Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat een mooie buik mariek!!

die van mij is volgens mij nu al groter !!

(uitpuilende darmen ofzo???)

leuk die fotoos allemaal

vind het jammer dat fotoos plaatsten niet gewoon kan

maar via omweg

hmm

Geplaatst

Hi Marieke, wat een mooie buik heb je meid en wat ben je slank gebleven. Sport je ook? Ben nieuwsgierig want ik wil ook blijven sporten als ik zwanger wordt.

Liefs,

Yvonne

Geplaatst

Ben ook nog maar 22 weken, Es :tongueP:

Vind jouw buik overigens prachtig!

haha, Yvonne, je zou me eens moeten horen. Klaag af en toe steen en been dat ik al 10 kilo (!) ben aangekomen. Relatief dus behoorlijk wat. Ik voel me dan ook beslist niet heel slank meer, zeker vergeleken met waar ik vandaan kwam, maar besef me ook wel dat ik eigenlijk niet mag klagen. Ik probeer vooral erg op mijn voeding te letten. Eet wanneer ik trek heb (om de 4 uur tegenwoordig) maar zorg er dan wel voor dat het gezond is. Geen snoep, geen junk food. En verder loop (wandelen) en fiets is veel.

Ik deed hiervoor veel aan sport in de sportschool, lesjes Body Pump enzo. Maar dat is me teveel geworden. Die 2 liter extra bloed die rondgepompt moet worden...mijn hart sloeg elke keer zo op hol dat ik me er niet lekker meer bij voelde. Ben daar dus mee gestopt. Dus voor mijn gevoel doe ik momenteel niet echt veel aan sport. Maar dan is zwanger zijn eigenlijk een sport op zich ;-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Mariek ik weet dat je nog maar 22 weken bent, maar mijn buik was veel groter met 22 weken joh. Echt netjes en over die kilo's, maak je geen zorgen. Bij mijn 1ste zwangerschap ben ik in totaal 25 kilo aangekomen en ik kwam van 54 dus was nog al heftig.

Geplaatst

Hey Mariek, mooie buik!!!

Tja, die buiken zijn zelfs allemaal erg verschillend. Mensen zeggen bij mij ook steeds dat ik zo'n bescheiden buikje heb. Hahaha, maar voor mij is ie echt giga!

Draag heel erg naar voren. Van achteren schijn je eigenlijk niet eens te kunnen zien dat ik zwanger ben.

Maar... mijn baarmoeder ligt nog heel ietsie voor in groei en het kindje doet het goed... dus ik ben blij dat ik niet nog meer buik hoef mee te slepen dan dat ik nu doe! Ik zit nu op ruim 7,5 kg extra gewicht. Soms wisselt het wat.

Groetjessssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Dank voor de complimentjes!! Ik vind 'm zelf ook al huge, haha, maar als ik dan de foto's zie van Es en Diana en Renata... het kan dus nog véééél groter :yikes:

7,5 kilo, heel netje hoor, Hilde!

Geplaatst

klein, groot, dik, huge, giga.... maakt allemaal geen fluit uit.. ik vind alle zwangere buiken zó mooi!!!!!

Gewoon trots naar voren die buik!!

• 2 weken later...
Geplaatst

Hey meiden,

Hier nog een foto van mijn buik met 37,5 weken.

Foto-TM4IYJGI.jpg

Zal morgen nog een foto maken van nu met 39,5 week.

Maar deze had ik nog niet geplaatst, dus vandaar.

Liefs Diana

Geplaatst

hoi hoi! wat een mooie grote buik! prachtig.. en ook een mooi tijgervelletje erover heen, al met al.. ik ben jaloerss!

liefs

Desiree

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier hopelijk een van mijn laatste foto's 39 weken zwanger

Foto-8AGWNXXJ.jpg

Foto-YDGQYXNG.jpg

De groei staat nu volgens mij lekker stil. Niet echt meer gegroeid tov 36 weken zwanger.

Geplaatst

Tjonge, wat een buiken, Diana en Estrhalita!

Estrhalita, zijn die zwart wit foto's met Robbie nog mooi geworden?

Denk niet dat ik zo'n grote buik ga krijgen!

Volgende week doen we weer foto's dan is het 32 weken.

Groetjesssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden