Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wauw wat mooi zeg! Je kan zo in een blad ofzo! Verder ook niet heel veel aangekomen volgens mij?

Hoop idd voor je dat het je laatste foto is!

Goed weekend allemaal!

Liefs Pien

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mooie buik Esthralita, echt een om jaloers op te zijn. Nog eventjes voor jou en je kan de kleine lekker in je armen nemen.

Groetjes,

Yvonne

• 2 weken later...
Geplaatst

Gisteren weer foto's gemaakt van mijn buik (32 weken en 2 dagen). Nog steeds streeploos, behalve dan die donkere streep, die zelfs voorbij mijn navel gaat.

Foto-QR4OENI7.jpg

Geplaatst

Hilde, mooie buik!!

Weten jullie wat het wordt? Ik vind het eeen echt meisjesbuikje!!

Geplaatst

Dank voor jullie reacties! Ben zelf ook wel trots op m'n buikie. Ik schijn nog steeds taille te hebben. Ja, ik zie het niet zo. Ik zie vooral buik!

Nee, Amanda, we weten niet wat het wordt. Nog een paar weekjes, en dan zullen we het zien. Volgens mijn man zit er een jongetje in... Ik wacht het maar gewoon rustig af!

Groetjessssssssssssssssssssss

Geplaatst

Zo, gisteravond weer even wat rondgeschuumd op marktplaats, en we hebben nu ook een badje met standaard, met zo'n wasbakje erbij en een luieremmer, voor 15 euro.

Morgen ga ik een luiertas van Kipling halen voor €10,- en hopelijk kan dat morgen in 1 keer met een badsteuntje €3,-, kan mijn man ook makkelijker de kleine in bad doen. Nu nog 2 aankleedkussens.... En dan zijn we er aardig geloof ik.

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hoe plaatst ik hier een foto?

Na op Afbeelding invoegen te klikken wordt een URL gevraagd.

Hier raak ik het spoor bijster.

Geplaatst

He Nora,

Ja, het is een beetje omslachtig hier op het forum... de foto moet dus eigenlijk al ergens op internet staan. Bijvoorbeeld op je Hyves-pagina, of je kan via http://www.mijnalbum.nl de foto's oploaden op internet. Als de foto's dan op internet staan (in mijnalbum.nl bijvoorbeeld) dan klik je op de betreffende foto met de rechtermuisknop bij 'eigenschappen' en daar staat dan het juiste http:// (URL) adres vermeld. Dit kopieer je vervolgens en plak je hier als er om je URL word gevraagd.

Succes!

Geplaatst

Ja, gelukt! Marieke bedankt voor de duidelijke uitleg! Dit is dus mijn buik. Foto's zijn vorig weekend genomen. Het gaat nu erg rap. Ik durf ook niet zo goed meer op de weegschaal te gaan staan. Nu al zo'n 10 kilo aangekomen. Ik heb bewust een foto op het forum gezet met mijn afgrijselijk lelijke litteken, overgehouden aan mijn operatie van vorig jaar. Dames, er is hoop!

Groetjes van Nora.

Geplaatst

Wauw, wat een mooie buik al. Hihihi, volgens mij is de mijne nu nog niet eens zo groot (met 33 weken). Ik zit nu ongeveer ook op 10 kg erbij!

Groetjesssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Wauw Nora! Prachtige buik! Enne... net zo´n toeter als ik! ik ga ook proberen een foto te maken (of manlief even vragen want zelf is het lastig kwam ik al achter!) Mariek, we gaan gelijk op, ik zit ook al op 13 kg! En dan heb ik de 2.5 kg van de hormoonkuur niet meegeteld :dontknow: Ach... ik doe niet te gek, maar ben ook niet heel erg voorzichtig, zeker in deze periode! Het gaat er wel weer vanaf... we zien elkaar wel weer op valtaf.nl ofzo he hahaha!

XXX PIEN

Geplaatst

Wauw Nora wat een schitterende buik!

Geniet er maar van dames, want hoe groot of klein dan ook, je gaat het toch best een beetje missen straks.

Liefs Diana

Geplaatst
Het gaat er wel weer vanaf... we zien elkaar wel weer op valtaf.nl ofzo he hahaha!

XXX PIEN

haha, verbaast me niks, dat we ook hierin gelijk opgaan. Tot nu toe met zo'n beetje alles zo. Grappig is dat.

En zo is het, wat aankomen en afvallen betreft! Moet mezelf af en toe even streng toespreken om mezelf daaraan te herinneren, want echt wennen aan dat dikker wordende lijfie kan ik nog niet echt (op de buik na, die is ge-wel-dig!). En volgens mij valt het allemaal nog reuze mee ook... ach ja!

Kijk zo uit naar de kleine!!!!

Geplaatst

Ja ik heb er ook superveel zin in! De tijd gaat lekker snel nu.. en nu we weten wat het is en de naam hebben gekozen en dan de hele dag getrappel in je buik... Probeer er ook wel heel bewust van te genieten hoor... want ik kan me van de vorige keer ook nog echt herinneren dat ik ook best nog wel eens heimwee had naar de zwangerschap... Met name ´s nachts als ik met een huilend kind door het huis liep te wiegen haha...

Liefs,

Pien

Geplaatst

Hai dames,

Ja, ik denk dat ik straks het 'zwanger zijn' ook wel ga missen (behalve het constante gedruk op mijn blaas dan). Het is zo bijzonder. Het zal zelfs raar zijn als er niet meer in je buik wordt getrapt. Gek eigenlijk, hoe snel je aan dat gevoel went.

En ach ja, dat aankomen. Volgens mij vliegt het er na de bevalling ook zo weer vanaf. Zo niet, dan wordt het sporten geblazen. Het is maar net wat je er voor over hebt! En een paar weken niet snoepen, wordt bij mij ook altijd beloond.

Pien, heb je al een foto? Ik ben erg benieuwd! Zijn jullie al uit de namen? Wij wel. Na de nieuwjaarswisseling (vorig jaar moest ik met Oud&Nieuw nog zo huilen, wat een verschil met nu!) gaan we een geboortekaartje uitzoeken. Dat lijkt me nou zo leuk.

Liefs van Nora.

Geplaatst

Ja, inderdaad bijzonder hoe snel je went aan het getrap en gerommel in je buik! Heel natuurlijk ineens, terwijl het eigenlijk toch nog steeds heel bizar is dat er een klein wezentje in je groeit. Met een eigen hartje, wat beweegt en eet en slaapt. Ik zal het straks ook zeker gaan missen.

Leuk dat jullie de naam al hebben, Nora. Ben heel benieuwd. Wij weten het nog steeds niet. Wisselt nog per week.

Mijn vriend heeft vanochtend weer wat foto's gemaakt van de buik. Elke keer weer benieuwd hoe het er uit ziet. Voelt alsof het een ENORME buik is en ik voel me echt een walrus af en toe, maar als ik dan de foto's zo zie, dan valt het eigenlijk allemaal best nog mee... vreemd he, hoe dat werkt in je hoofd?!

buikje_27weken.jpg

Zeg Pientje... kom és door met die foto's! ;-)

Geplaatst

Prachtige buiken hier!!! En zeker nog heel bescheiden hoor Mariek. En wat die kilo's betreft, ik was 22/23 kilo aangekomen en ben er al zonder iets ervoor te doen, 15/16 kwijt!! Dus dat geeft hoop toch? En ik was er ook echt niet zeker van toen ik zwanger was hoor, dat het er zoooooooooooo makkelijk weer af zou gaan.

Ja ergens mis ik dat zwanger zijn zeker. En dan vooral tot een week of 36 ofzo, als je nog genoeg kan doen. Met zo'n newborn valt het niet altijd mee, blijkt nu. Maar ik zou natuurlijk nooit!!!!!!!! het willen missen, jullie begrijpen het wel toch.

Geniet er nog met volle teugen van en bewonder jezelf UREN in de spiegel!!! Je bent prachtig!!!

En dat litteken is ook mooi Nora, want dat ben jij. Ik heb ook zo'n soort litteken van een nogal ingrijpende operatie (melanoom), maar ik koester het ergens ook, want daardoor leef ik nog....

groetjes, niki

Geplaatst

Hey, Marieke, mooi buikie!!!

Ik herken het wel hoor. Had ook al het idee dat met 12 weken de hele wereld mijn buikje kon zien. Maar eh, dat viel tegen!

En ja, ik vind mijn buik ook enorm, maar toch schijn ik een vrij bescheiden buikje te hebben voor 34 weken.

Maar loop nu onderhand af en toe ook als een pinguin als ik wat te veel heb gedaan... Tjonge, en m'n mannetje heeft weer effe last van zijn MS, dus die loopt ook heel charmant. We waren gisteren bij vrienden, die zeiden: eigenlijk moeten we een filmpje van jullie maken en die op internet zetten, het is werkelijk geen gezicht! Hmmmmpfff (hihihii).

Maar, mijn buik groeit met de week, en dat zien omstanders dan wel weer!

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Hee Niki, nou dat geeft inderdaad hoop. Al 15 kilo eraf...... en inderdaad het litteken hoort nu ook bij me. Het herinnert me aan een moeilijke periode, maar ook aan het feit dat ik de moeizame periodes in mijn leven weer overleef. Daarnaast maakt het dat ik het moederschap wellicht meer waardeer dan een ander (uitgezonderd alle dames van het forum en anderen bij wie een zwangerschap niet komt 'aanwaaien').

Marieke, zo is het weer een degelijk buikje hoor. Het hangt volgens mij ook heel erg af van je kleding. De ene keer zie ik eruit als een waggelende walrus, de andere keer als een vrouw met een wat dikker buikje.

Hilde, ik wil dat filmpje wel eens zien hoor! Maar ik heb een aardig idee hoe dat eruit moet zien....hahaha. Grappig hoor.

Enneh Pien, ben je nou nog steeds aan het poseren?

Iedereen hele fijne dagen!

Liefs van Nora.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden