wel ontzettend goed voorstellen.. het gevoel dat het misgaat...

 

Heb zelf ook een miskraam meegemaakt en mocht ik hopelijk ooit weer zwanger worden, zal ik ook die angsten en zorgen hebben..

 

Maar meid, geniet van jullie supermooie echo...

 

 

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw Linda,

 

Gaaf he?

 

We hebben die kleine van ons ook weer gezien van de week. Hij of zij heeft ook even de voeten geshowd!

 

En het armpje ging heen en weer.

 

De verloskundige heeft ook het hartje nog even laten horen!

 

Dat wat trouwens ook het eerste waar ik naar keek, het knipperlichtje!

 

 

 

Groetjessssssssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Nikki, dankje Hilde!!

 

 

 

Gaaf dat jij het hartje al gehoord hebt Hilde! Ik ben benieuwd hoever jij nu bent Hilde.....is dat nu 12 weken, 13 weken???? Ik mag 5 augustus (pas) voor het eerst naar de verloskundige. Ik vind dat best lang duren.... dan ben ik 13 en halve week. Ben zooooooooo blij als ik die grens bereikt heb, als alles goed is en iedereen het mag weten!

 

 

 

liefs Linda,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden