Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
@ All

Nog steeds geen bericht...... Moet zeggen dat ik eigenlijk de hoop al wel grotendeels heb opgegeven.Smilies-dieren-0048.gif

Ik heb wel DD gesproken vandaag maar ze hadden nog geen nieuws...

Normaal zeggen ze geen bericht is goed bericht maar ben bang dat het in ons geval het tegenovergestelde is.... :-(

Wel super lief van jullie allemaal dat jullie met ons meeleven!!coolthumb.gif

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Pfff Stefan nog steeds geen nieuws, zwaar hoor.

Wij hebben inmiddels een afspraak voor 12 jan, had gehoopt dat het iets eerder kon. Maar eigenlijk maakt het ook niet uit want we gaan in jan toch nog op wintersport dus we kunnen toch geen tese hebben daarvoor. Even voor de DD gangers, hoe lang zat er bij jullie tussen de intake en de tese zelf?

Geplaatst

@ Stefan: kom even een kijkje nemen, maar nog steeds geen nieuws! Jeetje, wat kl*te!!

Hoop echt dat jullie snel bericht krijgen, want hier wordt een mens gek van.... Pfff...

Duimen draaien door!!

@ Mari81: tussen de intake en de tese zat bij ons 3 weken :)

Lfs Laloutje

Geplaatst

THX LaLou, dan weet mijn mannetje weer even dat zijn leefregels al snel weer gaan beginnen voor de optimale situatie. Krijg je in DD eigenlijk leefregels mee met betrekking tot sporten, voeding ed?

Geplaatst

Nog steeds geen nieuws van Stefan zie ik, helaas.

Geloof dat verder iedereen in de wacht staat hier, toch? Hopelijk krijgen we snel weer wat goed nieuws te horen allemaal!

Geplaatst

@ Mari81: m'n vriend kreeg geen leefregels mee. We hebben nog extra gebeld ivm het roken. Alles ging zo snel, dat drie weken nog maar kort zijn om je hele

levensstijl aan te passen. Hij hoefde niet te stoppen en ook verder nergens rekening mee te houden. Ik maakte me daar ook wat zorgen om.

Maar gelukkig mocht het resultaat er wezen. Dus manlief zat nog steeds met een biertje en sigaretje in bad :-S ....

Geplaatst

@allemaal,

Ik ben echt zo verdrietig vandaag.

We hebben net gehoord dat de kamer waar ze opereren in het AMC nog niet in gebruik is.

Ze zeiden zal rond Januari Februari waarschijnlijk pas worden.

Ze zeiden dat we beter naar het VU konden gaan als we sneller willen geholpen worden.

Ik ben echt zo boos verdrietig en teleurgsteld.

Wij krijgen maar tot juni 2011 alles vergoed en daarna moeten we alles zelf betalen dat wisten ze in het AMC.

Nu moet ik gewoon weer verder en opnieuw voor me gevoel alles overnieuw doen.

Ik zit er nu dus gewoon ff helemaal doorheen en weet me even geen raad.

Ik heb wel meteen de vu gemaild maar ik heb geen idee hoe het dfaar werkt en hoe lang het daar duurt.

Wij gaan erheen als het lukt voor MESA.

Heeft iemand van jullie mss ervaring hoe lang de wachttijden zijn?

Gr esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Wat een teleurstelling.. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal moedeloos van wordt. Het is al een zwaar en lang proces waar we hier met z'n allen inzitten en als er dan ook nog eens dit soort dingen gebeuren wordt het helemaal zwaar. Gelukkig hebben jullie al wel heel het voortraject gehad in het AMC, dus hopelijk kunnen jullie in het VU snel een doorstart maken.. Je kan evt ook nog bij het Radboud informeren, of is dat te ver voor jullie?

Sterkte en probeer wel lekker te genieten van Disney!!!

Lfs

Jose.

Geplaatst

Hi Jose,

Het radboud is voor ons wel echt heel er ver weg.

Als het niet anders kan is het een optie maar dat is echt een heeeeel eind.

Ik hoop dat we het van ons af kunnen zetten in disney.

Ik heb net een boze mail gemaakt naar het AMC en ik mag eerdaags komen om te praten daar.

Zij gaan maar voor mij even iets regelen in het VU.

Ik krijg zo de data door wanner we voor een gesprek mogen naar het AMC.

Ik ben het wachten na 3 jaar meer dan zat.

Bedankt voor je reactie en tip.

Liefs esther

Geplaatst

jeetje essie, wat erg!!

Ik begrijp het alleen niet: gaat het VU ook tese doen??? Wij zijn juist in maart door hen doorverwezen naar het amc omdat ze dat niet deden. En omdat alles in het amc zo traag gaat zijn we naar nijmegen uitgeweken. Ik zou dolgraag terug naar het VU, vond het een heel fijn ziekenhuis, helemaal geen wachtlijsten...

Ben benieuwd!

Jullie ondertussen heel veel sterkte, probeer het in disney toch een beetje van je af te zetten, hoe moeilijk dat ook is...

Geplaatst

@Frenn,

Nee lieverd voor MESA gaan we naar het VU en voor TESE blijven we bij he AMC staan.

Ik hoop echt dat we er snel heen kunnen ben aan het werk en probeer mijn tranen te bedwingen hier.

Als we daar snel terecht zouden kunnen dan ben ik echt heel blij

Geplaatst

sorry, ik wilde niet egoistisch klinken. Maar feit blijft; ik vin het vu echt een heel fijn ziekenhuis.

En meissie, soms is het beter om even goed uit te huilen - ik probeer ook altijd de sterke te blijven, maar je mag bij zo'n tegenslag echt wel even in de put zitten.

Ik denk aan je!

Geplaatst

@Fren,

Wie weet is dit wel een goede stap dan.,

Ik ben erg blij dat jij goede ervaringen daar hebt en dat er geen wachtlijsten zijn.

Als ik zo bij mijn man ben ga ik even flink uithuilen hoor ik weet het dat lucht indd op.

Ik wacht nu de mail weer af of telefoontje wanneer we er terecht kunnen.

Bedankt voor je reactie doet me goed.

Liefs Essie

Geplaatst

Essie wat een tegenslag zeg, ik hoop dat je toch nog snel een beetje positief bericht krijgt. Al valt alles tegen nu natuurlijk.

Kan me zo voorstellen dat je nu emo bent, lekker laten gaan hoor. Mag ik vragen waarom je alles maar tot half 2011 vergoedt krijgt?

Hopelijk kan je nog een beetje genieten van je weekend weg.

Geplaatst

@mari

Ja hen thuis ff lekker uitgehuild bij mijn man

Lucht wel een beetje op.

Vrijdag 19 november hebben we een afspraak in het AMC om te praten over hoe en wat

Ik had ze een boze mail gestuurd.

Ik krijg alles maar tot mijn 41ste vergoed.

Helaas zijn we al wat jaartjes bezig en ik wordt er niet jonger op.

Voel ne nog langniet zo oud maar

ben het wel.

Alleen als de gynacoloog een goede reden heeft waarom ze het daarna nog doet dan mag het Mss met vergoeding.

Ik heb helaas met mijn kinderwens mijn leven lang al pech.

Mijn leeftijdgrens komt steeds dichterbij.

Liefs essie

Geplaatst
@mari

Ja hen thuis ff lekker uitgehuild bij mijn man

Lucht wel een beetje op.

Vrijdag 19 november hebben we een afspraak in het AMC om te praten over hoe en wat

Ik had ze een boze mail gestuurd.

Ik krijg alles maar tot mijn 41ste vergoed.

Helaas zijn we al wat jaartjes bezig en ik wordt er niet jonger op.

Voel ne nog langniet zo oud maar

ben het wel.

Alleen als de gynacoloog een goede reden heeft waarom ze het daarna nog doet dan mag het Mss met vergoeding.

Ik heb helaas met mijn kinderwens mijn leven lang al pech.

Mijn leeftijdgrens komt steeds dichterbij.

Liefs essie

Essie, wat een vervelend nieuws zeg. AMC is echt heel erg traag. Gelukkig waren wij daar vrij snel achter en hebben we nu een afspraak in DD.

Mag ik vragen waar jullie wonen? Is het geen optie om naar het buitenland te gaan? Daar doen ze veel minder moeilijk over de leeftijd. Of heeft het met de verzekering te maken?

Sterkte en hopelijk is een Mesa ook geschikt voor je man.

Geplaatst
Pfff Stefan nog steeds geen nieuws, zwaar hoor.

Wij hebben inmiddels een afspraak voor 12 jan, had gehoopt dat het iets eerder kon. Maar eigenlijk maakt het ook niet uit want we gaan in jan toch nog op wintersport dus we kunnen toch geen tese hebben daarvoor. Even voor de DD gangers, hoe lang zat er bij jullie tussen de intake en de tese zelf?

De wachttijden in DD lopen volgens mij ook aardig op door dit forum :-)

Wij kunnen ook pas in December voor de intake. Volgens mij kun je dan best snel door voor de Tese.... Stephan heeft het hier wel ergens neergezet (of anders in het topic Dusseldorf)

Geplaatst

@twinkelstar

Nee het buitenland is voor ons geen optie

We wonen IJmuiden

We hebben vanmorgen nog een afspraak in het AMC gekregen voor 3 december en 1 voor 19 november.

Mss heeft mijn boze mail geholpen.

Ze hoopte in december meer te weten dus zou best kunnen dat we daarom 3 dec ook een afspraak hebben.

Dat vragen we de 19e wel even na.

We hebben wel weer wat rust gevonden na gisteren.

Alles gaat gewoon door alleen later en dat was even een domper.

Liefs essie

Geplaatst

Hi essie, je klinkt alweer wat beter, gelukkig. En goed dat je het amc hebt laten weten wat je van ze denkt. Maar ergens is het belachelijk dat je eerst kwaad moet worden voordat ze iets voor je regelen...

@Stefan; nog steeds geen nieuws? Ik duim voor jullie maar heb inmiddels een naar voorgevoel omdat je niet meer ingelogd hebt. Ik hoop dat alles goed is.

Geplaatst

@ Essie

Pff wat een gedoe allemaal bij jullie zeg!! Daar word je ook niet vrolijk van...

Gelukkig hebben jullie weer wat rust gevonden, helaas kan je er niks an doen.

Hopelijk krijgen jullie 19 november een goed gesprek en zijn jullie toch nog snel aan de beurt!!

@ Mari

Sorry voor de late reacie, maar tussen onze intake en de TESE zat maar 16 dagen. Dus dat is vrij snel.

Helaas zijn ze met de uitslag niet zo snel!! :-( Ik hoop zo dat ze wat vinden... maar eerlijk gezegd ben ik er bang voor dat er niks gevonden word....

We wachten af!

Geplaatst

@fren

Ja we voelen ons een stuk beter dan gisteren.

We hebben goed gesproken met zijn 2en en mijn man wil als het lukt mesa in het vu als we daar eerder zijn en als dat niks wordt in het AMC voor tese.

Wel lief want dan moet hij 2x arme schat.

In het AMC kon het in 1x de 2 behandelingen.

Maar maandag vliegen we eerst lekker samen voor 5 dagen naar parijs toe even rust.

@Stefan

Ja het zit even niet mee maar we hebben onze draai wel weer gevonden

Ik heb met jullie meer medelijden.

Jeetje wat moeten jullie er lang op wachten zeg echt te erg.

Die dagen duren als weken en jaren dan he.

Ik hoop toch echt dat ze wel iets voor jullie vinden.

Ik lees het wel na de vakantie maar blijf duimen voor jullie hoor.

Geplaatst

Essie over je leeftijd had ik helemaal niet nagedacht, lastig dat dit nog een extra druk geeft. Logisch dat je dan zo snel mogelijk geholpen wil worden. Ik vind dat ze hier ook wel rekening mee moeten houden. Hopelijk hebben ze de 19e goede berichten.

Stefan 16 dgn is echt wel snel, alleen dat ze je zo lang laten wachten is echt vreselijk. Maar dan wordt er wel goed gezocht!

in Nijmegen krijg je wel sneller de uitslag maar ook maar van 1 a 2 biopten.

Geplaatst

@Mari,

Ik loop ook niet te koop met mijn leeftijd.

En we zijn al bijna 3 jaar bezig time flies

In het AMC zeggen ze er ook rekening mee te houden.

Probleem is dat we daarvoor ook al een hele tijd in een ander ziekenhuis liepen.

We zullen het zien morgen gaan mijn man en ik er even 5 dagen tussenuit naar parijs en disney.

We vliegen morgenochtend even lekker weg van alles en even wij samen genieten en alles op een rij zetten.

Voor jullie breken er ook weer hele spannende tijden aan in januari.

Ik hoop zo dat het deze keer allemaal positief zal zijn ik duim voor jullie hoor.

Liefs Essie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden