Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jahoeeeeeeeeeeeeeee jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee voor twinkelstar!!!! Wat fijn, wat gaaf en wat is het je gegund!!!!:-)

Geplaatst

@twinkie

yessssss gefeliciteerd lieverd het is jullie zo gegund.

ik zit te wachten tot 9 uur dan mag ik bellen of er bevruchtingen zijn. 3 tp willen ze doen maar als wij 1 bevruchte hebben ben ik al blij. ik ben op van de zenuwen en de tijd kruipt. Ik hoor pas in het ziekenhuis hoeveel wij er hebben en welke kwaliteit.

Geplaatst

Hoi meiden

Van iui 5 met donorzaad,zonder hormonen,alleen utrogestan

Was ik zwanger...helaas miskraam gehad bij 5,5 week.dinsdag curretage gehad.was even blij maar helaas..

Ik weet nu wel dat ik zwanger kan worden

@zwangere geniet ervan

Geplaatst

Tjee wat een goed nieuws hier deze week! :toppie:

Succes vanmiddag Essie! Ik hoop dat er veel bevrucht zijn en je misschien nog cryo's over hebt!

Geplaatst

Essie: joepieeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Mijn duimen doen hun werk goed voor Twinkie en Essie!!!!

Annaatje: jeetje, meis, dat is wel een dubbel bericht! Wanneer ga je nu weer voor de volgende IUI? Ik heb ook 1x een MK gehad, ik had goeie hoop dat de HCG die in je lijf blijft gedurende enkele maanden daarna heel hard hun werk gingen doen, dat hoop ik nu ook keihard voor jou: sterkte!!!

Geplaatst

@suzie uiteraard zal ik jullie zwemmertjes even lief toespreken de de Emmy's de groetjes van je doen hihihi.

@amy ja ja wij zijn happy de peppie voor nu.

@annaatje. Hè bah heel veel sterkte meis.

Dank je wel Lisa en fren

Geplaatst

@amy heb jij ook curretage gehad

Moeten in febr weer terug naar gent

@all succes allemaal

@stefan ben benieuwd of joue vrouw met iui-d al zwanger is geworden

Geplaatst

@Allemaal

Wij kregen net de verrassing van ons leven...... alle 5 onze eitjes waren bevrucht en waren van erg goede kwaliteit :-))))))))) Ik heb 3 emmy's aan boord 1 van 9 cellen en 2 van 8 cellen en de andere 2 zijn ook al 8 cellen en die laten ze nog even doorgroeien en dan kunnen ze mischien de vriezer in. Hoe gelukkig kan je je even voelen. 10 februari de grote testdag voor nu broeden als een malle....

@suzie wij hebben samen nog even tegen jullie zwemmertjes gesproken hoor en ze gezegd dat ze goed hun best moeten doen.

Geplaatst

Wat heeeeeeeeeerlijk Essie!!! Oh, ik duim zo voor je dat jouw testdag DE dag gaat worden van een positieve test, het is een mooie dag want ik word die dag wel 31 jaar:-) En wat zou het super zijn wanneer je 2 cryo's hebt, joepie!!!!

Twinkelstar: hoe is het met jou?!?!

Annaatje, ik heb met 5 weken een vroege miskraam gehad, ik heb geen curretage hoeven ondergaan, gelukkig. Maar het hakt er wel in, je moet hier nu vooral vertrouwen uit gaan halen, het gaat gewoon goedkomen bij jullie: je kan zwanger worden en dit was even de generale repetitie!

Geplaatst

Essie wat een heerlijk nieuws!! Heeft de toespraak die ik ze heb gegeven toch geholpen :-)

Ik ben erg blij voor jullie en duim dat ze blijven plakken en de andere 2 goed kunnen invriezen!

Succes komende 2 weken!

Geplaatst

Essie, wat een goed nieuws, wow!!! Nu goed warm houden daarbinnen en dan ben jij de volgende met een positieve test hier. Met drie moet dat gewoon goedkomen. Mijn duimen draaien!!!

Annaatje, wat een vervelend nieuws. Hopelijk zorgt de volgende iui voor een blijvende zwangerschap. Heel veel sterkte.

Ik heb vanmorgen nog een keer getest en de streep is nog steeds heel duidelijk. Het is moeilijk te beseffen dat het nu eindelijk gelukt is. Ik kan de hele dag wel met een big smile op mijn gezicht lopen! Enige minpuntje is dat ik heel slecht slaap ( al sinds de innesteling volgens mij). Inslapen lukt wel maar ik word iedere keer rond 2 à 3 uur wakker en doe dan geen oog meer dicht....iemand nog tips?

Geplaatst

@Essie, wat een mega goed nieuws voor jullie ik hoop het zo van harte voor jullie.

Je vroeg eerder ook hoe het met mij ging. Het gaat met ups en dows ik ben zo zenuwachtig voor de tese en vanmorgen zei mijn zus ook nog (die is zwanger) het kindje schopt wil je even voelen? Best een rot moment kon wel janken. Maar nog 4 weekjes dan weten wij ook waar we aan toe zijn.

10 feb is jullie testdag toch? Ik ga duimen meid.

@Suzie Wij hebben de 27ste feb de tese in Gent heel spannend allemaal. Jullie ook een goeie tese gehad las ik ben zo blij om al dit goeie nieuws te horen geeft weer hoop voor ons. Maar waarom hebben ze 2,5 uur bezig geweest met je man? Hoe lang duurt normaal zo`n ingreep?

@ Twinkel, Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap geniet er lekker van.

@ Raba, gaan jullie ook nog verder met behandelen of zit je midden in? En hebben jullie ook TESE gehad?

Geplaatst

@moedeloos, Mijn vriend heeft afgelopen donderdag ook een TESE behandeling gehad bij Dr.Gerris. Wij hebben nu 11 rietjes in de vriezer liggen. De operatie duurde 45 minuten en dan nog naar de uitslaapkamer In totaal was hij 2 uur weg. Hij was echt heel erg zenuwachtig en was hem 100% meegevallen. Wij mogen 5 maart beginnen met de icsi. Veel succes 27 februari en hopen op goed resultaat.

Geplaatst

@bianc, Whow 11 rietjes dat is veel zeg! Gefeliciteerd!

@moedeloos normaal gesproken duurt de operatie ongeveer een uur. Maar ze kwamen bij hem veel oud litteken weefsel en een cyste tegen. Vandaar dat het langer duurde. Hij heeft trouwens erg weinig last gehad, erg fijn! Veel succes de 27ste en wij duimen voor jullie!

@twinkel, hoe is het nu? Nog steeds positief? Ik hoop het zo voor jullie! Blijf nog ff door duimen hoor!

Geplaatst

@Bianc, Wow 11 rietjes is echt heel goed. Dr. Gerris gaat ook bij mijn man de tese uitvoeren, maar onder plaatselijke verdoving hij is al echt zenuwachtig.

En als ze er wat uithalen ( ik hoop het zo ) mogen wij ook gelijk eind maart (ligt aan mijn cyslus) starten.

Was er bij jou man ook nog nooit eerder zaadcellen gevonden. Bij mijn man is 1x 7 stuks gezien en daarna nooit meer eigelijk, zo stom dat ze die toen niet hebben ingevroren.

Voor je het weet is het 5 maart spannend ik ga voor jullie duimen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden