Ga naar inhoud

toch miskraam?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

lieve lis,

wat vreselijk..

hoop zo voor je dat je maandag toch goed nieuws krijgt te horen..

sterkte meis

liefs rosalie

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

mwah, het gaat wel.

ik heb t eigenlijk al een beetje opgegeven. heb ook al wijn achterovergeslagen, en belachelijkj veel gesnoept...

als ik morgen slecht nieuws krijg kan het natuurlijk zijn dat er nog een klap komt maar ik heb het idee dat ik er al een beetje aan gewend ben... ik merk t wel. zo met ebbe kan je oook niet maar steeds verdrietig zijn he. wat dat betreft is het beter te verwerken zo. alhoewel ik denk dat als het straks misschien nog heel lang duurt dat misschien anders zal zijn.

lief dat jullie allemaal aan me denken. ik weet niet of ik morgen meteen de moed heb een berichtje te schrijven. Geen nieuws is slecht nieuws!

bedankt voor de lieve berichtjes...

lis

Geplaatst

is goed hoor meis.....als we niks horen dan is het foute boel!!!!!!!!!!!......lijkt me wel lekker dat je druk bent met ebbe nu...ik weet nog van al mijn miskramen dat ik er gek van werd als ik niks te doen had!

Maar goed......nog even wachten tot morgen!

:hug:

Geplaatst

Lis, heel veel sterkte morgen!

Ik heb globaal gevolgd dat je van een prachtige roze wolk in een zwarte dreigt te vallen.

Ik heb zelf 2x bbz gehad, en mijn HCG was toen niet ontzettend hoog.

Steeg alleen heel langzaam waardoor het er wel een moest zijn.

Ik hoop echt voor je dat je morgen duidelijkheid krijgt.

Ik straal de zon vanuit hier naar je toe hoor!

Dikke knuffel, Laura

Geplaatst

lieve lis,

heel veel sterkte vandaag.....ik hoop op een wonder...

ook hier wordt er aan je gedacht.....

een hele dikke,warme knuffel

Geplaatst

Hoi meiden,

ik doe weer even copy paste...

hoi meiden,

het is niet goed. hcg vrijdag 187, vandaag 194...

ik moet donderdag weer terugkomen ivm eventuele eug, ze hebben nog steeds niks gezien daar van binnen en kunnen dat dus niet uitsluiten en dat vind ik nu zo naar! ik wil nu dit zo snel mogelijk afsluiten en vooral niet nog de kans hebben dat t toch een eug is met alle gevolgen van dien en misschjien wel de conclusie dat een spontane zwangerschap er voor ons niet in zit, dat was nou juist het enige positieve aan dit verhaal...

donderdag verder...

bedankt voor alle duimen en kaarsjes, ik hoop dat ze helpen met goed nieuws op donderdag: dat t geen eug is en ik nog steeds kan proberen spontaan zwanger te worden!

lis

Geplaatst

oh lieverd wat jammer!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop ook voor je dat het geen EUG is.....zou zo oneerlijk zijn!

Meis...sterkte.

:hug:

Geplaatst

Wat is eug?

die onzekerheid is zo slopend, konden ze nu maar gewoon iéts zeggen..

Heel veel sterkte meis..

Amanda

Geplaatst

eug = een buitenbaarmoederlijke zwangerschap...

Meid, ik wens jullie veel sterkte. Nog langer in onzekerheid zitten... Pfff...

Liefs Bianca

Geplaatst

Lieve Lis,

gewoon sh@#$t zeg..

hehehehe wat een naar bericht, wij blijven natuurlijk duimen en hopen..

Ik kan me voorstellen dat je tussen verdriet en hoop geslingerd word.

knuffels Cynthia

Geplaatst

Lieve Lis,

Wat een naar bericht en wat een onzekerheid. Dit zijn wel hele emotionele dagen voor jullie. Heel veel sterkte meid!!

Liefs, Plien

Geplaatst

Lieve Lis,

was even een paar dagen afwezig en begrijp dat je nog geen zekerheid hebt. Wat ontzettend vervelend meid. Ik heb zo aan je gedacht en voor je geduimd. Ik hoop dat ze donderdag wat meer weten, dan weet je inderdaad of je iets moet afsluiten of niet. Dit is ook niet leuk, die onzekerheid. Meid, ik blijf nog even voor je duimen hoor!

Liefs Corine

Geplaatst

Hoi Lieve Lis,

ik was er ook even niet, maar ik ben echt ondaan van je berichtje hoor. Wat een ellende zeg, weer wachten...

Ik duim voor je dat het toch nog goed gaat komen!

Hele dikke knuffel en liefs Sab xxx

Geplaatst

Lieve Lis,

Gaat het een beetje met je?

Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt.. ik heb ook bloedverlies gehad en twee weken moeten wachten op een echo..

Het is slopend.. je weet niet wat je moet denken, of je nou van het positieve of negatieve uit moet gaan...

Je wil het zó graag, maar ook weer jezelf beschermen door je er bij neer te leggen..

Hopelijk weet je snel meer, sterkte!

Amanda

Geplaatst

Hoi meiden,

volgens mij ben ik niet helemaal duidleijk geweest... donderdag is alleen omdat ze willen controleren op bbz (eug = bbz dacht ik) omdat dat gevaarlijk is.

Verder is er geen hoop. Een miskraam is eigenlijk het beste scenario nu. Vooral omdat ik bang ben dat een bbz misschien door de endo komt en dat zou betekenen dat t niet handig is spontaan zwanger te worden, dat hoop ik dus echt niet. en ik vind het ook een beetje eng: er kan ineens een bloeding in je buik ontstaan, daar word ik een beetje nerveus van...

het gaat hier wel weer, vanmorgen een fikse ruzie met manlief gehad, ellendig als je beiden anders reageert. EN ik had zo mn best gedaan een beetje positief te blijven... nu is het weer goed hoor.

bedankt voor jullie berichtjes!

Lis

Geplaatst

Lieve Lis,

Wat een ontzettende tegenvaller, maar je zag het zelf al aankomen. En nu dan weer die onzekerheid of het een bbz is of niet. Ik hoop zo dat je wat dat betreft "goed" nieuws krijgt donderdag.

De kaarsjes blijven hier in ieder geval voor je branden in de hoop dat het geen bbz is ...

Veel sterkte lieverd.

Geplaatst

hmm verkeerd begrepen dan denk ik, sorry daarvoor.Komt wel een beetje dom over nu natuurlijk...maar goed,ik hoop gewoon op het beste voor je en hoe rot het ook voor je is, blijkbaar is dat nu toch een miskraam.

Meisje ik denk aan je.

Liefs Sab xxx :hug: :hug:

Geplaatst

Hallo Lis

Bah,wat vervelend !

Ik hoop echt dat het geen bbz is en dat je na deze ellende een plek te hebben gegeven "gewoon"weer spontaan zwanger kunt raken,ik duim vreselijk hard voor jullie.

Manuela

Geplaatst

Hoi lieve lis,

Hoe gaat het nu met je?

Hopelijk heb je weinig lichamelijk pijn, de geestelijke pijn is al genoeg.

Ik duim nog steeds dat het geen bbz is hoor.

Dikke knuffel

Geplaatst

Lieve Lis,

Ik denk vaak aan je meid... Pfff, wat moeilijk... Eerst het geluk dat je spontaan zwanger bent geworden, echt een verrassing en daarna al vrij snel weer afscheid moet nemen van het kleine wondertje dat in je buik aan het groeien was... Ik wens jullie veel sterkte meid... Kop op he?

En je moet nooit vergeten: Een wens naar een tweede kindje kan (is) net zo groot als naar een eerste kindje. Tuurlijk begrijp ik dat jullie ontzettend blij zijn met Ebbe en dat jullie wens in vervulling mocht gaan. En als je kijkt naar Ebbe dat dat het grote leed wel wat verzacht. Maar je tranen mogen rollen hoor! Het is wel een afscheid wat je neemt van een heel klein mensje dat al aan het groeien was in jouw buik. Dit kindje heeft helaas niet mogen groeien en groot mogen worden in jullie warm gezinnetje. Erg jammer meid. Ik denk aan je en geef je een dikke digi-knuffel!

Liefs, Bianca

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden