Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sab wat een prachtige foto's!

En leuke kleertjes ook!

Amanda, leuke uitnodiging zeg!

Wordt vast een knalfeest!

• Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hey wat een scheetje is Len zeg! geweldig hoor dat ie alweer 1 wordt.. Zal een mooi feestje worden! Alvast heel veel plezier!!

Geplaatst

Ons meisje heeft weer wat nieuws...staan in de tummy.....wat moet dit worden....hahahhaah

Foto-XKSRBBLV.jpg

Nou zie zelf!

Geplaatst

wat lief Joos!! Echt zo'n lekker dingetje!! En wat een beer is A-M toch zeg...echt waar als ik t vergelijk met Carolijn dan is Caro nog zo ieniemienie!

Geplaatst

En toch is carolijn groter......maar ze lijkt gewoon ouder...vel mensen denken ook dat ze bijna een jaar is......raar maar echt waar!

Geplaatst

ahh das wel zielig als ze dat denken, want daar kan ze natuurlijk nog te weinig voor....ze heeft zo'n lekker bekkie hihi, mag ik wel zeggen he? net als carolijn zou ik daar wel de hele dag mee kunnen knuffelen hihi

Geplaatst

Staan in de tummietub hihihi.

Wat een ster zeg!

Daar krijg je nog wat mee te stellen Joos ahahaha.

Lieve foto's weer hoor!

(en ik blijf natuurlijk jaloers op de hoeveelheid haar :)

Geplaatst

hahahaha ja dat haar ia GEWELDIG!!!!!!

daardoor lijkt ze ook ouder.....

maar als dit inderdaad een voorbode is ( staan in tummietub) voor later.....

hahaha dan ga je nog heel wat met haar meemaken

maar ze is echt een beauty hoor joos

Geplaatst

hey wat lache zeg!!

kijk maar uit nog ff en dan kruipt ze er zo uit

staat ze onder de douche!!

hahahaah

leuk hoor al die foto's weer!!

Geplaatst

leuke foto van Carolijn en Anne Meya en ook van de kids van jou Hanny

erg leuk allemaal, wat een schatjes

Luca mocht vandaag vingerverven, zie hier het resultaat

haha

Wat een lol

tn_IMG_1820.jpg

Boem boem

tn_IMG_1821.jpg

en mijn resultaat,mooi hè

tn_IMG_1840.jpg

en nog een lieve foto met mijn papa

tn_IMG_1814.jpg

groetjes

Geplaatst

oh wat is ;luca toch een leuk kereltje.............lekker knoeien met die handjes........leuk hoor!

Geplaatst

hey angela,,

wat grappig ..

al op de kermis geweest

luca zal het wel super hebben gevonden:headbanger:

groetjes rosalie

zal eens naar de andere foto's gaan kijken op de site

Geplaatst

Jose, wat is anne-meya toch een heerlijk poppetje. ik weet niet wat t is, maar ze kijkt altijd zo grappig bij wat ze doet... staan in de tummy tub, wat een heerlijk bijdehandje is het!

ebbe gaat ook steeds staan als je m in zn wipper wilt zetten en kijkt dan zo triomfantelijk, lig ik ook altijd in een deuk...

Wat leuk.die uitnodiging! al bijna 1, tjongejonge. ja hier al bijna 8 maanden, wat gaat t hard he.

En luca aan t vingerverven, met veel plezier zo te zien. leuk is dat, ik ga ook zo'n schort kopen en dan mag ebbe ook flink aan kliederen straks.

Lis

Geplaatst

Angela in jou profiel doet de link het niet naar de website van luca!

en wannner is luca geboren...hij word bijna 1 jaar?

Geplaatst

oh roos milan is om op te eten...en wat heerlijk hè als ze wakker worden...die snoetjes...hahahahah

Geplaatst

ja dat moet je echt bijhouden....ik zeg maar zo...beter teveel dan te weinig!

En tegenwoordig met die digitale is dat helemaal simpel......maken printen plakken.....hahahahahah...als je tijd hebt natuurlijk!

Geplaatst

ja precies

alleen zijn die batterijen zo snel leeg!!

ik heb nu oplaadbare

maar daar ben ik dan weer te lui voor om die op te laden..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden