Ga naar inhoud

Buik en babykamer foto's

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahahah, nou Nora, gelukkig is dat filmpje niet gemaakt... Kijk hoe mijn mannetje loopt te waggelen weet ik wel. En eh, dat gewaggel van mezelf hoef ik niet te zien denk ik, hihihi....

Groetjessssssssssssssssssssssssssss

• Reacties 705
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha nou het is gelukt hoor... Foto is geen reclame voor mijn supersonische digitale spiegelreflexcamera, maar wat wil je als je jezelf in de spiegel met flits fotografeert! Op de camera leek het nog wel wat maar het is dus helemaal niks! Ga binnenkort wel betere foto´s (laten) maken!

tot snel!

Liefs Pien

Geplaatst

Nou Pien als je (heel) goed kijkt is er toch wel een mooie buik te zien op de foto hoor!

Ben wel erg benieuwd naar een andere foto.

Liefs Diana

Geplaatst

Wat een mooie buik ! Prachtig hoor! En we zijn nog maar net over de helft, dat belooft wat .

Mijn vriend moet vandaag toch echt weer een foto maken want dat doen we te weinig. Zet er morgen ook wel eentje op. Mijn buik is ook gegroeid hoor , en zeker wel de laatste maand.

Succes overmorgen met de 20 weken echo, spannend!!!!

Geplaatst

Lever je er ook een vergrootglas en kijkinstructie bij, Pien? :tongueP:

Mooi buikje Stéphanie! Dan zie je direct verschil met jouw tweelingzwangerschap en ons. Dat belooft nog wat!

Benieuwd naar jouw buik, Lentezon.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Ja, wat een mooie buikies!

Hahahaha, ja inderdaad Mariek, t is wel effe goed kijken bij Pien, maar t buikie zit er wel echt!!!

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Pien, mooie buik hoor (al moet ik mijn ogen wel een beetje toeknijpen)......Ik heb mij op tweede kerstdag bij mijn schoonfamilie gigantisch versproken en ik had het niet eens in de gaten totdat Kees het zei. Nu weten dus drie schoonzussen en mijn schoonmoeder het geslacht. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt eerdat de hele familie het weet.....niet dat het zo'n ramp is, hoor. Nu houd ik gewoon tegen iedereen mijn mond, want met mijn warhoofd (heeft iedereen dat ook door de zwangerschap....pfff) verklap ik het straks tegen iedereen.

Oh ja, nieuwste kwaal: maagzuur. Argh! Wat is dat ranzig. Helemaal 's nachts.

Groetjes, Nora.

Geplaatst

hey stephanie wat een mooie buik

en die van mijn is net zo groot

haha en daar zit er maar eentje in dus tja ehmmm,.....

( zal mijn darmen wel zijn lol )

NOra die buik is mooooi zeg wow

alle ander buikies ook hoor

maar ben ff de namen kwijt nu........pien ?? toch met het kleine fotootje

wel te zien hoor

mooi buikie!!

Geplaatst

Mooie buik Lentezon,

we gaan zo te zien gelijk op. Lijkt wel of je iedere week nu met sprongen vooruit (letterlijk en figuurlijk) gaat. Leuk he?

Liefs, Stéphanie

FIJNE JAARWISSELING!

Geplaatst

Foto-HV4KXJ8L.jpg

Kon het niet laten ook hier even een fotootje van mijn wonderkind te plaatsen, deze is van de pretecho van van de week met 28.5 weken!

Mooie buiken allemaal trouwens!

Liefs Pien

Geplaatst

Wauw, Pien, mooi hoor!

Wij hebben geen pret echo laten maken... Maar we hoeven ook niet meer zo lang te wachten totdat we de kleine echt in onze armen kunnen houden (als alles blijft gaan zoals het nu gaat).

Groetjesssssssssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Lentezon, wat een mooie buik zeg! Schitterend

Pien, geweldig he zo'n 3d echo! Ik heb er al met al 4 laten maken (kreeg er geen genoeg van).

Liefs Diana

Geplaatst

Heee stephanie, wat leuk, ik zie het nu pas, een koningskoppeltje... oftewel... je eigen JIP en Janneke! Gefeliciteerd, lekker dat alles goed was... enne... die echo gaat helemaal goedkomen, zo leuk!

Liefs,

Pien

Geplaatst

Pien, mooie foto van jullie wondertje!!

Als het geboren is, moet je eigenlijk zo'n zelfde foto maken, vanuit "die hoek".

Mooie buiken ook weer!!

Geplaatst

Weer 2 foto's van mijn buik. 36 weken en 2 dagen nu (ze zijn vanmorgen genomen). Heb toch altijd het idee dat de buik s avonds wat groter is als s ochtends... Maar dat zou ook heel goed fantasy kunnen zijn!!!

Foto-4QM3TEOC.jpg

Foto-EZB8WM3W.jpg

Groetjesssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Prachtige buik, Hilde!!!

Dat heb ik ook, hoor, het idee (en volgens mij ís het ook zo) dat de buik 's avonds groter is dan 's ochtends.

Ik ga volgende week (30 weken) weer een foto nemen. Heb het idee dat de buik de laatste tijd hard groeit.

Geplaatst

Wauw, mooie buik Hilde. Zit ie al in de weg of geniet je er nog volop van?

Heel veel plezier en/of sterkte met de laatste loodjes.

Mag is vragen hoeveel kilo je bent aangekomen?

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Hey Mariek,

Nou, bij mij is de buikomvang in 2 weken tijd ook weer met 5 cm toegenomen.

Stéphanie, de weegschaal thuis is stuk... Morgen ga ik weer naar de verloskundige, dan zal ik er uitsluitsel overgeven. 2 Weken geleden was ik 12,5 kg aangekomen ongeveer. Maar ik merk nu dat ik s avonds gezwollen enkels heb enzo... dus zal nu wel meer vocht vasthouden en weer wat zwaarder zijn.

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

Hahah, nog wat vergeten Stéphanie...

Ik geniet nog volop van de buik, hoewel hij ook wel in de weg zit hoor. Mijn teennagels knip ik niet meer zelf. En ook door de knieën gaan en weer overeind komen gaat met het nodige gepuf en gesteun.... Vandaag nog een gevalletje waterschade: 1 van onze verwarmingen lekt. Dus eh, mooie plas water op onze vloer (gelukkig plavuizen!!!). Achter de bank... Nou, da's dus een waardeloze klus op het moment... in zo'n kleine hoek water opdweilen!!!

Maar goed... het is gelukt!

Groetjesssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden