Ga naar inhoud

overzicht behandelingen september / oktober

Aanbevolen Berichten

Gast Simone1972
Geplaatst

Oh wat verschrikkelijk rot zeg!!! Echt helder rood bloed?

• Reacties 751
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Thanx meiden!

Ik wist het zelf al eigenlijk, zei al tegen m'n hubby dat dit hem ook niet ging worden...

Het bloed ziet er erg oud uit, maar ik ben ook al 5 maanden niet meer ongi geweest vanwege een lucrin behandeling.

Ik ga zo maar even het ziekenhuis bellen en kijken wat zij zeggen..

Geplaatst

Meiden, toch maar even het ziekenhuis gebeld.

Vrouwtje zei gelijk: betekend nog niets.... ( ppfff )

Moet morgen gewoon testen...

Weten dus nog steeds niets....

Gast Simone1972
Geplaatst

Ik hou van positief denken, dus ik denk dat het niets te betekenen heeft! :good1:

Geplaatst

Maatje ik ga vandaag extra hard duimen voor je. Het word nu wel heel erg spannend voor jullie. Ik hoop zo dat de test morgen positief is en je op een roze wolk kan verhuizen het weekend.

Groetjes, Ellie.

Geplaatst

Hahaha duimen maar!!

Mannetje gebeld en die maakt zich nog nergens zorgen over...

Vanavond testen en morgen ochtend...

Jammer genoeg kan ik jullie maandag pas wat laten weten.

Ben morgen vrij van het werk en heb nog geen internet in mijn nieuwe huisje...

Ga hier op de zaak lekker rustig aan doen, heb de baas al ingelicht en ik mocht niet van mijn plek af komen, alleen om naar de wc te gaan...

Geplaatst

Jij hebt een goede baas, beter dan de mijne. Ik hoef niet meer terug naar mijn werk. Had van te voren met ze afgesproken dat ik niet zou werken met deze poging en daar waren ze mee eens. Maandag kreeg ik eerst een brief dat mijn contract niet meer verlengd zou worden en gisteren is hij wezen praten. Als ik zwanger zou zijn dan hoef ik niet meer terug want dan wordt het ziekte verzuim waarschijnlijk te hoog. Slaat natuurlijk nergens op. Heb gelijk gezegd dat ik dan helemaal niet meer voor hun wilde werken. Vanaf volgende week maar hard op zoek naar een andere baan.

Geplaatst

Wow, maatje! Wat lees ik nu? Er is nog hoop!!! Ik hop heeeeeeeeel hard met je mee!

Wat schofterig, Ellie van je baas. Volgens mij is dat hartstikke illegaal om om die reden een contract niet te verlengen!

Groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

Maatje, wat een onzekerheid.....dus vanavond ga je al testen en dan morgen nog een keer? Spannend zeg! Hopen dat het echt oud bloed was! Succes!!!

Ellie, wat rottig zeg van je werk. Voor zo'n baas zou ik al niet eens meer willen werken, gewoon onmenselijk!! Lekker een nieuwe baan zoeken, er komt vast weer iets leuks op je pad!

Draakje, goed joh, 14!! Succes vrijdag met je echo!

Otjes, jammer dat het niet gelukt is.....en natuurlijk veel succes met je 1e IUI.

Ik ga mijn tweede wachtweek in.....nog 7 dagen.

Normaal gaat de tijd zo snel en nu.....hij gaat zooooo langzaam!!

Geplaatst

Lieve meiden,

wat is er weer een hoop gebeurt hier.

Maatje: wat fijn dat er nog hoop is. Mijn duimpjes draaien voor jou.

Draakje: wouw 14 Folikels al!!!! Jij bent een SUPERBROEDSTER!!!!

hahaha

Ellie: Wat een verschrikkelijke man, die baas van jou... zo ga je toch niet om met mensen..

Smile: Wij gaan gelijk op!!! allebei de 9e testen..... SPANNEND HE.

Ik zit nu ook al op WD 7.

van de ene kant wil zo graag weten of het gelukt is, en van de andere kant ben ik ook bang voor het antwoord.

Pfffffff nog 7 dagen te gaan...

(Ik weet niet waarom, maar heb er zelf een goed gevoel over..)

Lieve meiden allemaal HEEL VEEL SUCCES!!!!

:wav:

:hug: Diana

Gast Simone1972
Geplaatst

Oh, oh, oh.... Dat wachten is niet mijn sterkste kant vrees ik! Vandaag dag 8... Nou las ik dat sommigen al positief getest hadden op dag 10 na tp, dus ik denk dat ik ook maar eens een gokje ga wagen. Twee testen gekocht, een illegale voor zaterdag en de ander is keurig netjes voor woensdag.

Geplaatst

Hallo dames,

Vandaag wd 8. Ik vind het nu verschrikkelijk spannend worden. Gisteren heel de dag naar het toilet gelopen had echt het idee dat ik ongi ging worden. Heb ook weer erg last van mijn buik maar hoop dat dat geen slecht voorteken is.

Veel succes in de laatste week op het wb.

Groetjes, Ellie.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik zit hier met samengeknepen billen mee te wachten met jullie! :sad11:

Hoop zo dat we weer wat zwangeren mogen gaan verwelkomen in oktober.

@ Maatje --> en en en en..... heb je alsnog getest? Laat het ons gauw weten ok, 'you're killing me' en dan ben ik nog niet eens eens Achmed 'the dead terrorist'.

Dus blijf positief, straal straal, en veel succes voor de laatste loodjes..... mijn duimen zullen overuren gaan maken! Toi toi toi.

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Meiden......hier een beetje bruin bloedverlies.......?? Wat moet ik daar dan van denken? Volgens mij hebben we allemaal hetzelfde gevoel :

Pffff, hoe kom ik de laatste dagen door?

Geplaatst

Hey Smile.

Gewoon volhouden.

Zolang het geen helderrood bloed is dat doorzet moet je ervan uitgaan dat het goed blijft gaan.

het kan innesteling zijn of oud bloed. Het wil nog niets zeggen

Positief blijven denken

Geplaatst

Smile,

je hoeft je nog geen zorgen te maken, zelf niet bij helder bloed (spreek inmiddels uit ervaring). Zolang je maar geen buikkrampen en koorts hebt. Nog even volhouden dus.

Groetjes, Stéphanie

Geplaatst

Echt wel moeilijk hé Smile. Vooral als je dan ook nog wat bruin bloed verliest. Ik hoop voor je dat het daar bij blijft en we gewoon donderdag kunnen testen.

groetjes, Ellie.

Geplaatst

Inmiddels is het echt rood bloedverlies......nog niet zo veel maar wel echt rood.

Ook een beetje ongipijn en pijn in onderrug. Pffff, het gaat niet goed volgens mij.....

Geplaatst

O Nee toch Smile... Ik hoop maar dat dit van de innesteling komt..

Hopelijk stopt het snel, en kunnen we toch samen de 9e een test doen..

Liefs

Diana

Geplaatst

Hoi Smile,

Ik hoop dat het ondertussen toch gestopt is en jij 9 oktober alsnog kan gaan testen. Ik blijf duimen voor je meis.....

En ook voor jou Maatje, geen idee hoe het er momenteel bij jou voorstaat maar ik denk wel aan je.

Sterkte meiden..... toi toi toi

Dikke knuffel,

Elena

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden