Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ha Fren,

Vanochtend de punctie gehad. Het viel erg tegen tov de vorige keer.

Ik reageerde nauwelijks tot niet op de dormicum ...tanden op elkaar dus.

Heb nu ook veel meer last van mijn buik dan toen.

Nu afwachten tot morgen, dan horen we hoe het ontdooien van de zaadjes gegaan is, er goede eitjes gepunctueerd zijn én of er bevruchting is.

Super spannend dus weer.

Wat slim om je ook aan te melden in Nijmegen. Iedere maand dat je minder lang hoeft te wachten is weer meegenomen!

Geplaatst

Nou, vanochtend gebeld met DD om een afspraak te maken voor de TESE.

We zijn dinsdag de 22e, dus volgende week al aan de beurt!!

Pfffff....spannend, vooral voor m'n mannetje.

Hopen dat ie niet te veel pijn heeft....

Geplaatst

Wow Sas, volgended week al, dat is snel! En is dat ook een soort intake of zijn jullie meteen aan de beurt? Wel fijn zo'n korte wachttijd! Succes volgende week.

Geplaatst

Sas wat snel!!!! Spannend hoor! Komt wel dichtbij nu hè....

Hopenlijk gaat alles goed volgende week.

Wij hebben van de week de uitslag van het chromosomenonderzoek uit Nijmegen gehad en alles was goed! Ook met de hormoontjes van manlief was alles oke. Dus niks staat een TESE meer in de weg. Dit heeft trouwens 3 maanden geduurd. Gisteren is er nog een laatste zaadonderzoek gedaan en daar krijgen we volgende week de uitslag van. En dan gaan we vol goede moed naar Brussel met al een hoop informatie, dus hopenlijk gaat het daar dan allemaal in sneltreinvaart!!! haha

Liefs Miekske

Geplaatst
Nou, vanochtend gebeld met DD om een afspraak te maken voor de TESE.

We zijn dinsdag de 22e, dus volgende week al aan de beurt!!

Pfffff....spannend, vooral voor m'n mannetje.

Hopen dat ie niet te veel pijn heeft....

Jeetje sas wat snel. Heerlijk dat het nu eindelijk gaat gebeuren.

Geplaatst

Sas en Miekske; voor beide goed nieuws zeg. Sas, spannend hoor is de Tese opeens zo dichtbij!! Miekske, fijn dat het chromosomenonderzoek ok was!! Op naar een geslaagde Tese!!

Geplaatst

Deze vond ik op internet en wilde jullie deze niet onthouden. Ik vond hem erg mooi.

Wachten………

Soms duurt wachten heel lang

Daardoor word ik soms onzeker en ook erg bang!!

Voor velen is zwanger worden zo gedaan

Terwijl anderen wandelen in de ziekenhuis laan!

Ziekenhuis in en ziekenhuis uit.

Operatie, Echo hier,pilletje daar en voor velen de hormonen spuit!!

Deze medische malen molen is voor velen erg zwaar.

Vreugde, verdriet, onbegrepen….alles zie je daar!!

Dus is wachten op een wonder,

Het begin van een kindje voor vele bijzonder!!

Geplaatst
Wow Sas, volgended week al, dat is snel! En is dat ook een soort intake of zijn jullie meteen aan de beurt? Wel fijn zo'n korte wachttijd! Succes volgende week.

De intake hebben we 8 juni gehad, dit is dus meteen de TESE.

Dat is dus inderdaad heel snel. Ben ook behoorlijk zenuwachtig nu....

Geplaatst

Hallo meiden,

We zijn gisteren bij AMC geweest... Goed nieuws, DNA onderzoek is prima en testosteron & FSH halte is niet optimal, maar we komen wel in aanmerking voor tese.. Maar dat zal pas in October/ November kan gebeuren... Volgende week hebben wij een afspraak met dusseldorf, dus we zullen zien.. Wij hebben nog steeds niet van de verzekering gehoord, ik ben beniuewd...

Geplaatst

Hey Zvez,

Wat goed dat jullie doormogen voor TESE!!! :wav:

Het wachten duurt wel lang tot oktober/november inderdaad.

Jullie hebben groot gelijk dat jullie ook eens gaan praten in DD.

Daar is de wachttijd minder lang wat ik hier vaak lees.

XX

Geplaatst

Dank je wel Sanne! Het was een goede dag inderdaad.. Ik kon het niet echt beseffen gisteren, maar als ik nadenk, dan ja, in principe kunnen we volgende stap weer nemen.. We zijn bijna 90% overtuigd dat we bij DD alles gaan doen.. We wachten even op het gevoel als we daar zijn en ook aan de reactie van de verzekeraar.. We zullen zien..

Hoe gaat het met je? Ik zie dat je op de 16de een tp had?? Wat spannend!! Ik hoop dat je zometeen in de wachtbankje zit =)

Groetjes,

Geplaatst

Zvez jullie zijn gewoon weer een stapje dichterbij. Hoop dat de wachttijd in DD beduidend minder is dan in NL. Stilstaan werk gewoon heel frustrerend!

Misschien kun je man lief al aan de vitamine pillen zetten ...schijnt goed te werken, heb ik zojuist in een andere topic gelezen!

Hier gaat het goed, inderdaad de 16e tp gehad.

Twee emmy's aan boord en hopelijk tot maart dit keer!

XX

Geplaatst
Hallo meiden,

We zijn gisteren bij AMC geweest... Goed nieuws, DNA onderzoek is prima en testosteron & FSH halte is niet optimal, maar we komen wel in aanmerking voor tese.. Maar dat zal pas in October/ November kan gebeuren... Volgende week hebben wij een afspraak met dusseldorf, dus we zullen zien.. Wij hebben nog steeds niet van de verzekering gehoord, ik ben beniuewd...

Hoi Zvez

Top dat jullie ook in aanmerking komen voor TESE.

Wij hoorden vorige maand hetzelfde neuws.

Ik zie aan jullie afspraak dat de wachtrij in het AMC korter is geworden.

Wij hoorden vorige maand nl dat wij in december pas aan de beurt zijn.

Maar als ze tegen jullie otober november hebben gezegd moet het voor ons ook wel eerder zijn.

Spannend he.

Gr Esther

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Ik kreeg gisterenochtend op mijn verjaardagsfeestje een ongelukje.

Mijn knie sloeg op slot en moest er in het ziekenhuis uitgehaald worden.

Ik loop op krukken en ben helemaal ingepakt.

Ik ga over 3 weekjes op vakantie dus dan moet het over zijn....

Mijn feestje was wel top iedereen heeft lief geholpen.

Morgen mijn verjaardag ik ben al ingepakt hahahahaha

Gr Esther

Geplaatst

Esther, dat is ook wat ...ingepakt zijn voor je eigen verjaardag!

Nou in ieder geval alvast gefeliciteerd voor morgen!

Wel fijn dat iedereen zo hulpvaardig was en het ondanks de pech toch heel leuk is geweest.

Doe maar rustig aan want 3 weken gaan snel voorbij.

Hebben ze in het ziekenhuis een schatting gemaakt of de genezing zou gaan lukken binnen 3 weken? Hoop het voor je!

Ik voel me goed, spreek de emmy's iedere dag toe hoe welkom ze zijn en dat ze vooral vast moeten houden en groeien.

Sterkte! xx

Geplaatst

Hallo dames,

de meeste hier zullen mij wel niet kennen, maar ik ben degene die op 25 september 2008 deze topic ben gestart. Inmiddels hebben wij een prachtige zoon van ruim 6 maanden, hij is het resultaat van het wonder dat TESE/ICSI heet. Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken en jullie vertellen om moed te houden en ervoor te gaan. Je ziet het, het kan met deze methode.

Allemaal heel veel succes gewenst.!!

Geplaatst

Hahaha Lucky-T ik ken jou nog wel hoor, ik heb hier ook een periode meegkletst op het forum. Mijn vriend heeft inmiddels een jaar geleden de TESE gehad en ik ben inmiddels 12 weken zwanger, dus er is idd hoop meiden!

Zelf hebben wij nog 3 rietjes van de TESE in de vriezer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden