Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha, dank :notworthy: En toch geeft de weegschaal 22 kilo extra aan. Zal vast een héél groot kindje zijn dan én veel vruchtwater en joekel van placenta... ;-)

Pien, heb jij nog een foto kunnen maken? Ben heel benieuwd!!

Geplaatst

Hee wouw, wat een mooie buiken weer!

Marieke, ik ben in een week tijd al 8 kilo kwijtgeraakt. Gaat dus helemaal goed komen. Binnenkort ook maar eens beginnen met alle oefeningen om mijn buikje enzo weer strak te krijgen......pfff nog weinig puf voor gehad.

Liefs van Nora.

Geplaatst

Marieke, prachtige buik !! Wauw.

Ik was ook 22 kilo bijgekomen, maar een week na de bevalling was er al ruim 15 vanaf!

(de rest moet er nog steeds af, maar dat ligt aan mezelf :hypocrite: )

• 3 weken later...
Geplaatst

Mooie buik hoor!!! Hoeveel ben je itt aangekomen nu dan? Ik was vanmiddag nog bij een vriendin die via iui een tweeling heeft gekregen. Die was itt 30 kilo aangekomen. Wel heavy hoor! Maar het ziet er toch goed uit bij je?!

Geplaatst

wauw je ziet er goed uit! En je buik is gewoon kleiner dan die van mij was toen ik zover was hoor! als je eenmaal bevallen bent ben je dus gewoon afgevallen! kan je meteen je kleren weer aan!

liefs pien

Geplaatst
Mooie buik hoor!!! Hoeveel ben je itt aangekomen nu dan? Ik was vanmiddag nog bij een vriendin die via iui een tweeling heeft gekregen. Die was itt 30 kilo aangekomen. Wel heavy hoor! Maar het ziet er toch goed uit bij je?!

HOIHOI,

Ja heb ik ook wel een gehoord, 20 kg ..30 kg.. Als je 60 weegt als je zwanger word is dat nog allemaal wel te behappen..

Ik ben nu in totaal 3- 3.5 kg aangekomen. Ik was het laatste jaar tijdens de IVF behandelingen al bijna 7 kg aangekomen. Toen ik begon woog ik 90 kg en tijdens de punctie afgelopen augustus 97! Ondanks dat ik toen erg veel zwom, ellke dag aan beweging deed..dus niet lui op de bank met zak chips hihihi

Maar na de punctie was ik er gelijk wel 2 kwijt in die week.

Dus omdat men mij ( ineens ) te zwaar vond; zeker met het oog op aankomen en tweelingzwangerschap en daarmee risico's moest ik proberen zo minimaal aan te komen. Ik loop bij ded dieetiste en houd mij aan het gewone ' zwangerschaps dieet" ( voorschrift) .

Die kilo's zijn van de laatse ca 4 weken...de 1e 7 maanden niets aangekomen.

Ik hoop ook dat ik strakjes blijk te zijn afgevallen.

Geplaatst

Wauw Lentezon,

je hebt een mooie buik. Je noemt je aantal kilo's, maar die zijn op de foto niet terug te zien hoor.

Ik zal kijken of ik nog een recente foto kan plaatsen.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Wauw wat een mooie buiken.

Ziet er allemaal heel goed en mooi uit.

Stephanie: jou verlof gaat volgende week al in, geniet er lakker van.

Kuzzz

Geplaatst

Wauw Stephanie! Wat zie je er goed uit zeg! Wat een mooie buik .

Je straalt helemaal! Die 2 zitten voorlopig nog wel eventjes lekker hoop ik.

Mooie zwangere vrouw hoor!

(en nog bedankt voor je complimentje)

Geplaatst

Ha dames,

Beiden een mooie buik, zeg. En wat knap Lentezon dat je zo weinig bent aangekomen. Ik had tijdens de zwangerschap zo'n trek heel de tijd, de kilo's vlogen er aan. Dat vocht is inderdaad heel vervelend. Veel water blijven drinken, al betekent dat dat je om het uur op de wc zit. Isis is nu vandaag een maand (het gaat super met haar, ik ben zooooo gelukkig) en ik krijg mijn ringen nog steeds niet om. Vocht is dus hardnekkig. Oh well, je moet er wat voor over hebben, niet waar?!

Ik vind het zo knap dat jullie twee kindjes dragen! Ik ben benieuwd hoe jullie de laatste weken ervaren. Beval je met een tweeling zo'n twee of drie weken eerder?

Liefs van Nora.

Geplaatst

Nora,

met een tweeling houd ik toch rekening met het gemiddelde van 37 wkn, kan dus rustig 2 minder of 2 meer worden. Verwacht niet de 40wkn vol te maken, voorgevoel zeg maar.

Meer/eerder last van bandenpijn nu, m.n. in de liezen.

Liefs, Stéphanie

• 1 maand later...
Geplaatst

tinkie80|549932096.jpg

Hierbij weer even dit topic een nieuw leven in blazen en ik hoop dat er nog meer foto's volgen....

Dit is het buikje van vanmorgen, vandaag 16 weekjes...

Geplaatst

Wat een lieve reacties meiden!

Vindt het nog steeds onwerkelijk, vooral omdat ik af en toe echt denk van: ben ik wel zwanger?

Maar ja, de buik groeit door en dat geeft me vertrouwen..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden