Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is nog altijd een betere opbrengst dan dat je hiervoor had gehad al begrijp ik ook je teleurstelling aangezien je een andere verwachting had. Het is wat je zegt, hier gaat het gouden ei gewoon tussen zitten: het moet! Ik zet mijn mantra door naar zowel jou als Twinkie, kom op eitjes, het is jullie zo gegund!!!

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik schrijf hier niet meer zo heel vaak mee omdat wij zitten te wachten tot we de tese krijgen vandaar weinig nieuws.

@Essie wilde toch even op je reageren, ik las dat je vandaag weer de punctie hebt gehad. Hoe is het gegaan. 5 is toch best een mooie score.

Ik hoop het voor jullie t is jullie van harte gegund. Laat je nu maar lekker verwennen.

Geplaatst

@AMY

dank je wel lief weer van je Amy. Ik ben ook wel blij met 5 hoor nu duimen dat ze bevrucht worden.Donderdag 9uur mogen wij bellen of wij kunnen komen of dat alles over is pffffffff weer spannende dagen en weken.....

@moedeloos

Dat is lang geleden wat leuk en lief van je. De punctie was weer zeer pijnlijk bah bah maar ik ben er weer vanaf voor altijd dit was onze laatste ronde. Nu duimen voor donderdag.Ik ben nog wat dufjes en zere stokkies maar verder voel ik mij top. Jullie tese dag gaat er nu ook snel aankomen spannend allemaal he ik duim voor julllie hoor. Hoe gaat het met je.

Geplaatst

Essie wat een goed resultaat! Zeker nadat je de laatste keer je poging moest afbreken!

Als ik er morgen ben zal ik ff zeggen dat ze goed moeten bevruchten allemaal :)

Wij hebben morgen eindelijk de TESE! Ruim een jaar op de wachtlijst maar dan is het eindelijk zo ver!

Begin nu wel zenuwachtig te worden!

Moederloos, weten jullie al wanneer jullie aan de beurt zijn?

Twinkel hoe is het bij jou? Bijna testen toch?

Nou succes weer allemaal!

Geplaatst

Suzie, jeetje, kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent, de kansen zijn best goed bij jullie he? Heeeeel veel succes, dat de komende 36 uur maar snel voorbij zijn met n mooi resultaat!!!

Geplaatst

Essie kan me voorstellen dat het je tegen viel. Wat naar dat de punctie zo pijnlijk was. Mijn 3 icsi was ook vreselijk. Ik heb toen veel rust genomen. Pas goed op jezelf en luister naar je lichaam. Ik duim voor de tp. En dat je over 8 mnd een kleintje in je armen mag hebben. Je wacht al zo lang. Dikke knuffel en laat je lekker vertroetelen.

Geplaatst

Hoi essie, vijf is nog best goed hoor. Uiteindelijk gaat het om de kwaliteit hè en niet om de kwantiteit. Ik hoop dat ze alle 5 mooi bevrucht worden en dat jullie straks ook nog wat mooie cryo's hebben. Maar ik duim echt voor je dat deze poging gaat slagen. Doe het lekker rustig aan. Heb je vrij de komende dagen?

Suzie, heel veel succes morgen! Ik duim voor heel veel buisjes. Hoe laat moet je man?

Met mij gaat het goed. Wel allemaal vage kwaaltjes (gevoelige borsten, sneller moe, opgeblazen buik, obstipatie). Maar inmiddels weet ik dat dat ook allemaal niks zegt. Sinds vandaag wel een zeurderig gevoel bij mijn lies en rug. Ik hoop maar niet dat het menstruatiepijn is...

Geplaatst

Twinkelstar: mijn ervaring tot nu toe is dat het echt op alles kan wijzen: ik had rugpijn, vet haar en ongikrampen, tsja...wanneer mag je testen? Oooh, ik hoop zo hard dat jou dit keer de teleurstelling bespaard blijft!

Raba, zag dat jij op t feb bankje zat, ook jou is het zo gegund! Bij mij is de keer na de vmk gelukr, ik had stiekeme hoop dat dit kwam door het hcg wat er nog 6 mnd in blijft, hoop dat dit voor jou ook geldt!

Lisa: hoe is het?

Essie: donderdag moet de start worden van goed nieuws, nu lekker relaxen:-)

@all, hier alles oke, vandaag weer eens paniek gehad na bruin/ roodverlies. Mocht direct naar de verloskundige en alles bleek goed, pfff.....ben benieuwd of deze paniekaanvallen ooit minder worden of dat t een hele nare karaktertrek is....!

Fijne avond!

Geplaatst

@suzie

heel veel succes vandaag en ik hoop dat ze naar je luisteren dat ze mijn eitjes goed moeten bevruchten hihi. Jullie krijgen meteen de uitslag in het amca de punctie dus ik duim en blijf hier kijken.

@raba

ja laten wij hopen dat 3x scheepsrecht Is voor ons. ik duim ook weer voor jou.

@lisa

dank je wel lief van je.

@twinkie

je ebt gelijk het gaat ook om de kwaliteit hoor. Ik ben deze hele week vrij. Morgen heeft mijn man Miss Saigon geregeld ik zit op de 2e rij vooraan midden yeahhhhhhhh jij ook veel succes wanneer mag je testen? Ik hoop zo op groen voor je.

@amy

lik hoop het echt donderdag wij zullen het zien.

Lik kan mij jou paniek erg goed voorstellen gelukkig is alles goed.

Geplaatst

@essie, ik heb 2,5uur de tijd gehad om tegen je emmies te praten dus het moet goed komen!

Operatie was heftig, ze kwamen nog een kiesten tegen die weggehaald moest worden en alles bij elkaar zijn ze 2,5uur bezig geweest!

Ik dacht dat ik gek werd op een gegeven moment! Zit je daar maar te wachten! Het boek dat ik mee had was allang uit :-) maar gelukkig kon de tv aan!

Tijdens de ingreep bleek al dat er bij de bijbal geen levende zaadcellen gevonden waren en dus moesten we het telefoontje in spanning af wachten.

Maarrrr ze hadden goed nieuws!!!!!!!!!!!!!

4 rietjes ingevroren, niet echt veel geloof ik maar genoeg om te gaan behandelen! WIj zijn dus helemaal blij!

Geplaatst

Suzie, top, top! Wij hadden ook maar 4 rietjes, maar voor de icsi is er maar 1 rietje ontdooid, dus dat zegt niks. Het gaat om de kwaliteit, niet de kwantiteit. Ik heb staan janken van blijdschap toen we de uitslag van de arts kregen, voelde alsof er een last van m'n schouders afviel, de deur stond nog open!! We hebben er 's avonds ook samen ee glas champagne op gedronken, weer een horde verder!

Super meis!

Geplaatst

Wat een spanning Suzie maar: JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! Wat fijn! Gefeliciteerd en neem idd maar dat heerlijk glas champagne, ZO verdient!!!

Geplaatst

@suzie

Wat een top nieuws zeg 4 rietjes geweldig en over het algemeen is 1 rietje per ronde nodig dus moet lukken meis. Wel heftig zeg zo een lange operatie dan duurt het wachten in die kamer ook een eeuwigheid. Wat lief dat je zo tegen onze emmys hebt gesproken ik zal ze als ik er ben de groetjes doen van tante Suzie.... en uiteraard zal ik jullie zwemmertjes ook even moed in spreken.

Geplaatst

Suzie, goed nieuws zie ik!!! Super. Dit is weer een hele belangrijke stap in de goede richting. Heb je enig idee wanneer jullie kunnen beginnen met icsi? En hoe voelt je man zich?

Essie, wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn? Mijn duimen draaien voor je!

Amy, ik snap je paniek. Lijkt me echt schrikken als je ineens wat bloed verliest. Gelukkig is alles goed! Hebben ze nog gezegt hoe dat kan? Nu weer lekker ontspannen en genieten van de zwangerschap.

Geplaatst

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal! Het was inderdaad flink spannend zo in mijn eentje in de verkoeverkamer! (gelukkig was er een spannende tenniswedstrijd op tv)

Met mijn man gaat het redelijk, hij is nog flink duf en erg moe maar de pijn valt tot nu toe erg mee.

Over 2 weken moeten we op controle en dan horen we meer. Waarschijnlijk kunnen we naar de IVF/ISCI bijeenkomst in februari en gaan we daarna meteen door.

Zou errug fijn zijn want dan zouden we in medio april al aan de slag kunnen!

Maar nu eerst ff genieten van het goede nieuws! Gaan zo lekker een borrel nemen!

Essie, ik hoop zo voor jullie dat er een hoop bevruchtingen zijn en dat er deze keer een blijft plakken!

Amy wat een spanning weer, het blijft eng he! Sterkte nog ff en het blijft goed gaan hoor!

Twinkel, morgen testen!! Wat spannend! En eng!! Ik zal voor je duimen!!

Geplaatst

WAUW twinkel je gaat vandaag testen ik zeg 2 streepjes hoor you go girl ik duim blaren op mijn duimen.

Morgenochtend om 9 uur mogen wij bellen of wij een terugplaatsing hebben en wij horen daar pas hoeveel en welke kwaliteit het is.

Geplaatst

suzie wat een super nieuws. Wat zullen jullie blij zijn.

Twinkel ik duim voor een super positieve test

Essie ik duim voor jou. Op naar morgen naar een mooie tp en over een paar maanden een mooie wondertje

Geplaatst

Essie, nog even spannend voor jullie! Ik duim op heel veel goede bevruchtingen! Hoeveel laat je er terug plaatsen?

Ik ben net thuis. Direct de test gedaan.... Ik kan het bijna niet geloven maar er verschenen 2 streepjes!!! Ik ben nog nooit zo blij geweest. Het gekke was dat ik het eigenlijk al wel wist. Ik voel me zo anders als bij de vorige pogingen.

Ik denk echt dat dit te danken is aan het immunologisch onderzoek.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden