Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hoi Meiden...

He He, zondag eindelijk 2 emmy's terug gekregen en ik mag vrijdag 3 oktober gaan testen.

Gelukkig een beetje afleiding in mijn nieuwe huisje ( halve dag werken, halve dag klussen ), anders kruipen de dagen zo langzaam voorbij...

Zijn er nog meer meiden die de testdag in Oktober hebben???

Groetjes van Maatje

• Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

He Maatje

Ik heb vrijdag de 19 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Mij is eigenlijk niet precies verteld wanneer ik mag testen. In de papieren van het ziekenhuis staat: 18 dagen na de punctie. Hebben ze jou wel een datum meegegeven?

Ik lees ook wel dat sommige voor een bloedtest moeten terugkomen. Moet je dat zelf aanvragen? Wel gek dat niet elk ziekenhuis het zelfde beleid heeft.

Spannend he, allemaal, kan nu al niet wachten

Groeten majojo

Guest Simone1972
Posted

Majojo, ik heb het nagevraagd aan de arts (want ook ik wilde dat weten). Bij jou en mij in het ziekenhuis werkt het als volgt: twee weken na terugplaatsing thuis een zwangerschapstest doen. Bij positieve uitslag volgt drie weken later een echo.

Posted

Dankjewel voor de reacties!

Stel dat de test positief is dan lijkt mij het wachten op die echo ook spannend zeg!

Maar ja eerst begin oktober maar afwachten?

Weten jullie ook hoe het dan zit met een bloedtest? Ik lees namelijk dat sommige daarvoor naar het ziekenhuis gaan. Waarom zouden ze dat in zwolle niet doen?

Groeten |Majojo

Posted

Majojo: Wat raar dat je niets hebt meegekregen... Ik heb een formulier meegekregen waarop staat:

"Indien u niet bent gaan menstrueren laat u 15 dagen na de punctie ( 3-10-08) een test verrichten met de 1e ochtend urine van die dag. U kunt de test ook thuis of bij de huisarts laten doen"

Ook staat er iets in over het termijn dat ik de balletjes moet nemen.

Hilde: Idd weer spannend allemaal. Merk wel dat ik er nu minder over in de stress zit.. De 1e keer was ik helemaal hyper en nu laten we het maar een beetje op ons af komen en gaan we door met de dagelijkse dingen die we altijd doen... Gaat alles goed met jullie?

Posted

Hoi Maatje,

Ik heb ook een brief gekregen dat ik na 2 weken een zwangerschapstest kan doen of na 10 dagen bloed laten prikken.

Als het goed is worden er bij mij donderdag 2 Emmy's terug geplaatst.

Krijg vandaag te horen of er bevruchting is plaats gevonden.

Groetjes, Ellie.

Posted

Hoi Maatje,

Ik heb ook een brief gekregen dat ik na 2 weken een zwangerschapstest kan doen of na 10 dagen bloed laten prikken.

Als het goed is worden er bij mij donderdag 2 Emmy's terug geplaatst.

Krijg vandaag te horen of er bevruchting is plaats gevonden.

Groetjes, Ellie.

Posted

Hey Majojo, ik weet niet waarom ze in Zwolle geen bloedtest doen. Heb daar toen ook niet naar gevraagd. Vond het wel lekker dat ik het gewoon thuis kon regelen en er niet weer voor naar het ziekenhuis hoefde.

Het gaat hier met ons prima, Maatje. Rond en gezond. Nog even en ik heb het buikje van mijn man ingehaald, hihihi. Ze botsen al wel als we elkaar weer eens een kusje geven!

Groetjessssssssssssssss

Posted

He Hildever

Inderdaad dat vind ik nu ook een lekker idee, dat we eerst voorlopig even niet naar Zwolle hoeven en gewoon thuis kunnen testen.

Maatje, ja op zich is dat wel gek dat we niets meekregen, wel hebben we van te voren een uitgebreid boekje gekregen waarin alles beschreven is zoals het gaat in zwolle dus ook wanneer ongeveer testen en een afbouwschema van de bolletjes.

Hebben jullie trouwens veel bijwerkingen van die bolletjes? Ik krijg er vreselijk zere borsten van!

Ellie, wat spannend zeg. Tenminste ik vond het heel spannend om te horen of er embryo's bevrucht waren en hoeveel. Ik duim voor je

Groeten Majojo

Posted

Hey meiden, hoe gaat het hier??

Ellie: En?? Weet je al wat meer? Wel beter dat je het van te voren te horen krijgt. In het Erasmus MC krijg je op de dag van de TP een belletje en dan hoor je alleen of je langs kunt komen of niet. Je hoort verder niets over hoeveel er teruggeplaatst gaan worden.

Hilde: Heerlijk om te lezen meissie! Doet me goed....

Majojo: Ik heb geen last van de bolletjes, had ik toen ook niet. Het enige waar ik last van heb zijn mijn darmen. Sinds de TP kan ik niet meer naar de WC... Verder geen gekke dingen, maar we zitten ook pas net op de bank...

Tot wanneer moet jij de bolletjes nemen?

Groetjes van Maatje.

Posted

Goedemorgen dames,

Yes, het is gelukt. Ze zijn allebei bevrucht. Donderdag de tp. Ze maakten het wel erg spannend. Ik zou tussen 15.00 en 16.30 uur terug gebeld worden en ze belden natuurlijk pas om 16.25 uur. Had echt het gevoel dat het niet goed was gegaan want de vorige keer belde ze pas na 16.30 uur en toen waren ze nog niet rijp. Wat er dan door je heen gaat is niet te beschrijven. Ik heb in ieder geval een vreugde dansje gedaan gisteren.

Maar nu mag ik ook gezellig bij jullie op het wachtbankje. Echt spannend.

Maandag 6 okt mag ik bloed laten prikken of vrijdag 10 okt een test.

Groetjes, Ellie.

Posted

Ellie wat goed!!!

Kom er maar gezellig bij zitten hoor!

Maatje - 2e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 3 okt

Majojo - 1e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 7 okt

Ellie - 2e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 10 okt

Posted

He Ellie, wat super!!! Spannend zo'n telefoontje. Bij ons zouden ze na twaalfen en gelukkig belden ze 5 voor 12 dat scheelt een boel spanning. Nu hopen dat ze zich fijn innestelen.

He Maatje, de bolletjes moet ik nemen tot aan de testdag, verder "voel" je natuurlijk snel vanalles maar net wat je zegt: we zitten nog maar net op het bankje.

Bovendien ben je je natuurlijk superbewust van je lijf.

Hebben jullie er beiden een beetje een positief gevoel over? Ik merk zelf dat ik me soms heel er aan het indekken ben, ik wil er maar niet aan denken, bang dat ik dan zo teleurgesteld ben straks. Stom he, je leeft ook zo intens naar iets toe.

Wel leuk dat we qua testmoment zo dicht bij elkaar zitten

Groeten majojo

Posted

Hé Majojo, jij had echt geluk dat ze al voor die tijd belde. Vanmorgen zijn er 2 emmy's terug geplaatst. Eén toppertje en één iets minder toppertje. Ik heb wel goede hoop.

Ga in ieder geval zorgen dat ik de komende twee weken genoeg afleiding heb. Zal niet zo moeilijk zijn want volgende week dinsdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. En dan hoop ik zo heel erg dat we in ons nieuwe huis een babykamer in kunnen gaan richten.

Allemaal super spannend.

Iedereen die op het wachtbankje zit wil ik heel veel succes wensen.

Groetjes, Ellie.

Posted

Heey hallo,

ik wil me ook graag bij jullie toevoegen.

ik heb vandaag een terugplaatsing gehad van 1 emmy.

Ik mag op 09-10 testen

(waarschijnlijk houden we er 3 cryo's aan over)

Volgens mij zitten we allemaal vrij dicht bij elkaar met testen.

VEEL SUCCES ALLEMAAL

groetjes

Diana

Posted

Hoi Diana, helemaal super dat er bij jou ook een emmy is terug geplaatst. Nu nog de komende 2 weken doorkomen. Echt heel erg spannend.

Veel succes.

Groetjes, Ellie.

Posted

Hey meiden, hoe gaat het???

Nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend... ik zal pas maandag denk ik weer op het forum zijn, aangezien we nog geen internet in het nieuwe huis hebben en niet meer in het oude huis slapen... lekker kamperen in het nieuwe huisje...

Majojo: Ik moet de bolletjes tot dinsdag nemen en dan is het weer afwachten.. en je lichaam kan je idd wel bedonderen hoor.. Bij de 1e ICSI had ik na de TP echt super last van mijn buik en eigenlijk al zoiets van: dat gaat em niet worden. Mijn instinct was toen goed en ik ben idd 1 dag voor het einde ongi geworden. Nu weet ik het niet echt. Heb nog steeds last van mijn darmen ( inmiddels al 6 dagen niet "af" geweest), maar verder nergens last van.

Ellie: Whoehoe! Top meissie! Wat leuk dat je de sleutel krijgt!! Ik heb vorige week woensdag de sleutel gehad van mijn nieuwe huisje en dat is echt hele goede afleiding hoor! Ik werk halve dagen en dan lekker in het huisje nog wat dingen doen. Ik doe alles behalve verven. Gewoon lekker bezig blijven, dan gaan de dagen super hard.

(ps: ik denk dat je 25 sep. bedoeld i.p.v. okt?? )

Diana: Hoi Hoi! We zitten idd heel veel bij elkaar! Wat goed dat je cryo's hebt... ik heb helaas dit keer geen cryo's... Veel sterkte!

Diana - 1e ICSI - TP 1 emmy - Testen 9 okt

Posted

Hoi Maatje, Het moet inderdaad 25 sept zijn. Zal het gelijk veranderen. Jij ook een nieuw huisje. Leuk hé. Heb er echt zin in. Wij hoeven niet zo veel te doen. Alleen de muren een kleurtje geven en dat laat ik ook aan de mannen over.

Het was de bedoeling dat ik volgende week weer ging werken, maar heb nog heel veel last van mijn eileider en kreeg gisteren het advies om het daarmee wat rustig aan te doen. En aangezien ik liever wat in ons nieuwe huis bezig ben dan met werken blijf ik nog maar een weekje in de ziektewet.

Het word voor jou wel heel erg spannend volgende week. Ik ga heel hard voor je duimen.

Kampeerse in je nieuwe huisje.

Groetjes, Ellie.

Posted

Hoi meiden,

Heb jullie ook eventjes in het overzichtje van sept/okt. gezet. Zo kunnen we met z'n allen met jullie meeleven!!

Veel succes met het wachten en we hopen op een goed positief resultaat!

Greetzzzz,

Elena

Posted

Goedemorgen Dames,

Hoe gaat het met iedereen?

Hopelijk is iedereen goed het weekend doorgekomen en hangt alles nog lekker warm vast binnen.

Ellie: Nog 1 dag en dan krijg je lekker de sleutel van je huisje!!! Mag je ook lekker kamperen hahahaha...

Majojo: Eigenlijk raar dat jij pas 7 oktober kan testen?? Je hebt 2 dagen eerder de TP gehad en ik mag 4 dagen voor jou testen. Jij mag dan toch 1 oktober al testen??

Diana - 1e ICSI - TP 1 emmy - Testen 9 okt

Posted

Goedemorgen Maatje,

Ik heb best een lekker weekend gehad. Lekker veel te doen ook.

Jij ook lekker gekampeerd het weekend?? Ik vind het wel een goed idee om de weekenden in het nieuwe huis te kamperen. Heb het ook gelijk voorgesteld aan mijn vriend. Mijn dochter was daar ook erg enthousiast over maar vriend lief nog niet.

Maar ik neem morgen wel lekker mijn potten en pannen al mee zodat we daar al kunnen eten en daarna gelijk gaan klussen.

Word voor jou een hele spannende week. Ik ga heel hard voor je duimen dat je ongi niet komt en dat je test vrijdag positief is.:sunny:

Groetjes, Ellie.

Posted

Ellie, ideaal hoor kamperen in je huis.

Wij hebben vanaf het moment dat we de sleutel kregen gelijk matrassen meegenomen, kookspullen en schone kleren.

Wij verhuizen namelijk van zuid holland naar brabant, dus we zijn niet zo 1,2,3, heen en weer.

En het scheelt gewoon een hoop kluswerk als je lekker aan de slag kunt en niet helemaal terug naar huis hoeft te rijden.

Idd nog een paar dagen...

Heel vreemd dat ik nergens last van heb...

Geen pijn in m'n rug, geen last van m'n buik, gewoon niets.....

Ik hoop dat dat een goed iets is en niet weer 1 dag voor de testdag ongi wordt...

Hoe voel jij je????

Posted

Nou, we zijn een paar uur verder en ik heb het idee dat ik vandaag nog van de bank ga vallen....

Krijg nu steken in mijn onderrug en dat is voor mij meestal het teken dat er iets gaat komen..

ppfff, geen bloed, geen spoed, maar toch......

Groetjes Maatje