Jump to content

toch miskraam?

lis

Recommended Posts

He lieve meiden,

Zit hier sniffend achter de pc.

Vanmorgen een fikse bloeding...

Het is afgelopen denk ik. Dit in combinatie met de mindere klachten, dat kan niet goed zijn. Mn gevoel zegt ook dat t niet goed zit.

Ik was zo blij, en nu zo verdrietig.

Aan de ene kant denk ik 'waarom gebeurt dit dan, ik was helemaal happy voor ik zwanger werd en dan komt er zoiets langs', aan de andere kant ben ik heel blij dat ik spontaan zwanger ben geworden en dat is dit verdriet ook wel waard moet ik maar denken. Alhoewel het altijd afwachten is of dat nog een keer lukt...

meiden, ik weet niet of ik hier veel zal zijn de komende tijd, kan nog niet bedenken of ik er wel of geen behoefte aan heb. dus als ik er niet ben, ik denk wel aan jullie hoor!

liefs,

Lis

• Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeetje Lis,

ik schrik van je berichtje. Heb je al met de gyn. gebeld? Laat anders voor de zekerheid toch een echo maken. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar mijn vriendin heeft ook een behoorlijke bloeding gehad terwijl ze zwanger was van haar dochtertje. Zij wist niet eens dat ze zwanger was en dacht gewoon dat het haar menstruatie was. Zo heftig dus. Na 8 weken was wel duidelijk dat ze zwanger was en alles is goed gegaan.

Ik duim dat alles toch goed blijft gaan, zo'n wonder moet tot een einde gebracht worden.

Meid, neem de tijd en kom hier als je er aan toe bent. We begrijpen het als je even afstand neemt. Laat je nog even weten hoe het met je gaat? Een hele dikke knuffel:hug:

Liefs Corine

Lieve Lis,

Je kent me nog niet zo goed maar ik wil je toch heel veel sterkte wensen.

Wat vreselijk, krijg je onverwacht zoiets moois in je schoot geworpen en dan nu dit......

Ik kan me voorstellen dat dit heel erg zeer doet.......

:hug: en veel liefs

Shanna

Lieve, lieve Lis,

Wat vind ik dit erg voor je!

Meis, wat onwijs @#@#@#@#!!

Heb je ook buikpijn erbij?

Zolang je geen buikpijn hebt hoeft dat niet altijd alles te zeggen.

Ik heb de eerste 10 weken van mijn zwangerschap ook bloedverlies gehad, en ook wel behoorlijk heftig soms.

Uiteindelijk had ik met 6 weken en 1 dag al een echo.

Vraag anders aan je arts of je eerder mag komen voor een echo.

Lis, denk goed om jezelf. Kom hier als je er zin in hebt en er behoefte aan hebt. Wij denken aan je!!! En we leven met je mee!

Een hele dikke knuffel van mij :hug:

Ik wil even reageren op het berichtje van Corine, ik zou idd ook even de gyn. bellen voor de zekerheid.

Ik had bij de tweelingzwangerschap met 7 weken een hele erge bloeding en bij mij bleek ook alles nog goed te zijn en twee kloppende hartjes.

Ik wil je geen valse hoop geven maar zou toch even het ziekenhuis bellen als ik jou was.

Liefs

Shanna

hoi meiden, wat een lieve berichtjes allemaal.

ik heb net met t ziekenhuis gebeld en de spoed belt me nog terug. gelukkig niet meteen zo'n mevrouw die zegt van kijk t maar aan, maar nog even afwachten wat ze straks zeggen.

ik had vanmorgen wel een beetje buikpijn, daarom heb ik ook niet zo veel vertrouwen meer, maar nu eigenlijk niet meer. ik weet t niet, ik hoop zo dat ik straks voor een echo mag en dan iets moois zie...maar zoals ik al zei, het voelt niet zo goed. ook beetje zo'n rugpijn.

fijn dat jullie er zijn zeg. ik denk niet dat ik buiten dit forum kan hoor!

lis

Lieve Lis wat een $#@%@%zooi zeg!!!

Ben je net zo blij, het aan je moeder verteld en dan dit, getsie zeg! Vreselijk dat je nu een spontane teleurstelling moet verwerken. Hier ben je natuurlijk helemaal niet op voorbereid.

Maar ben het wel eens met de rest, wacht deecho af, want je weet het maar nooit!

Ik snap als je er wat minder bent maar ik zou wel graag willen weten hoe het met je is hoor meisje!

Kus en dikke knuffel Sab xxx:hug: :hug:

Vanmiddag om half 3 mag ik in t ziekenhuis langs komen, fijn he.

Ik ben wel heel bang, heb ook zo'n pijnuitstraling naar mn rug en been, en da's volgens mij geen goed teken...

Ik hou jullie op de hoogte,

Lis

wat zijn jullie toch lief!

ik heb niet zulk goed nieuws...

kopieer even een stukje dat ik ook op de andere site had gezet.

Er was in de baarmoeder niks te zien. Wel mooi dik baarmoederslijmvlies. Ze zagen (met zn tweeen gekeken omdat het onduidelijk was) wel iets op de linker eierstok, maar dat kan ook een cyste zijn (was volgens mij ook te groot voor een emmie). wat logisch is, had ik eerder ook, ik weet alleen niet meer aan welke kant.

Nu is er bloed genomen, maandag weer om te zien hoe we ervoor staan. Mocht het raar hoog zijn, denken ze toch aan een bbz en moet ik meteen komen.

Eigenlijk is er dus nergens iets te zien dat op een emmie lijkt. Het dikke baarmoederslijmvlies wijst niet op een bbz, dus ik hoop zo dat dat het niet is!

Wat hen betreft kan het zijn dat t te vroeg was om iets te zien, maar na het verhaal van alie geloof ik daar niet zo in...

Ik denk zelf dat t een vroege miskraam is, waarschijnlijk is het vruchtje in de loop van deze week ofzo al gestopt met groeien en is het afstoten nu begonnen...

Ik kan t verdriet nog niet echt overzien. ben een beetje verdoofd. en nog niet helemaal zeker. en ook nog heel bang voor een bbz, toch.

Ik laat maandag weten wat de definitieve uitslag is maar ik heb niet veel hoop meer...

wat balen he. ik ben zo teleurgesteld!

Jose, hoe is het bij jullie gegaan? ik ga t even lezen, maar ebbe huilt dus ik weet niet of ik nog kan reageren.

Liefs,

Lis

oh lis wat een gedoe meis...nu weet je eigenlijk nog niks....bij mij was er ook helemaal niks te zien dan alleen maar dik slijmvlies.......en ik was toen bijna 6 weken.......2 weken later zagen ze pas wat maar ook nog geen hartje......dus het kan wel hoior meis...maar ik kan me voorstellen dat je er vanuit gaat dat het een miskraam is...zou ik ook doen..al was het maar om jezelf te beschermen....nou het kaarsje blijft toch nog branden hoor meis!!!!!!!!

:hug:

Goh Lis,

Ik had net nog op de vorige topig gereageerd maar deze nog niet gelezen..... :icon_silent:

Wat een verschrikkelijke onzekerheid! Aan de ene kant heb je de hoop al opgegeven maar aan de andere kant, ze doen niet voor niks nog nader onderzoek.

Spontaan en onverwacht zwanger, helemaal in de zevende hemel. En nu?!?! Afwachten en diep in de put. ....

Meis, we zijn er voor je, alhoewel je nu meer steun zult hebben aan je hubbie en je lieve Ebbe. Hou ze dit weekeinde maar lekker goed vast en knuffel ze maar lekker!!

Het kaarsje blijft voor je branden...

:hug::hug::hug::hug:

Lieve Lis

jeetje zeg. ff schrikken hoor.

Ben je spontaan zwanger en dan dit. Ik hoop dat ja maandag echt veel zekerheid krijgt.

Maar je kan dus toch spontaan zwanger worden.

blijf voor je duimen

liefs Angela

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use