Ga naar inhoud

Wachtbank Oktober

Aanbevolen Berichten

• Reacties 119
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Majojo: Jeetje meissie! Echt balen! Heb je ook getest of niet? Ben ook ongi geworden, maar wel met een posi test...

@Ellie: Hoe gaat het daar? Zit alles er nog warmpjes bij??? Duim Duim Duim

@Beertje: Spannend hoor voor je! Ik heb (denk ik) geen innestelingsbloed gehad, misschien vorige week? Geen idee eigenlijk.. Ik had alleen last van mijn darmen. Nu alleen last van mijn borsten, veel plassen en in de middag zoooo moe...Ik heb na de TP lekker geklust in mijn huisje als afleiding. Echt stil gezeten heb ik niet...

@Draakje: Heel veel sterkte vandaag met de punctie meissie!!!

@Stephanie: Hoe is het met je bloeding?

Geplaatst

Hier gaat het niet echt lekker. Pijn in de buik en onder in de rug. Echte ongi pijn dus.

Verlies ook al wat bloed, al is het nu nog wat bruinig. Voel aan mijn lichaam dat het echt door gaat zetten.:tearyeyed:

Maar je weet nooit. Bij jou ging het ook goed Maatje. Wacht nog wel met testen tot donderdag. Heb ze wel al in huis gehaald.

Geplaatst

Ellie: &^%$#@* meissie! Ik hoop zo voor je dat het niets is en dat je test posi gaat worden! Pijn in onderrug heb ik ook nog steeds hoor... alleen de buikpijn komt me helaas niet bekend voor.

Neem je rust, laat je lekker verwennen...

Geplaatst

Ook ik mag me aanmelden op het wachtbankje van oktober!!!

Afgelopen zondag hebben ze bij mij 1 cryo teruggeplaatst. Eentje had de ontdooiing helaas niet overleefd....

Het terugplaatsen ging absoluut niet pijnloos!!!!

De eerste keer, na IVF punctie, werd er 1 embryo teruggeplaatst en toen moesten ze al moeite doen.. Kathetertje net zo buigen zodat het de baarmoeder in kon.

Afgelopen zondag lukte het helemaal niet, en uiteindelijk werd er een tang gebruikt om de baarmoedermond vast te pakken. Dit komt zelden voor zei de dokter....

Sjeeezus wat deed dat pijn!!! Ik vond dit nog pijnlijker dan de punctie!!!!

Maar goed, uiteindelijk is het na een half uur (!!) goedgekomen en zat de cryo erin!

Op 17 oktober mag ik testen... Gaan weer lange dagen worden!

Iedereen die in de wachtweken zit, heeel veel succes!!!

Groetjes, Inge

Geplaatst

hallo meiden,

ook ik mag me vanaf vandaag officieel op het broedbankje plaatsen.

vanochtend tp gehad van 2 top emmy's.

dinsdag 21 okt testen.

hoop echt dat het onze 3e x lukt!!

dames die op dit moment nog zitten blijven zitten hoor!!

we gaan allemaal voor een pos test:toothy4:

tot snel

xx bri

Geplaatst

Dames, ik heb het lijstje weer even aangepast...

Maatje - 2e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 3 okt - Zwanger!

Majojo - 1e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 7 okt

Simone1972 - 1e ICSI - TP ? emmy - Testen 8 okt

Diana - 1e ICSI - TP 1 emmy - Testen 9 okt

Ellie - 2e ICSI - TP 2 emmy's - Testen 10 okt

Beertje - 2e ICSI - TP ? emmy - Testen 15 okt

Inge2410 - 1e IVF - TP 1 emmy - Testen 17 okt

Bri - 3e IVF - TP 2 emmy's - Testen 21 okt

Geplaatst

Ik ben nieuw hier en nog aan het broeden.

Mag ik ook bij jullie op het wachtbankje/broedbankje ?

Morgen heb ik mijn 2e echo.

groetjes,

jolanda

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik heb jullie gegevens ook in het item "overzicht behandelingen september / oktober" gezet. Zo is deze weer up-to-date en kunnen we met z'n allen meeleven!!

Iedereen véél succes!!

Greetzzzz,

Elena

Geplaatst

Hallo dames,

Ik zie dat er nog dames getest hebben, hebben julie al wat nieuws ?

Ik lees niet alle topics op dit forum, dus weet niet of jullie ergens anders al wat nieuws hebben geplaatst, dus hoop alleen maar goed nieuws te mogen horen.

groetjes,

jolanda

Geplaatst

Het wachtbankje is wel erg klein maar.. ik zit er nu ook op!

Dees- 2de ICSI - TP 2 emmy's Testen 31 okt

op naar de vervelende wachtweken!

Geplaatst

Zit ook op het bankje. Al is het voorlopig voor de laatste keer. Zie mijn relaas bij IUI.

Liefs en suc6 aan iedereen.

Natas

Geplaatst

Hey meiden,

hier weer een nieuw lijstje..

Als er aanvullingen zijn kun je die er gewoon bij zetten..

Dees- 2de ICSI - TP 2 emmy's - Testen 31 okt

Otjes - IUI - Testen ?

Jolanda - ?

Geplaatst

Dees- 2de ICSI - TP 2 emmy's - Testen 31 okt

Otjes - IUI (niet doorgegaan toch) - Testen 1 nov

Jolanda - ?

Geplaatst

Hallo !!!

nou daar ben ik dan, op het wachtbankje.

Een jaar geleden hadden we niet kunnen verwachten dat we hier zouden zijn.

Het zullen wel 2 lange weken zijn maar we gaan ervoor, en hopen dat ze lekker blijven zitten.

Groetjes

Geplaatst

Ik kan er niets aan doen maar ik vind dit vreselijke weken.

Ben bang voor die dingetjes die ik voel in mijn lijf dat ik ze verkeerd uitleg.

Ik heb een lichtelijk ongi gevoel in mijn buik maar de endometriose is weer een beetje aan het opspelen en kan dus een vertekend beeld geven. Daar komt de verhoging ook vandaan.

Maandag weer bloedprikken en woensdag ook weer. Spannend allemaal!

Iedereen veel sucees!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

heej vanessa!

dat had ik ook op dag 5/6(in de nacht)! maar dat is nu helemaal verdwenen en ik heb nu alleen nog last van af en toe steekjes en hele vermoeide benen!

het enige wat je kan doen in deze verschrikkelijke wachtweken is.. WACHTEN! pfff..!

nog 6 dagen dan mag ik testen.. jij nog 5! spannend zeg.

zolang je geen bloed ziet is het allemaal goed toch? daar houden we ons maar aan vast.

suc6 nog in de wachtdagen!

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik kom hier ook kijken ben ook aan het wachten in oktober!:sunny:

Gaat nog steeds goed, lekkere grote en gevoelige borsten/tepels, lekker misselijk af en toe.

rommelend buikkie steken,zeuren gevoelig!

En geen bloed of iets.

Dees....... hoe is het met jou vandaag?

En hoe gaat het met de rest?

Gr, claudia

Geplaatst

hallo allemaal,

ik zit nu op dag 4 na de tp, en ik heb geen idee wat er allemaal binnenin gebeurt, ik zou graag eens even een kijkje nemen, hahha !

het enige wat ik vooral 's ochtens en 's avonds voel ik gevoelige borsten maar dat had ik al de dag voor de tp, ik denk van de bolletjes.

hebben jullie enig idee wanneer je een beetje zou kunnen voelen welke kant het opgaat???

ik ben nog maar een paar dagen opweg, en ik moet zeggen ik vind deze dagen verschrikkelijk !!!!!!!!!!!! ze duren zo lang, volgens mij wordt volgende week nog erger want dan komt de angst om wat te vinden als je naar de wc gaat.

iemand tips om deze dagen snel door te komen???????

Succes allemaal meiden, we gaan samen voor een goed resultaat he !!

Geplaatst

hoi hoi,

Hier gaat het nog steeds goed.. want geen bloed geeft moed.

Ben gister wel even naar de dokter geweest voor mijn darmen.. die zaten al 4 dagen vast. nu is het weer iets beter maar wel erg rommelig.

moet ook echt steeds naar de wc. niet echt om te kijken maar wel om heel nodig te plassen!

naja we zien het wel.. we zijn al aan het aftellen.. nog 3 dagen. de vorige keer was ik al ongesteld geworden. mijn vriend denkt dat het goed zit.

had gister ook behoorlijk maagzuur en ik was heel erg misselijk.

we zien wel moet mezelf niet te blij maken natuurlijk maar het zou wel heel mooi zijn. anders komt het echt zo aan op de 3de x waar ik voorlopig even niet aan wil denken, Ik snap nu heel goed dat sommigen na poging 2 al zoiets hebben van nu even niet!

Dat gevoel heb ik dus nu ook even; als het niet goed gaat gaan we volgend jaar beginnen. niet dit jaar meer.

en hoe gaat het met de anderen op het wachtbankje?

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Dees,

Ik hoop het zo voor je. Blijf voor je duimen hoor.

Zelf zit ik vandaag op dag 29 van mijn cyclus, maar omdat ik die hormonen heb genomen voor de IUI en de pregnyl toch gezet heb vorige week zondag, zal die cyclus wel in de war zijn. Ik hoorde dat je met IUI 14 dagen vanaf de pregnyl injectie zelf kan testen. Dat zal dan zaterdag zijn? Ik denk dat ik maar ff afwacht of de rode duivel komt. Heb er niet veel hoop op. Voel me helemaal niet anders (alleen een btje prikkelbaar).

@Lucky-t: iedereen reageert weer anders, geen pijl op te trekken. Probeer je zinnen te verzetten (wat makkelijker klinkt dan het is).

@claudia: duimen draaien voor je.

Liefs

Geplaatst

BOINK!

en wij zijn gevallen..!

helaas poging 2 mislukt..! pfff

nu even flink uithuilen!

liefs

Desiree

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden