Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ok, deal.... ik blijf positief als jij het ook blijft en omgekeerd.... :icon_colors: Al die rot onzekere en angstige gevoelens meteen naar de :QuickChange:

Echo was inderdaad leuk. Hij was ook druk aan het koppeltje duiken en zwaaiien. Als ik daar nu aan denk kan ik zo verliefd worden en meteen weer emotioeel omdat ik meteen ook bang weer ben voor verlies..... oeps waar is die :QuickChange:???!!!

Vandaag wel urine laten onderzoeken voor een eventuele blaasontsteking maar dat was t dus niet dus ik ga er net als jou vanuit dat die krampen van me baarmoeder zijn die aan t groeien is....

Wel ' fijn' he die herkenning. Vind het prettig te weten dat ik niet de enige ben..

Weten nu meer mensen in jou omgeving van je zwangerschap? Wanneer hebben jullie de laatste echo in het ziekenhuis?

Groetjes!

• Reacties 167
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hai meid,

DEAL!!!!!!!!!!:QuickChange:Weg met die onzekerheden en angsten!!! En ik vind het inderdaad (net als jij) fijn dat er iemand (en misschien wel meer) vrouwen zijn die precies op hetzlfde moment, precies hetzelfde ervaren! Het geeft mij en ik hoop jou ook op een of andere manier wel kracht nu....goed nadat we met eigen ogen hebben gezien dat onze wondertjes springlevend zijn!!:blob3:

Jeetje zeg....we gaan echt hetzelde op gewoon. Ik zat daar vorige week ook aan te denken, even potje urine naar de huisarts, maar de 'steken/druk' zijn enkele dagen weggewesst en sinds gisteren ineens weer terug. Bij mij is het vooral met gaan zitten en opstaan en lopen......ik geloof het nu echt, het moet het oprekken van baarmoeder en/of banden zijn. We zijn gewoon kei zwanger Cindy!!! En het moet gewoon zo zijn, wij trekken elkaar omhoog en worden in feb 2009 allebei voor het eerst MAMA!!!!!!:passifier::love5: En kunnen dan ons geluk niet meer op.

Ik heb ook ontzettend begipvolle woorden gekregen van mijn vriendin en schoonzus......het is niet zo gek dat iemand die zoooooo graag een kindje wil en er zooooooooveel voor over heeft gehad veel banger is dat het toch weer misgaat. Zo voelde ik het ook: Je zal het zien....ik kan WEER niet van mijn lichaam op aan.

Maar het is alleen onze eigen onzekerheid en angst Cindy, deze keer is ons wonder echt in aantocht en vecht ervoor om in Februari met mama te mogen knuffelen!!

Wij hebben geen echo meer in het ziekenhuis, 4 juli was de laatste. Krijg jij nog wel een echo in het ziekenhuis? Ik heb de echo woensdag in het diagnostisch centrum gehad, vandaar ook veel mooier en groter beeld.

liefs Linda

Geplaatst

Hey Linda,

Ik ben nu 12 zwanger. Vanmiddag mogen wij weer gaan kijken naar ons kindje. Ik denk dat dat de laatste echo is in het ziekenhuis. Het is wel leuk, want de dochter van mijn man gaat ook mee (ze is 14). Nu heeft ze vakantie, en het is maar de vraag of ze mee kan naar de 20 weken echo. Ze woont nl. meer dan een uur rijden bij ons vandaan... en wie weet heeft ze dan geen vakantie.

Ik herken dat trekken in de buik wel hoor. Inderdaad met name met opstaan, hoesten en dat soort dingen. Vandaag heb ik een beetje een weeiig gevoel in mijn onderbuik. Het zal er wel bijhoren.... Maar zal het vanmiddag in het ziekenhuis zeker aangeven.

En eh, inderdaad, niet raar hoor, dat we wat extra voorzichtig en onzeker zijn!!! Maar het gaat vast allemaal goed komen!!!!

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

Hoi Hilde, oooh, wat leuk dat de dochter van je man mee kan vandaag, wat zal ze dat geweldig vinden!!! En jullie natuurlijk ook. Goh, jij dus nog in het zieknhuis een echo? Krijg je dan wel zo'n echo waarbij je het kindje ook echt groot (groter, haha) in beeld ziet? Vast wel. Ik had in het ziekenhuis steeds die heel kleine beelden en nu de laatste keer in het diagnostisch centrum had ik wel mooi, vergroot beeld.

Aha, dus jij ad die steken ook wel onderin? Ik breng dalijk wel even een plasje naar de huisarts voor de zekerheid, ff checken of ik geen blaasontsteking heb. Al is dat zo nog niet zeker, want het had eigenlijk ochtendurine moeten zijn. Maar aangezien mijn eigen huisarts de volgende 2 dagen gesloten is....dan toch maar even proberen.

Ik wens je heel veel kijk en luisterplezier vanmiddag in het ziekenhuis, het bewonderen van jullie eigen wondertje, heerlijk!! Laat me even weten wat de arts zei van het weeige gevoel wat je hebt?!

En bovenal: Van harte gefeliciteerd met je 12 weken!!!!!!!!!!!!!!:occasion16:

liefs Linda.

Geplaatst

Nou, inderdaad, ze zat helemaal te glimmen. Het duurt alleen altijd zo kort. Het hartje hebben we maar een slag of 5 gehoord.

Dit was de laatste echo in het ziekenhuis. We konden het goed mee kijken hoor. Ook weer 2 foto's meegekregen. 3 weken geleden hebben we een echo gehad bij de verloskundige. Dat was op zich wel mooier en beter te zien. Zij nam er ook meer tijd voor... maar hier was het ook wel goed te volgen hoor. De kleine is al bijna een keer zo groot als 3 weken geleden!!!

En de arts deed het op zich wel leuk. Wat ook wel leuk was, was dat hij, ondanks dat hij dit natuurlijk veel vaker ziet, ook zo verwonderd reageerde dat zo'n kindje al zo compleet is.

We hoeven nu niet meer in het ziekenhuis terug te komen.

Over dat weeige gevoel.... ik vulde het zelf al in dat het wel zou komen doordat alles begint te groeien, en dat beaamde de arts. Ik maak me dus maar geen zorgen.

Over 2 weken weer naar de verloskundige.

Je hebt gelijk hoor, dat je het even laat checken. Beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

Hoi linda, hoe is het met jullie en de kleine?? :tongue8:

Wij hebben woensdag de laatste echo gehad en t was gelukkig goed. Hij was weer zeer druk in de weer en was 5,5 cm lang. Voel me de laatste dagen wel rustiger, alleen soms ben ik nog wel ; psychisch' bezig... gister liep ik buiten in een spijkerbroek dus snikheet... ben ik helemaal in de stress dat de baby overhit raakt... Of bij de kapper.. die spoot opeens allemaal haarlak over me haar heen terwijl ik dat nooit heb! Geprobeerd me adem in te houden maar ja dat ging natuurlijk weer niet. Thuis meteen me haar gewassen want die lakgeur bleef om me heen hangen. Ben ik erg of niet?? oeps....

Ik hoop dat jij ondertussen volop aan t genieten bent!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Geplaatst

Jippie..............ik ben vandaag 12 weekjes zwanger!!!!!!!!

Heerlijk Cindy, dat de echo goed was en je nu vanaf nu naar de verloskundige mag. Ik mag 5 augustus voor het eerst naar de verloskundige en jij, heb je al gebeld? Ben benieuwd. Ik voel me ook een stuk rustiger hoor. We hebben het nu ook aan iedereen laten weten, al voelt dat nog best eng, maar ik wil nu echt blijven genieten en de zorgen aan de kant..........dit moet het gewoon worden, deze keer zal het goed gaan, ik blijf het zeggen tegen mezelf. Jij ook doen hoor Cindy! Zit jij nu ook op de 12 weekjes of net nog niet>? Het is wel logisch hoor, dat we nogsteeds een beetje voorzichtig zijn en dat is juist ook goed! Je wil het beste voor je zwangerschap, voor je kindje, dat hoort toch zo?! Maar raak er liever niet door in de stress, dat is niet nodig, denk ik!!

Haarlak, tja, volgens mij niet om je zorgen over te maken.....ik gebruik altijd gellak en deo en weet ik veel wat, daar zitten ook die gassen in. En de warmte.....volgende keer gewoon iets luchtiger kleden, als je bang bent dat het te warm wordt?! Maar ik heb gister en vandaag ook lekker in het zonnetje gelopen en gezeten.....maar wel met mate.

Succes en hopelijk ga jij ook volop genieten van jullie wondertje!! Ik ben goed op weg hoor, hahaha....enkel de vermoeidheid gooit soms nog roet in het eten.

liefs Linda,

Gast estrhalita
Geplaatst

Gefeliciteerd met je 12 weken. Toppie 1ste deel heb je gehad. En de zon/warmte kan echt geen kwaad hoor haha de kleine raakt echt niet overhit. Die zit lekker in je buik en heeft nergens last van.

Nou lekker genieten, voordat je het weet voel je de kleine trappelen.

Geplaatst

Hey Linda, hoe is het??? Zijn jullie al aan t shoppen geslagen, hihi....

Ik ben nu 3 maanden en 5 dg zwanger.. 5 febr uitgerekend... zitten wij niet op dezelfde datum???

12 aug heb ik een afspraak bij de verloskundige voor een extra echo ivm mijn ' psyche' :sick: (Ben straks gereed voor een opname.). :blink: 26 aug gaan we dan voor de ' gewone' controle naar de vk.

Hoe voel je je verder?? Is je buik al aan t groeien??? Ik heb nu niet veel klachten wat ik niet zo prettig vind als je begrijpt wat ik bedoel...

Hoe reageerde iedereen op t goede nieuws, waarschijnlijk een stomme vraag..

Groetjes!

Geplaatst

Hai Cindy,

Ik begrijp dat je nog erg onzeker en angstig bent? Wat ontzettend rot voor je zeg.....je kan er nog niet van genieten? :hugg: Je hebt geen klachten, maar je buikje...is die wel aan het groeien, zo je al kan zien?? Is het misschien geen idee om eem angelsound aan te schaffen? Of word je daar alleen onzekerder van als je het hartje niet meteen hoort......want dat moet je natuurlijk wel overwegen. Ik zit er ook aan te dneken om zo'n apparaatje te kopen, want ik heb ook nog wel eens zo mijn onzekerheden, maar niet meer zo sterk als de eerste weken. Nog 2 weekjes wachten tot je bezoek aan de verloskundige dag. Wij hebben volgende week dinsdag onze eerste afspraak, das 5 augustus. Ik ben op 7 februari uitgerekend, dus 2 daagjes later, haha. Ik heb vandaag de ziektekostenverzekeraar al gebeld voor de kraamzorg. Jij ook? Ik voel me elke dag anders.....de ene dag fit en lekker, de andere dag moe, hoofdpijn en steken onderin. Gemeenschap is pijnlijk....au, au, au. Volgende week aan de verloskundige vragen of ik niet de enige ben die daar last van heeft, want dat zit me natuurlijk niet lekker.

Maar ik geniet ook, van de vrijheid nu, nu iedereen het weet en ik leuke, fijne, lieve reacties krijg....dat vind ik heerlijk. Ook mijn groeiende buikje vind ik erg leuk en vriendlief vind het ook helemaal geweldig. We denken al na over namen, over de opvang straks, over het verlof, daar wordt ik blij van.

Krijg jij ook fijne reacties om je heen en hoe is je partner eronder? Ik hoop dat je langzaam aan lekker kunt gaan genieten......meid, je bent over het kritiekste punt, dus ga er niet vanuit dat het niet goed zit!! Let maar op.....je lichaam verandert....en bij de een gaat dat wat sneller als bij de ander. Denk aan jullie ukje, die heeft jou nodig nu!!! Dus lekker en gezond eten, lekker erop uit.... Praat erover met de lieve mensen om je heen, het is fijn als je het kan delen en je begrepen voelt. Heel veel succes, ik denk aan je hoor!!

liefs Linda,

Geplaatst

Oja, ik ben nog helemaal niet aan het shoppen geslagen, jij wel?! Doe ik straks wel in mijn vakantie!!! Ik heb mijn vakantie nog tegoed vanaf de laatste weeek van augustus, 3 weekjes, heerlijk!

Geplaatst

Hey Linda,

Hier geen klachten tijdens de gemeenschap. Alleen soms als ik mijn hoogtepunt heb gehad dat de baarmoeder lijkt samen te knijpen ofzo... En dat is nu wel extra gevoelig soms!

Wij zijn al wel aan het shoppen geslagen. Via Marktplaats al een wandelwagen/buggie/maxicosi drager aangeschaft, een maxicosi, en gisteren hebben we de babykamer opgehaald. We zijn heel trots, want we hebben ons bakken vol met geld bespaard, maar hebben wel hele mooie en leuke spullen!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hoi Linda, gemeenschap.... was is dat ook al weer.... :hmh: Ben totaal anti de laatste weken, zal er ook wel bijhoren... Wat ik gelezen heb kan t inderdaad wat pijn doen ivm de betere doorbloeding waardoor t allemaal wat gevoeliger is.

Ik lig nu met de griep op bed... volgens huisarts kan dit geen kwaad voor de kleine gelukkig. Heb jij daar ooit wat over gehoord??

Gister naar de gyn want ik zal niet meer naar de verloskundige gaan maar onder behandeling blijven bij de gyn. ivm een botaandoening die ik heb (osteogenensis Imperfecta) Ik heb t heel licht dus er zullen niet veel problemen komen hopen we. Gister weer een echo gehad, alles weer hardstikke goed. 21 augustus weer voor een echo... wordt nog de normaalste zaak vd wereld zo.. hihi...

Jullie ook weer bijna he de echo, leuk hoor!

Fijn te horen dat je goed aan t genieten bent! Zijn jullie al over een naam eens geworden?? Bij ons is dat moeilijk, we zijn daarin erg verschillend. Voor een jongetje hadden we al heel lang een mooie naam maar nu lazen we wat de betekenis was dus zijn we een beetje afgeknapt..... maar weer verder zoeken...

Willen jullie eigeljk weten wat t wordt?? Wij wel, kan echt niet wachten!!!!

Fijn weekeind!

Geplaatst

hoi linda

heel veel succes morgen bij angelique!!!

laat effe weten hoe het was,hier ben

erg benieuwd!!

groetjes steph

Geplaatst

Ik laat morgen even weten hoe het was bij de verloskundige...eehh, of overmorgen, want we hebben de afspraak pas om 19u en daarna heb ik een gezellig meidenavondje.

Hoi Cindy......Hoe gaat het met je, ben je een beetje aan het opknappen, of nogsteeds flink de griep? Echt balen voor je zeg. Oh, dus jij moet in het ziekenhuis onder behandeling blijven, wist je dat al eerder of zijn ze er nu achter gekomen dat je een botaandoening hebt? Wel heerlijk dat je regelmatig een echo krijgt! Ik heb geen idee hoor of ik nog een echo krijg vóór de 20e week???!!! Wel morgen het hartje luisteren bij de verlosk.

Ik wil niet vantevoren weten wat het wordt nee, ik wil me tot op het laatst laten verrassen, dat is iets wat ik altijd gezegt heb! Wat voor naam hadden jullie, waar niet zo'n leuke betekenis achter zit? Wij hebben al enkele namen op een lijstje staan, waarvan we al zo goed als zeker weten welke het zal worden, hahaha, is leuke voorpret he?? Ohja, voor het eerst deed de gemeenschap geen zeer!!!!!!!!! Het gaat dus gelukkig toch over. Ben ik wel erg blij mee natuurlijk.

Hilde, lekker zeg, dat je al flink geshopt hebt!! Dat gaan wij doen zodra we vakantie hebben, leuk, leuk,leuk.

Doeidoeiiiiiiiiii veel liefs Linda

Geplaatst

Hey Linda, griep is nagenoeg over, alleen nog erg moe. Gaat ook wel weer over.

Wij hadden als jongensnaam al vanaf t begin 5 jr geleden Matthew, alleen hebben we nooit naar de betekenis gekeken.. :la: Hoe bedoel je stom.... het is dus 'gift van God oid' en daar houden eigeliijk niet zo van. Ik vind het nog steeds een mooie naam dus wie weet..... Jullie zijn er snel uit qua namen, goed hoor! Wij zijn nu met lijsten bezig op t prikbord in de keuken maar we zijn zo verschillend, hihi...

Ik weet al heel lang van die botaandoening maar er was nooit bekend wat de consequenties zouden zijn mbt zwangerschap en bevalling. Gelukkig zijn we bij een ervaringsgyn terecht gekomen in Den Haag en die heeft ons verwezen naar een goede arts hier in ALkmaar. Wel prettig idee om zo goed onder controle te zijn. Toch had ik liever bij de Vk gebleven, het medische is er dan af en dat vind ik wel zo prettig na al die jaren.. maar ja, Jullie morgen he! Spannend!!!!

Geniet van het hartje morgen en fijne meidenavond! :blob6:

Groetjes!

Geplaatst

Vanavond om 19u gingen mijn vriend en ik voor het eerst naar de verloskundige. Ik ben nu 13 weken en 3 dagen zwanger. Echt een super lieve verloskundige en heel vrolijk, gezellig en geinteresseerd! Vrijwel meteen gingen we het hartje 'zoeken', ja dat was echt even zoeken, ons wondertje liet zich niet zomaar horen hoor, dus dat was best een beetje eng-spannend. Ik had ook verwacht dat het geluid harder zou zijn, maarrr....het was er wel hoor, zeker weten!! Dus we waren erg gerustgesteld en blij. Daarna de gebruikelijke vragenlijst, tips, vragen en antwoorden en we kregen een zwitsal tasje mee met nodige info, kleine proefmonstertjes en een tutknuffeltje, heel lief. Toen de verloskundige op het laatst vroeg of we nog vragen hadden, ze mij vriend, 'ja ik heb nog een vraag', mogen we nog een echo?' Whahahaha, goed van hem, al zeg ik het zelf, want ik heb de verwijskaart gekregen en mag morgen bellen voor een echo-afspraak, geweldig toch?! Door dit laatste ben ik nog vrolijker als dat ik al was!!!!!!! Ja, echt, de angsten zijn weg, we zijn ontzettend aan het genieten, elke dag weer.

Hey Cindy,

Ik zou je keuze niet laten beinvloeden door de betekenis van een naam hoor! Je gaat voor de naam, omdat je die mooi vind! Maargoed, je hebt nog tijd genoeg en misschien ontdekken jullie nog wel een nog mooiere naam, je gaat je er nu toch wat meer in verdiepen en er zijn zoveeeeeeel namen. Hahaha.

liefs Linda,

Geplaatst

Gaaf Linda!

Ja wij hebben ook zo'n mooie zwitsaltas met inhoud gekregen. Mijn man hing hem de terugweg meteen heel opzichtig aan zijn scootmobiel!

Wij hoefden trouwens niet te vragen om een echo. De verloskundige vroeg ons of we dan nog maar even zouden gaan kijken naar de kleine. Tuuuuuuurlijk wilden we dat. We hebben de foto's op cd meegekregen.

Geniet er lekker van meid!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Dank je wel Hilde!! Ik wil steeds op jouw topic terug-reageren, maar ik kan jouw topic niet vinden?! Je hebt niet als tekst: HIldever is zwanger of wel???

Dat is helemaal fijn dat jouw verloskundige zelf over een echo begon, maar zij doen ook zelf de echo op de praktijk ofzo??? Want dat doet onze verloskundige niet, wij moeten ervoor naar een diagnostisch centrum, dus wellicht vandaar dat ze er niet over beginnen......en ze had het over de verzekeringen die er nogal moeilijk over doen (over extra echo's zonder duidelijke reden). Wij nemen maandag een videoband mee!!!

Thanks en jij ook lekker genieten he!! Wat is het toch fijn om zo happy te zijn he, haha.

Ik heb vandaag bij Prenatal al 2 positiebroeken gekocht en een buikband. Oja en een kadootje voor mijn mannetje, een rompertje met: papa's kanjer erop.

liefs Linda,

Geplaatst

Hihihi... .papa's kanjer. komt heel bekend voor!..... we zijn geloof ik allemaal t zelfde he...

Fijn dat je een leuke verloskundige hebt, geeft een goed gevoel he...

Veel plezier met de namen, spulletjes kopen, kamer inrichten.... yeah we zijn al in het 2e trimester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:B-0020:

Groetjes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden