Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hihihihi, Linda wat zeg je daar????

Liefs Renaat

Eeuhhmmm.....ja, kweet eigenlijk zelf ook niet zo goed, hihi. Nou de bedoeling was dat daar een mooie banner kwam te staan, maar zoals je ziet, hij werkt niet.

liefs Linda

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hallo lieve Linda,

Ik heb met veel vreugde jou topic gelezen, en ben erg blij dat je je emmie hebt mogen zien op de echo.

geniet ervan en doe lekker rustig aan, vooral als je eierstokken nog opgezwollen zijn met vocht.

groetjes

Rita

Geplaatst

:knuf:Hoi lieve Rita,

Wat een super fijn berichtje van je!! We houden het dan nog wel een tijdje stil voor de buitenwereld (behalve de ouders en 1 stel vrienden), maar genieten doen we zeker, saampjes. Ook plas ik al voor MoedersvoorMoeders en dan voelt het ook allemaal wat echter.

Rita.....ik hoop en duim voor jou, dat je over een weekje ook een positief bericht hebt en dat de 'bloeding' een innestellingsbloeding is! Ik heb dat vorig jaar ook gehad, vanaf de 9e dag na terugplaatsing, het was lichtroze en hielt 3 dagen aan.

Toitotoi, liefs Linda,

Geplaatst

Ik wilde het tot gister toe eigenlijk het liefst al met vriendinnen delen.....tot gisteravond.....toen die ongelofelijke angst kwam, die tot laat in de nacht is gebleven.... Ik had me sinds enkele dagen erg misselijk gevoeld, moe en pijnlijke borsten, maar gisteravond lag ik op bed en kon ineens heel makkelijk, zonder pijn (borsten) op mij zij liggen....ik had geen misselijkheid meer en voelde me ook niet meer zo vol (mijn buik), ik kon weer aan alle soorten etenswaren denken, zonder dat ik ook maar een vleugje misselijkheid bespeurde.....en toen was inene daar weer die angst: {volgens mij is het voorbij, volgens mij is het hartje gestopt met kloppen, volgens mij is het mis}, jeetje wat heb ik me enorm klote gevoeld en slecht geslapen. En nog zit het me niet lekker vandaag....Ik vond die misselijkheid heel erg vervelend, hoopte dat het minder zou worden....maar nu, nu ben ik zo bang dat ik een dezer dagen ga vloeien. Kortom, ik ben er niet gerust op. Maar wat doe ik eraan? Niks toch??

:fear:Linda,

Geplaatst

Hey Linda, ik weet niet hoe het bij jullie in het ziekenhuis is, maar bij ons als je zooo bang bent, kijken ze of er een spoed plaatsje is om ff een echo te maken om te kijken of het hartje klopt, ik zou in ieder geval ff belen naar het ziekenhuis.

Sterkte

Liefs Renaat

Geplaatst

Geeft niets meid, huil maar ff lekker.

En goed dat je gebeld heb, je kan snel terecht.

Ik ga er vanuit dat je straks een mooi hartje ziet kloppen....

Liefs Renaat

Geplaatst

Ga je daar echt vanuit??? Ik hoop het zo,,,,,,maar kunnen die kwaaltjes zo inene verdwijnen dan? Ik ben zoooo bang echt waar, vind het verschrikkelijk. Ik hoop dat je gelijk hebt. Mijn vriend is gelukkig om 15.30u ook in het ziekenhuis. Ik rij wel appart, maar dat is dan maar zo....verdomme:crybaby2:

Geplaatst

Ik geloof echt dat er een mooi hartje klopt straks.

Ik heb dat ook gehad, af een toe een dag dat ik me af vroeg ben ik nog wel zwanger in de 1e 12 weken, maar een dag of wat later ja hoor, weer misselijk en zere borsten.

Ik begrijp heel goed je angst op dit moment en daarom is het goed dat je gebeld heb!!!!!

Dikke Knuffel Renaat

Geplaatst

Bedankt voor je lieve en snelle reacties, dat doet me zo goed op dit moment....ik kan en wil nu verder ook nergens terecht, hier op de site voelt het veilig. Dank je voor je knuffel Renaat, je hoort me straks nog wel. Xxx

Geplaatst

Graag gedaan Linda!!!!!

Ben blij dat je er wat aan had!!!!

XXX Renaat

en zal zeker straks lezen hoe het was

ps heb ik ook met dit forum hoor, hier kan en durf ik meer kwijt en doet me goed

Geplaatst

lieve linda

denk aan je!!!!!hoop zo dat je het mis hebt en dat er toch een

kloppend hartje te zien is

xxx steph

Geplaatst

Lieve Linda,

Succes met je echo!!!

Ik geloof ook echt wel dat alles goed zit hoor!

En die onzekerheid hebben we allemaal wel gehad denk ik, we hebben ook een idiote tijd achter de rug met die MM.

Laat je gauw weten hoe de echo is gegaan?

Ik denk aan je meis.

Hele dikke knuffel:hugg:

Liefs Diana

Geplaatst

Ik ben weer terug....met goed nieuws!!! Ja echt waar, jeetje zeg, wat een opluchting,....jeetje zeg wat een spanning achter de rug.........

Het komt gewoon allemaal door vorig jaar en omdat ik het om me heen zovaak gehoord heb..... Maar meiden, ik heb zo gejankt van blijdschap en zo heerlijk geknuffelt met mijn mannetje daarnet, we waren helemaal blij en in de wolken van de toch echt positieve echo! Van ons goed gegroeide wondertje, van nu 11.4 mm (vorige week 5,4 mm), waarvan het hartje gewoon knipperde!! Ik zag het haast niet eens, van blijdschap, omdat mijn vriend het zo snel zag en zei, hij zei het nog voor de arts het zei: Hij doet het nog!! Jeetje..........

Ik moet nu weer gaan ontspannen, doorgaan zoals het ging..... De klachten kunnen dus inderdaad de ene keer een paar dagen flink aanwezig zijn om vervolgens dagen niks te merken! Ongelofelijk. Ben zo blij, dat 'wij'dan toch het geluk hebben om in het ziekenhuis onder behandeling te zijn, zodat je meteen mag komen als het niet goed voelt.

Pffffffffffffff.........dit sluiten we snel weer af, bedankt nog voor jullie medeleven. Renaat, Steph:msn-wink:, Diana, lieve meiden, toppertjes!!!!!!!!!!! Diana, dikke knuffel terug. Jullie wisten het gewoon???

Liefs Linda,

Geplaatst

lieve lieve linda !!!

was al aan het wachten op nieuws

SUPERGOED NIEUWS!!!!!!!

ooh meid wat zullen jullie weer opgelucht zijn

en fijn dat het kindje alweer zo gegroeit is

ben heeeeeeeeeeeeeel blij voor jullie

dikke xxx steph

Geplaatst

Hey Linda, wat geweldig voor jullie, heerlijk om jullie wondertje weer gezien te hebben, en het is super gegroeid!!!!!

Ook geweldig van het ziekenhuis dat ze je serieus nemen en praktisch direkt kon komen.

Geweldig voor je meid.

XXX en geniet er van dat je zwanger bent

Liefs Renaat

Geplaatst

Ja ik ga weer verder met genieten hoor! En inderdaad, wat een lieve mensen van de fertiliteit zeg....je voelt je inderdaad echt serieus genomen. Ja, is echt goed gegroeid he, ik lig 1 dag voor zei ze, haha, dat was een gelukzalig moment, ik zal je zeggen nog gelukzaliger als de 1e echo.

Thanks Renata!! veel liefs Linda,

Geplaatst

Hihihi, kan ik me voorstellen dat je nu blijer was als met de 1e echo. Nu had je hele erge angst, vorige keer niet. Nou, lekker genieten vanavond van een kindje wat zelfs voor ligt op schema! En geniet ervan dat de zwangerschapsverschijnselen er effe lekker niet zijn!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

hoi Linda,

Wat een rot tijd heb je achter de rug, lieverd ik ben zo blij dat je zo snel terecht kon en goed nieuws kreeg en wat heb je veel steun hier van allemaal lieve meiden, echt tof!!!

Als het in je buik zit dan ben je zo voorzichtig, ik heb dat gevoel een week gehad nu ik weet dat het weg is voelt het klote, maar je bent niet meer zo angstig dat het fout kan gaan, dus een dubbel gevoel.

Ik hoop dat je dat paniek gevoel niet meer krijgt en dat je heerlijk mag genieten van die kleine in je buik.

toitoi

veel liefs Rita

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden