Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt voor alle aanmoedigingen en steun, helaas heeft het niet mogen baten. Ook voor ons is het verhaal afgelopen. Er is eigenlijk niets gevonden, en wat er was was in een veel te vroeg stadium dit zou geen zwangerschap kunnen brengen. Nu is het over en het verdriet is groot. We gaan eerst even flink uithuilen, en dan zullen we verder moeten.

Kus Mari

Geplaatst

Jeetje wat een slecht nieuws de laatste tijd.

lieve meid heeeeeeeeeeele dikke knuffel.

Huil ff allebei heel goed uit en laat het ff bezinken.

Als je wil praten ik ben er voor je!!

Moeilijk is dat heh als je te horen krijgt dat het net niet genoeg doorgroeid:( om te kunnen gebruiken.

Dikke knuffel

xxx

Geplaatst

Het is zo'n raar onwerkelijk gevoel. Dat je droom er nu toch echt op zit. Iedere keer als ik denk dat mijn tranen gestopt zijn komen ze weer. Maar ik gok dat dit nog wel een tijdje gaat duren.

Gelukkig is de ingreep opzich heel erg meegevallen, mijn mannetje heeft niet veel (lichamelijke) pijn.

Je weet o zo goed dat je hier rekening mee moet houden, maar als het dan zo is. Tja ik heb er ook geen woorden voor.

Geplaatst

Nee dat is ook zo meid!

je probeert je erop voor te bereiden, maar echt kun je dat niet.

Heel veel sterkte.

Geplaatst
Het is zo'n raar onwerkelijk gevoel. Dat je droom er nu toch echt op zit. Iedere keer als ik denk dat mijn tranen gestopt zijn komen ze weer. Maar ik gok dat dit nog wel een tijdje gaat duren.

Gelukkig is de ingreep opzich heel erg meegevallen, mijn mannetje heeft niet veel (lichamelijke) pijn.

Je weet o zo goed dat je hier rekening mee moet houden, maar als het dan zo is. Tja ik heb er ook geen woorden voor.

Mari... dit is zo waar, ik heb er geen woorden voor.. en de tranen zullen blijven. Ik huil er nog bijna elke dag over... Ook al zijn wij verder gegaan in een ander traject. Het verdriet wordt er niet minder om. Het is een rouwproces, rouwen om het kindje dat nooit geboren wordt.

Sterkte voor jullie, Mari!

Liefs Leve

Geplaatst

ohhh Mari, wat een rotnieuws zeg! Jemig dit is echt even schrikken. Pffff dit komt hard aan ook al weet je van te voren dat het zo zou kunnen zijn... Ik had zo op goed nieuws gehoopt hier! Heel veel sterkte samen, dikke knuffel!!!

Geplaatst

Lieve Mari,

Nee he, vanuit jullie kant ook al rotnieuws?

Wat een tegenslag, het is heel verdrietig...

Woorden schieten tekort.

Dikke dikke knuffel

Geplaatst

@mari wat een vreselijk verschrikkelijk rot-nieuws!!! wat je al zegt je weet dat je er rekening mee moet houden maar als het dan echt zo is........ ZO K*T!!!!

heel veel sterkte gewenst voor jullie samen....

:blowkisses:mone

Geplaatst

Jeetje Mari, ook al geen goed nieuws.

Heel veel sterkte met dit alles te verwerken.

Neem de tijd en geef elkaar de ruimte om dit te verwerken hoe jullie zelf willen.

Dikke knuff!

Arzu, ook al geen goed nieuws dus.

Ik hoop dat je bms goed groeit en de tp toch door kan gaan meis.

Loutje, ik blijf duimen voor een wonder lieverd.

Willen jullie al zo snel starten met KID dan?

Neem de tijd om dingen te verwerken he.

Ik heb besloten om te stoppen met 1 medicijn.

Ik voel me dit hele jaar al heel slecht.

Ik heb een gevaarlijk lage BMI en mn lichaam gaat kapot.

Vorige keer dacht ik er verstandig aan te doen om toch door te gaan met de medicijnen, maar het gaat steeds maar slechter.

Ik moet iets veranderen wil er geen blijvende schade ontstaan.

Met veel pijn in mn hart (en in heel mn lichaam, want ben er echt kapot van) heb ik dus gekozen om onze kinderwens een paar maanden vooruit te schuiven.

Ik weet dat dit het enige juiste is, maar het doet enorm veel pijn.

De onzekerheid over hoe de medicijnen gaan aanslaan en hoe ik erop ga reageren is vreselijk.

We weten niet hoelang de kinderwens nu on hold staat.

Misschien 'maar' 3 maanden, maar misschien ook 6-9 maanden.

En natuurlijk hebben we dit weekend te horen gekregen dat 2 dames die dichtbij ons staan zwanger zijn.

Allebei al voor de 2e keer en beiden zijn ze korter bezig als ons.

Mn hart brak in stukjes.

Ik hoop maar dat de medicijnen snel goed aanslaan en mn lichaam weer gezond wordt.

Dan kunnen wij ook eindelijk een kans krijgen.

(sorry voor dit negatieve berichtje, maar zit er echt even helemaal doorheen)

Liefs Dreamer

P.S. Dikke knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken!

Geplaatst

Hey Dreamer, geen leuk nieuws, maar wel heel knap dat je eerst voor jezelf kiest! Een kindje heeft er ook baat bij als jij gezond blijft en je lekker in je vel voelt zitten.

Stekte! Leve

Geplaatst

He dreamer,

Wat moeilijk zeg om zulke keuzes te maken. Goed om toch eerst voor jezelf te kiezen.

Maarre chroom niet hoor om hier je verhaal te doen! We kennen allemaal momenten van verdriet en hebben allemaal van die dagen dat je het niet ziet zitten.

Veel sterkte meid en ik hoop dat je lichaam snel weer gezond is!

Liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Bij mij hebben ze afgelopen woensdag 2 em terug geplaats,

dit was mijn 3e ivf poging en we weten zondag of t is gelukt!!!

we zijn zooooo benieuwd!! voelde afgelopen vrij en zat wat steken in mn lies en mn onderbuik, beetje ongi krampen leekt t wel.

heeft iemand hier ervaring mee?

mn borsten zijn ook wat gevoelig maar gebruik van die vaginale capsules (balletjes)Progeston, voor de innessteling en dat zijn 1 vd bijwerkingen.

hoop dat iemand me iets kan vertellen.

Geplaatst

jemig zo ben je even een paar daagjes niet aan het kijken op de site. En lees je veel rot nieuws. Meiden veel sterkte. En ook natuurlijk voor jullie mannen.

Morgen worden we gebeld voor de uitslagen van de hiv en hepatitis. En dan krijgen we de datum voor de prikinstructies te horen. We kunnen niet wachten.

Geplaatst

Dreamer wat vreselijk rot dat je on hold moet staan. Ik kan me voorstellen dat je dan even in een diep dal zit. Je hebt hier zolang naar uit gekeken en dan moet je deze beslissing nemen. Sterkte, ik hoop dat je je gauw beter voelt.

Raba fijn dat je morgen meer duidelijkheid krijgt, succes.

Geplaatst

Dreamer lieverd!!!!!!

Ik schrik hier echt van:(

Pfffffff eindelijk is het zover en dan dit, maar snap wel waarom je het doet hoor pfffff

Een heeeeeeeele dikke knuffel

Mari hoe voel je je vandaag meid?

Vind het shit dan dit te moeten vertellen over onze cryo tp poging:

Hier is een wonder gebeurd!

Vandaag had ik een man , ik baalde al hihihi.

Toen ik binnenkwam vroeg hij: En hoe is het met je??

Ik verteld over het bms van 3,8.

Ach kom zegt ie gaan we eens kijken of het verbeterd is.

Dus hij kijkt: hoeveel was het zondag?

uhm 3,8.

Vandaag was het prachtig: 8,8!!!

Hoe het zo snel is kunnen groeien weet ie niet, hij dacht neit al door de progynova maar het was 3 lagig dus heel goed nieuws!!:confettistars:

Vanavond de pregnyl en ben benieuwd wanneer de tp.

xxxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden