Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi,

ik denk dat het tijd wordt om ook een dagboekje bij te gaan houden.

Vorige week donderdag 12 juni heb ik dus terugplaatsing gehad van 1 top embryo.

Aantal dagen last gehad na de punctie maar na afgelopen zondag was eigenlijk alle pijn verdwenen.

woensdag avond kreeg ik wat last van pijnlijke borsten maar dat kan natuurlijk ook de progesteron zijn van de tabletjes.

Ik ben 'smorgens een echte koffie muts maar helaas vanmorgen had ik er totaal geen zin in en gisteren smaakte hij ook al niet.

Dus krijg je goede hoop.

nu ik net even ben wezen plassen wat ik zowat ieder kwartier moet.

zag ik toch een beetje lichtrode sliertjes.\

slik............. nee dat kan toch niet....

kan je al op de 7e dag na de tp ongi worden ????

wat is jullie ervaring ik dacht dat je pas ongeveer rond de 14 e dag dan ongi werd, zo tegen de tijd dat je de test mag doen.

help me even want ik wordt onzeker.:shootme:

• Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

Hoi Nicolas......erg he die wachtweken....poehpoeh. Ik kan je wel meteen zeggen dat je op 7 dagen na tp geen menstruatie kan krijgen....teminste dat is wat de arts mij destijds vertelde, toen ik vanaf dag 6 bruin/rood slijm verloor. Het kan nog alle kanten uit. Het erge in de wachtweken is dat je op alles gaat letten en ook kunt gaan denken dat bepaalde dingen zijn zoals je hoopt/vermoed. Ik duim voor je!!!!!!! Heel veel succes nog,

liefs Linda

Posted

Hoi Linda,

ok bedankt alvast, dat stelt me al een beetje gerust.

de tranen stonden in mijn ogen vanmorgen want de tekenen zijn er al wel en het voelt ook allemaal goed dus vollop hoop en dan zie je inderdaad iets wat meteen opvalt.

nou zal een proberen om minder te gaan plassen want dit is echt niet normaal zo om het kwartier.

groetjes

Posted

Hoi Nicolas, probeer je niet te veel te focussen op dat bloed maar probeer een beetje rustig te blijven is ook beter. (ik heb nu nog makkelijk praten hoor).

Ik wil je wel veel sterkte wensen in je laatste week.

Liefs Cindy

Posted

heej,

mijn arts zei dat ik wel op dag 5 tm dag 7 enig bloed kon verliezen. dat was heel normaal. Ik heb het zelf niet gehad, op de dag van de test begon ik te menstueren, ik had ook helemaal geen goed gevoel over.

ik hoop zo voor je dat het lukt! misschien is het wel innestelings bloeding!!

Ik ga duimen voor je!

sterkte met de laatste 7 dagen wachten

liefs en een geluksknuffel

Desiree

Posted

was ook doodmoe vandaag en helemaal niet lekker. dus heb ook even op bed gelegen.

er schoot mij wel te binnen toen ik iets las over adertjes bij de baarmoeder dat ik nogal lange nagels had en dat het misschien met het inbrengen van de bolletjes fout is gegaan.

waarschijnlijk heb ik iets geraakt dat even kapot ging en ging bloeden.

op dit moment is het weer rustig en heb ik geen afscheiding of verlies meer.

dus hopen dat het hierbij blijft.

Maar bedankt nog voor de opbeurende woordjes, ik voelde me al wel een stuk geruster.

Posted

Ben vandaag van het wachtbankje gevallen.

gisterenavond had ik al zo'n vreemd voorgevoel en vanmorgen

was het werkelijkheid,

mijn menstr is doorgekomen op de 11e dag na tp.

Ik voel me kl^%te en durf het zkh nog niet te bellen.

ben bang dat ik weer in tranen uitbarst. Maar misschien morgenvroeg

dat ik me wat sterker voel.

ik weet bijgod niet hoe ik deze dag doormoet komen nu.

ben benieuwd wanneer ik voor de twee ivf kan.

bij mijn tp waren er nog 3 eicellen bevrucht maar die lieten ze even doordelen.

dan krijg je binnen twee weken schriftelijk bericht of er ingevroren zijn.

ik heb nog steeds geen bericht gehad dus voel me nu zeer onzeker.

Ik wil nu toch eigenlijk wel weten of er cryo's zijn.

zal het morgen gelijk vragen als ik bel.

tot gauw

Posted

Oooh, Nicolas toch. Wat erg voor je. Ik heb er geen andere woorden voor.

De mensen van het ziekenhuis zijn wel wat gewend, hoor, maar je moet nu gewoon doen waar je je goed bij voelt (in hoeverre dat gaat!). Heel veel sterkte.

Liefs van Nora.

Posted

Oh getver, Nicolas, wat balen!! Neem de tijd om het te verwerken. Ik hoop dat je binnen enkele dagen meer weet over de eventuele cryo's, ik hoop het echt voor je!!

liefs Linda,.

Posted

Wat kan de natuur wreed zijn zeg.

Gisterenmorgen dacht ik nog dat ik ongi was en na 13 uur 's-middag was er niets meer te zien.

Tot vanmorgen toen begon er weer wat lichtrood bloed te komen.

Ben benieuwd hoelang dit doorzet.

heb vanmorgen ook maar even een test gedaan omdat ik toch twijfel of dit wel menstr is.

test was negatief maar het is ook nog 2 dagen tevroeg.

ik houdt het even goed in de gaten en doe donderdag toch de test maar want dit is echt niet leuk.

dan ongi dan weer niet wat is er toch aan de hand, ik wordt tureleurs en heel onzeker zo.

zat gisteren op een site (forum) te lezen waar bloedingen heel vaak voorkwamen en de dames toch zwanger zijn.

ik heb nog een heel klein beetje hoop maar niet echt veel.

hoor deze week ook of er nog cryo's zijn.

vind het wel lastig dat je daar twee weken op moet wachten of je ze hebt of niet ???

Posted

Nicolas, wat een rot nieuws!

Ik ga heel hard voor je duimen dat het vals alarm blijkt te zijn, en je straks toch positief gaat testen.

Heel erg veel sterkte meis.

Liefs Diana

Posted

Ja als je nou gewoon begint te menstrueren dan weet je waar je aan toe bent maar nu zo, ik wordt er gek van.

Het lijkt of het gewoon niet door wil zetten, het lekt een klein beetje en af en toe weer niet, ik redt het met een inlegkruisje dus dan weet je wel.

we wachten wel af, nog wat afleiding en dan is het zo donderdag

Posted

He Nicolas,

Wat een onzekerheid! Ik heb dat ook gehad, na mijn ICSI poging. De menstruatie begon heel licht. Soms een beetje, dan weer niks. Dat hield bijna 2 of 3 dagen zo aan. Daarna brak de menstruatie ineens echt goed door en was het ook meteen heel heftig. Die paar dagen had ik ook nog hoop dat het toch gelukt zou zijn. Helaas was dat bij mij dus niet het geval. Duim voor je dat het bij jou wel zo is!!!

Posted

Ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is deze keer en elk moment de ongi door zal breken. Dan valt het minder zwaar dan dat ik vollop hoop houdt.

Kreeg vandaag bericht van het ziekenhuis en helaas waren de andere embryos niet goed genoeg om in te vriezen.

Dus zal het op moeten naar de tweede ivf over zo´n 2 maanden.

Posted

hallo lieve Nicolas,

Ik had niet eerder gekeken bij het dagboek, maar zag dat vandaag.

Ik heb even je laatste dagen doorgelezen, meid wat een onzekerheid voor je.

Ik hoop dat je morgen toch nog een positieve test krijgt.

Jammer dat je emmies niet goed genoeg waren om in te vriezen.

Zal hard voor je duimen meid dat je 2e poging gaat lukken.

neem deze 2 maanden lekker rust want zo een ivf is niet niks en goed bijladen en misschien neemt je lichaam het dan beter op.

Ik heb nog gegoogled over innestelen en las over kinderaspirine en tarwekiemolie en acupuncturist en extra foluimzuur.

Volgende week heb ik een afspraak bij een acupuncturist in Utrecht, ze klonk heel engels/chinees.

iemand ervaring??

liefs pebbels

Posted

Ik wordt dus helemaal gek.

vandaag 26 juni mijn testdag.

ik verlies dus vanaf maandag/dinsdag wat bloed.

ik kan het niet echte ongi noemen zoals jullie al weten dus er

was nog wat hoop.

vanmorgen dus om 4.30 uur moest ik al plassen dus maar even opgevangen en een test gedaan.

komt me daar bij de t een lichtroze streepje te staan.

ik kon mijn ogen niet geloven en dacht dat ik gek werd.

dat betekend in mijn ogen toch een beetje positief.

er staat in de bijsluiter dat ik dan de test over 48 uur moet herhalen omdat

dan de waarde van de hcg gestegen zal zijn.

dus de hoop gaat al weer groeien.

heb ik me daar gisteren net twee glazen wijn achterover geslagen van frustratie, maar hoop dat het geen invloed heeft gehad en ik nu alles verknald heb.

ga straks dus maar het zkh bellen en evt vragen om een bloedtest te mogen doen, ik weet niet of hun het doen maar hoop het wel.

maar dan duurt het volgens mij nog 2 dagen voordat je de uitslag krijgt of kan dat eerder.

sorry dat het zo vroeg is maar ik kan niet meer slapen van opwinding:blob6:

Posted

Hihihi, Nicolas, ik kan het me voorstellen!!

Zal er dan toch nog een juni embryootje blijven zitten????

Die 2 glaasjes wijn zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Wanneer je op de natuurlijke manier probeert zwanger te worden, houd je daar volgens mij ook pas rekening mee vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent.

Zou alleen nu wachten met weer drinken... ihihii

Nou, sterkte vandaag!!! Hopelijk loopt het allemaal toch nog goed voor je af!!!

Groetjesssssssssssssssss

Posted

nou het ziekenhuis doet dus geen bloedproeven.

ik moet over 2 a 3 dagen nog maar eens testen

dus ik hup naar de huisarts, de assistente vroeg me een plasje te doen

want volgens haar was die test van vanmorgen harstikke possitief.

zij een nieuwe test gedaan en ook positief.

nou volgens mij ben ik dan zwanger :B-0020:

maar ik doe over 2 dagen toch nog een testje hoor gewoon voor de zekerheid

die bloeding is wel heel raar. maar goed het kan. dus.

Posted

Sjemig, Nicolas, WAT ONTZETTEND GAAF!!!!! Gefeliciteerd meid, echt super!!

Zo zie je maar weer, ons lichaam geeft soms zulke verkeerde signalen af. Juni is dus uiteindelijk toch nog niet zo'n verkeerde maand (met dank aan jou) ;-)

Lekker van genieten, meid. En over 2 dagen gewoon weer een testje. Maar als ik het zo lees dan ben je gewoon hartstikke positief!!!!

Posted

Hoi Nicolas, ook hier wens ik je veel succes de komende 2 dgn maar ik ben ook assistente en hier geld.

Al moet je goed naar de test kijken, een streepje is en blijft een streepje dus ZWANGER joepiie. Nu niet meer drinken om te vieren mag je JIP en Janneke bubbelwijn haha.

Doei

Posted

Nicolas, goed joh! Positieve test is een positieve test dus van harte!

Al nieuws van het ziekenhuis over eventuele bloedtest?

Groeten, Nora.

Posted

Hoi nora, ja ze doen hier geen bloedtesten, ik mocht dan morgenvroeg urine komen brengen dan deden ze een test, en tja dat kan ik zelf dan ook.

cindy, ik zal me nu zwanger gaan gedragen dus geen wijn meer, zat ook even echt in een dipje hoor gisteren en dacht dat het echt over was maar ga nu weer een beetje hopen.